Testne vožnje
Testne vožnje
Danes sem prvič od blizu in na hitro od znotraj videl povsem novo (500 prevoženih km) TESLO M3, bele barve, LR Dual Motor.
Avto naredi izjemen vtis že od zunaj, ko se vsedeš noter pa samo še VAU!
Je precej večji kot sem pričakoval.
Vsekakor ga grem preizkusiti, ko se bo naš IONIQ bližal 3. svečki na torti. Prej ne upam, ker vem, da potem ne bom mogel spati.
Avto naredi izjemen vtis že od zunaj, ko se vsedeš noter pa samo še VAU!
Je precej večji kot sem pričakoval.
Vsekakor ga grem preizkusiti, ko se bo naš IONIQ bližal 3. svečki na torti. Prej ne upam, ker vem, da potem ne bom mogel spati.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Srečal sem se z lastnikom na polnilni postaji v Kamniku in kot sem zapisal sem ga samo pogledal od zunaj in na hitro od znotraj.
Preizkusil - testiral ga ne bom še cca 1 leto.
Preizkusil - testiral ga ne bom še cca 1 leto.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Danes vozil. Avto je insane. Pospeski od 40km/h do 160km/h so dih-jemajoci. Bil je pa LR AWD s 367HP (na kolesih), kar v jeziku bencinarjev/dizlov kjer se moc meri na gredi pomeni preko 400HP. Notranjost je super, dinamicne sobe za pihanje zraka tudi, infotainment next level, integracija s telefonom kot kljucem tudi. Luknja pod prtljaznikom je ogromna, frunk izredno uporaben, pelje se perfektno.
Tudi vkljucen autopilot vozi po vaskih cestah bp, drzi smer, ob cesti nobenih crt, tako da bi se vsak mercedes/bmw/audi skantal prvi ovinek. Znizal je hitrost zaradi kolesarja in ob omejitvi 40, pospeseval samodejno od konca omejitve, izredno dobro je drzal avto na pasu ki je zelo vijugal.
Testiral tudi polnjenje doma s Teslino polnilnico. Prirocno da lahko odpres charge-port kar z gumbom na Type2 rocki. Polnilo je BP z 11kW (vidno na sliki spodaj). Kasneje se na Petrolovi Delta 50kW polnilnici pri 80% SoC, kjer je polnilo s 43kW. Toliko na hitro, se par slik spodaj.
Tudi vkljucen autopilot vozi po vaskih cestah bp, drzi smer, ob cesti nobenih crt, tako da bi se vsak mercedes/bmw/audi skantal prvi ovinek. Znizal je hitrost zaradi kolesarja in ob omejitvi 40, pospeseval samodejno od konca omejitve, izredno dobro je drzal avto na pasu ki je zelo vijugal.
Testiral tudi polnjenje doma s Teslino polnilnico. Prirocno da lahko odpres charge-port kar z gumbom na Type2 rocki. Polnilo je BP z 11kW (vidno na sliki spodaj). Kasneje se na Petrolovi Delta 50kW polnilnici pri 80% SoC, kjer je polnilo s 43kW. Toliko na hitro, se par slik spodaj.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Veri najs, danes so pa same trojke v zraku.
Se danes ob 2. uri peljem po Ptujski cesti v MB pa vidim rdečo Dual Motors
A to je bil ta osnovni AP?
Kako imajo pa kW vpisane v prometni, peak ali nominalno?
Se danes ob 2. uri peljem po Ptujski cesti v MB pa vidim rdečo Dual Motors
A to je bil ta osnovni AP?
Kako imajo pa kW vpisane v prometni, peak ali nominalno?
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Matija, kaj pa sedenje v avtu, je zelo nizko? Z leti mi namreč preveč nizko sedenje ne sede najbolje...
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
- Ja, nizko sedenje. Ce ti to ne odgovarja potem definitivno ne bos zadovoljen.
- 65kW, zavarovanje s kaskom z vsemi kombinacijami in bonusi naj bi bilo malo cez jurja. List price avtomobila je preko 60k
- imel je je bil osnovni AP, ki je sedaj vkljucen
- 65kW, zavarovanje s kaskom z vsemi kombinacijami in bonusi naj bi bilo malo cez jurja. List price avtomobila je preko 60k
- imel je je bil osnovni AP, ki je sedaj vkljucen
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Glede na to da nisem glih visok bi se z dvignjenim sedežem morda kaj dalo rešit? Moram priznat da me tvoje navdušenje in pozitivna ocena avtomobila v celoti, nikakor ni pustilo hladnega. Pa tu še najmanj mislim na hitrost in moč...matija napisal/-a:- Ja, nizko sedenje. Ce ti to ne odgovarja potem definitivno ne bos zadovoljen.
.....
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Najbolje da kar kakšen piknik organiziravivo napisal/-a:@matija, naredi kakšen videoposnetek !
Pa če kdo od Demsa to bere, velja enako *wink wink*
A ni zanimivo, kako se zgodovina ponavlja? "Shopping, Shopping in Graz, žena, mulci, foter Mac..."
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Avto sem imel le priloznost peljat za 30min ter si ga ogledat, tako da nadaljnih informacij ne morem ponudit.
Re: Tesla Model 3 - predstavitev
Tudi jaz lahko potrdim da je avto "BOMBA". Pospeški super ampak še bolj sem bil presenečen nad navorom/moči pri visokih hitrosti. Voziš po ac 130km/h in se samo dotakneš gasa in si na 180km/h. Mislim da ni avtomobila ki bi s tako lahkoto pospešil v vseh pogojih. Sedenje in podvozje zelo športno naravnano, volan veliko hitrejši kot običajno (se mi zdi bolj trd kot bmw 3er). Vožnja stabilna in udobna/tiha (nisem poznavalec ampak meni je bilo tiho). Avto izgleda zelo solidno narejen in ni bilo videti kakih večjih pomanjkljivosti. Materiali notri ok edino tale skaj na sedežih ne prepriča. Prostora za prtljago veliiiko če upoštevamo da gre za limuzino.
In potem pridemo do samega sistema avtomobila. Tu je pa res svet na glavi. Če pričnem z navigacijo ki je google map z vsemi prometnimi funkcijami plus integracija potreb EV. Avto ti vse sam pripravi in v primeru potratne vožnje tudi daje navodila kako voziti do naslednje polnilnice. To da ima vse elektro nastavljivo pričakujemo a zanimivo mi je da si nastavitve shraniš pod svoj profil in ko zazna tvoj telefon že vse nastavi kot sam želiš. Še dlje ko greš vzvratno ti prestavi ogledala da lažje vidiš robnike. Luštno.
Na koncu pa omenim AP. Res ne vem kaj ponuja nadgrajeni AP ker že tale "osnovni" dela vse perfektno. Za test smo se zapeljali po ringu okoli Ljubljane v popoldanskem času z veliko prometa in AP ni imel nobenih težav. Ves promet okoli avta konstantno sledi in prilagaja hitrost, pospešuje in osupljivo vozi vedno lepo po sredini pasu. Vse krivine po obvoznico je speljal "death center", nobenega vijuganja od črte do črte. Top.
Torej avto je res super in tu res vidiš da je to prihodnost. Edino kar me ni prepričalo so sami sedeži s temi čudnimi umetnim usnjem a so pa sedeži udobni in sedenje je prijetno. Bela barva ki jo je imel avto je božanska in steklena streha vau.
In potem pridemo do samega sistema avtomobila. Tu je pa res svet na glavi. Če pričnem z navigacijo ki je google map z vsemi prometnimi funkcijami plus integracija potreb EV. Avto ti vse sam pripravi in v primeru potratne vožnje tudi daje navodila kako voziti do naslednje polnilnice. To da ima vse elektro nastavljivo pričakujemo a zanimivo mi je da si nastavitve shraniš pod svoj profil in ko zazna tvoj telefon že vse nastavi kot sam želiš. Še dlje ko greš vzvratno ti prestavi ogledala da lažje vidiš robnike. Luštno.
Na koncu pa omenim AP. Res ne vem kaj ponuja nadgrajeni AP ker že tale "osnovni" dela vse perfektno. Za test smo se zapeljali po ringu okoli Ljubljane v popoldanskem času z veliko prometa in AP ni imel nobenih težav. Ves promet okoli avta konstantno sledi in prilagaja hitrost, pospešuje in osupljivo vozi vedno lepo po sredini pasu. Vse krivine po obvoznico je speljal "death center", nobenega vijuganja od črte do črte. Top.
Torej avto je res super in tu res vidiš da je to prihodnost. Edino kar me ni prepričalo so sami sedeži s temi čudnimi umetnim usnjem a so pa sedeži udobni in sedenje je prijetno. Bela barva ki jo je imel avto je božanska in steklena streha vau.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Testne vožnje
To je testna vožnja avtomobila za interesente nakupa preko DEMS spletne strani oz. podjetja Celtis d.o.o. Kontaktiraj in povprašajdrejc12 napisal/-a:Odličen zapis, vsem se nam delajo lušte Od kje pa je ta testni?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Testne vožnje
No včeraj sem tudi jaz imel priložnost na blizu pogledat Model 3. Na zunaj res izgleda dobro, sploh od strani in od zadaj. Od spredaj me ne prepriča Je pa bela barva res lepa. Taka kristalna, res belo bela, ne rumenkasta.
Najbolj pa izstopa višina. Avto je NIZEK! Nisem si mislil da tako hudo. Spredaj mi je komaj do kolen.
In podobno je v notranjosti. Sedenje je po pričakovanju nizko. Vrh volana je vsaj 30cm nižje kot v Koni. Posledično je seveda pogled iz avta povsem drugačen.
Notranjost kot takšna pa je super. Mogoče bi kakšnega od 63 gumbov iz Kone pogrešal, ampak večinoma ne preveč. Je pa ekran manjši kot sem si ga predstavljal iz slik in videoposnetkov.
Sem vesel da imam že Kono, drugače bi bila težka odločitev!!!
Najbolj pa izstopa višina. Avto je NIZEK! Nisem si mislil da tako hudo. Spredaj mi je komaj do kolen.
In podobno je v notranjosti. Sedenje je po pričakovanju nizko. Vrh volana je vsaj 30cm nižje kot v Koni. Posledično je seveda pogled iz avta povsem drugačen.
Notranjost kot takšna pa je super. Mogoče bi kakšnega od 63 gumbov iz Kone pogrešal, ampak večinoma ne preveč. Je pa ekran manjši kot sem si ga predstavljal iz slik in videoposnetkov.
Sem vesel da imam že Kono, drugače bi bila težka odločitev!!!
Re: Testne vožnje
Danes sem prvič videl model 3 v živo, je smešno nizek v primerjavi s Kono, ni čudno, da ima tako nizko porabo.