Leaf e-Plus 62 kWh

GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Logatec
Avto: Fiat 500E; E-Golf 2020
211
230

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a GM » 30 Sep 2019, 20:56

TPV Avto Novo Mesto ima testnega Leaf-a 62 kWh.
Dobava december 2019
matija, jozel26
ixi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 72
Kraj: MB
Avto: CVT
40
411

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a ixi » 01 Okt 2019, 06:39

Super... sam cena 37k z upoštevano subvencijo :(
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 10:47

Zdravo
Najprej vsem srečno na poti in veliko zdravja v letu 2020.
Sem novi uporabnik foruma, ki se spogledujem z nabavo Leafa e+.
Avto sem imel na testni vožnji eno uro, prvi občutki fantastično, predvsem avtonomnost vožnje. Dobim ga še za vikend, da preverim kaj to pomeni v realnosti.
Vozil sem se z vozilom z 40 kwh veliko baterijo domet do 250km.
Za mene je ta baterija in domet premajhna ker je dnevno minimum 150 km avtoceste + dodatek v popoldanskem času občasno do 100 km in vmes v službi ga ni mogoče priklopit na omrežje.
Potem pa ko raziskujem, ga za te razdalje doma čez noč ne bom napolnil na priključni varovalki hiše 3X25A kjer je že priključena trifazna TČ za ogrevanje. Prilagoditev porabnikov na dve faze je izvedljiva ostane max do 20A polnjenje avtomobila.
Ampak, da se odločim in ga vzamem moram doma vzpostaviti stanje polnjenja 6,6 kw. Polnjenje je sprejemljivo izključno doma ker imam elektrarno in proizvodnjo elektrike in želim, da naslednjih x let ne kupujem elektrike za vožnjo.
Malo sem prebral vaše poste in ugotovil, da Leaf do sedaj omogoča samo enofazno polnjenje. Pri E+ pa sem zasledil, da ima ta model mogoče polnjenje po treh fazah tako da bi se polnilni tokovi razporedili. To bi bilo sprejemljivo, da tako prazno baterijo napolnim v toku noči cca 10 ur.
Drugače pa bo potrebno še malo počakati. Če sem prav razumel imajo trifazno polnjenje sedaj samo ZOI, BMWI3 in Tesla, Kona prihaja aprila. Ostali so zaradi Evrope kjer so gospodinjstva večina na enofaznih priklopih, tudi vozila na enofaznih AC/DC inverterjih vgrajeno v vozilih.
Če ima kdo osebno izkušnjo z vozilom Leaf e+ bom zelo vesel, če jo je pripravljen deliti.
Hvala in lep pozdrav
edi-b, CRF
Argo
-
Prispevkov: 1388
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
885
616

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 02 Jan 2020, 11:21

jozel26 je napisal/-a:Če sem prav razumel imajo trifazno polnjenje sedaj samo ZOI, BMWI3 in Tesla, Kona prihaja aprila.


Kono 3F sem jaz prevzel pred božičem. Vsekakor je v tvojem primeru 3F polnjenje nujno. Priporočam da razmisliš o dinamični 3F polnilnici.
BogyX
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 11:44

Hvala za info ne vem kako je z Leafom.
Kona je super, vendar mi je prostorsko premajhna sem šel pogledat klasično.
Argo, jozel26
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 314
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
278
271

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 02 Jan 2020, 17:02

Živijo, tudi moje zahteve po avtonomiji so podobne in testirano EV z manj kot realnimi 300 km ne zadostuje. Morda v razmislek jaz sem v izbor dodal še prihajajoči Id3.

Glede polnjenja pa če imaš elektrarno imaš tudi enotno tarifo. Tako da nisi omejen na 7 ur nizke tarife in lahko polniš vedno ko si doma. Če rečemo da je to 10 ur prejmeš enofazno 25A cca 50 kwh... To je pa kar v redu zadeva...

Se pa tudi jaz priporočam za kakšno dodatno info o Leafu +. Predvsem dobavljivost in cena oziroma ali je kakšen popust na redni cenik.
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
570
720

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a nakaza » 02 Jan 2020, 18:04

Jaz sem se pred časom zanimal pri Krulcu, gospa je bila zelo ustrežljiva in prijazna. Kolikor mi je povedala bodo imeli tudi testnega tako da preveri.
Jaz sem ga zaradi baterije in tudi cene črtal.


hribovc0601 je napisal/-a:Živijo, tudi moje zahteve po avtonomiji so podobne in testirano EV z manj kot realnimi 300 km ne zadostuje. Morda v razmislek jaz sem v izbor dodal še prihajajoči Id3.

Glede polnjenja pa če imaš elektrarno imaš tudi enotno tarifo. Tako da nisi omejen na 7 ur nizke tarife in lahko polniš vedno ko si doma. Če rečemo da je to 10 ur prejmeš enofazno 25A cca 50 kwh... To je pa kar v redu zadeva...

Se pa tudi jaz priporočam za kakšno dodatno info o Leafu +. Predvsem dobavljivost in cena oziroma ali je kakšen popust na redni cenik.
jozel26
www.VARNOSTNI-PAS.si
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 19:42

hvala za odgovore vendar še vedno ne vem ali je v avtu vgrajen trifazni AC/DC polnilnik s katerim lahko polnem do 6,6 KW na dinamični hišni polnilnici. Če dobim do jutri odgovor, da je polnjenje mogoče potem ga vzamem na tridnevni test in potem se bom verjetno za njega odločil, če bodo dosegi vsaj približno to kar obljubljajo.
Meni veliko več pomeni, da bi ga lahko napolnil vsak dan v 10 urah na nazivno moč materije 62kwh kot da ga polnem na polnilnici s 100kw. Verjetno pa da zadeva še ni dodelana do tega kar si želim ali pa me presenetijo.
Ostalo oblika, velikost udobje mi ustreza, cena pa bi lahko bila vedno bila nižja, je pa meni še vedno bolj udoben in dodelan kot Kona. Vse ostalo pa je majhno glede na to da sedaj vozim 14 let Seat Alhambro.
SimonZed, Argo, nakaza, Robie
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 722
579
802

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 02 Jan 2020, 20:21

jozel26 je napisal/-a:hvala za odgovore vendar še vedno ne vem ali je v avtu vgrajen trifazni AC/DC polnilnik s katerim lahko polnem do 6,6 KW na dinamični hišni polnilnici. Če dobim do jutri odgovor, da je polnjenje mogoče potem ga vzamem na tridnevni test in potem se bom verjetno za njega odločil, če bodo dosegi vsaj približno to kar obljubljajo.
Meni veliko več pomeni, da bi ga lahko napolnil vsak dan v 10 urah na nazivno moč materije 62kwh kot da ga polnem na polnilnici s 100kw. Verjetno pa da zadeva še ni dodelana do tega kar si želim ali pa me presenetijo.
Ostalo oblika, velikost udobje mi ustreza, cena pa bi lahko bila vedno bila nižja, je pa meni še vedno bolj udoben in dodelan kot Kona. Vse ostalo pa je majhno glede na to da sedaj vozim 14 let Seat Alhambro.


V čem oz kaj je bolj dodelano od Kone?
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 20:42

Nisem videl električne Kone , sedel sem v klasični pa mi deluje po prostoru kot Modus, ki ga imamo doma. Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Leaf je prvi avto ki me bi preprečil, če bi ga doma lahko napolnil.
Drugače pa vsi ki imate EV ste zame top in kapo dol da ste si ga kupili zato tudi Kona ni nič slabša in naj vam dobro služi. Vsake oči imajo svojega malarja in vsak se sam odloči kaj in kako se bo vozil.
Sebastijan, Robie
Argo
-
Prispevkov: 1388
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
885
616

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 02 Jan 2020, 21:02

jozel26 je napisal/-a:Nisem videl električne Kone , sedel sem v klasični pa mi deluje po prostoru kot Modus, ki ga imamo doma. Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.
Leaf je prvi avto ki me bi preprečil, če bi ga doma lahko napolnil.
Drugače pa vsi ki imate EV ste zame top in kapo dol da ste si ga kupili zato tudi Kona ni nič slabša in naj vam dobro služi. Vsake oči imajo svojega malarja in vsak se sam odloči kaj in kako se bo vozil.


Notranjost električne kone je popolnoma drugačna od ICE verzije. Prav tako so drugi materiali.
jozel26
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 21:10

Ok preverim v živo. Polnjenje trifazno je rešeno domet pa tudi.
Lp
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2295
Avto: Kona EV 64 kWh
1763
2653

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 02 Jan 2020, 21:10

jozel26 je napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.

Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).
jozel26, Argo
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 21:13

In za koliko se da dobit Kona z vsemi popusti če ni skrivnost.
Hvala in lp.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2295
Avto: Kona EV 64 kWh
1763
2653

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 02 Jan 2020, 21:14

jozel26 je napisal/-a:Ok preverim v živo. Polnjenje trifazno je rešeno domet pa tudi.
Lp

Če ti je kona premajhna, bo žal elekrična izvedba še manj prostorna (zatadi višjega poda nad baterijo).
Argo
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
19
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 02 Jan 2020, 21:19

Ja to so mi že povedali v salonu škoda ker mi je drugače všeč visoka namestitev sedežev.
Res si želim da bi leaf + imel trifazno polnjenje AC/DC in potem še verjetno odločim že čaka v salonu dobavljivo takoj.
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2295
Avto: Kona EV 64 kWh
1763
2653

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 02 Jan 2020, 21:20

jozel26 je napisal/-a:In za koliko se da dobit Kona z vsemi popusti če ni skrivnost.
Hvala in lp.

Ko sem jo jaz kupil pred enim letom, pa mislim, da tudi vsi ostali takrat, je bilo povpraševanje večje od ponudbe, zato ni bilo nobenih popustov ampak cena iz cenika, plus kakšno darilce, če si si ga izpogajal (toda več od zimskih gum so dobili zelo redki).
jozel26
Argo
-
Prispevkov: 1388
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
885
616

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 02 Jan 2020, 21:24

jozel26 je napisal/-a:In za koliko se da dobit Kona z vsemi popusti če ni skrivnost.
Hvala in lp.


Popustov ne dajejo. Jaz sem za 64kW in vso opremo dal 48k € - subvencija. Obstaja še en nižji nivo opreme, ki je nekoliko cenejši. Sem pa prej vozil BMW, MB,.. Kvaliteta res ni neki biser, vendar je čisto ok, tako da se z veseljem vsedem v avto. Tudi cena, glede na to da polnim iz fotovoltaike. Prav prosotoren avto pa res ni. Če se pretežno vozita do 2 osebi je vredu. Za kakšno daljšo vožnjo 4 velike osebe pa zna biti naporno.
jozel26
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 244
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
364
177

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a desiro » 03 Jan 2020, 00:01

SimonZed je napisal/-a:
jozel26 je napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.

Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).


Ravno omenjena stvar me v testnem Ioniqu ni prepričala oziroma mi je šla kar na živce, da moram še nekaj pritisniti da avto iz 5 km/h ustavi, oziroma pritisniti nekaj da avto na semaforju ne leze naprej.
Kar se tega tiče je meni osebno Leaf boljši.
jozel26
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 244
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
364
177

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a desiro » 03 Jan 2020, 00:01

SimonZed je napisal/-a:
jozel26 je napisal/-a:Drugače sem vozil testnega Ionga in nikakor se ne more primerjati po izdelavi in vožnji z leafovim e pedalom.

Tudi kono lahko voziš skoraj kot z e-pedalom. Jaz jo imam vedno v tretji stopnji regeneracije, kar pomeni, da se lahko praktično ustavim samo z uporabo (popuščanjem) stopalke za "plin", ko se hitrost spusti do nekih 5 km/h. Na koncu se lahko povsem ustaviš, če pritisneš na levo obvolansko ročico. Ali pa seveda z zavoro (avto sam odloči, ali uporabi regeneracijo ali zavore, če gre za zelo močno zaviranje).


Ravno omenjena stvar me v testnem Ioniqu ni prepričala oziroma mi je šla kar na živce, da moram še nekaj pritisniti da avto iz 5 km/h ustavi, oziroma pritisniti nekaj da avto na semaforju ne leze naprej.
Kar se tega tiče je meni osebno Leaf boljši.
kt57

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na