Le zračno hlajenje
Re: Le zračno hlajenje
Zoe ima zaprt sistem, zračno hlajenje s klimo kjer je uparjalnik podoben tistemu v kabini, tudi zadaj za baterijo, ki hladi zrak, kateri potem kroži čez baterijo. V zoe je hlajenje povsem učinkovito, tudi za 50 kwh poljnenje kot tudi praznjenje(je vseeno).
N75, mogoče bi moral na kakšen update BMS-a ker nekateri pa dosegajo 40 kW z q90.V zoe ni problem pretopla baterija ampak premrzla in mogoče ima tvoja bug, da prekmalu začne hladiti baterijo in tako le ta nikoli ne doseže optimalne temperature za 43 kW poljnenje.
Grelec v zoe Z.E. 40 je malce premajhen, mislim da 400 W, napaja pa se iz 12 V akumulatorja, tako da če greš polnit avto na hitro polnilnico ti ne pomaga kaj dosti. . malce pa
N75, mogoče bi moral na kakšen update BMS-a ker nekateri pa dosegajo 40 kW z q90.V zoe ni problem pretopla baterija ampak premrzla in mogoče ima tvoja bug, da prekmalu začne hladiti baterijo in tako le ta nikoli ne doseže optimalne temperature za 43 kW poljnenje.
Grelec v zoe Z.E. 40 je malce premajhen, mislim da 400 W, napaja pa se iz 12 V akumulatorja, tako da če greš polnit avto na hitro polnilnico ti ne pomaga kaj dosti. . malce pa
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Le zračno hlajenje
Nekaj podobnega ima tudi Prius.robertto napisal/-a:KIA Soul ima reseno tako, da ima v dno prtljaznika montiran ventilator in prisiljeno vlece zrak iz potniske kabine iz pod prednjih sedezev. Pozimi se greje, ker je v potniski kabini toplo, poleti hladi, zaradi klimatizirane potniske kabine. Simpel in deluje.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Le zračno hlajenje
Baterija se v Zoe ne pregreva, ja verjetno takoj ko gre čez 25 stC jo hladi.pirpy napisal/-a:Zoe ima zaprt sistem, zračno hlajenje s klimo kjer je uparjalnik podoben tistemu v kabini, tudi zadaj za baterijo, ki hladi zrak, kateri potem kroži čez baterijo. V zoe je hlajenje povsem učinkovito, tudi za 50 kwh poljnenje kot tudi praznjenje(je vseeno).
N75, mogoče bi moral na kakšen update BMS-a ker nekateri pa dosegajo 40 kW z q90.V zoe ni problem pretopla baterija ampak premrzla in mogoče ima tvoja bug, da prekmalu začne hladiti baterijo in tako le ta nikoli ne doseže optimalne temperature za 43 kW poljnenje.
Grelec v zoe Z.E. 40 je malce premajhen, mislim da 400 W, napaja pa se iz 12 V akumulatorja, tako da če greš polnit avto na hitro polnilnico ti ne pomaga kaj dosti. . malce pa
Gretje baterije pomaga da ko je priklopljen na kabel, greje baterijo, da v mrazu ne pade temperatura pod npr 5stC .
Mrzla baterija je problem za Zoe niti 22kW ne polni.
Ker imaš tudi ti Zoe, CanZE poznam, želel bi si imeti v Zoe še en prikazovalnik fiksno montiran, povezan na OBD, in prikaz nekaterih podatkov kot pri CanZE.
Samo en primer polnjenja na Petrolu:
26 do 65%
16,379 kWh
čas 30:48
6,2 €
Re: Le zračno hlajenje
Na canze strani je bilo objavljeno kako si je en avstrijec naredil canze na nokia display ter povezal na obd port, vendar ne najdem objave.
Re: Le zračno hlajenje
https://youtu.be/mcfXiNEfPsM
Očitno ostajajo pri zgolj pasivnem zračnem hlajenju. Se pravi isto kot pri verziji z manjšo baterijo.
Očitno ostajajo pri zgolj pasivnem zračnem hlajenju. Se pravi isto kot pri verziji z manjšo baterijo.
Re: Le zračno hlajenje
Počakajmo na prve teste, nekak dvomom, da bi Nissan še v drugo naredil takšno napako.
Re: Le zračno hlajenje
Pri temperaturah blizu ledišča se pri AC polnjenju vklopijo tudi (opcijski) grelci akumulatorja;robertto napisal/-a:KIA Soul ima reseno tako, da ima v dno prtljaznika montiran ventilator in prisiljeno vlece zrak iz potniske kabine iz pod prednjih sedezev. Pozimi se greje, ker je v potniski kabini toplo, poleti hladi, zaradi klimatizirane potniske kabine. Simpel in deluje.
konkretno moj Soul EV je bil narejen za Norveško in jih ima vgrajene.
Tukaj je še prikaz hlajenja, ki se vklopi, ko temperatura preseže 30 st.C
vir: https://driving.solar/kia-soul-ev-vs-ni ... omparison/
- Priponke
-
- soulev_battery_cooling.png (222.84 KiB) Pogledano 4048 krat
Soul EV believer
Re: Le zračno hlajenje
Glede na to da je baterija za tretjino večja, se bo tudi za tretjino manj grela
Re: Le zračno hlajenje
Za 30% se bo manj grela za 50% se bo pa bolj grela No, ne bo tako hudo, tistih 100kW je na papirju...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2311
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Le zračno hlajenje
Načeloma res, je pa potrebno upoštevati naslednje: če bi bil akumulator fizično isti in če bi polnili z 90 kW namesto s 45 kW bi bila oddana toplotna moč v bateriji 4-krat večja. Za isto polnjenje v kWh bi se tako baterija 2-krat bolj segrela (sprememba temperature bi bila 2-krat večja). Ker pa je nov akumulator za 50% večji, bi se na račun polnjenja z 90 kW, za isto spremembo SOC-a, 3-krat bolj segrel.CRF napisal/-a:Za 30% se bo manj grela za 50% se bo pa bolj grela No, ne bo tako hudo, tistih 100kW je na papirju...
Tudi, če temu odštejemo 30% smo še vedno v nevarnih vodah. Predvidevam, da so vsaj izboljšali pasivno odvajanje toplote, drugače ne bo dobro.
Seveda to velja, če niso čudežno znatno zmanjšali notranje upornosti akumulatorja.
Re: Le zračno hlajenje
baterije so ostale od proizvajalca AESC le z 25% povečanjem energijske gostote in z povečanjem celic 288. Boljšo odvajanje temperature so očitno dobili z tem da celice niso več v paketih ampak zunaj.
- Priponke
-
- nova baterija
- bat2.png (281.61 KiB) Pogledano 3899 krat
-
- stara baterija
- bat1.png (628.77 KiB) Pogledano 3899 krat