giotto napisal/-a:Ne bit prehitro užaljen. Tu gor se piše mnenja ki so hvalabogu različna. Meni je rapidgate totalen fail od Nissana. Zamerim pa jim tudi ignorantski odnos do tega problema.
Nisem užaljen, le v duhu teh prazničnih dni tudi kak post pač malo bolj šaljivo napišem

Kot sem že v nekaterih svojih prispevkih zapisal, sem mnenja, da je #rapidgate v vsakodnevni uporabi povprečnega slovenskega uporabnika precej nepomemben... Kdor pa pogosto potrebuje več hitrih polnjenj dnevno, zanj pa Leaf verjetno ni pravi avto; vprašanje je sploh, ali je kak EV že primeren za tako uporabo. Tudi sam delam letno poleg EVjevskih še letno okoli 50.000 km v ICE; službeno se vozim po celi vzhodni in zahodni Evropi in zaenkrat me še ni premamilo, da bi se na kako tako službeno pot podal z EVjem. Preprosto preveč nepredvidljivo je še vse skupaj že proti zahodu, da v smeri proti vzhodu (beri Ljubljana - Beograd - Sofija) sploh ne razmišljam. Z veseljem pa spremljam izkušnje nekaterih tukaj in pozdravljam to pionirstvo in zanos, ki tlakuje pot za nove tehnologije prihodnosti.
Ali je #rapidgate za Nissan fail ali ne, težko ocenjujem. Glede na to, da so razprodani za pol leta vnaprej in da imajo proizvodnjo v resnih količinah, tudi bistveno več kot Hyundai, jim na trgu očitno zadeva bistveno ne škodi.
Je pa res, da se je na tem forumu in ravno v tej temi po Nissanu zlivalo toliko kritike, da sem nekoč že kar sam podvomil v svojo odločitev; poleti sem se ene dvakrat kar za hec ustavil na DCju na poti iz službe in probal. Kot sem že navedel, vedno sem polnil nad 30kW.
Še bolj zabavno je bilo, ko sem nekega poznega poletnega večera ob pivu na domači terasi v tem forumu prebral, kako da je Leaf utesnjen, da je menda že nevaren za promet. Ob svojih 186 cm in dobrem centu žive teže sem že v pižami šel v avto, gural sedeže naprej in nazaj in se presedal po avtu; nikakor mi ni uspelo do negibnosti ukleščiti desne noge med volan in konzolo ali z glavo trkati v strop na zadnji klopi. Moja draga je ob tem početju mislila, da sta pač vročina tistega dne in večerno pivo naredila svoje
Je pa zanimivo, kako so te kritike Leafa umirile, ko se je pojavila Kona. Zelo dober avto, res... A iz foruma bi se dalo sklepati, da je pa "miljavžentkrat" boljša od Leafa in da je na trg končno prišel popoln avto
In sem skoraj nasedel...no, potem pa spremljam dalje... Od mojega (Zero Edition) Leafa dražja več kot 10.000 €...

Ob nakupu niti poštenega kabla menda ne dobiš zraven (pri Leafu je bil priložen granny 240v/10 A in pa zelo kvaliteten in predvsem DOVOLJ DOLG Type2-Type2 kabel, Plan-netovci pa so dodali še obvezno opremo)... Pa telematike in aplikacije menda ni (meni osebno super stvar, preveriti stanje baterije, ko se najdražja vrne s pohajkovanja in seveda pozabi priklopiti; pa še posebej v zimskem času za vklop gretja pred odhodom iz službe, ki ni nikoli ob istem času)... In se nasmiham ob idejah članov foruma, kako z vgradnjo OBDja in posebnega telefona narediti svoj "server" v Koni

Zdaj komaj čakam, da srečam prvo Kono s satelitsko anteno na strehi
Vse, v kar pa sem jaz investiral po nakupu, je OBD dongle in Leaf Spy PRO, oboje skupaj 25€; pa še to samo zaradi mojega tehno-freak jaza...
Aja, pa še redni servisi so dvakrat pogosteje kot pri Leafu

; kot razumem, tudi tovarniška asistenca ne ponuja toliko kot Nissan. In ProPilot v Leafu je menda boljši od Hyundaieve rešitve. Meni osebno je namreč zelo pomembno, da ob izklopu avtomatskega volana "zapiska", saj ProPilota z enim manjšim "hackom" uporabljam za samodejno vožnjo... (
Ne okol' govor't, ampak tudi do 50 kilometrov po avtoceste lahko prevozi povsem sam, skoraj vsakodnevno preverjeno

)
Skratka, da zaključim. Leaf zagotovo ni popoln avto niti popoln EV. Ko pa združiš vse skupaj in primerjaš s trenutno ponudbo na trgu, je po mojem mnenju še vedno eden najboljših nakupov. Zero Edition pa je bil še posebej zmagovalna ponudba.
Vsak mora seveda sam pretehtati svoje potrebe ter preveriti, kateri avto mu najbolj ustreza ter koliko je pripravljen "doplačati", da se znebi katere od pomanjkljivosti. Na srečo je/bo ponudbe vedno več in prav je tako. Se že veselim EV prihodnosti

To prihodnost in pa javno mnenje ter dojemanje elektromobilnosti pa pomagamo sooblikovati tudi člani tega foruma s svojimi prispevki. In prav je, da smo ob tem čimbolj objektivni, da problematike tukaj osvetlimo iz različnih zornih kotov in "obiskovalcem" - bodočim EVjevcem - omogočimo, da si sami ustvarijo čimbolj realno sliko in najdejo ustrezna vozila za svoje potrebe. Kot je verjetno marsikdo tukaj izkusil, niti večina prodajalcev EV-jev namreč ni dorasla svoji vlogi, zato pa je ta forum še toliko bolj pomemben.
Sedaj pa s polnim gasom (bolje rečeno - polnim tokom

) v leto 2019!