Leaf e-Plus 62 kWh

DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
406
152

Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DCT » 09 Jan 2019, 10:55

Nejccc, giotto
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 723
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
831
1699

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 09 Jan 2019, 11:36

Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju :)

Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW :D
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1459
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
332
236

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a darjan » 09 Jan 2019, 12:02

kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4036
4383

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 12:03

100kW bo pri 33.3%SOC in 23.7 stopinjah celzija, drugje bo nižje. :)

Mislim da bo stanje podobno kot pri 40kWh. OK za večino, za 1000km po Phoenixu pa pač ne bo.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4036
4383

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 12:04

darjan je napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?

Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.
DGJ
Admin @ EVSVET.eu
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
406
152

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a DCT » 09 Jan 2019, 12:16

Nejccc je napisal/-a:Pa še vedno vztrajajo pri CHAdeMO in ne-hlajenju :)

Zanimivo. Sicer, če so res odprli BMS s programskim popravkom potem bo tudi to ok. Drugače pa ne vem, kako bo šlo tole polnjenje z max 100 kW :D


"There is no word in the press release about thermal management system (liquid cooling in particular)..."

Hm,ni še dorečeno,oz.niso tega niti potrdili niti zanikali...počakajmo na točne informacije
Zadnjič spremenil DCT, dne 09 Jan 2019, 12:22, skupaj popravljeno 1 krat.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 436
324
470

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Jan 2019, 12:22

CRF je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?

Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.


Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 373
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
229
93

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a rgornik » 09 Jan 2019, 13:46

Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4036
4383

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 13:52

300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!
FV-EV, SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4036
4383

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 14:18

giotto je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:kaki pa je lahko programski popravek, da preprečuje pregrevanje celiv brez da niža moč polnjenja?

Ljudi ne zanima pregrevanje, ampak hitrost polnjenja.


Mene pa pregrevanje zelo zanima. Sploh na dolgi rok. Oz po 8 letih...

Seveda, nas tukaj zanima! Moje žene pa vem da ne. Ona se vozi in polni.
DGJ, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 803
Kraj: MB
Avto: NISSAN
499
319

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a BogyX » 09 Jan 2019, 14:54

Meni ta popravek izgleda kot da so samo dovolili polnjenje z večjo močjo pri višji temperaturi.
Torej da pač sedaj bol pregrevajo celice kot so jih do sedaj.
Glede na veliko rezervo akumulatorje na obeh koncih so mogoče izračunali da jih do izteka garancije ne bo ravno veliko crknilo in so riskirali.
Če to kvarno vpliva se bo pokazalo s časom - lahko pa sedaj ugibamo da ja, ker je proizvajalec (verjetno tudi tehnologija izdelave in materiali) enak kot od 30kW akumulatorja, ki ima veliko hitrejšo degradacijo kot star 24kW.
Nov ima verjento vsaj zraćno hlajenje, ki ni enako tekočinskemu, je pa veliko boljše kot nobeno.
SimonZed
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 436
324
470

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Jan 2019, 15:07

Upam da ga Bjorn čim-prej dobi v roke za par dni :beer:
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1361
Kraj: 1108
Avto: Kona
1400
1238

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 09 Jan 2019, 15:14

CRF je napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!


To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5539
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4036
4383

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 15:52

FV-EV je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:300km, oziroma 15% več kot Leaf. Približno, zelo približno!


To govoriš v obeh primerih za 64kWh verzijo?

Recimo, ja.
FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1361
Kraj: 1108
Avto: Kona
1400
1238

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 09 Jan 2019, 16:14

Sem mislil, da ob istih pogojih in hitrosti Leaf porabi manj energije in ne več
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1876
Avto: Kona EV 64 kWh
1427
2052

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Jan 2019, 16:24

Po WLTP standardu Leaf 2 40 kWh porabi več od Kone. Glede na objavljene podatke tudi za 62 kWh različico Leafa velja podobno.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 09 Jan 2019, 16:27, skupaj popravljeno 2 krat.
FV-EV
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 345
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
565
27

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a BoBa » 09 Jan 2019, 16:26

rgornik je napisal/-a:Lepo. me pa cena malce skrbi. Kakšen je realen doseg Kone 64kwh po avtocesti s hitrostjo tam do 130kh/h?

Pozimi 250-300 km, poleti 300-350km. AC, 130 km/h
SimonZed, FV-EV, timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1361
Kraj: 1108
Avto: Kona
1400
1238

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 09 Jan 2019, 16:28

Ogromna razlika med 90 in 130km/h :whew:
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1876
Avto: Kona EV 64 kWh
1427
2052

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Jan 2019, 16:31

Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
Nissan LEAF Plus is a speedy 214HP hatchback w-226 mile range- hits US in Spring - Electrek

62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF

Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...

226 mile estimated range

Torej 363 km. Pri Koni je kombinirani WLTP domet 449 km in po EPA 258 milj (415 km).

Kona z 62 kWh bi imela domet 402 km (po EPA). Torej lahko preko palca ocenimo, da je varčnejša od Leafa.
FV-EV
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1876
Avto: Kona EV 64 kWh
1427
2052

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Jan 2019, 17:08

SimonZed je napisal/-a:Še nekaj zanimivosti o Leafu 62 kWh:
Nissan LEAF Plus is a speedy 214HP hatchback w-226 mile range- hits US in Spring - Electrek

62kWh battery pack that is only 5mm bigger than the 40kWh pack in the current LEAF

Torej so celice še bolj nabasane v ohišju kot pri 40 kWh različici?? Se kar stresem, ko pomislim, kako jih bodo z ventilatorjem hladili...


Nekoliko nižje piše:

The battery pack cells are made by LG and are still passively cooled, which has been an issue in the past.

Torej res niti ventilatorja ni?

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na