Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Britanski organ, ki nadzoruje oglaševalce, je Nissanovo oglaševalsko kampanjo za Leaf 2 označil za zavajajočo v delu, kjer se omenja čas hitrega polnjenja, češ da ni dovolj jasno zapisano, kako dolgo lahko traja (kljub drobnemu tisku, da je hitrost polnjenja odvisna od temperature baterije, zunanjosti itd).
https://amp.theguardian.com/business/20 ... af-battery
Se opravičujem, če je že bilo objavljeno, saj od preklica svojega naročila Leafa 2.zero (če bi ostal pri naročilu, bi ga dobil prav v teh dneh) ne sledim več temi.
https://amp.theguardian.com/business/20 ... af-battery
Se opravičujem, če je že bilo objavljeno, saj od preklica svojega naročila Leafa 2.zero (če bi ostal pri naročilu, bi ga dobil prav v teh dneh) ne sledim več temi.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Nissan LEAF 2018 - Pot do Pule in nazaj
Včeraj je Leaf skupno prevozil skoraj 543 km na poti v Pulo (Pulj) in nazaj. Na poti v Pulo sem se zaustavil v Kopru (Petrolova DC) in Portorožu (obisk prijatelja in AC polnilnica). Na poti nazaj sem se zaustavil v Umagu (DC Kaufland) in Piranu (AC polnilnica). Na poti v Pulo sem do Portoroža, kjer je seveda dovoljeno, šel 100 km/h po števcu (števec laže za približno 6-7%), na Hrvaškem pa 95 km/h po števcu. Na poti nazaj sem na Hrvaškem potoval s hitrostjo 90 km/h po števcu in v SLO 95 km/h po števcu. Prometa praktično ni bilo razen v SLO pri razcepu Kozarje in nazaj v okolici Pirana ter enkrat kratek zastoj nekje okrog Logatca.
Temperature so bile okrog 20oC razen ko sem štartal od doma (okrog 5oC, vendar je že pri odcepu kozarje bilo okrog 10oC, v Kopru pa 18oC).
Skupna pot od odcepa Kozarje (Ljubljana) do Pule: 225.3 km, poraba 27.9 kWh = 12.38 kWh / 100 km
Skupna pot nazaj od Pule do Kozarij: 241.3 km, poraba 34.54 kWh = 14.31 kWh / 100 km
Do Pule je bila pot nekoliko daljša, ker sem prijatelju prepustil volan, da preizkusi vozilo in je naredil dodatno približno 8 km (po občutku, nisem meril).
Meritve porabe so bile narejene z LeafSpy Pro programom. Druga decimalka pri porabi nazaj pa je posledica tega, da si v Umagu nisem zapisal stanje kWh pred polnjenjem, po polnjenju pa sem si zapisal koliko je DC postaja napolnila (napiše z dvema decimalkama).
Vozil sem z vklopljenima ProPilot (skoraj 90% časa) in E-Pedal, klima pa je bila nastavljena nekje na 21oC +- 2oC.
Še nikoli nisem bil tako sproščen v vožnji. Pa še nekaj, ker vem da me boste zbadali, nihče ni niti enkrat zablendal ali zatrobil zaradi moje hitrosti na avtocesti.
Temperature so bile okrog 20oC razen ko sem štartal od doma (okrog 5oC, vendar je že pri odcepu kozarje bilo okrog 10oC, v Kopru pa 18oC).
Skupna pot od odcepa Kozarje (Ljubljana) do Pule: 225.3 km, poraba 27.9 kWh = 12.38 kWh / 100 km
Skupna pot nazaj od Pule do Kozarij: 241.3 km, poraba 34.54 kWh = 14.31 kWh / 100 km
Do Pule je bila pot nekoliko daljša, ker sem prijatelju prepustil volan, da preizkusi vozilo in je naredil dodatno približno 8 km (po občutku, nisem meril).
Meritve porabe so bile narejene z LeafSpy Pro programom. Druga decimalka pri porabi nazaj pa je posledica tega, da si v Umagu nisem zapisal stanje kWh pred polnjenjem, po polnjenju pa sem si zapisal koliko je DC postaja napolnila (napiše z dvema decimalkama).
Vozil sem z vklopljenima ProPilot (skoraj 90% časa) in E-Pedal, klima pa je bila nastavljena nekje na 21oC +- 2oC.
Še nikoli nisem bil tako sproščen v vožnji. Pa še nekaj, ker vem da me boste zbadali, nihče ni niti enkrat zablendal ali zatrobil zaradi moje hitrosti na avtocesti.
Re: Nissan LEAF 2018
@crunchy - ne bom te zbadal ker vem, da so to normalne hitrosti/poraba za Leafa za daljše poti.
Lepo zapisano.
Lepo zapisano.
Re: Nissan LEAF 2018
Dober zapis. V obe smeri torej sploh ne bi bilo potrebno polnit, ker ima Leaf2 nekje 36kWh uporabne kapacitete. Malo iz radovednosti in sigurnosti oz. pac ker lahko ?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Zaradi tega, da ostanem na varni strani ja, nekje bi vseeno polnil. Drugače sem želel preizkusiti par polnilnic katere ste na forumu predlagali. Na obeh hitrih polnilnicah (Koper, Umag) sem bil edini EV. V Portorožu (zraven hotela Palace) je takrat, ko sem odhajal, bil parkiran še en Golf (EV). V Piranu sem bil edino EV na polnilnici (4 mesta za EV na vhodu v mesto).matija napisal/-a:V obe smeri torej sploh ne bi bilo potrebno polnit, ker ima Leaf2 nekje 36kWh uporabne kapacitete. Malo iz radovednosti in sigurnosti oz. pac ker lahko ?
Pula je bila problematična. Na parkirišče (odprto, rampa je bila gor) sem prišel v soboto po 20h zvečer. Nikjer nobenega, polnilnica pa ni delovala, tudi s Hrvaškim Telekom RFID-om ne. V bližnjem pubu, kot sem že omenil, so samo rekli, da polnilnica ne deluje. Potem je bila še Tesla polnilnica prav v mojem hotelu (to sem izvedel šele naknadno). Vendar pa je bila v zaprti garaži za katero bi moral plačati dnevni najem. Glede na to, da sem imel dovolj elektrine do Pirana (pa še nisem bil 100% prepričan, da polnilnica deluje z mojim vozilom), se nisem preveč sekiral. Ostala mi je še ena opcija za katero pa sem videl, da je priključna moč 3.7 kW in se potem nisem odločil, da bi jo preveril. Tako v Puli sploh nisem polnil.
Na poti nazaj sem se namesto za Poreč odločil za Umag, ker tam nisem bil že desetletja. Ni mi bilo žal. Zdi se mi kar luštno mestece. Na obali skoraj ni žive duše. Potem sem še odšel v Piran, ker sem hotel vedeti kakšen je režim za EV in polnjenje ter se sprehoditi do Tartinijevega trga (vmes sem še reševal dva turista, ki sta padla v morje). V Piranu pa je bila takšna gneča da si komaj hodil.
Ja, pa še en popravek mojega poročila - celotna pot je bila opravljena v dveh dneh, ne samo včeraj, kot bi se dalo razumeti iz mojega prvega stavka.
Re: Nissan LEAF 2018
Pula je bila problematična. Na parkirišče (odprto, rampa je bila gor) sem prišel v soboto po 20h zvečer. Nikjer nobenega, polnilnica pa ni delovala, tudi s Hrvaškim Telekom RFID-om ne. V bližnjem pubu, kot sem že omenil, so samo rekli, da polnilnica ne deluje.
V Puli ta polnilnica deluje BP. Uporabiti pa se mora RFID kartica, ki jo ima osebje parkirišča. Če pa teh ni, pa mi je nazadnje pomagala gospa, ki upravlja bližnji WC. Imamo pa v društvo DeMS tudi lokalnega člana iz Nenada, ki je vedno pripravljen pomagati. Boš vedel za drugič.
V Puli ta polnilnica deluje BP. Uporabiti pa se mora RFID kartica, ki jo ima osebje parkirišča. Če pa teh ni, pa mi je nazadnje pomagala gospa, ki upravlja bližnji WC. Imamo pa v društvo DeMS tudi lokalnega člana iz Nenada, ki je vedno pripravljen pomagati. Boš vedel za drugič.
Re: Nissan LEAF 2018
Kar uporaben APP My Leaf https://play.google.com/store/apps/deta ... ngsflutter,
ki delno nadomešča precej počasen Nissan Connect. Prijaviš se z istimi podatki kot na Nissan Connect, pogoj pa je, da je geslo dolgo vsaj 10 znakov.
ki delno nadomešča precej počasen Nissan Connect. Prijaviš se z istimi podatki kot na Nissan Connect, pogoj pa je, da je geslo dolgo vsaj 10 znakov.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Nissan LEAF 2018 - SW update
Tole sem našel na enem drugem forumu:
Sprašujem se ali je uporabnik kaj napačno izmeril. V vsakem primeru pa bom spremljal zadevo, če bo kaj novega. Njegova verzija osnovnega SW je 17/01/26/01.I've got a software update the other day and it increases the charge speed at higher temperatures. Tested it at around 40 degrees celsius (battery temperature) and before it charged with 25kW and after the update it charged with 40 kW.
Re: Nissan LEAF 2018
V soboto 7 km pred domom baterija na 1%, malo stresa... pol nekaj km pade na --%, uf, do doma še kake 2-3 km. pred mano traktor s hitrostjo 40 km/h, vklopim propilota, se mu prilepilm in prispem do doma .
želva se ni vklopila...
želva se ni vklopila...
Re: Nissan LEAF 2018
To je postopek ki ga mora vsak pravi EVjaš dati skoz
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Nissan LEAF 2018
Pol se nisem pravi EVjas.CRF napisal/-a:To je postopek ki ga mora vsak pravi EVjaš dati skoz
Re: Nissan LEAF 2018
Leaf spy bi te v tem primeru resil par zivcev. Tudi to Leafu kar mocno zamerim... poleg dveh monitorjev z obilico podatkov potrebujes se tretjega.standi79 napisal/-a:V soboto 7 km pred domom baterija na 1%, malo stresa... pol nekaj km pade na --%, uf, do doma še kake 2-3 km. pred mano traktor s hitrostjo 40 km/h, vklopim propilota, se mu prilepilm in prispem do doma .
želva se ni vklopila...
Re: Nissan LEAF 2018
in po vašem mnenju bi Leaf spy pokzala še koliko bat. pri --%?giotto napisal/-a:Leaf spy bi te v tem primeru resil par zivcev. Tudi to Leafu kar mocno zamerim... poleg dveh monitorjev z obilico podatkov potrebujes se tretjega.standi79 napisal/-a:V soboto 7 km pred domom baterija na 1%, malo stresa... pol nekaj km pade na --%, uf, do doma še kake 2-3 km. pred mano traktor s hitrostjo 40 km/h, vklopim propilota, se mu prilepilm in prispem do doma .
želva se ni vklopila...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Seveda pokaže koliko kWh in % je še na voljo, tudi, ko prikazovalnik na EV kaže ---.standi79 napisal/-a:in po vašem mnenju bi Leaf spy pokzala še koliko bat. pri --%?
Re: Nissan LEAF 2018
Miran, Leaf ima ogromno rezervo pri GOMu, ki ga prikazuje uporabniku. Smo ze na tem forumu ugotavljali, da gre ne-linearno SOC v primerjavi z LeafSpy. Mislim da ko v avtu kaze 0% je v resnici SoC celo 12% ali vec. Takrat sem na glas tudi razmisljal, ce gres do 0% na LeafSpy oz. ko se avto ugasne, koliko je zadaj dejanske rezerve ki jo ni mozno izkoristit. Ta rezerva dejansko sciti baterijo, ne tisti prikaz kjer se da se vozit.standi79 napisal/-a:V soboto 7 km pred domom baterija na 1%, malo stresa... pol nekaj km pade na --%, uf, do doma še kake 2-3 km. pred mano traktor s hitrostjo 40 km/h, vklopim propilota, se mu prilepilm in prispem do doma .
želva se ni vklopila...
Glede prehitevanja pa se ne strinjam cisto. Ko so celice pri koncu z napetostjo, lahko sunkovito pospesevanje v kak klanec oz gas v podnu za dlje casa, ali pa vleka prikolice v klanec povzroci da se avto ugasne predcasno. Videno ze na vec vozilih, tudi ko je kazalo se nekaj deset kilometrov dometa.
Ko napetost pade pod mejno vrednost BMS baterijo odklopi, ne glede na SoC. Pri CZeru je ta vrednost recimo 2.75V po celici. Lahko imas se 10km dometa, ce ti s pospesevanjem uspe napetost na kateri koli celici spravit pod to vrednost, je off.
Pri nizkem SoC jaz vedno vozim lepo
Re: Nissan LEAF 2018
če koga zanima pri Lekšanu v Postojni sem dal za 4kpl 205/55 R16 ultragrip9, železna platišča, senzorje tlaka in montažo 520€, mislim da je kar ugodno.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Nove ali rabljene gume/platišča/senzorje... ?
Če je novo, me prav zanima kje je haklc (kakšen poseben popust, itd.), ker sem se res izjemno potrudil in dobil po najnižjih cenah v SLO in še vedno plačal občutno več (tudi če ne štejem pokrove platišč). Morda ga pokličem za poletna 16" kolesa?
Če je novo, me prav zanima kje je haklc (kakšen poseben popust, itd.), ker sem se res izjemno potrudil in dobil po najnižjih cenah v SLO in še vedno plačal občutno več (tudi če ne štejem pokrove platišč). Morda ga pokličem za poletna 16" kolesa?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek