Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovori
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2310
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2217

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Ha, ha. Tole je dobro:
It's not until the 11th lap that the Model S appears to be losing steam. At this point, the driver of the modified LEAF PLUS takes advantage of a straightaway and overtakes the Tesla. While we don't know for sure, it's assumed that the Model S' battery began to overheat, so it couldn't keep up the quick pace any longer.
Neverjetno. Baterija od Tesle se pregreva. S čim pa hladijo Leaf? Naj ta isti sistem uporabijo še na običajnih Leaf-ih (predvidevam, da so tekmovalni Leaf opremili s sistemom za hlajenje baterij).
Stromcek
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

V tem članku so najbolj zabavni komentarji pod člankom

Kar se tiče pa vsebine...
Mislim... Japonci vzamejo precej staro Teslo, ji (verjetno) odklopijo hlajenje baterije in za volan posadijo enega amaterja...

Zraven pa postavijo Leafa, ki so ga pol leta pimpali, da nato rabi 11 krogov, da ujame in prehiti Teslo

Ob tem pa kao nič ne povejo, v kakem stanju so avti.

No, oba avta sta v osnovi zelo dobra EVja... Nista pa primerljiva, niti tak test nima kake posebne vrednosti. Razen mogoče za pumpanje japonske samozavesti v času, ko Tesla eksponentno raste, prodaja Leafa globalno pa je pod plani.
Robie, crunchy, warpedone, BogyX, DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Neverjetno.
12 let spremljanja razvoja EV me je naučilo, da se je novinarskim člankom najbolje izogibat.
Nikoli in nikjer se ne zgodi, da v njih zaslediš kaj resničnega.

Zakaj?
Če bi avtor bil sposobn podajat resnične informacije, ne bi bil napol neplačan novinarček.
Obstaja še alternativni odgovor: ker avtor ve, da je nesposobn informirat, se prodaja in piše karkoli plačnik želi širit med javnost.
FSP
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FSP »

Proizvajalec avtomobilov povabi na test npr na Kanarce novinarje. Lepo jih počasti - avion, hotel, večerjice, reklamni material,... 3 dni se vozijo z novim "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija",.. in novinar po tem napiše članek o "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija". Če bi napisal da je "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija" jajc, novinarja ni več na nobenem dogodku.
matija, Matej, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

FSP napisal/-a:... 3 dni se vozijo z novim "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija",.. in novinar po tem napiše članek o "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija". Če bi napisal da je "whatever crossover (ne za na cesto ne za v hrib) boring penzija" jajc, novinarja ni več na nobenem dogodku.

Je pa res.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Če imate Leafa, bodite pozorni na korozijo in se po potrebi oglasite na servisu
If you live in a place with severe winter periods and regular use of road salt, you should always check your car body for corrosion problems. If you happen to have a Nissan Leaf, that is more than mere precaution. The electric hatchback is now facing a service campaign due to the bonding plates of its battery pack.

Nissan has detected – and since corrected – an issue with these parts. Some of them are less resistant to corrosion than the Japanese manufacturer planned them to be. This is why the company is now proposing to replace the defective bonding plates at no cost.

Considering the bulletin mentions cars from 2011 until 2019 may be affected, almost all units ever produced could be involved. The Leaf had its world premiere in 2010.
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ali ne pregledajo celotno vozilo za korozijo na vsakem rednem servisu in po potrebi dodatno zaščitijo?
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1250
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1245
1674

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Upam, da ni veliko resnice v navedenem... če bi lani leaf imel večjo baterijo bi bil moja prva izbira.
https://www.avto-magazin.si/plugin/niss ... olge-poti/
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Res ne moreš verjeti, da Nissan še vedno vztrajno ponavlja stare napake
Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a warpedone »

To dobiš, ko ti firmo furajo ekonomisti in PR.

https://insideevs.com/news/338515/bjoer ... dgate-test
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1625

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tako je če ima firma v lasti tovarno baterij.
Druge firme kupujejo baterije in firma baterij postavi obratovalne pogoje za baterijo, če hočejo uveljavljati garancijo.
Verjetmo bi jaz bil čisto zadovoljen z njim, saj nikoli ne vozim več kot 100 km/h
Danes sem prevozil 210 km iz Pirana domov v največji vročini začetni soc 90 končni 20 .
Klima na 22 pa še veter v obraz.
DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Naj povedo lastniki Leaf-ov koliko je to dejansko moteče v realnosti.
Glede na vso prelito črnilo z začetka afere sedaj ni toliko govora o tem.
timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Jaz sem že večkrat napisal... 48.000 km v enem letu, niti enkrat nisem čutil rapidgate-a.
Res pa je, vožnja večinoma le po Sloveniji, ampak včasih tudi 400+ km na dan, takrat skoraj vedno s kakim hitrim polnjenjem kje na avtocesti.

No, tudi če bi imel 62 kWh, bi ga verjetno zelo redko uporabil za daljše poti. Za 500+ km na dan na avtocesti rad sedim v čem večjem

Torej, moje mnenje je, da je rapidgate precej bolj razvpit, kot pa ima dejansko vpliva na vsakodnevno uporabo.

Drugo vprašanje pa je seveda vpliv pregrevanja na življenjsko dobo baterije

In seveda... Kaj Nissan promovira in kaj dobavi, to pa je vprašanje, pri katerem so se zelo ustrelili v koleno
BogyX, timo, DGJ, kt57, CRF, Dzun Tao, prijazen
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1178
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
844
1423

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a nakaza »

rapidgate je verjetno bolj odvisen do načina - hitrosti vožnje kot pa od prevožene razdalje. Mislim, če bi imeli BMS bi prodali še več Leafov. Mene je osebno ravno to odvrnilo od nakupa Leafa.
Stromcek napisal/-a:Jaz sem že večkrat napisal... 48.000 km v enem letu, niti enkrat nisem čutil rapidgate-a.
Res pa je, vožnja večinoma le po Sloveniji, ampak včasih tudi 400+ km na dan, takrat skoraj vedno s kakim hitrim polnjenjem kje na avtocesti.

No, tudi če bi imel 62 kWh, bi ga verjetno zelo redko uporabil za daljše poti. Za 500+ km na dan na avtocesti rad sedim v čem večjem

Torej, moje mnenje je, da je rapidgate precej bolj razvpit, kot pa ima dejansko vpliva na vsakodnevno uporabo.

Drugo vprašanje pa je seveda vpliv pregrevanja na življenjsko dobo baterije

In seveda... Kaj Nissan promovira in kaj dobavi, to pa je vprašanje, pri katerem so se zelo ustrelili v koleno
Robinhood, SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

nakaza napisal/-a:rapidgate je verjetno bolj odvisen do načina - hitrosti vožnje kot pa od prevožene razdalje. Mislim, če bi imeli BMS bi prodali še več Leafov. Mene je osebno ravno to odvrnilo od nakupa Leafa.
Tudi mene. Problem je v hitrih polnjenjih, ki najbolj ogrejejo baterijo, tudi če vmes voziš počasi, se ne ohladi dovolj. Verjetno bi bila že pot v Rim z najmanj tremi DC polnjenji zelo problematična (rapidgate zagotovljen).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a matija »

Najslabsa stvar te zgodbe pa je Nissanova “resitev”, za tiste ki zelijo “odpravo te napake” kjer le spremenijo SW, da dovoli hitrejse polnjenje pri pregreti bateriji. Posledico tega ki bo opazna cez nekaj let pa ze danes vidimo pri gen1 Leafih, ki imajo SoH tudi pod 60%.

Kdo ki temu bolj sledi - ali SW patched Leaf2 potem dopusca tudi hitrejso voznjo ob pregreti bateriji ? Spomnim se nrec tudi avstrijskega posnetka, ko mu je na AC omejilo hitrost.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1625

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Betterrouteplanner izračuna pot Topolšica- Rim 11 ur 27 minut z max hitristjo 130 km/h in 11 ur 32 z max hitrostjo 110 km/h z LEAF E-PLUS

Je pa res da se ne strinjam Z reference consumption za Zoe tako da...
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Grosuplje
Avto: Nissan Leaf 2018, Tesla Y LR
312
1507

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a kt57 »

Se strinjam kar je napisal Stromcek. Imam podobno izkušnjo. V 15 mesecih imam dobrih 30k kilometrov in nisem imel težav z Rapidgate. Najdaljša vožnja Salzburg, Pag .. vse z enim hitrim polnjenjem vmes. Tudi dlje bi šlo z določenim časovnim pribitkom. Menim, da sedaj noben EV (razne Tesle) ni primeren za zelo dolge vožnje kjer si časovno omejen. Seveda so razlike in Leaf je tu slabši ima pa druge prednosti (predvsem velikost prtljažnika). In če bi se danes odločal o nabavi EV pri sedanji izberi bi spet vzel istega.
Stromcek, timo, edi-b, DGJ, Robie
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a Goran »

Ta težava je kot težava z jabuki. Androidi mi vedno pravijo, v tvoj ipad ne moreš vtakniti USB. Ma nisem USB ključa že leta prijel v roke. In zdaj naj se jest sekiram, ker (do zdaj) ne morem na ipadu uporabljati USB ključa?
Stromcek, timo, DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

edi-b napisal/-a:Upam, da ni veliko resnice v navedenem... če bi lani leaf imel večjo baterijo bi bil moja prva izbira.
https://www.avto-magazin.si/plugin/niss ... olge-poti/
Tudi moja izbira, nekaj let

Žal niso sledili trgu, sem pa še bolj zadovoljen s Kono
Le dražja je bila
edi-b, DGJ, Dzun Tao
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 2019”