SR+
Re: SR+
Moje sklepanje je takšno da lahko do kakšne spremembe (cena/dobava iz Kitajske) pride v novembru. Glede na to da Tesla v Freemontu proizvaja avtomobile za Evropo na začetku četrtletja (kar kaže tudi da se predvidena dobava v Slovenijo ni spremenila od odprtja salona v avgustu pa do danes - še vedno je predvidena dobava novembra), bi bilo čudno če bi sedaj šla v spreminjanje cen. Ko pa bodo ta vozila na poti/dobavljena, pa lahko da pride sprememba cene in/ali dobave (USA/Kitajska).
Upam pa, da bodo imela že vozila dobavljena v Novembru toplotno črpalko. Če pa ponudijo kitajski lineup v Sloveniji pa mi ne bo več treba razmišljati med SR+ in LR AWD.
Upam pa, da bodo imela že vozila dobavljena v Novembru toplotno črpalko. Če pa ponudijo kitajski lineup v Sloveniji pa mi ne bo več treba razmišljati med SR+ in LR AWD.
Re: SR+
Ni osnov za take špekulacije ... izvoz iz kitajske v EU je rezultat dveh neznank : razpoložljiva kapaciteta LFO baterij - povpraševanje na kitajskem po ceni, ki še nosi željeno maržo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Oh no, but it must be true, I've read it on the internet
Ne seveda to so čiste špekulacije. Ampak mislim, da lahko gledamo na M3 v Evropi kot na serije. Naslednja serija je serija 2020 Q4 cena takšna, ''oprema'' takšna,... Naslednja serija pa bomo videli kakšna bo cena in oprema. Čeprav upam, da se bo izvor spremenil bi rekel, da bo dokler ne bo proizvodnja model Y na Kitajskem v polnem pogonu M3 ne bodo izvažali. (glede uvoza iz kitajske sem imel v mislih špekulacije, ki so se pojavile v določenih člankih na internetu, časovnico pa sem si povsem izmislil in nima nobene podlage, da me ne bo kdo vprašal za vir)
Ne seveda to so čiste špekulacije. Ampak mislim, da lahko gledamo na M3 v Evropi kot na serije. Naslednja serija je serija 2020 Q4 cena takšna, ''oprema'' takšna,... Naslednja serija pa bomo videli kakšna bo cena in oprema. Čeprav upam, da se bo izvor spremenil bi rekel, da bo dokler ne bo proizvodnja model Y na Kitajskem v polnem pogonu M3 ne bodo izvažali. (glede uvoza iz kitajske sem imel v mislih špekulacije, ki so se pojavile v določenih člankih na internetu, časovnico pa sem si povsem izmislil in nima nobene podlage, da me ne bo kdo vprašal za vir)
Re: SR+
Tehnično možno, stroškovno ne nujno smiselno... carine, transport ipd.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Uvozi iz kitajske so čiste špekulacije, kot tudi to da bo Tesla prisiljena zapreti tovarno na Kitajskem zaradi sporov ZDA-Kitajska.
Pa tudi če se zgodijo uvozi iz kitajske, o teh avtih ne vemo prav dosti. Je kvaliteta izdelave ista, je barva isto "pomarančasta", so motorji isti (torej isti proizvajalec, ista moč), notranji materiali...? Baterije vemo da so očitno drugačne, ampak kaj to pomeni? Večji doseg je oglaševan, pa je tudi dosegljiv v 4 letnih časih (temperaturna občutljivost baterij)? Življenska doba v letih/ciklih v primerjavi za ameriškimi, hitrosti polnjenja, itd...
Potem so pa še carine in druge dajatve, kot so omenili pred mano. Mogoče bo kakega jurja ceneje, ampak če bo to čez eno leto, boš v tem času porabil 3 jurje za gorivo, servise itd. In se vozil v starejšem bolj nevarnem avtu. Si na slabšem
Špekulacije, ki so super izgovor za nekoga, ki ga je "strah" prehoda. Ko si enkrat avto lastiš kak mesec ti je pa žal da si čakal tako dolgo.
Pa tudi če se zgodijo uvozi iz kitajske, o teh avtih ne vemo prav dosti. Je kvaliteta izdelave ista, je barva isto "pomarančasta", so motorji isti (torej isti proizvajalec, ista moč), notranji materiali...? Baterije vemo da so očitno drugačne, ampak kaj to pomeni? Večji doseg je oglaševan, pa je tudi dosegljiv v 4 letnih časih (temperaturna občutljivost baterij)? Življenska doba v letih/ciklih v primerjavi za ameriškimi, hitrosti polnjenja, itd...
Potem so pa še carine in druge dajatve, kot so omenili pred mano. Mogoče bo kakega jurja ceneje, ampak če bo to čez eno leto, boš v tem času porabil 3 jurje za gorivo, servise itd. In se vozil v starejšem bolj nevarnem avtu. Si na slabšem
Špekulacije, ki so super izgovor za nekoga, ki ga je "strah" prehoda. Ko si enkrat avto lastiš kak mesec ti je pa žal da si čakal tako dolgo.
Re: SR+
sluk: M3 MIC uporablja sedaj LFP baterije. Rezultat je nizja cena za ~3000$ in nekaj malega vec dosega. Roadmap za dalje je tak, da bo LFP uporabljen tudi v obeh manjsih Tesla modelih.
Spremembe bodo curljale neprestano, vsakih nekaj mesecev se zgodi nekaj: kaksen major SW update, kaj na HW delu, nizje cene skladno z optimizacijo stroskov proizvodnje, ipd. Iz stalisca spekulacije cen, v nasem primeru so vsa nizanja cen trojk manjsa kot prihranek na gorivu v 1 letu.
p.s.: doseg na kitajskem mora bit izrazen po NEDC (not even damn close), v WLTP ciklu bo verjetno ~420km.
Spremembe bodo curljale neprestano, vsakih nekaj mesecev se zgodi nekaj: kaksen major SW update, kaj na HW delu, nizje cene skladno z optimizacijo stroskov proizvodnje, ipd. Iz stalisca spekulacije cen, v nasem primeru so vsa nizanja cen trojk manjsa kot prihranek na gorivu v 1 letu.
p.s.: doseg na kitajskem mora bit izrazen po NEDC (not even damn close), v WLTP ciklu bo verjetno ~420km.
Re: SR+
LFP baterije dosegajo mnogo več ciklov ob pravilni uporabi, tko da je tudi to napredek v smislu milion mile.
Re: SR+
Vem. Zame so špekulacije zanimive, ker s spremembami ali brez naročim v začetku leta 2021 (oziroma takrat prevzem vozila). Do takrat pa seveda upam, da bi se avto izboljšal (TČ), poleg tega pe že odkar se zanimam za M3 se mi zdi LR RWD najbolša izvedba zame. In ker ga trenutno ne dobavljajo v Evropo ''kolebam'' med SR+ in LR AWD.context napisal/-a:Potem so pa še carine in druge dajatve, kot so omenili pred mano. Mogoče bo kakega jurja ceneje, ampak če bo to čez eno leto, boš v tem času porabil 3 jurje za gorivo, servise itd. In se vozil v starejšem bolj nevarnem avtu. Si na slabšem
Špekulacije, ki so super izgovor za nekoga, ki ga je "strah" prehoda. Ko si enkrat avto lastiš kak mesec ti je pa žal da si čakal tako dolgo.
Re: SR+
Če kolebaš med SR+ in LRD vzameš SR+.
Imaš vsaj jasno pot naprej, kaj bo naslednji avto
Imaš vsaj jasno pot naprej, kaj bo naslednji avto
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SR+
Znamka in model sta izbrana, časovnica je tudi dorečena. Škoda, da boš ostal edini v Sloveniji s takšno konfiguracijo, ker bi se ti rade volje pridružilwarpedone napisal/-a:Če kolebaš med SR+ in LRD vzameš SR+.
Imaš vsaj jasno pot naprej, kaj bo naslednji avto
Re: SR+
Hvala še enkrat vsem za nasvete, ki so pomagali pri odločitvi.
Potrdil naročilo za MR 3 SR +, bela, črna notranjsot, 18" in vlečna kljuka.
Referral s slo linkom dela BP, ni bilo potrebno nič spreminjat, klik na link in brez "telovadbe" do potrditve naročila.
Potrdil naročilo za MR 3 SR +, bela, črna notranjsot, 18" in vlečna kljuka.
Referral s slo linkom dela BP, ni bilo potrebno nič spreminjat, klik na link in brez "telovadbe" do potrditve naročila.
Re: SR+
V ljubljanskem salonu pravijo, da je dobava med 4 in 10 tedni, ko sem oddal naročilo, piše dobava november 2020.damjan napisal/-a:Morda pa boš imel tudi že toplotno črpalko...
Kdaj dobiš avto?
Za toplotno upam da bo, realno pa je ne pričakujem. Če bo, dam za
Re: SR+
Sporoči ko dobiš avto kako bo izgledal prevzem v Lj. Inče bo toplotna ali kakšna druga nepričakovana lastnost.mher napisal/-a:V ljubljanskem salonu pravijo, da je dobava med 4 in 10 tedni, ko sem oddal naročilo, piše dobava november 2020.
Za toplotno upam da bo, realno pa je ne pričakujem. Če bo, dam za
Re: SR+
A za zavarovanje si se že zanimal?mher napisal/-a:Hvala še enkrat vsem za nasvete, ki so pomagali pri odločitvi.
Potrdil naročilo za MR 3 SR +, bela, črna notranjsot, 18" in vlečna kljuka.
Referral s slo linkom dela BP, ni bilo potrebno nič spreminjat, klik na link in brez "telovadbe" do potrditve naročila.
Tukaj se je nekaj razpredalo na to temo zavarovanja...
Zdaj sta v istem batchu novih trojk iz LJ Frik25 in mher
Re: SR+
Bom sporočil oz. poročal sproti kako bo potekala dobava.grnac94 napisal/-a:Sporoči ko dobiš avto kako bo izgledal prevzem v Lj. Inče bo toplotna ali kakšna druga nepričakovana lastnost.mher napisal/-a:V ljubljanskem salonu pravijo, da je dobava med 4 in 10 tedni, ko sem oddal naročilo, piše dobava november 2020.
Za toplotno upam da bo, realno pa je ne pričakujem. Če bo, dam za
Re: SR+
Ponudbo za zavarovanje imam za 754 EUR polni kasko 1% odbitne, dodatno stekla, divjad, parkirišče, asistenca. Za e. golfa plačujem 561, passat B8 2.0 tdi comfortline 520.sluk napisal/-a:A za zavarovanje si se že zanimal?mher napisal/-a:Hvala še enkrat vsem za nasvete, ki so pomagali pri odločitvi.
Potrdil naročilo za MR 3 SR +, bela, črna notranjsot, 18" in vlečna kljuka.
Referral s slo linkom dela BP, ni bilo potrebno nič spreminjat, klik na link in brez "telovadbe" do potrditve naročila.
Tukaj se je nekaj razpredalo na to temo zavarovanja...
Zdaj sta v istem batchu novih trojk iz LJ Frik25 in mher
Iz Tesla Ljubljana so mi glede moči za registracijo odgovorili tole: "Za registracijo pri Model 3 Standard Range se upošteva podatek moči, ki jo avto razvije v povprečju v pol ure in to je 88 kw."
Re: SR+
Bogokletno nevernik! Pri takšnem asortimanu, greš kupiti teslo??? Kar naenkrat ID.3 ni dovolj dober zate...mher napisal/-a:Za e. golfa plačujem 561, passat B8 2.0 tdi comfortline 520.
Ali boš odprl novo polico, oz. boš prenesel kakšno. Ker tole mi deluje kot da imaš 50% bonifikacije plus še kar veliko komercialnega popusta.