Zato se bolj povdarja, ker smo pri ICE navajeni, da če se nam mudi se pač peljemo 160km/h, seveda ni varno, varčno, ..., samo tako pač je. Jaz sem se z ICE vozil večinoma 117km/h na AC, pa me je veliko avtov prehitelo kot za šalo (so se peljali 140-160). Enostavno se ne razmišlja ne o varnosti, ekologiji, sproščeni vožnji, ... Če pa se odločiš za EV ti pa te vrednote nekaj pomenijo, drugače je veliko bolj enostavno imeti ICE. Seveda pa ker smo z baterijami omejeni na cca +200km, je prva stvar na katero pomislimo varčna vožnja, da bomo z enim polnjenjem naredili čim več km. Posledično je potem tukaj tudi mirna, nestresna in varna vožnja. Zato EV niso za vse ljudi, jih kar nekaj poznam, ki mi rečejo, zdej se boš pa počas vozil, pa študirat moraš kje boš polnil, pa ne moreš se kar vsesti in peljati ne vem v Nemčijo in takekavka napisal/-a:Zakaj se povdarja pri EV, da je dobro voziti varčno/ekološko? To velja za vsa vozila. Ali samo zaradi dosega? Ker tudi ICE pri višjih hitrostih porabi več - ne vidim razlike, razen da pri ICE z enim rezervarjem narediš namesto 600km potem 900+km, če vožiš varčno. V odstotkih je pa primerljivo in odvisno od Cd avta.
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Meni se zdi Leaf bolj za navdusence kot Ioniq
- Pri voznji ~130km/h (tempomat 140km/h) Ioniq prevozi ce se ne motim vec kot Leaf ?
- recimo peljes nekoga na letalisce do Benetk in nazaj, z Ioniqom bos prej nazaj
- ko naslednje leto pride kaksna Ionity 150kW polnilnica v nase konce pa bo razlika se toliko vecja. Ioniq se bo polnil s 70-80kW, Leaf pa s 14-20kW ob normalni voznji 140km/h tempomat.
Tudi razlika v bateriji ni tako velika. Leaf ima 36kWh (40kWh bruto) uporabne kapacitete, Ioniq pa 28kWh (30.5kWh bruto).
Ce pristejemo se ~25% nizjo porabo kot Leaf2 (ce ne vozis 80 po AC) smo tam tam — pa se to samo do prvega polnjenja.
- Pri voznji ~130km/h (tempomat 140km/h) Ioniq prevozi ce se ne motim vec kot Leaf ?
- recimo peljes nekoga na letalisce do Benetk in nazaj, z Ioniqom bos prej nazaj
- ko naslednje leto pride kaksna Ionity 150kW polnilnica v nase konce pa bo razlika se toliko vecja. Ioniq se bo polnil s 70-80kW, Leaf pa s 14-20kW ob normalni voznji 140km/h tempomat.
Tudi razlika v bateriji ni tako velika. Leaf ima 36kWh (40kWh bruto) uporabne kapacitete, Ioniq pa 28kWh (30.5kWh bruto).
Ce pristejemo se ~25% nizjo porabo kot Leaf2 (ce ne vozis 80 po AC) smo tam tam — pa se to samo do prvega polnjenja.
Re: Nissan LEAF 2018
Na srecanju v petek mi je nekdo (mislim da je prisel z motorjem) povedal, da je konec januarja narocil Leaf2 v avstriji, prejme pa ga ta teden. Tisti ki so pri nas narocili decembra, pa ga vecinoma dobijo septembra. Verjeno je pametno narocit v AT, ce se komu mudi.
Re: Nissan LEAF 2018
Sem danes preveril in ni več Leafa Zero edition v avstriji - vsi so prodani.
Kako je pa z dobavo ostalih pa ne vem.
Kako je pa z dobavo ostalih pa ne vem.
Re: Nissan LEAF 2018
Torej: sam se imam za avtomobilskega navdušenca, ki sicer vozi hitreje od omejitev (ne po mestu), vendar smatram da ne vozim nevarno (tako sem vozil pri 20. (zase lahko zatrdim, da sem na AC bolj nevaren pri 100-110 kot pri 150-160, saj sem pri višjih hitrostih 100% skoncentriran na vožnjo)
Če se sedaj ne sekiram, ali avto porabi 6 ali 8l dizla, se tudi pri EVju nebi, če bi porabil 2 ali 2,5 eur na 100 km
Torej sam sem gledal leafa in bi zelo zainteresiran: imel bi nov avto, ki mi je za razliko od ostalih cenovno podobnih Evjev všečen , zelo dobri pospeški, tiha vožnja, relativno dober doseg ( če delam cca 50km dnevno z drugim avtom je veliko rezerve), hitro polnjenje, z ekokreditom bi ga lahko sfinanciral (cca 150 - 200 eur za gorivo bi šlo pač za obrok)
Potem pa je prišel rapidgate - čeprav to za moje potrebe morda niti nebi bilo problematično (razen končne hitrosti) se mi zdi neumno, da bi kupil avto s tako veliko hibo!
pa lep pozdrav
Če se sedaj ne sekiram, ali avto porabi 6 ali 8l dizla, se tudi pri EVju nebi, če bi porabil 2 ali 2,5 eur na 100 km
Torej sam sem gledal leafa in bi zelo zainteresiran: imel bi nov avto, ki mi je za razliko od ostalih cenovno podobnih Evjev všečen , zelo dobri pospeški, tiha vožnja, relativno dober doseg ( če delam cca 50km dnevno z drugim avtom je veliko rezerve), hitro polnjenje, z ekokreditom bi ga lahko sfinanciral (cca 150 - 200 eur za gorivo bi šlo pač za obrok)
Potem pa je prišel rapidgate - čeprav to za moje potrebe morda niti nebi bilo problematično (razen končne hitrosti) se mi zdi neumno, da bi kupil avto s tako veliko hibo!
pa lep pozdrav
Re: Nissan LEAF 2018
Pojemki.Goran napisal/-a: Hitrost ne ubija. Slabi, objestni, pijani .... šoferji ubijajo.
Re: Nissan LEAF 2018
Danes se mi je med res močnim nalivom in velikooooo stoječe vode na avtocesti za cca 5 minut blokiral (izklopil) radar. Ali se to dogaja še komu drugemu? Voda na to nebi smela imeti vpliva ....
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Meni se je to že nekajkrat zgodilo, ko je bilo suho. Se mi je prižgala lučka, mislim, tista, ki pomaga za sledenje. Vsaj tako mi izgleda, kot dva avtomobila v rumeni barvi. Ko sem ponovno štratal avto je bilo OK.Robie napisal/-a:Danes se mi je med res močnim nalivom in velikooooo stoječe vode na avtocesti za cca 5 minut blokiral (izklopil) radar. Ali se to dogaja še komu drugemu? Voda na to nebi smela imeti vpliva ....
Prav tako sem opazil, da pro pilot ne reagira vedno enako. Večinoma lepo hitro zavira, včasih, pa moram pritisniti na zavoro. Še nisem našel povezave v kakšni zvezi je to.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Miranrr očitno imava podobne težave tudi z pro pilotom - tisto zaviranje deluje kot v paniki .
Me pa tudi čudi da če želim imeti funkcijo apple play na radiju, da mora biti teleton priklopljen na žico... pa tudi wireless polnjenje za telefone bi lahko dodali - min strosek pri izdelavi vozila in kar nekaj novih vozil to že ima...
Me pa tudi čudi da če želim imeti funkcijo apple play na radiju, da mora biti teleton priklopljen na žico... pa tudi wireless polnjenje za telefone bi lahko dodali - min strosek pri izdelavi vozila in kar nekaj novih vozil to že ima...
Re: Nissan LEAF 2018
Drugače pa služi namenu in tudi kot samo vozilo ni Slab, bi sw dalo pa kar nekaj zadev enostavno izboljšati ali dodati a potem imamo verjetno že drugo težavo - cena, ki že tako ni nizka (ugodna).
Re: Nissan LEAF 2018
Zanimivo, meni se je na Ioniqu radar zabil samo 2x, pa še to, ko je bil na cesti moker sneg in mi ga je nametalo na sprednjo masko - in pokrilo radar.
Še to, je to res, da če imate brisalce na hitro, se elektronika (propilot) izklaplja? Nekje sem pobral ta info, pa me zanima, če je to res
Še to, je to res, da če imate brisalce na hitro, se elektronika (propilot) izklaplja? Nekje sem pobral ta info, pa me zanima, če je to res
Re: Nissan LEAF 2018
Vsaj pri IONIQ-u je radar spredaj za znakom HYUNDAI. Verjetno ima tudi zgoraj za vzvratnim ogledalom kakšno zadevo a mislim, da brisalci ne bi smeli motiti delovanja.
Re: Nissan LEAF 2018
Če je dovolj vode lahko zmoti radar, seveda. Tako kot sneg. To je normalno. Bolj me skrbi tisto ko si napisal da e-pedal ne deluje zanesljivo? Kako to? Včasih ne zavira nič?Robie napisal/-a:Danes se mi je med res močnim nalivom in velikooooo stoječe vode na avtocesti za cca 5 minut blokiral (izklopil) radar. Ali se to dogaja še komu drugemu? Voda na to nebi smela imeti vpliva ....
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Moja izkušnja z e-pedalom. ko spustiš gas, normalno začne močno zavirat. Občasno se zgodi, da ne zavira, torej samo ne vleče na polno, podobno, kot da bi ga dal iz brzine. Seveda potem hitro stisneš na zavoro. Je nerodno, če si že blizu predodnika. Bolje deluje, če avto slediš, takrat to lepo zmanjšuje hitrost, tudi prav na hitro, če je potrebno. Še ne najdem v kakšni povezavi to deluje, ali zgolj naključno.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
To je pa res čudno! Na srečo je to SW napaka in jo mogoče še popravijo. Mi je pa čudno da ni o tem več govora. Se mi zdi bolj problematično kot rapidagte. A v "B" načinu pa vedno zavira na polno?
Re: Nissan LEAF 2018
Mogoče je kot pri i3. Če se avto na kakšnih luknjah strese “spusti bremzo” dokler se spet ne umiri.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
To sedaj preizkušam. Sedaj tako večino vozim na B, da vidim, kaj to "prinese". To se mi je že vsaj 6 X zgodilo.CRF napisal/-a:To je pa res čudno! Na srečo je to SW napaka in jo mogoče še popravijo. Mi je pa čudno da ni o tem več govora. Se mi zdi bolj problematično kot rapidagte. A v "B" načinu pa vedno zavira na polno?
Pravkar dobil servisno knjižico. Kdo je naročil pri plan net, kje imamo servis?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek