Le zračno hlajenje

Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2217
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1490
676

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Dec 2018, 16:13

Zoe ima zaprt sistem, zračno hlajenje s klimo kjer je uparjalnik podoben tistemu v kabini, tudi zadaj za baterijo, ki hladi zrak, kateri potem kroži čez baterijo. V zoe je hlajenje povsem učinkovito, tudi za 50 kwh poljnenje kot tudi praznjenje(je vseeno).
N75, mogoče bi moral na kakšen update BMS-a ker nekateri pa dosegajo 40 kW z q90.V zoe ni problem pretopla baterija ampak premrzla in mogoče ima tvoja bug, da prekmalu začne hladiti baterijo in tako le ta nikoli ne doseže optimalne temperature za 43 kW poljnenje.
Grelec v zoe Z.E. 40 je malce premajhen, mislim da 400 W, napaja pa se iz 12 V akumulatorja, tako da če greš polnit avto na hitro polnilnico ti ne pomaga kaj dosti. :). malce pa
matija
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 682
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
403
367

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 06 Dec 2018, 16:37

robertto je napisal/-a:KIA Soul ima reseno tako, da ima v dno prtljaznika montiran ventilator in prisiljeno vlece zrak iz potniske kabine iz pod prednjih sedezev. Pozimi se greje, ker je v potniski kabini toplo, poleti hladi, zaradi klimatizirane potniske kabine. Simpel in deluje.


Nekaj podobnega ima tudi Prius.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 683
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
396
224

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a N75 » 06 Dec 2018, 21:13

pirpy je napisal/-a:Zoe ima zaprt sistem, zračno hlajenje s klimo kjer je uparjalnik podoben tistemu v kabini, tudi zadaj za baterijo, ki hladi zrak, kateri potem kroži čez baterijo. V zoe je hlajenje povsem učinkovito, tudi za 50 kwh poljnenje kot tudi praznjenje(je vseeno).
N75, mogoče bi moral na kakšen update BMS-a ker nekateri pa dosegajo 40 kW z q90.V zoe ni problem pretopla baterija ampak premrzla in mogoče ima tvoja bug, da prekmalu začne hladiti baterijo in tako le ta nikoli ne doseže optimalne temperature za 43 kW poljnenje.
Grelec v zoe Z.E. 40 je malce premajhen, mislim da 400 W, napaja pa se iz 12 V akumulatorja, tako da če greš polnit avto na hitro polnilnico ti ne pomaga kaj dosti. :). malce pa


Baterija se v Zoe ne pregreva, ja verjetno takoj ko gre čez 25 stC jo hladi.

Gretje baterije pomaga da ko je priklopljen na kabel, greje baterijo, da v mrazu ne pade temperatura pod npr 5stC .

Mrzla baterija je problem za Zoe niti 22kW ne polni.

Ker imaš tudi ti Zoe, CanZE poznam, želel bi si imeti v Zoe še en prikazovalnik fiksno montiran, povezan na OBD, in prikaz nekaterih podatkov kot pri CanZE.

Samo en primer polnjenja na Petrolu:
26 do 65%
16,379 kWh
čas 30:48
6,2 €
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2217
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1490
676

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Dec 2018, 23:11

Na canze strani je bilo objavljeno kako si je en avstrijec naredil canze na nokia display ter povezal na obd port, vendar ne najdem objave.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
303
436

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a giotto » 17 Jan 2019, 14:18

2019 Nissan LEAF e-Plus: The Truth About That Battery Pack - YouTube

Očitno ostajajo pri zgolj pasivnem zračnem hlajenju. Se pravi isto kot pri verziji z manjšo baterijo. :hot:
CRF, SimonZed
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: MB
Avto: NISSAN
489
308

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a BogyX » 17 Jan 2019, 15:24

Počakajmo na prve teste, nekak dvomom, da bi Nissan še v drugo naredil takšno napako.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1787
Avto: Kona EV
1349
1935

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 17 Jan 2019, 15:25

Presenečen boš. :bang:
Nejccc
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1092
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
883
1173

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a Damijan » 17 Jan 2019, 15:26

robertto je napisal/-a:KIA Soul ima reseno tako, da ima v dno prtljaznika montiran ventilator in prisiljeno vlece zrak iz potniske kabine iz pod prednjih sedezev. Pozimi se greje, ker je v potniski kabini toplo, poleti hladi, zaradi klimatizirane potniske kabine. Simpel in deluje.


Pri temperaturah blizu ledišča se pri AC polnjenju vklopijo tudi (opcijski) grelci akumulatorja;
konkretno moj Soul EV je bil narejen za Norveško in jih ima vgrajene.

Tukaj je še prikaz hlajenja, ki se vklopi, ko temperatura preseže 30 st.C 8-)


vir: KIA Soul EV vs. Nissan LEAF: An Owner--8217-s Comparison --8211- Driving Solar
Priponke
soulev_battery_cooling.png
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2217
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1490
676

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a pirpy » 17 Jan 2019, 15:58

Glede na to da je baterija za tretjino večja, se bo tudi za tretjino manj grela :)
CRF
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 782
Kraj: MB
Avto: NISSAN
489
308

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a BogyX » 18 Jan 2019, 07:08

Ampak zaradi dvojn moči polnjenja pa načelo še bolj.
pirpy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5408
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3926
4245

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Jan 2019, 08:03

Za 30% se bo manj grela za 50% se bo pa bolj grela :) No, ne bo tako hudo, tistih 100kW je na papirju...
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1476
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1113
1419

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a crunchy » 18 Jan 2019, 10:27

CRF je napisal/-a:Za 30% se bo manj grela za 50% se bo pa bolj grela :) No, ne bo tako hudo, tistih 100kW je na papirju...

Načeloma res, je pa potrebno upoštevati naslednje: če bi bil akumulator fizično isti in če bi polnili z 90 kW namesto s 45 kW bi bila oddana toplotna moč v bateriji 4-krat večja. Za isto polnjenje v kWh bi se tako baterija 2-krat bolj segrela (sprememba temperature bi bila 2-krat večja). Ker pa je nov akumulator za 50% večji, bi se na račun polnjenja z 90 kW, za isto spremembo SOC-a, 3-krat bolj segrel. :(
Tudi, če temu odštejemo 30% smo še vedno v nevarnih vodah. Predvidevam, da so vsaj izboljšali pasivno odvajanje toplote, drugače ne bo dobro.
Seveda to velja, če niso čudežno znatno zmanjšali notranje upornosti akumulatorja.
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 137
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
128
21

Re: Le zračno hlajenje

OdgovorNapisal/-a En ev » 21 Jan 2019, 10:38

baterije so ostale od proizvajalca AESC le z 25% povečanjem energijske gostote in z povečanjem celic 288. Boljšo odvajanje temperature so očitno dobili z tem da celice niso več v paketih ampak zunaj.
Priponke
bat2.png
nova baterija
bat1.png
stara baterija
crunchy, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na