Leaf e-Plus 62 kWh
Leaf e-Plus 62 kWh
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju
Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW
Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
100kW bo pri 33.3%SOC in 23.7 stopinjah celzija, drugje bo nižje.
Mislim da bo stanje podobno kot pri 40kWh. OK za večino, za 1000km po Phoenixu pa pač ne bo.
Mislim da bo stanje podobno kot pri 40kWh. OK za večino, za 1000km po Phoenixu pa pač ne bo.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
"There is no word in the press release about thermal management system (liquid cooling in particular)..."Nejccc napisal/-a:Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju
Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW
Hm,ni še dorečeno,oz.niso tega niti potrdili niti zanikali...počakajmo na točne informacije
Zadnjič spremenil DCT, dne 09 Jan 2019, 12:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...CRF napisal/-a:Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?
OVE, OVE, OVE
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Seveda, nas tukaj zanima! Moje žene pa vem da ne. Ona se vozi in polni.giotto napisal/-a:Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...CRF napisal/-a:Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.darjan napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Meni ta popravek izgleda kot da so samo dovolili polnjenje z večjo močjo pri višji temperaturi.
Torej da pač sedaj bol pregrevajo celice kot so jih do sedaj.
Glede na veliko rezervo akumulatorje na obeh koncih so mogoče izračunali da jih do izteka garancije ne bo ravno veliko crknilo in so riskirali.
Če to kvarno vpliva se bo pokazalo s časom - lahko pa sedaj ugibamo da ja, ker je proizvajalec (verjetno tudi tehnologija izdelave in materiali) enak kot od 30kW akumulatorja, ki ima veliko hitrejšo degradacijo kot star 24kW.
Nov ima verjento vsaj zraćno hlajenje, ki ni enako tekočinskemu, je pa veliko boljše kot nobeno.
Torej da pač sedaj bol pregrevajo celice kot so jih do sedaj.
Glede na veliko rezervo akumulatorje na obeh koncih so mogoče izračunali da jih do izteka garancije ne bo ravno veliko crknilo in so riskirali.
Če to kvarno vpliva se bo pokazalo s časom - lahko pa sedaj ugibamo da ja, ker je proizvajalec (verjetno tudi tehnologija izdelave in materiali) enak kot od 30kW akumulatorja, ki ima veliko hitrejšo degradacijo kot star 24kW.
Nov ima verjento vsaj zraćno hlajenje, ki ni enako tekočinskemu, je pa veliko boljše kot nobeno.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?CRF napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Recimo, ja.FV-EV napisal/-a:To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?CRF napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Sem mislil, da ob istih pogojih in hitrosti Leaf porabi manj energije in ne več
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Po WLTP standardu Leaf 2 40 kWh porabi več od Kone. Glede na objavljene podatke tudi za 62 kWh različico Leafa velja podobno.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 09 Jan 2019, 16:27, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Pozimi 250-300 km, poleti 300-350km. AC, 130 km/hrgornik napisal/-a:Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
https://electrek.co/2019/01/08/nissan-leaf-plus-62kwh/
Kona z 62 kWh bi imela domet 402 km (po EPA). Torej lahko preko palca ocenimo, da je varčnejša od Leafa.
https://electrek.co/2019/01/08/nissan-leaf-plus-62kwh/
Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF
Torej 363 km. Pri Koni je kombinirani WLTP domet 449 km in po EPA 258 milj (415 km).226 mile estimated range
Kona z 62 kWh bi imela domet 402 km (po EPA). Torej lahko preko palca ocenimo, da je varčnejša od Leafa.
Re: Leaf e-Plus 62 kWh
Nekoliko nižje piše:SimonZed napisal/-a:Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
https://electrek.co/2019/01/08/nissan-leaf-plus-62kwh/
Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF
Torej res niti ventilatorja ni?The battery pack cells are made by LG and are still passively cooled, which has been an issue in the past.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek