Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovori
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 207
153
66

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

Jaz sem imel isto mnenje o Hyundaiju in mi pred časom ne bi na kraj pameti padlo, da bi ga kupil. No, zdaj imam že drugega :D in zaenkrat smo z obema zadovoljni.

Mi gredo pa SUV-i malce na klinac in če bi bila za moje potrebe takrat kakšna druga opcija, bi najbrž izbral kaj drugega, po možnosti nekaj, kar ima že v osnovi EV platformo.
Avrelij
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Ioniq je hudo zanimiv avto, edini velik minus (ok, dva, čeprav zdaj je vsaj cena normalna) je enofazno polnenje. Vse ostalo požrem, relativno majhen prtljažnik, sem ter tja zna biti tečen vmesnik in gumbi, ampak enofazno polnenje ...
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Leaf in Ariya bosta očitno dobila še crossover ( :bang: ) brata

Slika

Bolj kot to bi bilo fajn, da naredijo next generation C segment hatchback in z njem odpravijo pomanjkljivosti Leaf-a. Bo pa očitno to novo vozilo dobivalo baterije iz ene izmed novih gigatovarn poglobljenega sodelovanja Renault-Nissan z Envision AESC.
OVE, OVE, OVE
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a crunchy »

aob01 napisal/-a: 25 Maj 2021, 18:32 Ioniq je hudo zanimiv avto, edini velik minus (ok, dva, čeprav zdaj je vsaj cena normalna) je enofazno polnenje. Vse ostalo požrem, relativno majhen prtljažnik, sem ter tja zna biti tečen vmesnik in gumbi, ampak enofazno polnenje ...
Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2726
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1262

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Simon »

crunchy napisal/-a: 05 Jul 2021, 13:41
aob01 napisal/-a: 25 Maj 2021, 18:32 Ioniq je hudo zanimiv avto, edini velik minus (ok, dva, čeprav zdaj je vsaj cena normalna) je enofazno polnenje. Vse ostalo požrem, relativno majhen prtljažnik, sem ter tja zna biti tečen vmesnik in gumbi, ampak enofazno polnenje ...
Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
Bravo, objektivno napisano :giggle:
crest
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Ljubljana
Avto: VW ID.3
74
67

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a crest »

Avto z 3f (3x16A) polnjenjem lahko polni tudi 1f (1x16A). Več kot 16A pa preko šuko vticnice ne gre.

Še vedno je prednost 3f polnjenje.
Simon, MIRANRR
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5255
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6113
3999

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

crunchy napisal/-a: 05 Jul 2021, 13:41
aob01 napisal/-a: 25 Maj 2021, 18:32 Ioniq je hudo zanimiv avto, edini velik minus (ok, dva, čeprav zdaj je vsaj cena normalna) je enofazno polnenje. Vse ostalo požrem, relativno majhen prtljažnik, sem ter tja zna biti tečen vmesnik in gumbi, ampak enofazno polnenje ...
Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
Tole sicer povsem drži kot si napisal. Je pa od primera do primera vprašljivo kaj je bolje. Večina so ti enofazni porabniki vklopljeni kratek čas, nekaj minut npr. ali štedilnik 20min.... Ker se avto polni veliko ur (npr. 10h dnevno), ti ta kratkotrajna zmanjšanja bolj malo vzamejo, v večini primerov bistveno manj kot če polniš enofazno z razbremenjeno fazo.

K temu lahko dodamo še to, da se avto pretežno polni celo noč, ko na fazah nimaš porabnikov.

Edina izjem aso tukaj tisti, ki uporabljajo električne bojlerje ali še slabše enofazne TČ, pa še pri teh dvojih je bistveno večji izkoritek pri trifaznem polnjenju, razen pri kakšni izjemi.

Sam imam primer enofazne KoneEV in sem imel dve leti le no fazo speljano preko dinamične polnilnice, sedaj sem priklopil še preostali dve (da se še kak obiskovalec lahko polni trofazno) in sem res enkrat ali dvakrat opazil razliko, da se je napolnil v malo daljšem času (namesto 12h po novem 13h). Če se mi to zgodi trikrat letno, ni omembe vredno. 8-)
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Imamo koga, ki si lasti e+ Leafa? Uporabniške izkušnje me zanimajo.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Še vprašanje okoli LeafSpy, za pogledat je verjetno Lite dovolj, ni treba kupit navadne različice?
Uporabniški avatar
davrog10
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 360
Kraj: Rečica ob Savinji
Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
425
531

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a davrog10 »

aob01 napisal/-a: 19 Maj 2022, 14:05 Še vprašanje okoli LeafSpy, za pogledat je verjetno Lite dovolj, ni treba kupit navadne različice?
Odvisno kaj želiš pogledat.

Information displayed by Leaf Spy Lite:
* Battery State of Health (SOC)

Če se pripelješ do mene, ti pa Pro posodim.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Hvala, btw, veš, morda imajo to pri Krulcu ali imajo še kaj boljšega?
Uporabniški avatar
davrog10
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 360
Kraj: Rečica ob Savinji
Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
425
531

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a davrog10 »

aob01 napisal/-a: 19 Maj 2022, 19:36 Hvala, btw, veš, morda imajo to pri Krulcu ali imajo še kaj boljšega?
Meni pri Krulcu vedno zmerijo baterijo po Nissanovem postopku. Torej ti samo povejo ali ima avtomobil "vse črtice" - kao iz diagnostike, ampak nič bolj natančno. To lahko sam pogledaš tudi kar na zaslonu v avtu..
Če imajo kaj boljšega ne bi vedel. Vprašaj.
Je pa tudi ta SOH tako tako. Če greš pred meritvijo SOH na hitro polnilnico, bo pokazalo baterijo v boljšem stanju, kot pa če dolgo časa ni bila na hitri, in podobne fore. Če je baterija res kaj poškodovana boš to videl pomoje direktno v avtu, ali pa z OBDjem ter Leaf Spyem.
V večini bi pa rekel, da nima kaj bit? Vsaj nisem slišal za kakšne okvare baterij, razen neke standardne degradacije, ki jo imamo lastniki vsi podobno. Moj je star 4 leta in ima SOH 88.48%, 24 QC, 1521 navadnih polnjenj, 90.000km.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Kaj praviš za tega, ima sicer kar nekaj hitrih polnenj ...
SOH2.jpg
Uporabniški avatar
davrog10
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 360
Kraj: Rečica ob Savinji
Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
425
531

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a davrog10 »

Zgleda vredu. Mislim da stevilka 13mV pove najvecje odstopanje med celicami, ali nekaj taksnega. Nizje je boljse, moj ima 16mV.

Osebno bi pa ga vseeno k Krulcu peljal na pregled. Na mojem je edini "fail" ta, da mora na optiko, ampak je to verjetno posledica luknjastih cest v dolini.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Super, hvala.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

tole z številom QC ti ne pove kaj veliko, moj jih pridno nabira na QC 6 kW polnilnici bunta :)
desiro
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

aob01 napisal/-a: 17 Maj 2022, 09:51 Imamo koga, ki si lasti e+ Leafa? Uporabniške izkušnje me zanimajo.
Odličen avto, ga imam v lasti že 3 leta sigurno boljši model od 40kw verzije. V tem rangu 30k ni boljšega avta.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 2019”