Nissan LEAF 2018

Odgovori
Uporabniški avatar
davrog10
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 360
Kraj: Rečica ob Savinji
Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
425
531

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a davrog10 »

DeCoRawr napisal/-a: 14 Jan 2022, 08:52 Zakaj pa ne daš na OFF če nočeš ogrevanja?
Lahko das gretje na off, ampak potem ti izklopi avtomatiko. Tako sicer uporabljamo mi. Je ok, ni pa avtomatski luksuz.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

giotto napisal/-a: 14 Jan 2022, 11:43 Mogoče, ne preveč zanemarljiva preventiva za uporabnike lista:

https://www.youtube.com/watch?v=IaTP5wfawTw
Nimam pokrovov, ampak sem jih pred časom na debelo namazal s strojno mastjo. Upam, da bo OK.
streightedge
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
35
3

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a streightedge »

tri leta se nisem nekaj ukvarjal z B-mode-om sedaj mi je pa dokaj zanimiv postal za po mestu. A je sploh kaka razlikam med B mode-om in OnePedal tipko, ker jaz je nisem našel :)
MIRANRR
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

B mode ne obstane in ne uporablja zavor tako kot one pedal.
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
437
277

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a desiro »

Sam uporabljam B mode in E pedal, nekje sem prebral da naj bi bila razlika med B in D mode + e pedal le v temu da D mode uporablja tudi zavore za dosego pojemka ki ga je voznik navajen B mode pa pač zmanjša pojemek
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

e pedal v vsakem primeru uporablja zavore saj drugace ne more obstati na miru v kriziscu če je malce klanca.
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

pirpy napisal/-a: 30 Jan 2022, 10:40 e pedal v vsakem primeru uporablja zavore saj drugace ne more obstati na miru v kriziscu če je malce klanca.
Nisem prepričan, upam, da ga drži z motorjem. Podobno kot novejši žerjav.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

@MIRANRR
Sem precej prepričan da ga drži z zavorami.
Tudi logično, zakaj bi kuril elektriko še takrat ko avto stoji.
venuciae30
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Alzy »

Mislim da to lahko preveriš če daš e-peddle in greš ven bi morale goreti zavorne luči.
Če imaš avto v D ali B mode in spustiš gas mislim da se zavorne luči ne prižgejo. V kolikor imaš vklopljen pa e-peddle pa se te prižigajo, če se motim me naj kdo popravi.
Ampak ne izvajat kakšnih akrobacij, da ne bo avto šel v kak jarek in bo kdo rekel da je prebral to na forumu od mene 🙂
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Seveda se vklopijo navadne zavore, ko je hitrost vozila 0 (ali zelo blizu 0). Zato jaz nikoli ne grem ven iz e-Pedala. Navadil sem se voziti z njim in je fantastično. Seveda pa več kot 90% vseh voženj, tudi v mestu več kot 80%, opravim s ProPilot-om. ... in noga je lepo spočita.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6563
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Kako spočita če jo moraš (ko nisi na tempomatu) vedno držat na pedalu za pospeševanje ker drugače se avto ustavi? Misliš da se noga bolj spočije v D ali e-Pedal ?
desiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Kraj: Lj
Avto: Nissan Leaf 2018 Tekna
437
277

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tisto pri nizki hitrosti in e-pedal mode se definitivno aktivirajo zavore, razlika med D in B naj bi bila pri samem pojemku iz npr 60 km/h na 3 km/h ko bi D mode uporabil tudi zavore, B pa le regeneracijsko zaviranje.

Sam konstantno vozim v B mode z e pilotom vklopljenim, v mestu ne rabim počivati z nogo saj hočem kontrolo nad vozilom, razen na kakšnih večjiv vpadnicah kjer pa tako vozim z tempomatom in dovoljšnjim predvidevanjem.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1127
866
1085

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a giotto »

Slabe imate to noge ce rabite zaradi pedal pocivat ;) ;)

Mikic bi reku "kje ste grisini 8-) " :D :D
SimonZed
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tudi pri B se aktivira zavorna luč, če je pojemek dovolj velik, ne glede na frikcijske zavore.
MIRANRR
streightedge
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
35
3

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a streightedge »

Se oravičujem, da smo jaz tukaj nekaj sprašujem :)

A kdo uporablja leafspy-ja?

Uspelo mi je povezat leafspy-a z better route plannerjem, me pa nekaj jeb* obd2. Iz nekega razloga se ne prižge odb ko zalaufam avto, dela pa ko ga potem obd potegnem ven in nazaj ko avto že teče.

Vsaka informacija je dobrodošla :bang:
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

DeCoRawr napisal/-a: 31 Jan 2022, 16:11 Kako spočita če jo moraš (ko nisi na tempomatu) vedno držat na pedalu za pospeševanje ker drugače se avto ustavi? Misliš da se noga bolj spočije v D ali e-Pedal ?
Ja, 20% držim nogo na pedalu, 80% pa je tempomat (govorim o mestu). Tempomat je super zadeva, ker ga nastaviš na omejitev in potem ne potrebuješ več preverjati hitrosti.
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Alzy »

Je kdo že imel probleme z aplikacijo Nissan ev, da mu je prenehala delovati. Po cca pol leta uporabe ne posodobi več podatkov. Lahko se vpišem, ampak do podatkov v avtu ne pridem.
Aplikacijo sem že 2x zbrisal in ponovno naložil. Podobna zgodba na drugem telefonu.
Znak za povezavo na avtu je.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Alzy napisal/-a: 05 Mar 2022, 19:13 Je kdo že imel probleme z aplikacijo Nissan ev, da mu je prenehala delovati. Po cca pol leta uporabe ne posodobi več podatkov. Lahko se vpišem, ampak do podatkov v avtu ne pridem.
Aplikacijo sem že 2x zbrisal in ponovno naložil. Podobna zgodba na drugem telefonu.
Znak za povezavo na avtu je.

A nisi dobil maila? So ga pošiljali pred nekaj dnevi.
Treba se je prijaviti na portal in zamenjati geslo... :geek:
Priponke
Screenshot_20220305-233834_Gmail.jpg
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Čudno. Meni MyLeaf aplikacija na telefonu deluje. Ni originalna Nissanova aplikacija, vendar uporablja enakega uporabnika in geslo.
Alzy
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Kraj: Nazarje
Avto: VW caddy
23
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Alzy »

Zamenjal geslo, ni razlike. V myleaf app sem se lahko vpisal ampak isto ne posodobi. Sem pisal na slovenski servis in angleški, na našem servisu itak ne vedo.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”