Leaf e-Plus 62 kWh
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Jaz sem imel isto mnenje o Hyundaiju in mi pred časom ne bi na kraj pameti padlo, da bi ga kupil. No, zdaj imam že drugega in zaenkrat smo z obema zadovoljni.
Mi gredo pa SUV-i malce na klinac in če bi bila za moje potrebe takrat kakšna druga opcija, bi najbrž izbral kaj drugega, po možnosti nekaj, kar ima že v osnovi EV platformo.
Mi gredo pa SUV-i malce na klinac in če bi bila za moje potrebe takrat kakšna druga opcija, bi najbrž izbral kaj drugega, po možnosti nekaj, kar ima že v osnovi EV platformo.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ioniq je hudo zanimiv avto, edini velik minus (ok, dva, čeprav zdaj je vsaj cena normalna) je enofazno polnenje. Vse ostalo požrem, relativno majhen prtljažnik, sem ter tja zna biti tečen vmesnik in gumbi, ampak enofazno polnenje ...
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Leaf in Ariya bosta očitno dobila še crossover ( ) brata
Bolj kot to bi bilo fajn, da naredijo next generation C segment hatchback in z njem odpravijo pomanjkljivosti Leaf-a. Bo pa očitno to novo vozilo dobivalo baterije iz ene izmed novih gigatovarn poglobljenega sodelovanja Renault-Nissan z Envision AESC.
Bolj kot to bi bilo fajn, da naredijo next generation C segment hatchback in z njem odpravijo pomanjkljivosti Leaf-a. Bo pa očitno to novo vozilo dobivalo baterije iz ene izmed novih gigatovarn poglobljenega sodelovanja Renault-Nissan z Envision AESC.
OVE, OVE, OVE
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Bravo, objektivno napisanocrunchy napisal/-a: ↑05 Jul 2021, 13:41Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Avto z 3f (3x16A) polnjenjem lahko polni tudi 1f (1x16A). Več kot 16A pa preko šuko vticnice ne gre.
Še vedno je prednost 3f polnjenje.
Še vedno je prednost 3f polnjenje.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Tole sicer povsem drži kot si napisal. Je pa od primera do primera vprašljivo kaj je bolje. Večina so ti enofazni porabniki vklopljeni kratek čas, nekaj minut npr. ali štedilnik 20min.... Ker se avto polni veliko ur (npr. 10h dnevno), ti ta kratkotrajna zmanjšanja bolj malo vzamejo, v večini primerov bistveno manj kot če polniš enofazno z razbremenjeno fazo.crunchy napisal/-a: ↑05 Jul 2021, 13:41Tokrat se bom spet oglasil.
Predvidevam, da so vse faze pri trifaznem polnjenju enako obremenjene in da ne moremo npr. istočasno iz ene faze potegniti 20 A toka iz druge 5 A iz tretje pa 2 A. Imam prav?
V tem primeru bi se lahko pri trifaznem polnjenju (doma) zgodilo, da avtomatska polnilnica močno zmanjša polnjenje na vseh treh fazah, če je ena od faz močno obremenjena. Potem pa si zamislimo še scenarij, ko imamo doma dve ali celo tri EV. Ni možnosti, da bi jih napolnili v primeru, da je na kakšni od faz večji porabnik.
Pri enofaznem polnjenju pa vsako vozilo obesiš na svojo fazo in voila. Sistem dejansko lahko izkoristiš do maksimuma. kar pri trifaznem sistemu morda ni možno.
Seveda vse to temelji na predpostavki, da morajo pri polnjenju s trifaznim sistemom biti vse tri faze enako obremenjene.
K temu lahko dodamo še to, da se avto pretežno polni celo noč, ko na fazah nimaš porabnikov.
Edina izjem aso tukaj tisti, ki uporabljajo električne bojlerje ali še slabše enofazne TČ, pa še pri teh dvojih je bistveno večji izkoritek pri trifaznem polnjenju, razen pri kakšni izjemi.
Sam imam primer enofazne KoneEV in sem imel dve leti le no fazo speljano preko dinamične polnilnice, sedaj sem priklopil še preostali dve (da se še kak obiskovalec lahko polni trofazno) in sem res enkrat ali dvakrat opazil razliko, da se je napolnil v malo daljšem času (namesto 12h po novem 13h). Če se mi to zgodi trikrat letno, ni omembe vredno.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Še vprašanje okoli LeafSpy, za pogledat je verjetno Lite dovolj, ni treba kupit navadne različice?
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Odvisno kaj želiš pogledat.
Information displayed by Leaf Spy Lite:
* Battery State of Health (SOC)
Če se pripelješ do mene, ti pa Pro posodim.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Meni pri Krulcu vedno zmerijo baterijo po Nissanovem postopku. Torej ti samo povejo ali ima avtomobil "vse črtice" - kao iz diagnostike, ampak nič bolj natančno. To lahko sam pogledaš tudi kar na zaslonu v avtu..
Če imajo kaj boljšega ne bi vedel. Vprašaj.
Je pa tudi ta SOH tako tako. Če greš pred meritvijo SOH na hitro polnilnico, bo pokazalo baterijo v boljšem stanju, kot pa če dolgo časa ni bila na hitri, in podobne fore. Če je baterija res kaj poškodovana boš to videl pomoje direktno v avtu, ali pa z OBDjem ter Leaf Spyem.
V večini bi pa rekel, da nima kaj bit? Vsaj nisem slišal za kakšne okvare baterij, razen neke standardne degradacije, ki jo imamo lastniki vsi podobno. Moj je star 4 leta in ima SOH 88.48%, 24 QC, 1521 navadnih polnjenj, 90.000km.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 360
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
425531
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Zgleda vredu. Mislim da stevilka 13mV pove najvecje odstopanje med celicami, ali nekaj taksnega. Nizje je boljse, moj ima 16mV.
Osebno bi pa ga vseeno k Krulcu peljal na pregled. Na mojem je edini "fail" ta, da mora na optiko, ampak je to verjetno posledica luknjastih cest v dolini.
Osebno bi pa ga vseeno k Krulcu peljal na pregled. Na mojem je edini "fail" ta, da mora na optiko, ampak je to verjetno posledica luknjastih cest v dolini.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
tole z številom QC ti ne pove kaj veliko, moj jih pridno nabira na QC 6 kW polnilnici bunta
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Odličen avto, ga imam v lasti že 3 leta sigurno boljši model od 40kw verzije. V tem rangu 30k ni boljšega avta.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek