Renault ZOE - predstavitev
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Renault ZOE - predstavitev
Nekje sem prebral da bi zoe pri hitrosti 30 km na uro naredil 1000 km ta je vozu 50 kmh
Re: Renault ZOE - predstavitev
Tukaj je Android aplikacija za izračun dosega... https://play.google.com/store/apps/deta ... calculator
Re: Renault ZOE - predstavitev
Hitrost je imel res "le" 50 km/h, vendar mestne vožnje, kjer običajni avtomobili največ porabijo. Tako da je tak doseg za mestno vožnjo zelo obetajoč.pirpy napisal/-a:Nekje sem prebral da bi zoe pri hitrosti 30 km na uro naredil 1000 km ta je vozu 50 kmh
Re: Renault ZOE - predstavitev
CRF, komaj čakam, da bom videl kak tvoj prispevek o ZOE tu notri. Pa da potem razblinimo mite in/ali dvome o dosegih.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Hehe, jaz ne nameravam postavljat rekordov. Bom pa naredil eno testno vožnjo, da vidim koliko lahko realno prevozim z mojim znanjem "hypermilinga"
Re: Renault ZOE - predstavitev
O dosegu sem te malo podražil, bi pa res rad prebral kak komentar od enega "bližnjih" uporabnikov.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Elektroauto Renault ZOE weiterhin 5000 Euro günstiger:
http://ecomento.tv/2015/09/09/renault-z ... rlaengert/
http://ecomento.tv/2015/09/09/renault-z ... rlaengert/
Re: Renault ZOE - predstavitev
Ne razumem točno kaj naj bi teh 5.000€ bilo? Nemška subvencija? Renaultova subvencija za nemce?
Edit:
Sem brskal dalje... če si prav predstavljam je to znižana cena s strani nemškega Renaulta. Ampak če se prav spomnim v nemčiji ni državnih subvencij, torej je končna cena enaka kot pri nas.
Edit:
Sem brskal dalje... če si prav predstavljam je to znižana cena s strani nemškega Renaulta. Ampak če se prav spomnim v nemčiji ni državnih subvencij, torej je končna cena enaka kot pri nas.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Tudi meni ni jasno kdo podeljuje popust. Ali velja tudi za tuje kupce?
Re: Renault ZOE - predstavitev
Podprti multimedijski formati na Rlink-u:
Audio formati
Kontejnerji: .mp4, .avi, .3gpp, .wmv. Z omejitvami navedenimi spodaj.
MPEG4 - SP/ASP / H263 Dekodiranje (do WVGA 30fps 4Mbps) => SP do WVGA, ASP samo z variabilno bitno hitrostjo do 4 MBPS
Nekatre .avi datoteke z mp4 vsebino se lahko predvajajo. Kompatibilnost z Divx ali Xvid ni preverjena
H264 BL Dekoder (do WVGA 30fps 4Mbps) => predvajanje ni tekoče če je prisoten tudi zvok, ali če je uporabljen profil višji od 3.2.
Končnica datoteke je lahko .3gpp (takšne datoteke skranjujejo nekateri pametni telefoni).
WMV9 SP/MP/AP / VC1 Dekoder (do WVGA 30fps 4Mbps) => Večina vsebin se predvaja šele po več poskusih. Težave so tudi z barvnimi profili. Končnica datoteke je lahko .wmv.
Na predvajanje vplivajo tudi drugi parametri predvajanih video datotek kot so:
Audio formati
- MPEG-1 layer 3
- Format : .mp3
- kHz : 32, 44.1, 48
- Kbps : 32, 40, 48, 56, 64, 80, 96, 112, 128, 144, 160, 192, 224, 256, 288, 320
- WMA
- Format : .wma
- kHz: 16, 22.05, 32, 44.1, 48
- Kbps : 48, 64, 80, 96, 128, 160, 192, 256, 320
- WMA Pro, Lossless and Voice shall not be supported
- MPEG-4 AAC
- Format : .aac, .m4a, .m4b, .m4p, .m4v, .m4r, .mp4, .3gp
- kHz: 8, 11.025, 16, 22.05, 32, 44.1, 48
- Kbps : 32, 48, 64, 80, 96, 128, 160, 192
- OGG Vorbis
- Format : .ogg, .oga
- kHz: 16, 22.05, 32, 44.1, 48
- Kbps : 48, 64, 80, 96, 128, 160, 192, 256, 320
- PCM 16 bits
- Format : .wav, .pcm
- kHz: 22.05, 32, 44.1, 48
Kontejnerji: .mp4, .avi, .3gpp, .wmv. Z omejitvami navedenimi spodaj.
MPEG4 - SP/ASP / H263 Dekodiranje (do WVGA 30fps 4Mbps) => SP do WVGA, ASP samo z variabilno bitno hitrostjo do 4 MBPS
Nekatre .avi datoteke z mp4 vsebino se lahko predvajajo. Kompatibilnost z Divx ali Xvid ni preverjena
H264 BL Dekoder (do WVGA 30fps 4Mbps) => predvajanje ni tekoče če je prisoten tudi zvok, ali če je uporabljen profil višji od 3.2.
Končnica datoteke je lahko .3gpp (takšne datoteke skranjujejo nekateri pametni telefoni).
WMV9 SP/MP/AP / VC1 Dekoder (do WVGA 30fps 4Mbps) => Večina vsebin se predvaja šele po več poskusih. Težave so tudi z barvnimi profili. Končnica datoteke je lahko .wmv.
Na predvajanje vplivajo tudi drugi parametri predvajanih video datotek kot so:
- velikost datoteke presega 4GB
- podnapisi niso podprti
- predvajanje hitrejše od 30 slik na sekundo
- podatkovni tok višji od 4Mbps
- ločljivost višja od 800x480 točk
- JPEG
- GIF
- PNG
- BMP
Re: Renault ZOE - predstavitev
Moram pokomentirat tale test: http://www.avto-fokus.si/Testi/Renault_ ... leta_2025/
To da vam je uspelo porabo spravit na 18.3kWh/100km, je pa tudi poseben dosežek.... ampak to nikakor ni bila običajna vožnja.
Ostalo v članku je še kar solidno objektivno napisano z manjšimi napakami, amapk celoten vtis članka me je pa precej zmotil. Zato tale prispevek.
Reanult je v tem pogledu zelo fer in lepo navaja doseg med 100 in 150km. 210km je doseg po NEDC, kar je pač po EU zakonodaji obvezen podatek.Obljubljeni doseg znaša 210 kilometrov, nam jih je uspelo prevoziti okoli 120
To da vam je uspelo porabo spravit na 18.3kWh/100km, je pa tudi poseben dosežek.... ampak to nikakor ni bila običajna vožnja.
Skoraj še enkrat toliko? Clio Dynamique Energy dCi 90 EDC € 17.950 € , pa nima niti približno toliko moči in opreme kot Zoe.Zoe bi najlažje opisali kot električno različico renaulta clia, najbolje zastopanega avtomobila na naših cestah. Zgrajen je na enaki platformi, z enako medosno razdaljo in je v grobem enako prostoren, a stane skoraj še enkrat toliko.
ECO način je temu namenjen! Nisem še slišal pritožbe da Golf ne gre 130, če ne prestaviš iz prve prestave!Do stotice sicer lenobno pospeši v 13,5 sekunde, največja hitrost pa znaša 135 km/h. Še počasnejši postane, če je vklopljen varčni način eco, pri katerem se pospeševanje skoraj povsem ustavi pri hitrosti 95 km/h.
Gospod seveda še ni slišal za R240 motor, ki teh težav nima, pa tudi Q210 popolnoma zanesljivo polni, če je le vtičnica pravilno ozemljena. Če ni, pa je polnjenje lahko nevarno in edino pravilno da se polnjenje prekine.To velja za tiste, ki jim zoe sploh 'dovoli' polniti pri sebi doma, saj je sistem zelo občutljiv in izbirčen. Nam je uspelo šele v tretjem poskusu, pa še tam se je polnjenje občasno prekinjalo. To je, seveda, nesprejemljivo, zato je smiselna rešitev polnjenje na hitrih polnilnicah.
Več kot 75% populacije takšen avtomobil popolnoma ustreza. (kot drugi avto) Težava so strahovi in nepoznavanje.Kupce bo torej iskal pri tisti izredno majhni skupini ljudi z življenjskim slogom, ki mu je takšen avtomobil natančno pisan na kožo, in pri zanesenjakih, katerih navdušenje nad tehnologijo in novitetami pretehta ekonomiko.
Pri električnem avtu ne razmišljaš o praznem tanku! Vsako jutro je poln, in brez razmišljanja voziš do večera! Da to preide v podzavest pa je potreben miselni preklop ja...Pri klasičnem avtomobilu, ki ima doseg vsaj približno 600 kilometrov, nas začne skrbeti, ko igla merilnika goriva pade tako nizko, da bi lahko prevozili le še kakih 100 kilometrov. Električni pa imajo pri enakem dosegu do vrha napolnjene baterije. Voznik ima zato občutek, da se že poln vozi skoraj na rezervi.
Kaznovanje zaparkiranja je druga tema, ampak če bi samo enkrat pogledali na zemljevid polnilnic v Lj bi videli da je od BTC do centra še vsaj 10 hitrih polnilnic.V parkirni hiši Citypark v Ljubljani smo (s skoraj povsem praznimi baterijami) želeli uporabiti polnilnico v tamkajšnji garažni hiši. Na sliki lahko vidite, da sta nam načrte prekrižala dva voznika avtomobilov prestižnih znamk, mi pa smo izredno počasi odšli do polnilne postaje v centru mesta.
Ostalo v članku je še kar solidno objektivno napisano z manjšimi napakami, amapk celoten vtis članka me je pa precej zmotil. Zato tale prispevek.
Re: Renault ZOE - predstavitev
In Slovenia, Renault Offers ZOE Taxi Test Drivers As Unique Approach To Marketing – Video:
http://insideevs.com/slovenia-renault-o ... ing-video/
http://insideevs.com/slovenia-renault-o ... ing-video/
Re: Renault ZOE - predstavitev
Glede na spodnji video naj bi R240 Zoe le imela nekaj večjo baterijo. Uporabnih 23.3kWh od skupnih 26kWh. Nisem pa še zasledil, da bi kdorkoli z novim modelom dejansko porabil toliko energije z enim polnjenjem.
[youtube]https://youtu.be/N6sRWGjFx5w[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/N6sRWGjFx5w[/youtube]
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Renault ZOE - predstavitev
Ali lahko prilepiš kakšen youtube link angleško govorečega novopečenega lastnika r240
Re: Renault ZOE - predstavitev
Na noben video še nisem naletel. Nekaj poročil po forumih je, veliko ljudi pa sploh ne ve za razliko.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Še ena zanimiv podatek iz zgornjega videa. Po Renojevih podatkih ki jih pridobivajo iz baterij, baterije v najstarejših avtomobilih (3 leta) še niso izgubile kapacitete pod oglaševanih 22kWh. Torej kar se kupcev tiče, so baterije še vedno "kot nove".
[/center]
[/center]
Re: Renault ZOE - predstavitev
Hoj!CRF napisal/-a:Moram pokomentirat tale test: http://www.avto-fokus.si/Testi/Renault_ ... leta_2025/
To da vam je uspelo porabo spravit na 18.3kWh/100km, je pa tudi poseben dosežek.... ampak to nikakor ni bila običajna vožnja.Obljubljeni doseg znaša 210 kilometrov, nam jih je uspelo prevoziti okoli 120
Gospod seveda še ni slišal za R240 motor, ki teh težav nima, pa tudi Q210 popolnoma zanesljivo polni, če je le vtičnica pravilno ozemljena. Če ni, pa je polnjenje lahko nevarno in edino pravilno da se polnjenje prekine.To velja za tiste, ki jim zoe sploh 'dovoli' polniti pri sebi doma, saj je sistem zelo občutljiv in izbirčen. Nam je uspelo šele v tretjem poskusu, pa še tam se je polnjenje občasno prekinjalo. To je, seveda, nesprejemljivo, zato je smiselna rešitev polnjenje na hitrih polnilnicah.
bi ene par stvari tule pokomentiral, če lahko...
18,3kWh/100km je kr huda poraba. Po mestu ga moraš kr faj žgat za tole, če pa navajajo povprečno porabo na testu, kjer so ga vedno žgal in se vozili tudi po avtocesti (glede na to, da pišejo o največji hitrosti...) bo kr prava. AC porabi nenormalno veliko elektrike.
Tudi Q210 nima nikakršnih težav s polnjenjem iz navadne vtičnice. Doma imam vtičnico na dovozu pred hišo. Vtičnica je v plastičnem stebričku, kje je tudi LED lučka za osvetlitev dovoza. Kabl do te vtičnece pa gre takole: iz elektro omarce cez celo parcelo v škatlo, kjer se nahaja elektronika za pogon dvoriščnih vrat, tam je na lojtrci doštukan kabl, ki pelje najprej pet metrov najprej do enega stebrička in od tega stebrička še 10m do naslednjega, v katerega ima vštekan podaljšek, v podaljšku stikalno uro in v stikalno uro šele vštekan kabl za polnenje avta. In dela! Je večja verjetnost požara, kot pa da to ne bi polnilo.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Pozdravljen tudi tukaj Drejchi!Drejchi napisal/-a: Hoj!
bi ene par stvari tule pokomentiral, če lahko...
Vsak komentar je dobrodošel! Mislim da si prvi registrirani lastnik Zoe na forumu - edino pravilno, glede na to da si bil tudi prvi lastnik Zoe v Sloveniji!
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Renault ZOE - predstavitev
Ali lahko nekdo izmeri višino širino in dolžino dela prtljažnika kjer je poglobljen na Zoe.
Hvala
Hvala
Re: Renault ZOE - predstavitev
Evo, približne mere. Je težko točno ker so izbokline, pa tapeta ni čist oprijeta itd.
Širina 100cm
Dolžina 58cm
Višina zadaj 15cm, spredaj 25cm
Širina 100cm
Dolžina 58cm
Višina zadaj 15cm, spredaj 25cm
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek