Tesla Model 3 SR+ by Context
Tesla Model 3 SR+ by Context
V tej temi bom predstavil avto in delil vse kar se bo z njim dogajalo.
Celoten postopek nakupa in prevzema sem že zelo obširno delil v sosednji temi, ne bom še enkrat vsega pisal, koga zanima si lahko prebere TUKAJ. Avto sem naročil 4.6.2019, prevzel 8.7.2019 in registriral 22.7.2019.
Sedaj je minil dober mesec po registraciji, prevoženih 4500+km in že lahko delim nekaj vtisov in izkušenj.
Aero pokrove sem odstranil še preden sem prišel domov, nameščeni original pokrovčki za vijake in sredinski pokrovček
Za tole piano finish konzolo že imam naročeno mat črno.
Avto je prišel brez preprog, ob prevzemu sem kupil še komplet notranjih
Po dveh daljših izletih se je žena pritožila da jo kolena pečejo ko dlje časa sedi zadaj.
Še slikca sedežev, imam cca 180cm, 80kg.
Tele pike so posledica slikanja s telefonom, na displayu jih ni. Vidi se naprimer da SR+ nima gretja zadnjih sedežev, samo sprednjih dveh. Zemljevid je takšen kot na sliki, ni satelitskega pogleda, kot jih imajo LR. (Napolnjen je na 80%)
In še poraba v teh 4560km.
Kot zanimivost, v zadnjem updateu so dodali linkanje voznega profila s ključem (kartica, telefon). Sedaj avto sam prepozna kdo odklene avto in nastavi volan, sedež ter stranska ogledala.
Da ne bo vse samo super, ima tudi nekaj slabosti:
- nizki sedeži zadaj (omenjeno zgoraj)
- predal pred sovoznikom premali za A4 list ali mapo
- vratca za polnjenje stojijo malo postrani (drugih neenakomernih razmikov med paneli nisem našel)
- stik plastike in preproge pri vozniku malo štrli
Imam pa tudi pisno potrdilo, da je moj prvi uradno prodan Model 3 v Slovenijo
Če ima kdo kakšno vprašanje z veseljem odgovorim.
Če bi ga kdo rad osebno videl, se vanj vsedel, se zapeljal, piši mi na PM pa se dogovorimo
Celoten postopek nakupa in prevzema sem že zelo obširno delil v sosednji temi, ne bom še enkrat vsega pisal, koga zanima si lahko prebere TUKAJ. Avto sem naročil 4.6.2019, prevzel 8.7.2019 in registriral 22.7.2019.
Sedaj je minil dober mesec po registraciji, prevoženih 4500+km in že lahko delim nekaj vtisov in izkušenj.
Aero pokrove sem odstranil še preden sem prišel domov, nameščeni original pokrovčki za vijake in sredinski pokrovček
Za tole piano finish konzolo že imam naročeno mat črno.
Avto je prišel brez preprog, ob prevzemu sem kupil še komplet notranjih
Po dveh daljših izletih se je žena pritožila da jo kolena pečejo ko dlje časa sedi zadaj.
Še slikca sedežev, imam cca 180cm, 80kg.
Tele pike so posledica slikanja s telefonom, na displayu jih ni. Vidi se naprimer da SR+ nima gretja zadnjih sedežev, samo sprednjih dveh. Zemljevid je takšen kot na sliki, ni satelitskega pogleda, kot jih imajo LR. (Napolnjen je na 80%)
In še poraba v teh 4560km.
Kot zanimivost, v zadnjem updateu so dodali linkanje voznega profila s ključem (kartica, telefon). Sedaj avto sam prepozna kdo odklene avto in nastavi volan, sedež ter stranska ogledala.
Da ne bo vse samo super, ima tudi nekaj slabosti:
- nizki sedeži zadaj (omenjeno zgoraj)
- predal pred sovoznikom premali za A4 list ali mapo
- vratca za polnjenje stojijo malo postrani (drugih neenakomernih razmikov med paneli nisem našel)
- stik plastike in preproge pri vozniku malo štrli
Imam pa tudi pisno potrdilo, da je moj prvi uradno prodan Model 3 v Slovenijo
Če ima kdo kakšno vprašanje z veseljem odgovorim.
Če bi ga kdo rad osebno videl, se vanj vsedel, se zapeljal, piši mi na PM pa se dogovorimo
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Lepo zgleda, sploh znotraj. Ali si se že navadil, da ni števca za volanom in da je treba gledati/"škiliti" desno?
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Tega sem se hitro navadil, tudi vse drugi vozniki (5) s tem niso imeli niti najmanjšega problema. Edini je "pojamral" brat, ki ima sedaj HUD in mu ni bilo potrebno gledati dol na števec
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Se enkrat cestitke. Kilometri pa vidim da bodo hitro leteli.context napisal/-a:Sedaj je minil dober mesec po registraciji, prevoženih 4500+km in že lahko delim nekaj vtisov in izkušenj.
Predpraznike si kupil v Tesla salonu? Ali imajo tudi velur/carpet na voljo za kupit, ti ki so zraven LRAWD?
Pogled v desno je dejansko boljsi, kot tisti skozi volan v armaturo, ker:SimonZed napisal/-a:Lepo zgleda, sploh znotraj. Ali si se že navadil, da ni števca za volanom in da je treba gledati/"škiliti" desno?
- vrtenje volana onemogoca pogled na stevce
- visina sedeza voznika in pa visina/globina volana, ki je lahko idealna za voznikov polozaj, je lahko precej moteca pri pogledu na stevce. To se meni dogaja zadnjih 11 let na avtomobilih. Cisto spodnji del je malo prekrit ali pa zgornji del stevcov. Ne vem ali BMW dela taksne avte, ali je luknja v volanu premajhna, ali kaj tretjega...
Nekaj primerov, kjer je tudi pogled na "desno":
- renault twingo
- citroen c4
- renault modus
Sigurno jih je se 10+, a tako na hitro. Tu se sirsa publika ni pogovarjala, ali bo to varno ali ne, je bilo kar OK zacuda. Res pa ni znamka tista, ki spreminja avtomobilizem
- Priponke
-
- c4.jpg (26.38 KiB) Pogledano 9823 krat
-
- twingo.jpg (51.62 KiB) Pogledano 9823 krat
-
- modus.jpg (46.9 KiB) Pogledano 9823 krat
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Ja, vzel sem jih v njihovem salonu, plačaš pa potem naknadno, pošljejo mail račun in navodila za nakazilo. Cca 3 tedne po tem sem šele dobil račun.matija napisal/-a: Predpraznike si kupil v Tesla salonu? Ali imajo tudi velur/carpet na voljo za kupit, ti ki so zraven LRAWD?
LRAWD dobiš velur zraven, če jih je mogoče posebej kupiti ne vem. Zanimali so me samo gumijasti
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
150warpedone napisal/-a:Kolk so zaračunali zanje?
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Najdaljša braz vmesnega polnjenja cca 250km Dunaj - Maribor, z veliko pospeševanja in hitrost krepko preko dovoljene na posameznih odsekih.
Drugače v enem dnevu pa cca 350 z vmesnim polnjenjem. Na SC sem že večkrat polnil, cca 20 min od 20-90%
Imam navado da se vozim 10% preko omejitev, prej z dizlom in sedaj z EV
Drugače v enem dnevu pa cca 350 z vmesnim polnjenjem. Na SC sem že večkrat polnil, cca 20 min od 20-90%
Imam navado da se vozim 10% preko omejitev, prej z dizlom in sedaj z EV
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Tesla Model 3 SR+ by Context
Context oz. Renato,
čestitke!!! Veliko varnih kilometrov in kot sem že rekel - pionirsko delo. Hvala Ti za to, da si odprl
pandorino skrinjico za vse nas, ki še čakamo v vrsti za nakup.
Lep pozdrav!
čestitke!!! Veliko varnih kilometrov in kot sem že rekel - pionirsko delo. Hvala Ti za to, da si odprl
pandorino skrinjico za vse nas, ki še čakamo v vrsti za nakup.
Lep pozdrav!
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Dobra poraba. Na dual motor, ki ga vozim je v 7600km 182 Wh/km z aero coverji
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Čestitke ter veliko varnih kilometrov, obenem pa tudi hvala za vse prispevke. Ko/če se kdaj odločimo za Teslo, bodo take informacije zlata vredne. Srečno!
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
""Da ne bo vse samo super, ima tudi nekaj slabosti:
- nizki sedeži zadaj (omenjeno zgoraj)""..
...zame, ki imam 187 cm, bi imel težave če bi bili sedeži višji. Sem sedel zadaj in sem imel do stropa 1-2 cm prostora.
- nizki sedeži zadaj (omenjeno zgoraj)""..
...zame, ki imam 187 cm, bi imel težave če bi bili sedeži višji. Sem sedel zadaj in sem imel do stropa 1-2 cm prostora.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Nizki sedeži ne pomenijo da "maš rit nizko" oz. da se usedeš skoraj na tla ampak da maš stopala relativno visoko glede na rit.
Temu se da pomagat tako, da sedež ne spustiš čist dol, čeprav si morda tako vajen iz drugih avtomobilov.
Zadaj pa kaka blazina pod rit, če je že treba. Jih že mam ker je blo to treba v mojem trenutnem / starem coupeju.
Temu se da pomagat tako, da sedež ne spustiš čist dol, čeprav si morda tako vajen iz drugih avtomobilov.
Zadaj pa kaka blazina pod rit, če je že treba. Jih že mam ker je blo to treba v mojem trenutnem / starem coupeju.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Mislim, da je tu poanta višina sedeža do stropa. Višji ljudje namreč sedijo zadaj s sklonjeno glavo. Tak primer imam jaz pri starejšem sinu, ki zadaj v Koni ne sedi ravno udobno, saj z lasmi ves čas pometa strop, kadar nas je pet v avtu.
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Ja, če maš takšne potrebe pol precej avtov odpade.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Čestitke še enkrat. Avto izgleda fantastično! 150€ za gumi predpražnike :-( … noro
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Tudi tepihi bodo enkrat. Za model S so Gledringovi pod 50 € (https://www.withcar.si/gumi-tepihi-za-t ... del-s-2014).
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Za model 3 so tudi že....cena 34 €.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Tesla Model 3 SR+ by Context
Original pritikline so vedno napumpane.
V LR mam tepihe, čez pa generične gledringe. Good enough za 24 eur.
V LR mam tepihe, čez pa generične gledringe. Good enough za 24 eur.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek