Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovori
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

Zjutraj pa je bilo stanje takole
Slika

nimam pojma kako je bilo ob nakupu, zato degradacije ne morem komentirati, bi pa bilo zanimivo primerjati 100% pri razlicnih lastnikih SR+
warpedone, talker2
sashs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 263
Kraj: maribor
Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
529
38

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a sashs »

context napisal/-a:Zjutraj pa je bilo stanje takole
Slika

nimam pojma kako je bilo ob nakupu, zato degradacije ne morem komentirati, bi pa bilo zanimivo primerjati 100% pri razlicnih lastnikih SR+
nimaš dual chargerha??? gre sam 16 a noter
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

To je sedaj standarden priložen polnilec, to je max kar ta omogoča. Včasih so prilagal 3-faznega, nič več

Kolikor mi je znano, avto pa omogoča 3-fazno, 11kW
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a matija »

sashs napisal/-a: nimaš dual chargerha??? gre sam 16 a noter
Dual chargerje je Tesla opustila pred nekaj leti. Sedaj v ModelS in ModelX vgrajuje enojni charger, ki je 16.5kW.

V Model 3 pa vgrajuje tripple charger (trije bloki po 16A), kar prinese izredno zanimiv rezultat, ki ga ne vidimo pri nobenem drugem EV, in sicer:
- trofazno polnjenje kjer trije moduli delujejo vzporedno 3x16A oz 11kW
- enofazno polnjenje kjer dva modula delujata zaporedno 2x16A oz 7.4kW

Jaz mojo doma polnim vecinoma 3x16A ce se mudi oz. 3x5A ce je cas (kar je 95% primerov).
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kaj je namen 'omejitve' polnjenja na 3x5A?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a matija »

To da lahko zraven normalno laufamo susilca brez toplotne, vec indukcij, pomivalc, pralc, savno, pecico, ... zunanje varovalke so namrec 20A. Dam polnit na 3x5A in me ne skrbi nic. Naslednji dan ima avto +250km.
warpedone
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Aha aha ... omejitev priključne moči, makes sense.
Glede skrbi ... js čez vikend filam na 10A tko da je tvojih 15A čisti luksus
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

matija napisal/-a:
Dual chargerje je Tesla opustila pred nekaj leti. Sedaj v ModelS in ModelX vgrajuje enojni charger, ki je 16.5kW.
Kaj ima pa potem moj vgrajeno?

Polnim lahko enofazno na polnilnici do 32A, trofazno na polnilnici 3x24A (16.5 kW), s priloženim kablom pa 1x16A ali 3x16A trofazno...

Če naročim danes Ravena, dobim isto ali ne?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a matija »

Raven bo imel isto ja, imas novi 16.5kW polnilec. To da zna polnit enofazno 32A tudi model S mi je pa novo
Prilozen polnilec ki ga imas ti je pa sploh super, deluje pa na tak nacin tudi na Model3, le prilagajo jih ne vec.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

matija napisal/-a:... To da zna polnit enofazno 32A tudi model S mi je pa novo
Hvala, Matija!

Ja, je bilo tudi meni novo... Ves čas se učimo

Sem odkril povsem po naključju, ko smo testirali eno polnilnico in se mi ni dalo Type2 - Type2 kabla iz prtljažnika vlečt, pa sem uporabil kar enofaznega od Leafa. In debelo pogledal, ko mi je pokazal maksimalni možen tok na eni fazi 32A.
Če uporabim trofazni kabel, pokaže max 3x24A.

Evo slikica... In ker sem to ravnokar pred hišo samo za fotko testiral, ne gledat tistih 16km/h, ker se polnjenje še ni stabiliziralo... Nisem pa hotel skuriti svojih 25A pancerk in sem polnjenje takoj prekinil
Priponke
Screenshot_20191002_214543.jpg
talker2, matija
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

2 meseca in pol po registraciji je danes avto dosegel okroglih 10.000km.
Slika
instrukcije, dymo, DGJ, Dzun Tao, nakaza
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a pirpy »

context: ali ga imaš za službo , ali pa sploh nimaš življenja izven avta
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a matija »

Holy shit. To je kar cifra. Se dobro da je motor rated za 1.6mio km in baterija krepko cez 700-800k

Nas je danes obrnil 2 jurja, en teden je sicer stal.
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

100km v službo v eno smer, 1000km tedensko samo zaradi službe, potem pa še za vikend kam
Marko007, Dzun Tao, timo
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Zakaj si pa nisi potem model S kupil že pred leti, bi se ti že izplačala ?
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

pirpy napisal/-a:Zakaj si pa nisi potem model S kupil že pred leti, bi se ti že izplačala ?
Ker mi je bilo 80k€ nepredstavljivo veliko denarja za avto, rabljenega za 50k€ pa nisem imel jajc kupit, ker so vsi strašili kako crkuje vse živo, jaz pa sem verjel, brez da bi sam preveril.
Pa še potreboval sem kreditno sposobnost za nepremičnino, zdej se je pa vse poklopilo in sem zelo zadovoljen, da se je izšlo tako. Pa sedaj ko imam hišo, lahko vsako noč polnim doma, kar je bil za mene predpogoj za EV.
Matej, warpedone, pirpy, evid, Vodokotlic, matija, DGJ, Marko007, dymo, prijazen
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

V petek sem menjal gume, namestil zimske 18" Michelin Pilot Alpin.
Gume se malo, ampak res malo bolj slišijo kot letne, če bi se nekdo prvič usedel v avto nebi opazil nobene razlike. Napolnili smo jih na 3 bare, (po nalepki bi morale biti 2.9), letne pa so bile napolnjene na cca 2.4. Čepki za dvig avta (slike tudi v tej temi) so prišli zelo prav! Zaradi senzorjev tlaka smo bili pozorni da gre platišče na isto mesto kot je bilo prej, po resetu (shranjevanje novih tlakov) ni nobenih problemov.
Za zimo sem namestil aero pokrove (da bodo sosedje mislili da imam 2 para platišč )
Porabo bom pa resetiral in poročal po nekaj mesecih. Trenutno prevoženih 13.000km
Slika
matija, CRF, Matej, GM, Dzun Tao, evid, DGJ, pirpy, Robie
Uporabniški avatar
dro18
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 LR AWD
69
33

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a dro18 »

context napisal/-a:V petek sem menjal gume, namestil zimske 18" Michelin Pilot Alpin.
Gume se malo, ampak res malo bolj slišijo kot letne, če bi se nekdo prvič usedel v avto nebi opazil nobene razlike. Napolnili smo jih na 3 bare, (po nalepki bi morale biti 2.9), letne pa so bile napolnjene na cca 2.4. Čepki za dvig avta (slike tudi v tej temi) so prišli zelo prav! Zaradi senzorjev tlaka smo bili pozorni da gre platišče na isto mesto kot je bilo prej, po resetu (shranjevanje novih tlakov) ni nobenih problemov.
Za zimo sem namestil aero pokrove (da bodo sosedje mislili da imam 2 para platišč )
Porabo bom pa resetiral in poročal po nekaj mesecih. Trenutno prevoženih 13.000km
Slika
Kje si naročil čepke? Se jih da kupiti v Slo?
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a context »

dro18 napisal/-a: Kje si naročil čepke? Se jih da kupiti v Slo?
Čepke sem naročil na Aliexpress, cca 12€ komplet vseh 4ih. Sem jih pa videl tudi na ebayu (mogoče celo amazonu) za cca 25€ za komad (ali par).
dro18
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Odgovor Napisal/-a matija »

Koliko casa si cakal dostavo ?
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model 3”