Možnosti nakupa
Možnosti nakupa
Malo sem primerjal različne opcije nabave Tesle 3:
DEMS:
SR+: 49806 € z DDV in DMV in prevozom
+ utečena birokracija
+ brez preplačevanja vozila zaradi dvojnega davka
+ dostava v Slovenijo
+ z vgrajeno povezljivostjo
+ dokaj hitra dobava
- nakup preko posrednika
- dodatna cena storitve (ki pa še vedno cenovno ni pretirana v primerjavi z nabavo v SLO ali AT)
Slovenija:
Osnova: 40380 €
DDV: 8883 €
DMV: 202 €
SR+: 49465 € z DMV in DDV, vendar brez prevoza
+ uradna pot za nakup v Sloveniji (če je to sploh prednost)
+ ni potrebe po plačevanju dvojnega davka
- dobava šele naslednje leto
- neznana cena prevoza vozila (prevoznika bo izbrala Tesla)
- pri prevozu v lastni režiji želijo 15000 € varščine
- povezljivost le z lastno sim kartico, dodatni mesečni stroški
Avstrija:
Osnova: 40400 € brez davkov
DDV: 8888 €
DMV: 202 €
SR+: 49490 € z DMV in DDV, brez prevoza
+ hitra dobava
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Nemčija:
Osnova: 37285 € (2000 € proizvajalčevega popusta zaradi nemške zakonodaje)
DDV: 8202 €
DMV: 186 €
SR+: 45673 €
+ hitra dobava
+ občutno nižja cena
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Nekako je še najbolj mamljiva nabava iz Namčije. A jo je kdo že ispeljal v celoti? Kolikor sem razumel, so Nemci upravičeni do 4k€ bonusa, 2 jurja mora dati dol proizvajalec (kar se odraža v nižji ceni avta), 2 jurja dobijo naknadno od države, kar za nas ne pride v poštev. Predvidevam, da končna cena ostane takšna kot je in je ne bodo dvigali za 2000 € za vozila, ki so namenjena izvozu? Ali pač? Za Avstrijo ste nekateri že ugotovili, da 1800 € avstrijskega bonusa ne upoštevajo za avtomobile za izvoz.
Nekdo je že prej objavil povezavo, kjer se nabavijo izvozne nemške tablice preko interneta:
http://www.transit-plate.com/startseite.html
Dokumentacija, ki jo zahtevajo:
- Copy of the german registration document (Teil 1 or Teil 2)
- Copy of the valid german certificate of the technical inspection (HU-Bericht TÜV/Dekra)
-The vehicle has to be deregistered
- Copy of the valid ID card or passport
- Signed authority and signed application form
(as a link in the email which you receive after finishing your order)
- The journay has to start in Germany
Zanima me, če dobiš dokumente iz prvih dveh alinej ob nakupu vozila ali je potrebno še med prevzemom v Nemčiji skakati po kakšnih uradih, občinah in fehtariti oblastnike za papirje?
A je potrebno/priporočljivo še kakšno dodatno zavarovanje v primeru lastnega prevoza avtomobila (vožnje domov)?
DEMS:
SR+: 49806 € z DDV in DMV in prevozom
+ utečena birokracija
+ brez preplačevanja vozila zaradi dvojnega davka
+ dostava v Slovenijo
+ z vgrajeno povezljivostjo
+ dokaj hitra dobava
- nakup preko posrednika
- dodatna cena storitve (ki pa še vedno cenovno ni pretirana v primerjavi z nabavo v SLO ali AT)
Slovenija:
Osnova: 40380 €
DDV: 8883 €
DMV: 202 €
SR+: 49465 € z DMV in DDV, vendar brez prevoza
+ uradna pot za nakup v Sloveniji (če je to sploh prednost)
+ ni potrebe po plačevanju dvojnega davka
- dobava šele naslednje leto
- neznana cena prevoza vozila (prevoznika bo izbrala Tesla)
- pri prevozu v lastni režiji želijo 15000 € varščine
- povezljivost le z lastno sim kartico, dodatni mesečni stroški
Avstrija:
Osnova: 40400 € brez davkov
DDV: 8888 €
DMV: 202 €
SR+: 49490 € z DMV in DDV, brez prevoza
+ hitra dobava
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Nemčija:
Osnova: 37285 € (2000 € proizvajalčevega popusta zaradi nemške zakonodaje)
DDV: 8202 €
DMV: 186 €
SR+: 45673 €
+ hitra dobava
+ občutno nižja cena
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Nekako je še najbolj mamljiva nabava iz Namčije. A jo je kdo že ispeljal v celoti? Kolikor sem razumel, so Nemci upravičeni do 4k€ bonusa, 2 jurja mora dati dol proizvajalec (kar se odraža v nižji ceni avta), 2 jurja dobijo naknadno od države, kar za nas ne pride v poštev. Predvidevam, da končna cena ostane takšna kot je in je ne bodo dvigali za 2000 € za vozila, ki so namenjena izvozu? Ali pač? Za Avstrijo ste nekateri že ugotovili, da 1800 € avstrijskega bonusa ne upoštevajo za avtomobile za izvoz.
Nekdo je že prej objavil povezavo, kjer se nabavijo izvozne nemške tablice preko interneta:
http://www.transit-plate.com/startseite.html
Dokumentacija, ki jo zahtevajo:
- Copy of the german registration document (Teil 1 or Teil 2)
- Copy of the valid german certificate of the technical inspection (HU-Bericht TÜV/Dekra)
-The vehicle has to be deregistered
- Copy of the valid ID card or passport
- Signed authority and signed application form
(as a link in the email which you receive after finishing your order)
- The journay has to start in Germany
Zanima me, če dobiš dokumente iz prvih dveh alinej ob nakupu vozila ali je potrebno še med prevzemom v Nemčiji skakati po kakšnih uradih, občinah in fehtariti oblastnike za papirje?
A je potrebno/priporočljivo še kakšno dodatno zavarovanje v primeru lastnega prevoza avtomobila (vožnje domov)?
Re: Nakup v Avstriji JE MOGOČ
Obstaja še ena varianta: nakup preko slovenske firme, ki uvozi avto iz Nemčije. Prednost - ni potrebno plačevanje dvojnega davka, uredijo homologacijo, DMV in prevoz; slabost - cena za posredovanje je cca. 1300€... Se pravi končna cena z upoštevanjem subvencije, vsemi stroški za SR+ je cca. 38.800€.AIRMAN napisal/-a: Nemčija:
Osnova: 37285 € (2000 € proizvajalčevega popusta zaradi nemške zakonodaje)
DDV: 8202 €
DMV: 186 €
SR+: 45673 €
+ hitra dobava
+ občutno nižja cena
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Nekako je še najbolj mamljiva nabava iz Namčije. A jo je kdo že ispeljal v celoti? Kolikor sem razumel, so Nemci upravičeni do 4k€ bonusa, 2 jurja mora dati dol proizvajalec (kar se odraža v nižji ceni avta), 2 jurja dobijo naknadno od države, kar za nas ne pride v poštev. Predvidevam, da končna cena ostane takšna kot je in je ne bodo dvigali za 2000 € za vozila, ki so namenjena izvozu? Ali pač? Za Avstrijo ste nekateri že ugotovili, da 1800 € avstrijskega bonusa ne upoštevajo za avtomobile za izvoz.
Če primerjaš AT in DE specifikacijo računa lahko vidiš, da v DE ni nikjer napisanih teh 2 jurjev, ampak je že v Teslini ceni. Po mojem skromnem sklepanju bi potem to moralo iti skozi...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Koliko bi me prišel tak? https://www.tesla.com/de_DE/model3/orde ... Dy#payment
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Možnosti nakupa
Pravkar dobil odgovor iz Nemčije, da je treba prišteti nemški ceni še 2 jurja, ker ekološki popust velja samo za nemške državljane. Razlika je še vedno, a precej manjša.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Se mi zdi, da je cena za SLO še malo nižja. Malo prej gledal.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Koliko KW ima SR+ in koliko Dual?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Možnosti nakupa
SR+ ima 225kWVodokotlic napisal/-a:Koliko KW ima SR+ in koliko Dual?
LRAWD pa nimam tocnega podatka o max moci po updatu, definitivno pa vec kot 306kW, verjetno nekje ~330kW
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Airman kot se mi zdi se je stanje malo spremenilo. Nakup Slovenija varianta je osnova malo ceneje. Preko DEMSa pa dražje.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Pardon DEMS je ugoden. Moja napaka Celo ceneje kot če bi sam šel kupovat.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Možnosti nakupa
Se je že zgodila kakšna dobava preko DEMS?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Možnosti nakupa
Cena z "destination and doc fee" je takšna, kakor sem napisal. Dems ima tudi nespremenjene cene. Bom pa popravil nemški izračun ob priliki.Vodokotlic napisal/-a:Airman kot se mi zdi se je stanje malo spremenilo. Nakup Slovenija varianta je osnova malo ceneje. Preko DEMSa pa dražje.
Kakšna je sploh razlika, če bi naročil preko DEMS ali pa direktno preko Avantacarja?
Re: Možnosti nakupa
Slovenija se je cena spremenila dvomim da je potem enaka cena.
Select Your Car
Rear-Wheel Drive
Partial Premium Interior
Standard Range Plus
€ 39.500
Dual Motor All-Wheel Drive
Premium Interior
Long Range
€ 48.200
Performance
€ 52.900
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Možnosti nakupa
Če naklikam (Other Europe/Slovenia) npr long range + modra barva je cena 49.980. Brez dajatev, prevoza in ddv. Če dam samo na to ceno 22% pride 60.975EUR. Preko demsa pa 59.731. Z DDVjm, DMV in prevozom! Samo še prevzeti v LJ in registrirati.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Možnosti nakupa
Nemčija:
Osnova: 37285 € + 2000 € (2k€ neto proizvajalčev popust ni namenjen tujcem)
= 39285
DDV: 8642 €
DMV: 196 €
SR+: 48123 €
+ hitra dobava
+ (občutno) nižja cena
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Ja, se mi je zdelo, da bi bilo prelepo, če bi bilo res. Cene so precej bolj izenačene, a še vedno je nekaj razlike. Precej višje od električnevga avta za 35000$
Tisti, ki pravite, da se je Tesla 3 SR+ pocenila na 39500€ za slovensko tržišče, prosim poklikajte do konca v konfiguratorju
Osnova: 37285 € + 2000 € (2k€ neto proizvajalčev popust ni namenjen tujcem)
= 39285
DDV: 8642 €
DMV: 196 €
SR+: 48123 €
+ hitra dobava
+ (občutno) nižja cena
+ vgrajena povezljivost
- dodatni stroški prevoza
- plačevanje dvojnega davka
- dodatna birokracija
Ja, se mi je zdelo, da bi bilo prelepo, če bi bilo res. Cene so precej bolj izenačene, a še vedno je nekaj razlike. Precej višje od električnevga avta za 35000$
Tisti, ki pravite, da se je Tesla 3 SR+ pocenila na 39500€ za slovensko tržišče, prosim poklikajte do konca v konfiguratorju
Re: Možnosti nakupa
>> Precej višje od električnevga avta za 35000$
Ja, trenutno SR+ pride 38990$, ne vem če še sprejemajo naročila po downgradu na SR.
Kdor je hotu, je lahko dobil avto za 35.000$.
Ne vem pa od kje nam ideja, da so američani govorili o končni ceni avtomobila v Sloveniji skupaj s transportom čez atlantik in evropo ter našim DMV in DDV ...
Ja, trenutno SR+ pride 38990$, ne vem če še sprejemajo naročila po downgradu na SR.
Kdor je hotu, je lahko dobil avto za 35.000$.
Ne vem pa od kje nam ideja, da so američani govorili o končni ceni avtomobila v Sloveniji skupaj s transportom čez atlantik in evropo ter našim DMV in DDV ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Možnosti nakupa
Ja, 39k$ + sales tax. Na koncu je še vedno okrog 10 jurjev evrov razlike med ceno, ki jo plača amer in našo ... Ni malo.
Re: Možnosti nakupa
Amer tudi plača ameriški davek.
Prva razlika je, da ameriški davek ni en ampak jih je 50(?) različnih, vsaka država svojega, poleg tega so ponekod razlike tudi med mesti.
Druga razlika je, da tisto ni 'value added tax' ampak 'sales tax'.
In tretja razlika je, da ni 22% ampak med 2% (Alaska) in 10% (Luisiana).
Posledično je v USA praksa, da se ne oglašuje/govori o cenah z davkom ampak o prodajni ceni, ki jo pobaše prodajalec. Da je zraven še cesar s svojo malho tako ni problem prodajalca ampak kupca.
Moja LR je v avstriji bila bruto 44.833,33 EUR, kar je po trenutnem tečaju enako 49.022 USD.
V ameriki je taka koštala 46.000 USD, tri jurje za transport in logistiko mi ne zgleda drago.
Prva razlika je, da ameriški davek ni en ampak jih je 50(?) različnih, vsaka država svojega, poleg tega so ponekod razlike tudi med mesti.
Druga razlika je, da tisto ni 'value added tax' ampak 'sales tax'.
In tretja razlika je, da ni 22% ampak med 2% (Alaska) in 10% (Luisiana).
Posledično je v USA praksa, da se ne oglašuje/govori o cenah z davkom ampak o prodajni ceni, ki jo pobaše prodajalec. Da je zraven še cesar s svojo malho tako ni problem prodajalca ampak kupca.
Moja LR je v avstriji bila bruto 44.833,33 EUR, kar je po trenutnem tečaju enako 49.022 USD.
V ameriki je taka koštala 46.000 USD, tri jurje za transport in logistiko mi ne zgleda drago.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Možnosti nakupa
Nikoli mi ni bilo jasno, od kje ideja da je ta avto v ameriki 35k. To je cena brez DDV ter le preko rocnega narocila preko online potrditve SR+ ter kasneje dogovorom s teslo, da se vozilo degradira v SR.
SR+ je v ameriki 39.000$ + davek denimo Californie in smo na 42.000$. Druge zvezne drzave imajo drugacne davke, lahko visje. Enako kot v EU.
SR+ je v ameriki 39.000$ + davek denimo Californie in smo na 42.000$. Druge zvezne drzave imajo drugacne davke, lahko visje. Enako kot v EU.