Zoe q210 vs r240

Odgovori
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Febo »

Ker še vedno čakam moj datum naročila Zoe imam čas in se poglabljam v nesmiselne probleme .
Kaj je boljša izbira v tem trenutku:
Q model ponuja malenkost krajši domet in hitrejši polnilec, R pa obratno a tudi 22kw polnilec ni tako švoh.
Če odmislimo domet je moja dilema v tem da je to doplačilo za hitrejši polnilec čisto ok in polnilec je bistveni element EV-ja ampak R motor je čisto nov in verjetno boljši.
Na renaultu so mi pa ponudili q model ker da je nova baterija že "na cesti" in hitrejši polnilec naj bi se bolje skladal z potencialom daljših potovanj.
Vaš komentar prosim
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

Evo moj pristop do enake dileme, ki sem jo imel pred nakupom.

Razlike, kot si že napisal so samo tri: 22/43kW polnilec. 10 do 20% obljubljen večji doseg in CENA.

Prvi faktor so dnevno prevoženi kilometri. Če so pod 100km, potem polnjenje ni pomembno in jasno zmaga R z 2:1
Drugi scenarij je želja da čim več polniš na javnih polnilnicah. 43kW ne bodo več dolgo brezplačne, torej sta polnilca praktično enakovredna in spet je 2:1 za R
Tretji pa je vsakodnevna vožnja prek dosega in polnjenja na avtocestah. Tu pa hitrost 43kW polnilca prevaga in je Q edina logična izbira.

Jaz polnim 99.9% doma in je bil pri odločitvi velik faktor tudi izkoristek polnilca pri nizkih močeh, kar bi tekom leta naneslo kakšnih 50€ odvečnih stroškov. Ampak to se sedaj z nizko tarifo pri E3 zmanjša za 3x.

Q pogrešam le na izletih do Kopra in Maribora, ampak to je 3x na leto in tistih 20 dodatnih minut se hitro pozabi.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Jaz dileme nisem imel, R240 takrat, ko sem jaz avto naročil, še ni bil dobavljiv.

Mi pa nikakor ni žal, da imam Q210, moje mnenje je, da gre za bolj vsestranski model. Kar je nora riba napisal večinoma drži, tisto o izkoristkih pri domačem polnjenju, ne vem... točnih primerjav mislim, da ni in gre zgolj za ocene. Doseg naj bi bil večji, a vsi vemo da se ne en, ne drug avto v realnosti niti približa ne obljubljenemu dosegu, tako, da je to bolj filozofska debata.

Polnilec se pa resnično pozna, a če ne polniš na hitrih polnilnicah, potem je vseeno. Kakorkoli obrneš, odločiti se boš moral sam, saj samo ti veš kako boš avto polnil in vozil.

Glede motorja... Q210 ima nemški Continentalov motor, R240 ima v hiši razvit Renaultov motor. Q210 je na trgu že od 2012 in z njem ni težav, R240 je od lanske pomladi in je za sedaj tudi ok.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

Če bi bil to slučajno odločilni faktor, zaradi varovalk, potem je pomemben podatek, da R lahko polniš s samo 6A, Q pa ne. Preverjeno!
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a matija »

CrazyFish napisal/-a:Jaz polnim 99.9% doma in je bil pri odločitvi velik faktor tudi izkoristek polnilca pri nizkih močeh, kar bi tekom leta naneslo kakšnih 50€ odvečnih stroškov. Ampak to se sedaj z nizko tarifo pri E3 zmanjša za 3x.
Kateri pa ima boljsi izkoristek, Q ali R ?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

matija napisal/-a:
CrazyFish napisal/-a:Jaz polnim 99.9% doma in je bil pri odločitvi velik faktor tudi izkoristek polnilca pri nizkih močeh, kar bi tekom leta naneslo kakšnih 50€ odvečnih stroškov. Ampak to se sedaj z nizko tarifo pri E3 zmanjša za 3x.
Kateri pa ima boljsi izkoristek, Q ali R ?
Renault pravi da ima R 10% boljši izkoristek v povprečju. Nekje sem zasledil celo številko 18% pri 8A.
Courtesy of the R240 motor, the ZOE’s charging times have been cut by 10% on average compared
with the Q210 motor for everyday driving situations.
Renault’s engineers have also upgraded the Caméléon(3) charger in order to shorten charging times at low
power levels and increase the ZOE’s range. For each minute the battery is charged, users get extra kilometres
of range.
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Febo »

Hmmm te dve izbiri sta res malo čudni. Razum pravi da itak za 500€ vzameš hitrejši polnilec ampak zakaj potem r verzija ki je enaka po zmogljivostih. R mi deluje kot nek do sedaj še nedokončan projekt ki mu bojo kaj dodali ali ... nisem domač v elektriki. Nekje sem zasledil da je teoretično možno da bo zoe imela v prihodnje css?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

R je zelo smiselen za Renault. Lasten produkt, cenejši, 25% manjši...
CSS gre mimo motorja, direktno do baterije, tako da ga potencialno lahko dobita oba.
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Febo »

CrazyFish napisal/-a:R je zelo smiselen za Renault. Lasten produkt, cenejši, 25% manjši...
CSS gre mimo motorja, direktno do baterije, tako da ga potencialno lahko dobita oba.
No sej to sem imel v mislih da bo renault gradil na svojem produktu kar koli imajo v planu. Q motor je/bo zapolnil teh par let da se interno stvari postavijo na svoje mesto.
Tako malo po domače
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a pirpy »

r240 motor ima zgoraj zadaj en dodaten konektor kjer imaš direkten dostop do baterije, mogoče bo ccs priklopljen tu ?
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a N75 »

Q210 polnjenje dela brez problemov od 16A do 63A, pri majhnih tokovih slabši izkoristek ali pa sploh ne dela
R240 polnjenje dela uredu tudi pod 16A, maksimalni tok polnjenja 32A

Za točne podatke naj napišejo uporabniki Q210 in R240
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Če se prav spomnem ,z r240 porabim 27 kWh energije za 22 kWh v baterijo spravit,q210 pa porabi čez 32 kWh energije za 22 kWh baterijo napolnit z granny kablom . Razlika je precej manjša če polniš z 7 kW ali več, in tudi na splošno učinkovitost polnjenja je boljša pri večjih močeh.Je pa vprašanje kako bo r240 polnil novo 45 kwh baterijo,če jo boš hotel potem menjati, 2 ure na hitri polnilnici? Kdo te bo pa gledal .
Mogoče pa z novo baterijo pride CCS ?Potem bi pa bil r240 spet boljša izbira.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a N75 »

Febo napisal/-a: Na renaultu so mi pa ponudili q model ker da je nova baterija že "na cesti" in hitrejši polnilec naj bi se bolje skladal z potencialom daljših potovanj.
Zdaj ko imaš hitre polnilne postaje bolje Q210 za primer relacija Portorož-Maribor

Omenil si novo baterijo, ali v prihodnje kmalu večja baterija za Zoe,
ali samo za nova vozila ali tudi možnost zamenjave baterije pri starejših vozilih
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Febo »

N75: ja, nova baterija se že baje testira in predstavljeno mi je bilo, da nam bodo ponudili zamenjavo baterije ob preteku najemne pogodbe in da bo mesečni najem dražji. Edin tole s polnilcem mi ne gre skupaj.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Tole je info s strani Renaulta?

Obljube o novih, večjih baterijah dajejo že od začetka in vedno to povežejo z najemom in kako bodo najemniki po izteku trenutnega najema lahko v najem vzeli novo, večjo baterijo.

Sam bo v vse to verjel, ko bo nekdo dejansko lahko zamenjal baterijo. Kako je s tem pri Nissan Leafu vemo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tale nova baterija je lahko še leta daleč. Mi je kar neverjetno da bi Renault uspel podvojit energijsko gostoto, medtem ko je Nissan uspel it le iz 24kWh na 30kWh.
Drugo je pa najem. 200€ na mesec je pa že precej. Vsekakor več kot bi dal za bencin.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Od kje ti 200€ na mesec?
Baterija v zoe je iz leta 2012 -2013 in takrat so postavljali ceno mesečne najemnine leta 17 -18 bo ta cena precej nižja.Če bo chevrolet plačal LG -ju 145 $ za kwh baterije v boltu ,zakaj bi renault plačal toliko več.
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a Febo »

To so informacije s strani Renault. Plačevalo bi se pa 10-15€ več. Ampak ja, to so govorice da stvari lepše zgledajo. Mogoče pa ni tako daleč
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Zoe q210 vs r240

Odgovor Napisal/-a CRF »

pirpy napisal/-a:Od kje ti 200€ na mesec?
Baterija v zoe je iz leta 2012 -2013 in takrat so postavljali ceno mesečne najemnine leta 17 -18 bo ta cena precej nižja.Če bo chevrolet plačal LG -ju 145 $ za kwh baterije v boltu ,zakaj bi renault plačal toliko več.
Za 2x večj baterijo sem vzel še 2x večjo ceno.
Če mi ponudijo 45kWh baterijo za 115€ bi pa resno razmislil. Za 150€ pa sigurno ne.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Zoe 22kWh”