Leaf e-Plus 62 kWh

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5909
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4446
4931

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Jan 2020, 07:50

jozel26 je napisal/-a:Ja to so mi že povedali v salonu škoda ker mi je drugače všeč visoka namestitev sedežev.
Res si želim da bi leaf + imel trifazno polnjenje AC/DC in potem še verjetno odločim že čaka v salonu dobavljivo takoj.

Kolikor sem uspel na hitro izbrskat, LEAF nima možnosti 3 faznega polnjenja, amapk le 6.6kW enofazno.

Upoštevaj pa da verjetno nikoli ne boš polnil od 0 do 100%. Plus, kar je že nekdo zgoraj omenil, da z enotno tarifo nisi omejen le na polnjenje ponoči. 40 do 50 kWh ni noben problem napolnit na 20 do 25A varovalki.
jozel26, giotto
Admin @ EVSVET.eu
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
18
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 03 Jan 2020, 08:15

Ja, to mi je jasno vendar vseeno se ne želim preveč omejevati. Leaf mi je všeč pa ima poleg teh malenkosti polnjenja še eno težavo, ki me ne prepriča in to je vzdrževanje temperature na bateriji, hlajenje ogrevanje.
Mogoče jim je malo zmanjkalo pri nadgradnji na e+, drugače je avto res kul.
nakaza
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 590
449
634

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 03 Jan 2020, 09:13

jozel26 je napisal/-a:Ja, to mi je jasno vendar vseeno se ne želim preveč omejevati. Leaf mi je všeč pa ima poleg teh malenkosti polnjenja še eno težavo, ki me ne prepriča in to je vzdrževanje temperature na bateriji, hlajenje ogrevanje.
Mogoče jim je malo zmanjkalo pri nadgradnji na e+, drugače je avto res kul.


Veliko jim je zmanjkalo. Še posebej ob taki ceni avta. Naj te to, da je avto na zalogi ne prepriča v napačen nakup. Pomojem se splača počakat. Ne delaš malo kilometrov. Resno razmisli še o Tesli 3, ID3 in mogoče e-Niro kje iz tujine...

Je pa tudi res, da če boš res polnil kot omenjaš ključnih pomanjkljivosti leafa ne boš občuti.
nakaza
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2398
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1614
777

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 03 Jan 2020, 11:37

@jozel26
Težavo z enofaznim polnjenjem lahko rešiš tudi z 6.6 kW toroidnim transformatorjem, stala te bo kakšnega jurčka, vendar boš lahko potem polnil dvofazno in z maximalno močjo tudi na 20 A varovalkah.
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 176
Avto: Leaf Z.E. 40kWh, ŠKODA CitiGO e IV
173
89

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 03 Jan 2020, 11:51

EVTUN ACCLEV 'pametna' polnilnica iz dveh faz v eno

https://evtun.com/chargers/accelev-2-phase-charger-6kw-8kw.html
Priponke
Accelev 6kW 2 - ver4 (6).pdf
(1.33 MiB) Prenešeno 11 krat
..kamene dobe ni končalo pomanjkanje kamenja...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1643
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1276
1671

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Jan 2020, 11:51

jozel26 je napisal/-a:Ja, to mi je jasno vendar vseeno se ne želim preveč omejevati. Leaf mi je všeč pa ima poleg teh malenkosti polnjenja še eno težavo, ki me ne prepriča in to je vzdrževanje temperature na bateriji, hlajenje ogrevanje.
Mogoče jim je malo zmanjkalo pri nadgradnji na e+, drugače je avto res kul.

Avto je res fantasticen (imam Leaf model 2018). Nikoli ne dam ven iz E-pedal načina, drugače pa imam (večinoma) vklopljen ProPilot (vsaj radarski tempomat vedno dela razen ob hujšem sneženju). Niti ne pomislim na možnost, da bi starega ICE zamenjal za še enega ICE. ;)
Ko bom menjal, pa bom poskusil dobiti EV, ki ima tako funkcionalen E-pedal, kot pri Leafu. Spustiš gas in se zaustavi tudi na strmem klancu (gor ali dol). Neprecenljivo! :D
Kar se tiče baterije pa se strinjam. Res bi lahko dodali hlajenje!
SimonZed, CRF, Stromcek, Robie
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
18
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 03 Jan 2020, 17:27

Odločeno Leaf bo moral še malo počakati, da to dodelajo. Seveda so v TPV takoj ponudili ZOi, mogoče se celo odločim za financiranje podobno operativni leasing,- je že kar nekaj opisanega. Test EV za tri leta in bo najmanj izgube na avtu, ker elektrika je doma iz sonca.
Sedaj je pa samo gorivo za 25000 km pri moji stari Alhambri okoli 2000+ eur. Če bo vse prav bi se moral voziti ceneje z novim električnim avtom kot s 14 let starim dizlom, ki mu gre vsak dan težje.
Moje stališče je bilo vedno kupi nov avto in vozi do konca, vendar ZOI ni to da bi imel naslednjih 15.
Itak vsak zdrži manj, glede na to da v garaži čaka pokrit Topolino iz leta 1954, in gre trikrat na leto na sonce, pa vsem krade poglede.
Drugače pa ja želim si električni avto, ker drugače tudi delam na področju fotovoltaike in in vodenja projektov vgradenj SE in mi je področje domačega polnjenja EV in sinergija SE dodaten izziv, in šele sedaj vidim, da zadeva ni tako enostavna kot si uporabniki ko z njimi govorim predstavljajo. Pa tudi trgovci ti ne povedo vsega takoj, potem ko jim poveš dejstva pa vedo da težave obstajajo.
Če kdo rabi SE z veseljem vendar preko ZS, da ne bo reklame.
CRF, edi-b
Argo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
344
202

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 03 Jan 2020, 17:34

Ja to z zoe je res goli najem. Po 3 letih najema moraš avto vrniti. Ni možnosti odkupa. Jaz pri operativnem leasingu sem avto na koncu odkupil. Je pa bla tripartitna pogodba.
Po mojih izkušnjah trgovci ne vedo nič.

SE+EV+dinamična polnilnica = zmaga
warpedone, giotto
kavka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 183
95
138

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a kavka » 03 Jan 2020, 18:05

Samo ZOE ni ravno zamenjava za Alhambro, ali pa imaš sedaj prevelik avto.
giotto
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
18
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 03 Jan 2020, 18:19

Ja otroci so šli na svoje avtomobile z ženo pa se bova težko navadila na kaj tako majhnega. Imamo pri hiši še Modusa, ki ga vozi žena, pa sem rekel nikoli več Renault, pa tudi to je eden od razlogov, da ZOI bi samo 3 leta ostal dolgo pri hiši. Vse avte pa letnica 2006 in vsak dan bolj diši po zamenjavi. Mogoče je to rešitev, da počakam ko pridejo še bolj pravi EV. Spogledujem se še z hibridom mogoče Škoda Superb, pa sem nekako skeptičen, da bi imel dva pogona, nisem veliko naredil samo za naslednjih 15 let sem kupil avto, drugače je itak brez veze dati take denarje. Meni razen Topolino v katerega sem vložil dušo avto ne predstavlja veliko nujno, da ga moraš imeti da prideš iz A na B.
Argo
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 590
449
634

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a giotto » 03 Jan 2020, 19:24

Zoe? A ni bila še par postov nazaj Kona premajhna?
MIRANRR
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5909
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4446
4931

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Jan 2020, 07:45

Saj je napisal da išče avto za veliko let.... Zoe pa bi vzel najem za tri leta, da se na trgu pojavi EV, ki bi mu dolgoročno ustrezal.

Iz podobnega razloga sem jaz pred 4 leti kupil Zoe in se je experiment kar dobro obnesel...
MIRANRR
Admin @ EVSVET.eu
jozel26
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Trebnje
Avto: leaf
18
12

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a jozel26 » 04 Jan 2020, 13:33

Da avto bi želel kupit, da zadevo testiramo v sožitju z SE, katere vgrajujemo po Sloveniji. Izključno gre poleg vožnje tudi za izkušnjo kako doma polniti EV s pridelano energijo iz sonca. Danes, ko so pogoji neto meritve je to mogoče in da postaviš 3kw večjo elektrarno je to zanemarljiv strošek pri investiciji. Nadgradnje so bistveno dražje ker gre postopek zopet od začetka. Še vedno se srečujemo s strankami, ki želijo imeti elektrarno pa imajo mesečni račun za elektriko 40 EUR. Tu se danes vgradnja elektrarne ne splača, je pa potem prvo ogrevanje na elektriko in potem pa še avto in vse skupaj je to prava zadeva. in tu se pojavi domači problem enofaznega polnjenja pa še priključno varovalko bi vsak želel imeti 3X20A, da bo cenejša omrežnima.
Razmišljamo v tej smeri in želimo izvesti test pred tem ko nekomu predlagamo, da naj gre v celotno investicijo. Delamo izključno na tem, da vse testiramo na domačih primerih pred tem, da ponudimo našim strankam in to se nam z dobrim vrača. Nihče si ne želi investicije samo zato, da bi se znebil denarja in tega se dobro zavedamo.
Seveda vesel bom vsake vaše izkušnje ker ste uporabniki pred mano, vendar vem, da bomo na svojem primeru našli tehnično rešitev, ki bo optimalna in najugodnejša za uporabnika. Res je težko nekaj prodati če sam tega nimaš, in pravi trgovci, ki prodajajo EV se tudi vozijo z njimi. Uporabniki verjetno bolj veste koliko jih je po Sloveniji.
SimonZed, edi-b, CRF, DGJ
Argo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
344
202

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 04 Jan 2020, 15:18

Moj primer. Imam letno cca 8MWh porabe v bajti. Dal postaviti 13.5kWp SE in dinamično polnilnico. Varovalke 3x25A. Z EV planiram med 30k-50k km/leto. V 14 dneh odkar imam Kono EV sem naredil 2.5k km. Bom pa videl kako se bo vse skupaj obneslo.
edi-b, jozel26
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1772
Avto: EV Kona 64
1777
1453

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Jan 2020, 16:21

jozel26 je napisal/-a: Še vedno se srečujemo s strankami, ki želijo imeti elektrarno pa imajo mesečni račun za elektriko 40 EUR. Tu se danes vgradnja elektrarne ne splača, je pa potem prvo ogrevanje na elektriko in potem pa še avto in vse skupaj je to prava zadeva. in tu se pojavi domači problem enofaznega polnjenja pa še priključno varovalko bi vsak želel imeti 3X20A, da bo cenejša omrežnima.


Splača ali nesplača je zelo individualno od stranke do stranke. Tudi sam se srečujem s takimi strankami in ko jim pojasniš koliko jih bo stalo ali bodo privarčevali že sami ugotovijo kaj in kako, pa ko se k njim pripeljem z EV pade še kup vprašanj na to temo. :geek:

Ni pa v kombinaciji s SE idealno ogrevanje, pač pa hlajenje, ker takrat, ko imaš lastno proizvodnjo bi potreboval tudi porabnika in to je hlajenje. Za hlajenjem je EV, ogrevanje pa bi moralo biti zadnja stvar (ker je najmanj takošnje porabe in zaenkrat še gre z oddajo v omrežje 1:1), čeprav v praksi je prva, ker je to ljudem trenutno še vedno najvišji letni strošek dokler nimajo EV.

V mojem primeru sem si postavil 5kWp za gospodinjstvo že 2013 in nato 2016 tudi legaliziral, ko je bilo mogoče. Spomladi zaradi EV dodal še 10,5kWp (tudi severna stran skupaj 15,5 in je ekvivalent 12kWp) in vse lepo deluje na 3x20A in upal, da bom zamenjal oziroma vgradil še TČ. Žal sedaj ugotavljam, da bi potreboval 20kWp za pokritje vseh potreb (letno preko 45kkm z EV), vendar nimam kam montirat modulov. Slej kot prej bodo vsa gospodinjstva na EV in bodo vsi brez ogrevanja potrebovali vsaj 10kWp SE, tako da ta trenutna tvoja bojazen ali se splača kmalu odpade. :sun:

EV si pa kupi tak, kot imaš potrebe, velik faktor je domet, način polnjenja, prostornost, no za nekatere tudi izgled.... Zagotovo je 3f AC polnjenje velika prednost, čeprav v mojem primeru ko res veliko vozim in polnim skoraj izključno doma nimam večjih problemov (ene parkrat sem pa res zaradi tega moral dopolniti na drugem koncu SLO, da sem prišel nazaj domov). 8-)
matija, edi-b, giotto, jozel26, Matej, Nemelk, BogyX
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 465
Kraj: Domžale
Avto: Renualt
289
125

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a rgornik » 06 Jan 2020, 12:15

Mogoče nadstrešek z moduli na njem?
BogyX
OVE, OVE, OVE
Argo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 496
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
344
202

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Argo » 06 Jan 2020, 19:43

Vse na elektriko pa SE ki pokrije vse je najustreznjša varianta.

FV-EV, jaz imam 13,4kWp in bom dal še 1kWp, pa računam da bom komot vključno z ogrevanjem 160m2 s TČ in filanjem avta za 30k km pokril potrebo po energiji.

Če avto žere 20kWh/100km je za 30k km/leto dovolj 6MWh/leto. Bajta s TČ pa porabi 8MWh/leto. Kar pomeni da je skupna poraba 14MWh/leto in zato zadošča SE 13kWp. 20kWp je preko glave za bajto in 2 osebni vozili.
edi-b
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 895
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
533
494

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 29 Jan 2020, 11:31

Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 913
Kraj: MB
Avto: NISSAN
543
428

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a BogyX » 29 Jan 2020, 12:21

A vseeno 11200€ razlike med 40 in 62kWh baterijo - se mi zdi ogromno.
darjan
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 465
Kraj: Domžale
Avto: Renualt
289
125

Re: Leaf e-Plus 62 kWh

OdgovorNapisal/-a rgornik » 24 Feb 2020, 20:44

Sem ravnokar našel tale podatek

However, the NCM 811 battery cells from AESC arrive this year. With 32 % more volumetric energy density than the current NCM 523 battery cells, Nissan could make a new 82 kWh battery pack with the same size. Considering that a good TMS takes some space in the battery pack, a 75 kWh NCM 811 battery with liquid cooling would be reasonable…
OVE, OVE, OVE

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na