SR+ ne več
SR+ ne več
novo ime: Rear-Wheel Drive
- nova baterija: 60 kWh LiFePO4
- doseg: 491 km (WLTP mešan cikel)
- max hitrost; 225km/h
- 0-100 km/h: 6,1 s
Mal višja teža zato rahlo šibkejši max pospešek
- nova baterija: 60 kWh LiFePO4
- doseg: 491 km (WLTP mešan cikel)
- max hitrost; 225km/h
- 0-100 km/h: 6,1 s
Mal višja teža zato rahlo šibkejši max pospešek
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+ ne več
Makes sense, 491 km WLTP je itak več kot večina konkurence doplačanimi večjimi baterijami.
Re: SR+ ne več
The Model 3 RWD also now comes as standart with rear heated seats and a heated steering wheel.
Re: SR+ ne več
Zgubi mal smisel pol kupovat long range razen če hočeš 4x4, pač je že res dobr deal pa še polniš lahk do 100% itd ...
Re: SR+ ne več
Hm, kako to? Imajo ta nove baterije v tesli 3 kakšno novo kemijo notr?
Se opravičujem, malo sem outdated glede teh stvari haha
Re: SR+ ne več
Za LiFePO4 tesle v aplikaciji napiše da lahk polniš do 100% vsakič, medtem ko za long range in performance ti napiše obvestilo da ni to za vsakdanjo rabo ampak bolj za kak izlet ko res nucač celo baterijo ker tesla nima top bufferja(oziroma zelo malo) in ko je 100% je to skoraj res polna baterija in če je dolgo časa na takih procentih(več dni ali pa več ur) pač se hitreje iztroši.
Re: SR+ ne več
Nova podražitev za osnovno 3, +1.000 EUR: https://www.tesla.com/sl_SI/model3/desi ... o#overview
+3.000 EUR v 3 tednih
+3.000 EUR v 3 tednih
Re: SR+ ne več
Dvomim da bi mela večja baterija počasnejše polnjenje, kvečjemu so malo odprli...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 224 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Matevz22