Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Mimogrede - se komu kdaj ko čaka v koloni pri semaforju in je spredaj še drugo vozilo vključi kamera.
Sem 2x opazil da se je vključila in potem spet izključila in spet nazaj vključila - tako ene 3 ali 4x.
Res pa je, da ne vozim z E-Pedalom zadnje čase in potem če spustiš zavoro sam naprej leze - mogoče je prišlo do minimalnega premikanja (sam tega nisem zaznal) in je to zaznal kot parkiranje.
Sem 2x opazil da se je vključila in potem spet izključila in spet nazaj vključila - tako ene 3 ali 4x.
Res pa je, da ne vozim z E-Pedalom zadnje čase in potem če spustiš zavoro sam naprej leze - mogoče je prišlo do minimalnega premikanja (sam tega nisem zaznal) in je to zaznal kot parkiranje.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Se premakneš ti, ali vozilo pred tabo, razdalja se spremeni. Prav tako lahko vpliva "dim" na oceno razdalje in se vklopi kamera. To sem že videl, predvsem takrat ko sem blizu avta ali kakšnega drugega predmeta.
"
"
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Seveda se to dogaja. Saj se kamera ne vključi samo pri parkiranju, ampak vsakič, ko se se približaš nekemu predmetu ali se premet približa avtu. Kar ni slabo. Če pa te moti, lahko s tipko izključiš parkirne senzorje - naprimer v avtopralnici.BogyX napisal/-a:Mimogrede - se komu kdaj ko čaka v koloni pri semaforju in je spredaj še drugo vozilo vključi kamera.
Sem 2x opazil da se je vključila in potem spet izključila in spet nazaj vključila - tako ene 3 ali 4x.
Res pa je, da ne vozim z E-Pedalom zadnje čase in potem če spustiš zavoro sam naprej leze - mogoče je prišlo do minimalnega premikanja (sam tega nisem zaznal) in je to zaznal kot parkiranje.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018 - zimske gume
Ja, to bi bilo res čudno, saj veliko vozil sploh nima senzorjev.DGJ napisal/-a:Meni so rekli, da je lahko problem pri zavarovalnici v primeru, da do česa pride. Sicer malo dvomim v to.
Nisem potem niti res to preverjal, ker sem se odločil za menjavo gum na obstoječa platišča.
Je pa ena zanimiva in poceni zadeva za spremljanje tlaka in temperature gum:
https://www.ebay.co.uk/itm/Wireless-Sma ... 2749.l2649
Morda pride komu prav, če ne uporablja gum s senzorji?
Re: Nissan LEAF 2018
Meni se pri avtu ko vrtim volan pojavijo vibracije v podu. Najbolj ko sem na mestu in tudi ko vozim samo ne tako močno in ne vedno. Kot bi se nekaj drsalo ob drugo. Najbolj je čutiti pod peto leve noge ko jo imam na polici ob pedalih. Je kdo kaj takega opazil? Pred kratkim je bilo govora o tem ob zavijanju ampak mislim da to ni isto.
Re: Nissan LEAF 2018
Madona ste eni občutljivi... jsz mam med volanom in nogo se kar dosti placa, je pa res da nisem ravno ogromen nekje 180 cmDCT napisal/-a:desiro napisal/-a:Jaz res ne vem kaj vas ta volan tako žuli, ja res da bi morda bilo lahko bolje ampak avtoček je še zmeraj odličen...
A se samo delaš da ne razumeš...ali v resnici ne razumeš,kaj pomeni,da imaš kot voznik pri najbolj optimalni nastavitvi desno nogo ZAGOZDENO
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, no...potem teh težav nimaš, drugi ki imamo te težave, pa imamo še kakšnih 15-20 cm več in nismo občutljivi brez veze. Pa tudi nog nimamo vsi enako dolgih. Če nam avto ne paše, nam pač ne paše, pa ne zato, ker bi bili izbirčni.desiro napisal/-a:Madona ste eni občutljivi... jsz mam med volanom in nogo se kar dosti placa, je pa res da nisem ravno ogromen nekje 180 cmDCT napisal/-a:desiro napisal/-a:Jaz res ne vem kaj vas ta volan tako žuli, ja res da bi morda bilo lahko bolje ampak avtoček je še zmeraj odličen...
A se samo delaš da ne razumeš...ali v resnici ne razumeš,kaj pomeni,da imaš kot voznik pri najbolj optimalni nastavitvi desno nogo ZAGOZDENO
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Mislim, da je prav, da odkrito povemo kaj je pri katerem EV dobro in kaj nas moti. Jaz sem navdušen nad Leafom, vendar to ne pomeni da nima slabih strani. Sem 175 cm visok, vendar imam nekoliko daljše noge. Vožnja je, po začetnem prilagajanju, kar udobna, čeprav ne bi imel nič proti nastavljivemu volanu po globini.Pier napisal/-a:Ja, no...potem teh težav nimaš, drugi ki imamo te težave, pa imamo še kakšnih 15-20 cm več in nismo občutljivi brez veze. Pa tudi nog nimamo vsi enako dolgih. Če nam avto ne paše, nam pač ne paše, pa ne zato, ker bi bili izbirčni.
Zadaj se ne sedi prav udobno za odraslo osebo zaradi povišanih tal. Dodatna velika težava je v tem, da ne moreš dati nog pod sprednji sedež (po moje velik kiks s strani Nissana). Zadaj sedim bolj udobno v Zoe.
Seveda je tu še težava s segrevanjem baterije na katero še nisem naletel, čeprav danes nisem mogel prekiniti polnjenja pri hotelu Nox (aplikacija se ni odzivala pa tem, go sem izbral konec polnjenja) [Po neuspešnem posredovanju receptorjev hotela z njihovo kartico smo na koncu pritisnili na rdeč gumb za zaustavitev polnjenja.]
Po drugi strani ima vozilo (verzija 2.zero) toliko asistenčnih sistemov in ostalih priteklin, da je glede na končno ceno (okrog 26.000 EUR) izjemno vozilo in po moje vredno vsakega centa (tukaj sem trikrat potrkal na les, ker nikoli ne veš kaj me še čaka v bodoče...).
Še enkrat naj poudarim da ne glede na vse odlične lastnosti vozila ne vidim razloga zakaj ne bi kdo tudi kritiziral tiste lastnosti, ki ga/jo motijo in s tem opozoril bodoče kupce (v tem primeru kupce, ki so za 15 do 20 cm višji od 180 cm).
Re: Nissan LEAF 2018
Lepo in pošteno si tole napisal!
Tudi sam sem bil na tem, da bi naročil Leafa, vendar ko smo se usedli v Solua, trije otroci zadaj, vsi komot, je odločitev padla. No, Soula sem dobil v roku enega meseca, Leafa morda še danes ne.
Sam se visok cca 185, če si spredaj nastavim sedež, čist komot sedim zadaj, pred koleni je še za eno pest prostora.
Dizajnesko ju res ni moč primerjati, občasno bi mi tudi kak km več prav prišel
Po 9 mesecih uporabe mi ni žal, da sem se odločil tako kot sem se.
Tudi sam sem bil na tem, da bi naročil Leafa, vendar ko smo se usedli v Solua, trije otroci zadaj, vsi komot, je odločitev padla. No, Soula sem dobil v roku enega meseca, Leafa morda še danes ne.
Sam se visok cca 185, če si spredaj nastavim sedež, čist komot sedim zadaj, pred koleni je še za eno pest prostora.
Dizajnesko ju res ni moč primerjati, občasno bi mi tudi kak km več prav prišel
Po 9 mesecih uporabe mi ni žal, da sem se odločil tako kot sem se.
crunchy napisal/-a:Mislim, da je prav, da odkrito povemo kaj je pri katerem EV dobro in kaj nas moti. Jaz sem navdušen nad Leafom, vendar to ne pomeni da nima slabih strani. Sem 175 cm visok, vendar imam nekoliko daljše noge. Vožnja je, po začetnem prilagajanju, kar udobna, čeprav ne bi imel nič proti nastavljivemu volanu po globini.Pier napisal/-a:Ja, no...potem teh težav nimaš, drugi ki imamo te težave, pa imamo še kakšnih 15-20 cm več in nismo občutljivi brez veze. Pa tudi nog nimamo vsi enako dolgih. Če nam avto ne paše, nam pač ne paše, pa ne zato, ker bi bili izbirčni.
Zadaj se ne sedi prav udobno za odraslo osebo zaradi povišanih tal. Dodatna velika težava je v tem, da ne moreš dati nog pod sprednji sedež (po moje velik kiks s strani Nissana). Zadaj sedim bolj udobno v Zoe.
Seveda je tu še težava s segrevanjem baterije na katero še nisem naletel, čeprav danes nisem mogel prekiniti polnjenja pri hotelu Nox (aplikacija se ni odzivala pa tem, go sem izbral konec polnjenja) [Po neuspešnem posredovanju receptorjev hotela z njihovo kartico smo na koncu pritisnili na rdeč gumb za zaustavitev polnjenja.]
Po drugi strani ima vozilo (verzija 2.zero) toliko asistenčnih sistemov in ostalih priteklin, da je glede na končno ceno (okrog 26.000 EUR) izjemno vozilo in po moje vredno vsakega centa (tukaj sem trikrat potrkal na les, ker nikoli ne veš kaj me še čaka v bodoče...).
Še enkrat naj poudarim da ne glede na vse odlične lastnosti vozila ne vidim razloga zakaj ne bi kdo tudi kritiziral tiste lastnosti, ki ga/jo motijo in s tem opozoril bodoče kupce (v tem primeru kupce, ki so za 15 do 20 cm višji od 180 cm).
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nissan LEAF 2018
Lahko povem za Zoe:
Spredaj udobno tudi volan nastavljiv v višino in globino.
Zadaj manj udobno za odrasle, zame največji problem nizka streha.
Spredaj udobno tudi volan nastavljiv v višino in globino.
Zadaj manj udobno za odrasle, zame največji problem nizka streha.
Re: Nissan LEAF 2018
Naredi naslednje: daj volan čisto do konca dol...sedež pa do konca gor,in da toliko časa pomikaj naprej,da boš imel nogo stisnjeno ob volan in sredinsko konzolo...in potem,ko boš rekel "saj tako pa ne morem vozit" ti bom rekel "ja madona,si pa res občutljiv!"desiro napisal/-a:Madona ste eni občutljivi... jsz mam med volanom in nogo se kar dosti placa, je pa res da nisem ravno ogromen nekje 180 cmDCT napisal/-a:desiro napisal/-a:Jaz res ne vem kaj vas ta volan tako žuli, ja res da bi morda bilo lahko bolje ampak avtoček je še zmeraj odličen...
A se samo delaš da ne razumeš...ali v resnici ne razumeš,kaj pomeni,da imaš kot voznik pri najbolj optimalni nastavitvi desno nogo ZAGOZDENO
Razumeš poanto?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Pravkar sedim v sobi za stranke pri Nissan Krulcu, da mi namontirajo že prej kupljene Jukove feltne in 16" zimske gume ter njihove (Krulčeve) "pametne" ventilčke (ventilčki so pri njih 142 EUR) na moj Leaf. Predvidevam, da bom prvi Leafovec 2, ki bo zimsko obut?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Nissan LEAF 2018
Kam se ti mudi. Zunaj je 25°C
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
V bistvu ga želim primerno obuti še pred sezono, da ne bom tega delal v gneči. Ja vreme res ni najbolj primerno. Upam, da ne bo švical od vročine.
Drugi razlog je ta, da želim vsem novim Leafovcem predati izkušnje (vključno s cenami in dobavitelji opreme), če se bodo odločili za podobno rešitev. Sem namreč porabil kar nekaj časa, da sem uspel relativno ugodno dobiti posamezne dele koles. Detajli sledijo...
Drugi razlog je ta, da želim vsem novim Leafovcem predati izkušnje (vključno s cenami in dobavitelji opreme), če se bodo odločili za podobno rešitev. Sem namreč porabil kar nekaj časa, da sem uspel relativno ugodno dobiti posamezne dele koles. Detajli sledijo...
Re: Nissan LEAF 2018
Kaj pa se zgodi,če montiraš navadne gume brez "pametnih" ventilčkov? Ti elektronika v avtu teži?
Re: Nissan LEAF 2018
YES! Ni hujšega, opozarja pa. Nekateri to rešijo kar s selotejpomDCT napisal/-a:Kaj pa se zgodi,če montiraš navadne gume brez "pametnih" ventilčkov? Ti elektronika v avtu teži?
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Nissan LEAF 2018
Si vzel kovinska ali lita platišča? Ventilčki so z vijaki ali enaki kot originalni?crunchy napisal/-a:Pravkar sedim v sobi za stranke pri Nissan Krulcu, da mi namontirajo že prej kupljene Jukove feltne in 16" zimske gume ter njihove (Krulčeve) "pametne" ventilčke (ventilčki so pri njih 142 EUR) na moj Leaf. Predvidevam, da bom prvi Leafovec 2, ki bo zimsko obut?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek