Leaf e-Plus 62 kWh

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1424
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1069
1351

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a crunchy » 17 Jul 2019, 07:51


Ha, ha. Tole je dobro:
It's not until the 11th lap that the Model S appears to be losing steam. At this point, the driver of the modified LEAF PLUS takes advantage of a straightaway and overtakes the Tesla. While we don't know for sure, it's assumed that the Model S' battery began to overheat, so it couldn't keep up the quick pace any longer.

Neverjetno. Baterija od Tesle se pregreva. S čim pa hladijo Leaf? Naj ta isti sistem uporabijo še na običajnih Leaf-ih (predvidevam, da so tekmovalni Leaf opremili s sistemom za hlajenje baterij).
Stromcek
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 296
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
974
427

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 17 Jul 2019, 08:48

V tem članku so najbolj zabavni komentarji pod člankom :D

Kar se tiče pa vsebine...
Mislim... Japonci vzamejo precej staro Teslo, ji (verjetno) odklopijo hlajenje baterije in za volan posadijo enega amaterja...

Zraven pa postavijo Leafa, ki so ga pol leta pimpali, da nato rabi 11 krogov, da ujame in prehiti Teslo :clap:

Ob tem pa kao nič ne povejo, v kakem stanju so avti.

No, oba avta sta v osnovi zelo dobra EVja... Nista pa primerljiva, niti tak test nima kake posebne vrednosti. Razen mogoče za pumpanje japonske samozavesti v času, ko Tesla eksponentno raste, prodaja Leafa globalno pa je pod plani.
Robie, crunchy, warpedone, BogyX, DGJ
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
521
331

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a warpedone » 17 Jul 2019, 09:20

Neverjetno.

12 let spremljanja razvoja EV me je naučilo, da se je novinarskim člankom najbolje izogibat.
Nikoli in nikjer se ne zgodi, da v njih zaslediš kaj resničnega.

Zakaj?
Če bi avtor bil sposobn podajat resnične informacije, ne bi bil napol neplačan novinarček.
Obstaja še alternativni odgovor: ker avtor ve, da je nesposobn informirat, se prodaja in piše karkoli plačnik želi širit med javnost.
FSP
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
Kraj: Ljubljana
65
60

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FSP » 17 Jul 2019, 10:03

Proizvajalec avtomobilov povabi na test npr na Kanarce novinarje. Lepo jih počasti - avion, hotel, večerjice, reklamni material,... 3 dni se vozijo z novim "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija",.. in novinar po tem napiše članek o "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija". Če bi napisal da je "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija" jajc, novinarja ni več na nobenem dogodku. :)
matija, Matej, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Avto: Ioniq, Rav4
332
180

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 17 Jul 2019, 14:09

FSP je napisal/-a:... 3 dni se vozijo z novim "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija",.. in novinar po tem napiše članek o "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija". Če bi napisal da je "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija" jajc, novinarja ni več na nobenem dogodku. :)

:D :D :D :D
Je pa res.
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 342
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
211
84

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a rgornik » 25 Jul 2019, 08:39

Če imate Leafa, bodite pozorni na korozijo in se po potrebi oglasite na servisu

If you live in a place with severe winter periods and regular use of road salt, you should always check your car body for corrosion problems. If you happen to have a Nissan Leaf, that is more than mere precaution. The electric hatchback is now facing a service campaign due to the bonding plates of its battery pack.

Nissan has detected – and since corrected – an issue with these parts. Some of them are less resistant to corrosion than the Japanese manufacturer planned them to be. This is why the company is now proposing to replace the defective bonding plates at no cost.

Considering the bulletin mentions cars from 2011 until 2019 may be affected, almost all units ever produced could be involved. The Leaf had its world premiere in 2010.
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1474
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1821
3482

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Jul 2019, 09:59

Ali ne pregledajo celotno vozilo za korozijo na vsakem rednem servisu in po potrebi dodatno zaščitijo?
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 167
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
284
389

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a edi-b » 01 Avg 2019, 14:34

Upam, da ni veliko resnice v navedenem... če bi lani leaf imel večjo baterijo bi bil moja prva izbira.
Nissan Leaf e- kljub nadgradnji neprimeren za dolge poti - Plugin - Avto Magazin
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 410
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
627
1128

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a talker2 » 01 Avg 2019, 15:10

Res ne moreš verjeti, da Nissan še vedno vztrajno ponavlja stare napake :envy:
Dzun Tao
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
521
331

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a warpedone » 01 Avg 2019, 15:12

To dobiš, ko ti firmo furajo ekonomisti in PR.

Bj--rn Conducts Summer 2018 Nissan LEAF -quot-Rapidgate-quot- Test
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 01 Avg 2019, 15:22

Tako je če ima firma v lasti tovarno baterij.
Druge firme kupujejo baterije in firma baterij postavi obratovalne pogoje za baterijo, če hočejo uveljavljati garancijo.
Verjetmo bi jaz bil čisto zadovoljen z njim, saj nikoli ne vozim več kot 100 km/h :)
Danes sem prevozil 210 km iz Pirana domov v največji vročini začetni soc 90 končni 20 :).
Klima na 22 pa še veter v obraz.
DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1474
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1821
3482

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Avg 2019, 18:20

Naj povedo lastniki Leaf-ov koliko je to dejansko moteče v realnosti.
Glede na vso prelito črnilo z začetka afere sedaj ni toliko govora o tem.
timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 296
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
974
427

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 01 Avg 2019, 19:08

Jaz sem že večkrat napisal... 48.000 km v enem letu, niti enkrat nisem čutil rapidgate-a.
Res pa je, vožnja večinoma le po Sloveniji, ampak včasih tudi 400+ km na dan, takrat skoraj vedno s kakim hitrim polnjenjem kje na avtocesti.

No, tudi če bi imel 62 kWh, bi ga verjetno zelo redko uporabil za daljše poti. Za 500+ km na dan na avtocesti rad sedim v čem večjem ;)

Torej, moje mnenje je, da je rapidgate precej bolj razvpit, kot pa ima dejansko vpliva na vsakodnevno uporabo.

Drugo vprašanje pa je seveda vpliv pregrevanja na življenjsko dobo baterije :think:

In seveda... Kaj Nissan promovira in kaj dobavi, to pa je vprašanje, pri katerem so se zelo ustrelili v koleno :bang:
BogyX, timo, DGJ, kt57, CRF, Dzun Tao
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 440
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
408
414

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a nakaza » 01 Avg 2019, 19:51

rapidgate je verjetno bolj odvisen do načina - hitrosti vožnje kot pa od prevožene razdalje. Mislim, če bi imeli BMS bi prodali še več Leafov. Mene je osebno ravno to odvrnilo od nakupa Leafa.

Stromcek je napisal/-a:Jaz sem že večkrat napisal... 48.000 km v enem letu, niti enkrat nisem čutil rapidgate-a.
Res pa je, vožnja večinoma le po Sloveniji, ampak včasih tudi 400+ km na dan, takrat skoraj vedno s kakim hitrim polnjenjem kje na avtocesti.

No, tudi če bi imel 62 kWh, bi ga verjetno zelo redko uporabil za daljše poti. Za 500+ km na dan na avtocesti rad sedim v čem večjem ;)

Torej, moje mnenje je, da je rapidgate precej bolj razvpit, kot pa ima dejansko vpliva na vsakodnevno uporabo.

Drugo vprašanje pa je seveda vpliv pregrevanja na življenjsko dobo baterije :think:

In seveda... Kaj Nissan promovira in kaj dobavi, to pa je vprašanje, pri katerem so se zelo ustrelili v koleno :bang:
Robinhood, SimonZed
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1673
Avto: Kona EV
1245
1783

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 01 Avg 2019, 21:43

nakaza je napisal/-a:rapidgate je verjetno bolj odvisen do načina - hitrosti vožnje kot pa od prevožene razdalje. Mislim, če bi imeli BMS bi prodali še več Leafov. Mene je osebno ravno to odvrnilo od nakupa Leafa.

Tudi mene. Problem je v hitrih polnjenjih, ki najbolj ogrejejo baterijo, tudi če vmes voziš počasi, se ne ohladi dovolj. Verjetno bi bila že pot v Rim z najmanj tremi DC polnjenji zelo problematična (rapidgate zagotovljen).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2888
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
2994
4156

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a matija » 01 Avg 2019, 22:08

Najslabsa stvar te zgodbe pa je Nissanova “resitev”, za tiste ki zelijo “odpravo te napake” kjer le spremenijo SW, da dovoli hitrejse polnjenje pri pregreti bateriji. Posledico tega ki bo opazna cez nekaj let pa ze danes vidimo pri gen1 Leafih, ki imajo SoH tudi pod 60%.

Kdo ki temu bolj sledi - ali SW patched Leaf2 potem dopusca tudi hitrejso voznjo ob pregreti bateriji ? Spomnim se nrec tudi avstrijskega posnetka, ko mu je na AC omejilo hitrost.
1500km free supercharginga: Weiterempfehlungen - Tesla --sterreich
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 01 Avg 2019, 22:16

Betterrouteplanner izračuna pot Topolšica- Rim 11 ur 27 minut z max hitristjo 130 km/h in 11 ur 32 z max hitrostjo 110 km/h z LEAF E-PLUS :)

Je pa res da se ne strinjam Z reference consumption za Zoe tako da...
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Grosuplje
Avto: List 2018 od 16.4.2018 dalje
217
659

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a kt57 » 02 Avg 2019, 14:46

Se strinjam kar je napisal Stromcek. Imam podobno izkušnjo. V 15 mesecih imam dobrih 30k kilometrov in nisem imel težav z Rapidgate. Najdaljša vožnja Salzburg, Pag .. vse z enim hitrim polnjenjem vmes. Tudi dlje bi šlo z določenim časovnim pribitkom. Menim, da sedaj noben EV (razne Tesle) ni primeren za zelo dolge vožnje kjer si časovno omejen. Seveda so razlike in Leaf je tu slabši ima pa druge prednosti (predvsem velikost prtljažnika). In če bi se danes odločal o nabavi EV pri sedanji izberi bi spet vzel istega.
Stromcek, timo, edi-b, DGJ, Robie
TČ od oktobra 2011, SE od junija 2017, EV od aprila 2018
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
569
44

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Goran » 02 Avg 2019, 16:13

Ta težava je kot težava z jabuki. Androidi mi vedno pravijo, v tvoj ipad ne moreš vtakniti USB. Ma nisem USB ključa že leta prijel v roke. In zdaj naj se jest sekiram, ker (do zdaj) ne morem na ipadu uporabljati USB ključa?
Stromcek, timo, DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1043
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1069
1039

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Avg 2019, 22:39

edi-b je napisal/-a:Upam, da ni veliko resnice v navedenem... če bi lani leaf imel večjo baterijo bi bil moja prva izbira.
Nissan Leaf e- kljub nadgradnji neprimeren za dolge poti - Plugin - Avto Magazin


Tudi moja izbira, nekaj let :cry:

Žal niso sledili trgu, sem pa še bolj zadovoljen s Kono :clap:
Le dražja je bila :smirk:
edi-b, DGJ, Dzun Tao

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na