Leaf e-Plus 62 kWh

Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Jan 2019, 18:39

novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).
Zračno hlajenje je po mojem mnenju čisto ok, če je le dovolj pretoka zraka.Da ni hlajenje narejeno z enim 8 cm računalniškim ventilatorjem :)
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
808
1587

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 09 Jan 2019, 19:55

Too!! Vse je bolje kot nič :D
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1080
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + dci (še en EV na vidiku)
959
591

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Jan 2019, 20:01

:smirk:
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1424
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1069
1351

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a crunchy » 09 Jan 2019, 20:59

pirpy je napisal/-a:novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).

Ali si prepričan? Do sedaj nisem nikjer zasledil, da bi bilo črno na belem zapisano, da bo imel "aktivno" hlajenje.
Čudi me samo, da podpira 100 kW polnjenje. Brez aktivnega hlajenja bi pri tej moči polnjenja razgnalo baterijo, kajti sproščena toplotna moč v bateriji bi bila približno 4 krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pa vemo kakšne težave ima pri 50 kW). Skupna sproščena toplotna energija bo pri 100 kW polnjenju tako 2-krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pri istem % polnjenja).
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Avto: C-Zero
465
193

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a mitjap » 09 Jan 2019, 21:26

upor je nizji ker je vecja baterija. to kar si napisal velja ce bi šlo za enako baterijo
Nejccc
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Jan 2019, 22:53

crunchy je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).

Ali si prepričan? Do sedaj nisem nikjer zasledil, da bi bilo črno na belem zapisano, da bo imel "aktivno" hlajenje.
Čudi me samo, da podpira 100 kW polnjenje. Brez aktivnega hlajenja bi pri tej moči polnjenja razgnalo baterijo, kajti sproščena toplotna moč v bateriji bi bila približno 4 krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pa vemo kakšne težave ima pri 50 kW). Skupna sproščena toplotna energija bo pri 100 kW polnjenju tako 2-krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pri istem % polnjenja).


vsi govorijo zračno hlajenje, l2018 sploh nima hlajenja.
naprimer tu:
BMW Vision iNEXT- Audi--39-s e-Foil- Nissan LEAF e-Plus and Impossible Burger 2: CES 2019 Day 3 - YouTube
crunchy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Jan 2019, 23:08

Za hlajenje baterije je potrebno zelo malo, v zoe se baterija ohladi iz 32 na 18 v zelooo kratkem času.(minutah)
soul naprimer samo prezračuje kabino preko baterije in je dovolj, nevem zakaj nissan ni naredil enako.Izvrta luknjo v baterijo spredaj in izpust zadaj in problem rešen.

A oni tepci izolirajo baterijo kot da je hiša :)
crunchy, matija
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 389
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
354
128

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DCT » 09 Jan 2019, 23:34

Here Is The Nissan LEAF e- 62 kWh Battery: Video

364 km (226 miles) of expected EPA range (up 50% from 243 km/151 miles)
385 km (239 miles) of WLTP range in Europe (vs. 285 km/177 miles)
458 km (285 miles) of WLTC Japan range in Japan (vs. 322 km/200 miles)
570 km (354 miles) of JC08 range in Japan (vs. 400 km/249 miles)

EPA,WLTP,WLTC,JC08,NEDC....Ti različni standardi so obup,smo v letu 2019 in voluharji kravatarski se ne znajo zmenit za en skupni svetovni standard...prokleti šalabajzarji nesposobni...
CRF
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 582
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
343
293

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 09 Jan 2019, 23:53

Niti ne. To vse skupaj sestejes in delis pa dobis realno koliko avto trosi hehe.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1434
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
328
230

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a darjan » 10 Jan 2019, 07:24

Hja, pri ICE je podobna zmeda, poraba v mestu, izven naselij in urbana...zdaj pa vedi :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2174
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1458
637

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 10 Jan 2019, 09:46

Zadeva z nedc, wltp,wltc,epa je totalno brezvezna in rešitev povsem enostavna, Vse kar rabim je poraba v brezveterju,na ravnini pri 20 stopinjah pri različnih hitrostih, na primer pri 50, pri 90 in 130 km/h, podatek bi izgedal tako: poraba 10.2,12,8,22.0 in iz podatka bi se videlo, da je avto zelo varčen do 90 km/h pri 130 pa požrešen .
Iz podatkov bi lahko takoj sklepal da bi z zoe imel precej večji domet kot ioniq , če bi vozil 90 km, kar pa ni res pri hitrosti 135 km/h
NEDC za ioniq je 280 za zoe r90 pa 400
CRF, BogyX, kt57
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 752
Kraj: MB
Avto: NISSAN
469
279

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a BogyX » 10 Jan 2019, 09:54

Vse kar rabim je poraba v brezveterju,na ravnini pri 20 stopinjah pri različnih hitrostih, na primer pri 50, pri 90 in 130 km/h, podatek bi izgedal tako: poraba 10.2,12,8,22.0 in iz podatka bi se videlo, da je avto zelo varčen do 90 km/h pri 130 pa požrešen .

Točno tako, je te podatke že kje za dobit, ali bomo mogli spomladi sami naredit tabelo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5123
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3699
3969

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Jan 2019, 10:09

Bomo spomladi (ko bo 20 stopin) organizirali meritve :)
BogyX
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1043
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
1069
1040

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 10 Jan 2019, 10:34

Meritve za bodoče kupce, nam pa potrditev, če smo se prav odločili?
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 752
Kraj: MB
Avto: NISSAN
469
279

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a BogyX » 10 Jan 2019, 12:22

Ali napačno odločili :-)
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 389
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
354
128

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DCT » 10 Jan 2019, 12:45

A ni to zanimivo,34 komentarjev,pa niti enega samega,ki bi bil nad novo verzijo Leafa navdušen,vse samo neki negativni komentarji o polnjenju in baterijah :D Pa čeprav Nissan pravi,da je to "najboljši Leaf vseh časov"
Evo,kaj je Nissanu povzročil rapidgate :giggle:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5123
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3699
3969

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Jan 2019, 13:13

Same je treba vzet v zakup to da je VELIKA večina komentarjev od NE-lastnikov nehlajenih LEAFov!
Stromcek
Admin @ EVSVET.eu
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1434
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
328
230

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a darjan » 10 Jan 2019, 13:16

Zdaj več ta avto ni tako zanimiv, kot je bil pred leti, ko sta obstajala samo zoe/leaf kot edina pametna BEV modela.

Sedaj pa so jih korejci prehiteli na polno.
DCT, Nejccc, FV-EV, SimonZed, nakaza, giotto, matija, BogyX, talker2, DGJ
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 371
282
393

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 10 Jan 2019, 14:19

CRF je napisal/-a:Same je treba vzet v zakup to da je VELIKA večina komentarjev od NE-lastnikov nehlajenih LEAFov!


Youtube si odpri s komentarji lastnikov nehlajenega leafa. Ja ga ni človeka, ki bi konkretno pohvalil ta avto.

Bjornov zadnji posnetek primerja ekono, model3, eniro in leaf+. Leafa+ nič kaj preveč ne hvali.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5123
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3699
3969

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Jan 2019, 14:26

Youtube je youtube.... Tukaj poznam ljudi ki res vozijo LEAFa in VSI so zadovoljni.
Plus, 5% nezadovoljnežev je glasnejših od 95% zadovoljnih.
Robie, matija, Stromcek, DGJ
Admin @ EVSVET.eu

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na