Zoe - predelava polnjenja

Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Zoe - predelava polnjenja

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Okt 2015, 07:50

Edit: razceplenjo iz teme CanZE

zdaj še rabimo nekoga, ki bo prodajal kit komplet za diy vgradnjo ccs vtičnice :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3755
4016

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Okt 2015, 08:19

pirpy je napisal/-a:zdaj še rabimo nekoga, ki bo prodajal kit komplet za diy vgradnjo ccs vtičnice :)

Jaz bi rajši kit za indukcijsko polnjenje :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Okt 2015, 09:04

Indukcijsko verjetno ni tak problem. Modul mora delovat zase in iz njega mora prit 230 v ac in potem, ko pripelješ nad indulcijski oddajnik z kontaktorjem vklopis polnjenje kot z granny kablom le da je povezan znotraj.
Hm mogoče bi za oddajnik veljal kar indukcijski kuhalnik:)
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a evf » 22 Okt 2015, 19:57

Ne razumem, zakaj mora priti iz modula 230V AC. Za indukcijsko polnenje potrebuješ frekvenco preko 100kHz.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Okt 2015, 20:43

Zoe nima dc polnjenja torej rabiš ac 230 V in z granny kablom polniš.Da nebi spredaj ven štrlel kabel, bi ga priklopil znotraj ,preko kontaktorja pa zato, da bi lahko zunaj še vedno priklopil polnilc .
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a evf » 02 Nov 2015, 09:54

pirpy je napisal/-a:Zoe nima dc polnjenja torej rabiš ac 230 V in z granny kablom polniš.Da nebi spredaj ven štrlel kabel, bi ga priklopil znotraj ,preko kontaktorja pa zato, da bi lahko zunaj še vedno priklopil polnilc .

To je taklo kot z levo roko dvakrat okrog riti v desni žep.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2015, 14:09

evf je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:Zoe nima dc polnjenja torej rabiš ac 230 V in z granny kablom polniš.Da nebi spredaj ven štrlel kabel, bi ga priklopil znotraj ,preko kontaktorja pa zato, da bi lahko zunaj še vedno priklopil polnilc .

To je taklo kot z levo roko dvakrat okrog riti v desni žep.


Ali je že komu uspelo napolnit zoe z dc ?
Kako pa tisti ep tender http://www.eptender.com/
ali pa range extender baterija od pečjaka delujeta ? AC ali DC.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a evf » 02 Nov 2015, 20:00

Saj to sploh ni pomembno, kaj je komu uspelo:

Kako zgleda polnenje na tvoj način:

220V AC --->DC ---> HF oddajnik ---> HF sprejemnik --->DC--->220V AC --->ZOE CHAMELEON ---> DC ---> baterija

Še drugi način:

220V AC --->DC ---> HF oddajnik ---> HF sprejemnik --->DC ---> baterija.

Tisto o eptenderju pa bolj spada v rubriko, saj ni res, pa je. To je nekaj podobnega, kot če bi bencinar za sabo vlekel kanglico.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2015, 20:29

So mi že drugi rekli da premalo obrazložim kaj mislim in potem pride do nesporazuma in takih nazornih rizbic.
Problem pri zoe je ,da nima prostega konektorja baterije kamor bi lahko priklopil polnilni tok ,če pa bi že nekako naredil vmesni konektor med motorskim sklopom in baterijo in nanj priključil dc polnilno napetost ,se bojim da bi bms zajokal ,ker mu nebi najavil polnjenja.
Torej, moje vprašanje je bilo, kako je tipu, ki dela ep tenderje ,uspelo priključiti polnilni tok na baterijo ,saj je chamelon charger verjetno zaposlen??.Torej je moral narediti prav to kar sem zgoraj napisal,(kar si mi ti narisal)vmesni konektor in can kontroler da pove bateriji, da bo polnil.(Srčno upam, da se motim in da gre brez kontrolerja)
od tod do ccs polnilca pa te loči samo še kontroler ki se bo pogovarjal z polnilno postajo in pravi ccs konektor.
Tudi Andrej Pečjak je v enem intervjuju povedal, da lahko naredi range extender baterijo za zoe.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2015, 20:34

ideja ep tenderja je,da si ga sposodiš na avtocesti, ko ti zmankuje elektrike ,se odpelješ naprej proti destinaciji in ko si blizu destinacije ga vrneš na eni od črpalk na avtocesti, kjer ga bo drug povlekel nazaj.Torej uporabiš ga nekajkrat na leto ko greš na dolgo pot.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2917
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3050
4197

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Nov 2015, 21:54

Pa saj avtomobil ne dovoli premikanja med polnjenjem. Vsaj i3 ne, sem gledal pred meseci nek youtube prispevek, kjer so poskusili med voznjo polniti z bencinskim agregatom, avto ni startal polnjenja. Ko so avto parkirali je normalno polnil iz agregata.

Mogoce je pri Zoe kaj drugace, ali pa ima ta prikolica kaksno komunikacijsko finto pri polnjenju.
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2015, 23:03

Mislim da je fora pri i3, da v ameriki ne sme polniti akumulatorja med vožnjo , bencinski agregat se med vožnjo vklopi samo ko je akumulator prazen , da podaljša domet (range extender).Tako imajo napisano v zakonu za zero emmision vozilo.
V Evropi pa se lahko polni takoj ko se malenkost izprazni.
Tako sem slišal ...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3755
4016

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Nov 2015, 09:07

pirpy je napisal/-a:ideja ep tenderja je,da si ga sposodiš na avtocesti, ko ti zmankuje elektrike ,se odpelješ naprej proti destinaciji in ko si blizu destinacije ga vrneš na eni od črpalk na avtocesti, kjer ga bo drug povlekel nazaj.Torej uporabiš ga nekajkrat na leto ko greš na dolgo pot.

Takšna je bila ideja ja. Ampak glede na ceno, to verjetno ne bo nikoli praksa... Bi bil za tisto pot že cenejši najem avtomobila. Tako ali tako pa bo to le vmesno obdobje kakšnih 5 let, potem pa doseg po Sloveniji ne bo več problem. Potovanja pa tudi ne, če uspejo naredit 200, 400, 800kW polnilnice.
Dzun Tao
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2178
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1470
642

Re: Zoe - predelava polnjenja

OdgovorNapisal/-a pirpy » 15 Feb 2016, 06:56

Tu opisujejo kako so priklopili mobilno polnilnico na Zoe (ali katerikoli drug EV).
http://www.eptender.com/SiteAssets/EEVC ... 0Power.pdf
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Zoe - predelava polnjenja

OdgovorNapisal/-a evf » 15 Feb 2016, 08:23

To se samo malo hecajo. Kdo pri zdravi pameti bi to vlačil za sabo.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na