Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovori
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).
Zračno hlajenje je po mojem mnenju čisto ok, če je le dovolj pretoka zraka.Da ni hlajenje narejeno z enim 8 cm računalniškim ventilatorjem
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Too!! Vse je bolje kot nič
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1875
Avto: V vsakem primeru EV
1770
1658

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Matej »

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1650
2166

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a crunchy »

pirpy napisal/-a:novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).
Ali si prepričan? Do sedaj nisem nikjer zasledil, da bi bilo črno na belem zapisano, da bo imel "aktivno" hlajenje.
Čudi me samo, da podpira 100 kW polnjenje. Brez aktivnega hlajenja bi pri tej moči polnjenja razgnalo baterijo, kajti sproščena toplotna moč v bateriji bi bila približno 4 krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pa vemo kakšne težave ima pri 50 kW). Skupna sproščena toplotna energija bo pri 100 kW polnjenju tako 2-krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pri istem % polnjenja).
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a mitjap »

upor je nizji ker je vecja baterija. to kar si napisal velja ce bi šlo za enako baterijo
Nejccc
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

crunchy napisal/-a:
pirpy napisal/-a:novi leaf ima zračno hlajenje (ne pasivno).
Ali si prepričan? Do sedaj nisem nikjer zasledil, da bi bilo črno na belem zapisano, da bo imel "aktivno" hlajenje.
Čudi me samo, da podpira 100 kW polnjenje. Brez aktivnega hlajenja bi pri tej moči polnjenja razgnalo baterijo, kajti sproščena toplotna moč v bateriji bi bila približno 4 krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pa vemo kakšne težave ima pri 50 kW). Skupna sproščena toplotna energija bo pri 100 kW polnjenju tako 2-krat večja kot pri 50 kW polnjenju (pri istem % polnjenja).
vsi govorijo zračno hlajenje, l2018 sploh nima hlajenja.
naprimer tu:
https://youtu.be/1F19oKK6Mf4?t=72
crunchy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Za hlajenje baterije je potrebno zelo malo, v zoe se baterija ohladi iz 32 na 18 v zelooo kratkem času.(minutah)
soul naprimer samo prezračuje kabino preko baterije in je dovolj, nevem zakaj nissan ni naredil enako.Izvrta luknjo v baterijo spredaj in izpust zadaj in problem rešen.

A oni tepci izolirajo baterijo kot da je hiša
crunchy, matija
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DCT »

https://insideevs.com/nissan-leaf-e-plu ... h-battery/

364 km (226 miles) of expected EPA range (up 50% from 243 km/151 miles)
385 km (239 miles) of WLTP range in Europe (vs. 285 km/177 miles)
458 km (285 miles) of WLTC Japan range in Japan (vs. 322 km/200 miles)
570 km (354 miles) of JC08 range in Japan (vs. 400 km/249 miles)

EPA,WLTP,WLTC,JC08,NEDC....Ti različni standardi so obup,smo v letu 2019 in voluharji kravatarski se ne znajo zmenit za en skupni svetovni standard...prokleti šalabajzarji nesposobni...
CRF
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2155
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1043

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Niti ne. To vse skupaj sestejes in delis pa dobis realno koliko avto trosi hehe.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5114
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1195
2503

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Hja, pri ICE je podobna zmeda, poraba v mestu, izven naselij in urbana...zdaj pa vedi
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Zadeva z nedc, wltp,wltc,epa je totalno brezvezna in rešitev povsem enostavna, Vse kar rabim je poraba v brezveterju,na ravnini pri 20 stopinjah pri različnih hitrostih, na primer pri 50, pri 90 in 130 km/h, podatek bi izgedal tako: poraba 10.2,12,8,22.0 in iz podatka bi se videlo, da je avto zelo varčen do 90 km/h pri 130 pa požrešen .
Iz podatkov bi lahko takoj sklepal da bi z zoe imel precej večji domet kot ioniq , če bi vozil 90 km, kar pa ni res pri hitrosti 135 km/h
NEDC za ioniq je 280 za zoe r90 pa 400
CRF, BogyX, kt57
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1531
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
943

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Vse kar rabim je poraba v brezveterju,na ravnini pri 20 stopinjah pri različnih hitrostih, na primer pri 50, pri 90 in 130 km/h, podatek bi izgedal tako: poraba 10.2,12,8,22.0 in iz podatka bi se videlo, da je avto zelo varčen do 90 km/h pri 130 pa požrešen .
Točno tako, je te podatke že kje za dobit, ali bomo mogli spomladi sami naredit tabelo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

Bomo spomladi (ko bo 20 stopin) organizirali meritve
BogyX
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5217
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6067
3984

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Meritve za bodoče kupce, nam pa potrditev, če smo se prav odločili?
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1531
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
943

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Ali napačno odločili
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DCT »

A ni to zanimivo,34 komentarjev,pa niti enega samega,ki bi bil nad novo verzijo Leafa navdušen,vse samo neki negativni komentarji o polnjenju in baterijah Pa čeprav Nissan pravi,da je to "najboljši Leaf vseh časov"
Evo,kaj je Nissanu povzročil rapidgate
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

Same je treba vzet v zakup to da je VELIKA večina komentarjev od NE-lastnikov nehlajenih LEAFov!
Stromcek
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5114
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1195
2503

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a darjan »

Zdaj več ta avto ni tako zanimiv, kot je bil pred leti, ko sta obstajala samo zoe/leaf kot edina pametna BEV modela.

Sedaj pa so jih korejci prehiteli na polno.
DCT, Nejccc, FV-EV, SimonZed, nakaza, giotto, matija, BogyX, talker2, DGJ
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1123
864
1084

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a giotto »

CRF napisal/-a:Same je treba vzet v zakup to da je VELIKA večina komentarjev od NE-lastnikov nehlajenih LEAFov!
Youtube si odpri s komentarji lastnikov nehlajenega leafa. Ja ga ni človeka, ki bi konkretno pohvalil ta avto.

Bjornov zadnji posnetek primerja ekono, model3, eniro in leaf+. Leafa+ nič kaj preveč ne hvali.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a CRF »

Youtube je youtube.... Tukaj poznam ljudi ki res vozijo LEAFa in VSI so zadovoljni.
Plus, 5% nezadovoljnežev je glasnejših od 95% zadovoljnih.
Robie, matija, Stromcek, DGJ
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 2019”