Nissan LEAF 2018

Odgovori
Peter
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: SW
Avto: Leaf
21
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Peter »

cca 10% povečanje porabe na 30stopinj C prinese tudi gostota zraka..


Juhu...odprl sem 100. stran
MIRKOLEAF, DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%

Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DCT »

CRF napisal/-a:10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%

Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Jaz sem bil nad Leafom zelo razočaran,predvsem mi ni jasno,ali se je v ta avto sploh vsedel nekdo z daljšimi nogami,preden so ga dali v prodajo,ali so ga testirali samo 160 cm visoki japonski inženirji,ker ergonomija v Leafu je preprosto porazna!
Volan je izredno slabo nastavljiv (brez nastavitve globine,samo malenkost po višini,s tem da je že zgornja lega prenizka),sedež se ne pomakne dovolj navzdol in kar je najhuje - desna noga tako tišči med volan in spodnji del sredinske konzole,tako da avto komaj voziš oz.je vožnja takega avta celo nevarna,ker dejansko ne moreš normalno obračat volana!
Še Kio Pride (ja,to je tista škatlica izpred 20 let,kopirana po Mazdi) sem veliko lažje vozil kot Leafa,brez pretiravanja!
Zame osebno,zaradi naštetih dejstev žal neuporaben avto! Btw:tudi sovoznik sedi precej neudobno (pre)visoko.
Smešno je samo,da ima recimo dve številki manjši BMW i3 toliko boljšo ergonomijo sedenja in tako veliko prostora za voznika,da mi res ni jasno,kaj so pri Nissanu razmišljali,ko so oblikovali voznikov prostor!

V letu 2019 pa bosta brez dvoma 2 EV hita: Kona in Niro!
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3016
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Hehe kako se časi spreminjajo (in s tem želje). Moj prvi avto je imel samo sedež nastavljiv in še to samo naprej/nazaj...
Danes pa mora biti vse okoli nas nastavljivo do mm natančno pa nam še ni všeč.
MIRKOLEAF, Kuki, Stromcek
Peter
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: SW
Avto: Leaf
21
0

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Peter »

10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
https://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air

če pogledaš 0C in 30C je razlika skoraj tocno 10%.
Sila upora je sorazmerna z gostoto, moč je pa sila *hitrost, torej to velja pri vseh hitrostih.
CRF
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Peter napisal/-a:
10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
https://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air

če pogledaš 0C in 30C je razlika skoraj tocno 10%.
Sila upora je sorazmerna z gostoto, moč je pa sila *hitrost, torej to velja pri vseh hitrostih.
Glih to sem pisal...
Sicer zveza med gostoto zraka in porabo ni glih linearna ampak nekaj na to temo.
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DCT »

DGJ napisal/-a:Hehe kako se časi spreminjajo (in s tem želje). Moj prvi avto je imel samo sedež nastavljiv in še to samo naprej/nazaj...
Danes pa mora biti vse okoli nas nastavljivo do mm natančno pa nam še ni všeč.
Tudi moj prvi avto (Yugo) je imel podobne nastavitve,pa sem ga vozil brez problema in nisem se pritoževal
Ampak žal nisi razumel poante mojega zapisa...ne gre za to,da "mi ni všeč",ampak da je vožnja Leafa za ljudi z malo daljšimi nogami v bistvu nevarna,ker je desna noga vkleščena med volan in sredinsko konzolo...vse kar od vsakega avtomobila pričakujem je to,da ga bom lahko normalno in varno vozil,žal je Leaf med najslabšimi v tej kategoriji (primer zelo dobrega sedenja z dovolj prostora za noge je recimo Opel Ampera)...če ne verjameš,vzemi s seboj kakšnega višjega kolega in nej se vsede v Leafa...preprosto ne moreš najti položaja,ki bi omogočal normalno vožnjo,še trgovka mi je potrdila,da so na račun premalo prostora in slabe ergonomije sedenja izgubili kar nekaj potencialnih kupcev...
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1548
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Malo za hec - za to pa imamo ProPilot....

Se strinjam z napisanim - volan bi absolutno moral bit nastavljiv po globini in pa plastika pri desni koleni vsaj dugače oblikovana.
Sam pri 190cm do danes še nisem imel kritične situacije ki bi rezultirala iz slabe ergonomije - noga je vedno dovolj hitro na pravem peadalu.

Če bi bilo na izbiro več avtomobilov bi verjetno izbral drugega, tako pa kot v pregovoru v sili hudič žreble žre ;-)
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 316
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla
221
1731

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Robie »

Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano... usedi se v i3 zadaj pa potem komentiraj glede uporabnosti in ... da ne pišem gkede izolativnosti in ventilacije... se pa strinjam, da bi se dalo narsikaj še narediti bolje. Mene osebno moti rosenje stekel in domet a kot že oarkrat omenjeno - vse je v EURih... Sem pa zadovoljen, da ga imam in mi služi tako kot je bilo pričakovano (skoraj).
MIRKOLEAF, Stromcek
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Nekaj me zelo zanima. Koliko imate (tisti, ki uporabljate Leaf Spy) vrednost za stanje baterije pri Leaf 2018 (predvidevam, da sta dve vrednosti - remaining battery capacity in health - ali nekaj podobnega)?
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DCT »

Robie napisal/-a:Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano...
Ni tako slabo kot je napisano? Glede na to,da avta praktično ne morem voziti,ker imam nogo tudi pri najbolj optimalni nastavitvi zabito med volan in konzolo,koliko slabše bi pa še lahko bilo?
Glede sedenja zadaj v i3 bi seveda lahko debatirali,tudi o skoraj neuporabnem prtljažniku,preozkih gumah,itd...ampak jaz sem pisal izključno o ergonomiji in prostoru za voznika!
Meni je žal da ste (nekateri) kot lastniki Leafov zdaj užaljeni ali razočarani nad napisanim,ampak napisal sem samo dejstva in resnico,(kot je dejstvo,da ima Leaf eno izmed najslabših baterij na trgu)...pač ni mi jasno,kako lahko nekatere firme dajo na trg avtomobile s tako slabo nastavljivim sedežem,volanom in proti volanu štrlečo sredinsko konzolo (pa da ne bo kdo mislil,da je Leaf edini,tudi prejšnja Mazda 3 ali novi Peugeot 5008 imata podoben problem s konzolo,tako da zgleda da je kar veliko "biserov" med inženirji,ki načrtujejo notranjo ergonomijo avtomobilov).
Matej
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

DCT napisal/-a:
Robie napisal/-a:Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano...
Ni tako slabo kot je napisano? Glede na to,da avta praktično ne morem voziti,ker imam nogo tudi pri najbolj optimalni nastavitvi zabito med volan in konzolo,koliko slabše bi pa še lahko bilo?
Kot lastnik novega Leafa se v glavnem strinjam z napisanim. Že pred časom sem tudi napisal, da je sedenje zadaj zame skoraj nepredstavljivo. Vožnja bi bila veliko bolj udobna, če bi omogočili vsaj nastavitev volana po globini in če bi bilo sredinsko naslonjalo za malenkost daljše. Spadam med manjše ljudi, po dolžini nog pa bolj med povprečne. Prej sem dolga leta vozil VW-je.
Je pa tudi nekaj res. V tem dobrem tednu uporabe Leafa sem se že toliko navadil, da je sedenje spredaj že čisto OK. Mislim, da se človek sčasoma navadi na drugačno ergonomijo in je potem lažje.
Ja, pa še nekaj. Zaradi drugih užitkov v vožnji ne bi nikoli zamenjal nazaj za ICE VW-ja.
Robie, DGJ, evid
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 316
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla
221
1731

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Robie »

Daleč od užaljenosti!!! Napisal dejstva po cca 20000 prevoženih km. Je pa res da nisem dvometraš! In ne morem ocenit tega z njihove strani. Pa še eno si bom sposodil od kokega avtodomarja 100 žena 200 sisa!
Stanko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 19
Kraj: Železniki
Avto: Nissan Leaf 40kw
58
122

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Stanko »

Nissan Leaf ni idealen avto ima neke hibe, ki bi rekel, da so namenoma vgrajene, da nebi preveč hodil v zelje ICE avtomobilom. Je pa po zunanjih dimenzijah ustrezen, ima veliko prostora v notranjosti kljub temu, da morda tistim višje postave res ni po meri. Je oblikovno običajen avto s športnim pridihom zunanjosti, še nisem srečal nekoga, ki mu ne bi bil všečen. Ima vse ali več, kot ICE avtomobili istega razreda, ko govorimo o opremi, tu je avtopilot, ki je Nissanova nadgradnja 2. stopnje avtonomnosti. Gledano z mojega zornega kota je tako, da je bilo ob njegovi predstavitvi prelepo, da bi bilo vse res. Ampak nazaj na ICE nikoli več.
DGJ, kt57, evid, Robie
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3016
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@DCT moj zapis ni bil kritika tvojega mnenja ampak sem mislil točno na to kar sem zapisal... včasih so bili veseli, da so po nekaj letih sploh dobili avto (ne glede na opremo) danes smo pa pač veliko bolj zahtevni. Časi se spreminjajo, proizvajalci nas razvajajo.
DCT, Robie
MIRKOLEAF
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 106
Avto: Leaf 2018
103
196

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a MIRKOLEAF »

Ja, za razvajene so pa tudi drugi električni avtomobili, ki pokrivajo zahteve še tako zahtevnih voznikov.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Matej »

@DCT , dobro si napisal. Mene tudi moti položaj za volanom pri leafu. Ne bom pozabil ki sem se vanj usedel v Ženevi letos na avtosalonu me je samo katapultiralo ven. Razočaranje. Ampak vsakemu svoje.
Vseeno pa vsem novim lastnikom želim srečno vožnjo in pohvale, da ste se odločili za nov način vožnje.
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Pier »

DCT napisal/-a:
CRF napisal/-a:10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%

Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Jaz sem bil nad Leafom zelo razočaran,predvsem mi ni jasno,ali se je v ta avto sploh vsedel nekdo z daljšimi nogami,preden so ga dali v prodajo,ali so ga testirali samo 160 cm visoki japonski inženirji,ker ergonomija v Leafu je preprosto porazna!
Volan je izredno slabo nastavljiv (brez nastavitve globine,samo malenkost po višini,s tem da je že zgornja lega prenizka),sedež se ne pomakne dovolj navzdol in kar je najhuje - desna noga tako tišči med volan in spodnji del sredinske konzole,tako da avto komaj voziš oz.je vožnja takega avta celo nevarna,ker dejansko ne moreš normalno obračat volana!
Še Kio Pride (ja,to je tista škatlica izpred 20 let,kopirana po Mazdi) sem veliko lažje vozil kot Leafa,brez pretiravanja!
Zame osebno,zaradi naštetih dejstev žal neuporaben avto! Btw:tudi sovoznik sedi precej neudobno (pre)visoko.
Smešno je samo,da ima recimo dve številki manjši BMW i3 toliko boljšo ergonomijo sedenja in tako veliko prostora za voznika,da mi res ni jasno,kaj so pri Nissanu razmišljali,ko so oblikovali voznikov prostor!

V letu 2019 pa bosta brez dvoma 2 EV hita: Kona in Niro!
Tudi sam sem prišel do enakih zaključkov. Glede na to, da imam daljše noge, sem bil na avtomobilom izredno razočaran. Kako je mogoče, da avto v 21. stoletju nima nastavljivega volana po globini?!? Izredno malo prostora med sredinsko konzolo in volanom, tako da v bistvu tam z roko ne moreš držati volana. Lahko se samo podpišem, kar si napisal. Takoj po preizkusu sem ta avto črtal iz seznama. Bistveno bolje se sedi v Kii Soul, ki je čisto druga pesem in se res komot sedi.

Niro me je malo prestrašil, ko je Bjorn imel video o Niru, da ni za ravno za visoke ljudi, tako da bi ga jaz vseeno raje prej probal, predno bi razmišljal o njem.
DCT
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

Leafa 2018 sem peljal samo na kratko, pa v tistem kratkem času vožnje nisem opazil da bi me kaj motilo glede prostora za noge. Pa sem 190cm.
Res pa da me tudi čisto nič ne moti da Zoe sploh nima nastavitev sedeža. In volan mislim da ima samo malo gor-dol.
MIRKOLEAF
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

Pač ljudje smo razvajeni in pričakujemo za naš denar največ. Res je da je tehmologija oz. baterije za drage in s tem naredijo avte bistveno dražje kot bi sicer bili. V tem primeru pač razliko lovijo na drugih področjih kot so razne nastavitve ( volan, sedež) in podobno. Drugače bi bil avto kot je Leaf s svojo kvaliteto in tem kar ponuja že za 14.999EUR seveda v osnovni bencinski izvedbi.
In dokler se sama proizvodnja oz. materiali ne bodo pocenili je to to kar lahko pričakujemo za ta denar;(
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”