Renault ZOE 41 kWh
Re: Renault ZOE 41 kWh
Najem baterije pomeni zgolj to, da je en delez avta na leasing/kredit. Ali pa recimo drugace: leasing z *ogromnim* pologom. Meni osebno totalno mimo, vecini v EU pa ocitno ne, ker prodaja se odlicno.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Tako nekako, verjetno iz istega razloga ne maram tudi leasinga.
Se tudi kreditov za avto izogibam, čeprav v tem primeru sedaj na ekoskladu kršim lastna načela
Se tudi kreditov za avto izogibam, čeprav v tem primeru sedaj na ekoskladu kršim lastna načela
Re: Renault ZOE 41 kWh
Poglej cene rabljenih Zoe z najemom baterije pa boš videl realno stanje.
Vse se prodajo brez problema in za čist normalno ceno. In tudi novih Renault še vedno proda 90% z najemom. Kupujemo avte na kredit in leasing. Ne vem zakaj nebi še baterije.
Vse se prodajo brez problema in za čist normalno ceno. In tudi novih Renault še vedno proda 90% z najemom. Kupujemo avte na kredit in leasing. Ne vem zakaj nebi še baterije.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Renault ZOE 41 kWh
Tudi jaz mislim, da bodo ljudje kupovali stare zoe brez baterije.
Avto je posledično cenejši, baterija pa ima neomejeno garancijo.
Za nekoga, ki bi rad preiskusil ev namesto ice, kupi poceni zoe 22kW in plačuje baterijo namesto, da tanka ICE.
Lahko pa tudi odkupiš staro baterijo če želiš.
Avto je posledično cenejši, baterija pa ima neomejeno garancijo.
Za nekoga, ki bi rad preiskusil ev namesto ice, kupi poceni zoe 22kW in plačuje baterijo namesto, da tanka ICE.
Lahko pa tudi odkupiš staro baterijo če želiš.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Renault ZOE 41 kWh
Na hrvaškem pa verjetno ne prodajo kaj dosti Zoe-jev
https://www.cdn.renault.com/content/dam ... ik_zoe.pdf
34650 € za osnovni model
Pa tudi najema baterije ne najdem na spletni strani ?
https://www.cdn.renault.com/content/dam ... ik_zoe.pdf
34650 € za osnovni model
Pa tudi najema baterije ne najdem na spletni strani ?
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Renault ZOE 41 kWh
Summing up, if you’re planning to buy a used Renault ZOE with a ZE 40 battery, you now know what to expect and do your math. For example, it’s clear that the battery lease isn’t a wise choice for the long term.
Torej, če kupuješ zoe z z.e.40 baterijo , najem ni pametna odločitev.
Torej, če kupuješ zoe z z.e.40 baterijo , najem ni pametna odločitev.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Now Zoe do 400km glede na njihove napovedi očitno. Po 2020 pa celo nad 600km. The future is bright!
OVE, OVE, OVE
Re: Renault ZOE 41 kWh
Danes sem kot Prostofer imel možnost voziti ZOE40.
Moja opažanja in občutki:
Všeč mi je prednje steklo, ki je veliko daljše oz. večje kot Golf-ovo.
Opozorilni zvok pri nizkih hitrostih za pešce je zelo "vesoljski", pa tudi v potniškem prostoru precej glasen (v primerjavi z e-Golf-ovim).
Zvok smernikov je neprijeten.
Sama notranjost ne prepriča - precej "cenejša" v primerjavi z e-Golf-ovo.
Vožnja OK, pospeški tudi.
Preglednost široko naprej je boljša, kot pri e-Golf-u (le-ta ima "zajeten" A-stebriček).
Sredinski zaslon je boljši pri e-Golf-u. Voznikovega nisem mogel primerjati, ker ga moj e-Golf takorekoč nima (analogni prikazovalniki).
Prikaz vožnje v EKO načinu (cel zaslon se v lepi grafiki obarva zeleno) je veliko lepši kot pri e-Golfu.
Navigacija je vsaj grafično slabša kot v e-Golfu - zdi se, da ima ZOE sredinski zaslon nižjo resolucijo in tudi črna barva ni zares črna!
Prtljažnik je vsaj na pogled večji (globji) pri ZOE.
Glede na to, da od zunaj avto izgleda manjši od e-Golf-a, je notri presenetljivo prostoren.
Pri višini potniškega prostora "zmaga" ZOE.
Meniji so pri ZOE precej bolj "tablični" - žive barve ikon in menijev - e-Golf ima (vsaj za moj okus) bolj elegantno grafiko...
Polnjenje spredaj na sredini je neprimerno boljše kot pri e-Golf-u (desni bok zadaj)!
Domet je pri ZOE neprimerno večji (vsaj za lokalne vožnje - avtocesta ga menda precej "utrudi")
Verjetno sem še kaj pozabil. Je pa v tako kratkem času težko podati realno oceno.
Povzetek:
Vsekakor mi ni žal, da sem se odločil za e-Golfa. Poleg takrat ugodnejše nakupne cene je vozilo celostno res v višjem razredu kot ZOE.
PS
ZOE je bil ob prevzemu 100% napolnjen in v EKO načinu prikazoval domet 284km. Dobro mi je šlo (vsaj na začetku) - EKO način funkcionira!
Moja opažanja in občutki:
Všeč mi je prednje steklo, ki je veliko daljše oz. večje kot Golf-ovo.
Opozorilni zvok pri nizkih hitrostih za pešce je zelo "vesoljski", pa tudi v potniškem prostoru precej glasen (v primerjavi z e-Golf-ovim).
Zvok smernikov je neprijeten.
Sama notranjost ne prepriča - precej "cenejša" v primerjavi z e-Golf-ovo.
Vožnja OK, pospeški tudi.
Preglednost široko naprej je boljša, kot pri e-Golf-u (le-ta ima "zajeten" A-stebriček).
Sredinski zaslon je boljši pri e-Golf-u. Voznikovega nisem mogel primerjati, ker ga moj e-Golf takorekoč nima (analogni prikazovalniki).
Prikaz vožnje v EKO načinu (cel zaslon se v lepi grafiki obarva zeleno) je veliko lepši kot pri e-Golfu.
Navigacija je vsaj grafično slabša kot v e-Golfu - zdi se, da ima ZOE sredinski zaslon nižjo resolucijo in tudi črna barva ni zares črna!
Prtljažnik je vsaj na pogled večji (globji) pri ZOE.
Glede na to, da od zunaj avto izgleda manjši od e-Golf-a, je notri presenetljivo prostoren.
Pri višini potniškega prostora "zmaga" ZOE.
Meniji so pri ZOE precej bolj "tablični" - žive barve ikon in menijev - e-Golf ima (vsaj za moj okus) bolj elegantno grafiko...
Polnjenje spredaj na sredini je neprimerno boljše kot pri e-Golf-u (desni bok zadaj)!
Domet je pri ZOE neprimerno večji (vsaj za lokalne vožnje - avtocesta ga menda precej "utrudi")
Verjetno sem še kaj pozabil. Je pa v tako kratkem času težko podati realno oceno.
Povzetek:
Vsekakor mi ni žal, da sem se odločil za e-Golfa. Poleg takrat ugodnejše nakupne cene je vozilo celostno res v višjem razredu kot ZOE.
PS
ZOE je bil ob prevzemu 100% napolnjen in v EKO načinu prikazoval domet 284km. Dobro mi je šlo (vsaj na začetku) - EKO način funkcionira!
Re: Renault ZOE 41 kWh
Meni pa ravno obratno...prijazen napisal/-a: Povzetek:
Vsekakor mi ni žal, da sem se odločil za e-Golfa. Poleg takrat ugodnejše nakupne cene je vozilo celostno res v višjem razredu kot ZOE.
Ni mi žal, da sem se odločil za Zoe in sicer z 52kWh, ki ima poleg bistveno večje baterije od e-Golfa (pride zelo prav, takoj ko so malo večje razdalje), tudi 22kW polnilec(e-Golf samo 7,2kW) kar mi, ker večinoma polnim na AC javnih polnilnicah, spet pride zelo prav.
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 36
- Avto: Koleos, ZOE 50
-
6013
Re: Renault ZOE 41 kWh
Je pa tudi res, da je med ZOE prve generacije, iz leta 2012 in zdajšnjim biiiistvena razlika v notranjosti avta. Čisto nova armatura z dvema zaslonoma bistveno boljše kvalitete kot v prvi verziji, elektronska ročna zavora namesto tiste ročke med sedežema, android auto za google navigacijo, presenetljivo dobro ozvočenje že v osnovni verziji, LED žarometi so tudi super,.... Definitivno pa je 52 kWh res super in pa trifazno 22 kW polnjenje.
Re: Renault ZOE 41 kWh
@Simon
Super, da sva oba zadovoljna!
Tudi sam polnim samo na AC polnilnicah (razen poleti v A, ko sem nekajkrat priklopil na hitro Lidl-ovo).
Če ni skrivnost: koliko je bila potem končna cena? (lahko tudi na ZS, če ni za javnost)
Januarja, ko sem sam kupoval, se ZOE nikakor ni približal tistim 20k€, kolikor so bili takrat e-Golfi.
Meni je bila pa to čisto zgornja vsota, ki sem jo bil pripravljen odšteti za katerokoli osebno vozilo.
Se pa strinjam, da je 22kW polnilec (sploh v trenutnih razmerah) res TOP!
Pa tudi velika (ali večja) baterija je vedno plus!
Če pa EV lahko optimalno uporabljaš tudi z manjšo (kar je naš primer), bi pa to bilo čisto "razmetavanje denarja".
@Bostjan1111
Vse je res, kar si napisal.
Pa cena?
Super, da sva oba zadovoljna!
Tudi sam polnim samo na AC polnilnicah (razen poleti v A, ko sem nekajkrat priklopil na hitro Lidl-ovo).
Če ni skrivnost: koliko je bila potem končna cena? (lahko tudi na ZS, če ni za javnost)
Januarja, ko sem sam kupoval, se ZOE nikakor ni približal tistim 20k€, kolikor so bili takrat e-Golfi.
Meni je bila pa to čisto zgornja vsota, ki sem jo bil pripravljen odšteti za katerokoli osebno vozilo.
Se pa strinjam, da je 22kW polnilec (sploh v trenutnih razmerah) res TOP!
Pa tudi velika (ali večja) baterija je vedno plus!
Če pa EV lahko optimalno uporabljaš tudi z manjšo (kar je naš primer), bi pa to bilo čisto "razmetavanje denarja".
@Bostjan1111
Vse je res, kar si napisal.
Pa cena?
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 36
- Avto: Koleos, ZOE 50
-
6013
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kar se cene tiče, sem ujel super ponudbo za najem ZOE za tri leta po 180€/mesec, to je kakšnih 20 € več, kot sem dajal za dizel mesečno, je pa ZOE zamenjal polnoletnega Clia in se sedaj praktično povsod vozimo z ZOE, razen takrat, ko gremo s počitniško prikolico kam, takrat pa vprežem Koleosa.prijazen napisal/-a:@Simon
Super, da sva oba zadovoljna!
Tudi sam polnim samo na AC polnilnicah (razen poleti v A, ko sem nekajkrat priklopil na hitro Lidl-ovo).
Če ni skrivnost: koliko je bila potem končna cena? (lahko tudi na ZS, če ni za javnost)
Januarja, ko sem sam kupoval, se ZOE nikakor ni približal tistim 20k€, kolikor so bili takrat e-Golfi.
Meni je bila pa to čisto zgornja vsota, ki sem jo bil pripravljen odšteti za katerokoli osebno vozilo.
Se pa strinjam, da je 22kW polnilec (sploh v trenutnih razmerah) res TOP!
Pa tudi velika (ali večja) baterija je vedno plus!
Če pa EV lahko optimalno uporabljaš tudi z manjšo (kar je naš primer), bi pa to bilo čisto "razmetavanje denarja".
@Bostjan1111
Vse je res, kar si napisal.
Pa cena?
PO treh letih pa bom videl kako bo- konkurenca se bo še precej povečala, cene bodo padale, pa se bom takrat odločil ali najeti drug ZOE, mogoče kar nakup,.... mogoče bo za kolikor toliko normalno ceno na voljo kakšen električar, ki bo lahko peljal prikolico,...
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kdaj se je zacela tista akcija z ugodnim najemom ZOE in kdaj se bodo začeli ti avti pojavljati na avtonetu kot rabljeni. Glede na to da so imeli omejeno kilometrino (vecina) ne bodo imeli veliiko prevozenih
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Renault ZOE 41 kWh
Vozil sem vse ZOEte
Zadnji model je neprimero bolj kvaliteten kot vsi ostali, ki so skoraj enaki, razen dometa.
Renoju zmerim samo to, da imajo veliko porabo glede na težo, drugače super avto za drugega..
Izračun , če bi šlo za enako težo zoeta ze50 1577kg kot je kona 1760kg, enake vožnje nprem kone zoe porabi 1,9 kw več na 100km
LP
Zadnji model je neprimero bolj kvaliteten kot vsi ostali, ki so skoraj enaki, razen dometa.
Renoju zmerim samo to, da imajo veliko porabo glede na težo, drugače super avto za drugega..
Izračun , če bi šlo za enako težo zoeta ze50 1577kg kot je kona 1760kg, enake vožnje nprem kone zoe porabi 1,9 kw več na 100km
LP
Re: Renault ZOE 41 kWh
Zdaj mineva dve leti od začetka akcije, pogodbe so bile pa za dve leti ali več. Tako da prve lahko pričakuješ v naslednjih mesecih.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kako si pa to računal vpliv teže na porabo?smuggler007 napisal/-a: ↑16 Dec 2021, 06:08 Vozil sem vse ZOEte
Zadnji model je neprimero bolj kvaliteten kot vsi ostali, ki so skoraj enaki, razen dometa.
Renoju zmerim samo to, da imajo veliko porabo glede na težo, drugače super avto za drugega..
Izračun , če bi šlo za enako težo zoeta ze50 1577kg kot je kona 1760kg, enake vožnje nprem kone zoe porabi 1,9 kw več na 100km
LP
Poraba vozila pri konstantni vožnji je odvisna od kotalenga in zračenga upora. Masa vpliva samo na kotalni upor.
Masa ima jasno tudi vpliv pri spremebah hitrosti, ker pač več kinetične energije mečes stran pri zaviranju, ampak tu regeneracija vrne vsaj nek del te kinetične energije, tako masa ni tako ključnega pomena kot pri klasičnem ICE. Tako 11% višja masa pri Koni nikakor ne bo vplivala na 11% višjo porabo, če si tako računal.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek