Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
cca 10% povečanje porabe na 30stopinj C prinese tudi gostota zraka..
Juhu...odprl sem 100. stran
Juhu...odprl sem 100. stran
Re: Nissan LEAF 2018
10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Re: Nissan LEAF 2018
Jaz sem bil nad Leafom zelo razočaran,predvsem mi ni jasno,ali se je v ta avto sploh vsedel nekdo z daljšimi nogami,preden so ga dali v prodajo,ali so ga testirali samo 160 cm visoki japonski inženirji,ker ergonomija v Leafu je preprosto porazna!CRF napisal/-a:10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Volan je izredno slabo nastavljiv (brez nastavitve globine,samo malenkost po višini,s tem da je že zgornja lega prenizka),sedež se ne pomakne dovolj navzdol in kar je najhuje - desna noga tako tišči med volan in spodnji del sredinske konzole,tako da avto komaj voziš oz.je vožnja takega avta celo nevarna,ker dejansko ne moreš normalno obračat volana!
Še Kio Pride (ja,to je tista škatlica izpred 20 let,kopirana po Mazdi) sem veliko lažje vozil kot Leafa,brez pretiravanja!
Zame osebno,zaradi naštetih dejstev žal neuporaben avto! Btw:tudi sovoznik sedi precej neudobno (pre)visoko.
Smešno je samo,da ima recimo dve številki manjši BMW i3 toliko boljšo ergonomijo sedenja in tako veliko prostora za voznika,da mi res ni jasno,kaj so pri Nissanu razmišljali,ko so oblikovali voznikov prostor!
V letu 2019 pa bosta brez dvoma 2 EV hita: Kona in Niro!
Re: Nissan LEAF 2018
Hehe kako se časi spreminjajo (in s tem želje). Moj prvi avto je imel samo sedež nastavljiv in še to samo naprej/nazaj...
Danes pa mora biti vse okoli nas nastavljivo do mm natančno pa nam še ni všeč.
Danes pa mora biti vse okoli nas nastavljivo do mm natančno pa nam še ni všeč.
Re: Nissan LEAF 2018
https://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
če pogledaš 0C in 30C je razlika skoraj tocno 10%.
Sila upora je sorazmerna z gostoto, moč je pa sila *hitrost, torej to velja pri vseh hitrostih.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Nissan LEAF 2018
Glih to sem pisal...Peter napisal/-a:https://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
če pogledaš 0C in 30C je razlika skoraj tocno 10%.
Sila upora je sorazmerna z gostoto, moč je pa sila *hitrost, torej to velja pri vseh hitrostih.
Sicer zveza med gostoto zraka in porabo ni glih linearna ampak nekaj na to temo.
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi moj prvi avto (Yugo) je imel podobne nastavitve,pa sem ga vozil brez problema in nisem se pritoževalDGJ napisal/-a:Hehe kako se časi spreminjajo (in s tem želje). Moj prvi avto je imel samo sedež nastavljiv in še to samo naprej/nazaj...
Danes pa mora biti vse okoli nas nastavljivo do mm natančno pa nam še ni všeč.
Ampak žal nisi razumel poante mojega zapisa...ne gre za to,da "mi ni všeč",ampak da je vožnja Leafa za ljudi z malo daljšimi nogami v bistvu nevarna,ker je desna noga vkleščena med volan in sredinsko konzolo...vse kar od vsakega avtomobila pričakujem je to,da ga bom lahko normalno in varno vozil,žal je Leaf med najslabšimi v tej kategoriji (primer zelo dobrega sedenja z dovolj prostora za noge je recimo Opel Ampera)...če ne verjameš,vzemi s seboj kakšnega višjega kolega in nej se vsede v Leafa...preprosto ne moreš najti položaja,ki bi omogočal normalno vožnjo,še trgovka mi je potrdila,da so na račun premalo prostora in slabe ergonomije sedenja izgubili kar nekaj potencialnih kupcev...
Re: Nissan LEAF 2018
Malo za hec - za to pa imamo ProPilot....
Se strinjam z napisanim - volan bi absolutno moral bit nastavljiv po globini in pa plastika pri desni koleni vsaj dugače oblikovana.
Sam pri 190cm do danes še nisem imel kritične situacije ki bi rezultirala iz slabe ergonomije - noga je vedno dovolj hitro na pravem peadalu.
Če bi bilo na izbiro več avtomobilov bi verjetno izbral drugega, tako pa kot v pregovoru v sili hudič žreble žre ;-)
Se strinjam z napisanim - volan bi absolutno moral bit nastavljiv po globini in pa plastika pri desni koleni vsaj dugače oblikovana.
Sam pri 190cm do danes še nisem imel kritične situacije ki bi rezultirala iz slabe ergonomije - noga je vedno dovolj hitro na pravem peadalu.
Če bi bilo na izbiro več avtomobilov bi verjetno izbral drugega, tako pa kot v pregovoru v sili hudič žreble žre ;-)
Re: Nissan LEAF 2018
Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano... usedi se v i3 zadaj pa potem komentiraj glede uporabnosti in ... da ne pišem gkede izolativnosti in ventilacije... se pa strinjam, da bi se dalo narsikaj še narediti bolje. Mene osebno moti rosenje stekel in domet a kot že oarkrat omenjeno - vse je v EURih... Sem pa zadovoljen, da ga imam in mi služi tako kot je bilo pričakovano (skoraj).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Nekaj me zelo zanima. Koliko imate (tisti, ki uporabljate Leaf Spy) vrednost za stanje baterije pri Leaf 2018 (predvidevam, da sta dve vrednosti - remaining battery capacity in health - ali nekaj podobnega)?
Re: Nissan LEAF 2018
Ni tako slabo kot je napisano? Glede na to,da avta praktično ne morem voziti,ker imam nogo tudi pri najbolj optimalni nastavitvi zabito med volan in konzolo,koliko slabše bi pa še lahko bilo?Robie napisal/-a:Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano...
Glede sedenja zadaj v i3 bi seveda lahko debatirali,tudi o skoraj neuporabnem prtljažniku,preozkih gumah,itd...ampak jaz sem pisal izključno o ergonomiji in prostoru za voznika!
Meni je žal da ste (nekateri) kot lastniki Leafov zdaj užaljeni ali razočarani nad napisanim,ampak napisal sem samo dejstva in resnico,(kot je dejstvo,da ima Leaf eno izmed najslabših baterij na trgu)...pač ni mi jasno,kako lahko nekatere firme dajo na trg avtomobile s tako slabo nastavljivim sedežem,volanom in proti volanu štrlečo sredinsko konzolo (pa da ne bo kdo mislil,da je Leaf edini,tudi prejšnja Mazda 3 ali novi Peugeot 5008 imata podoben problem s konzolo,tako da zgleda da je kar veliko "biserov" med inženirji,ki načrtujejo notranjo ergonomijo avtomobilov).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Kot lastnik novega Leafa se v glavnem strinjam z napisanim. Že pred časom sem tudi napisal, da je sedenje zadaj zame skoraj nepredstavljivo. Vožnja bi bila veliko bolj udobna, če bi omogočili vsaj nastavitev volana po globini in če bi bilo sredinsko naslonjalo za malenkost daljše. Spadam med manjše ljudi, po dolžini nog pa bolj med povprečne. Prej sem dolga leta vozil VW-je.DCT napisal/-a:Ni tako slabo kot je napisano? Glede na to,da avta praktično ne morem voziti,ker imam nogo tudi pri najbolj optimalni nastavitvi zabito med volan in konzolo,koliko slabše bi pa še lahko bilo?Robie napisal/-a:Izbire prav veliko nismo imeli in je v tem cenovnem rangi kot trenutno kaže še nekaj časa na bo. Ni pa tako slabo kot napisano...
Je pa tudi nekaj res. V tem dobrem tednu uporabe Leafa sem se že toliko navadil, da je sedenje spredaj že čisto OK. Mislim, da se človek sčasoma navadi na drugačno ergonomijo in je potem lažje.
Ja, pa še nekaj. Zaradi drugih užitkov v vožnji ne bi nikoli zamenjal nazaj za ICE VW-ja.
Re: Nissan LEAF 2018
Daleč od užaljenosti!!! Napisal dejstva po cca 20000 prevoženih km. Je pa res da nisem dvometraš! In ne morem ocenit tega z njihove strani. Pa še eno si bom sposodil od kokega avtodomarja 100 žena 200 sisa!
Re: Nissan LEAF 2018
Nissan Leaf ni idealen avto ima neke hibe, ki bi rekel, da so namenoma vgrajene, da nebi preveč hodil v zelje ICE avtomobilom. Je pa po zunanjih dimenzijah ustrezen, ima veliko prostora v notranjosti kljub temu, da morda tistim višje postave res ni po meri. Je oblikovno običajen avto s športnim pridihom zunanjosti, še nisem srečal nekoga, ki mu ne bi bil všečen. Ima vse ali več, kot ICE avtomobili istega razreda, ko govorimo o opremi, tu je avtopilot, ki je Nissanova nadgradnja 2. stopnje avtonomnosti. Gledano z mojega zornega kota je tako, da je bilo ob njegovi predstavitvi prelepo, da bi bilo vse res. Ampak nazaj na ICE nikoli več.
Re: Nissan LEAF 2018
@DCT moj zapis ni bil kritika tvojega mnenja ampak sem mislil točno na to kar sem zapisal... včasih so bili veseli, da so po nekaj letih sploh dobili avto (ne glede na opremo) danes smo pa pač veliko bolj zahtevni. Časi se spreminjajo, proizvajalci nas razvajajo.
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, za razvajene so pa tudi drugi električni avtomobili, ki pokrivajo zahteve še tako zahtevnih voznikov.
Re: Nissan LEAF 2018
@DCT , dobro si napisal. Mene tudi moti položaj za volanom pri leafu. Ne bom pozabil ki sem se vanj usedel v Ženevi letos na avtosalonu me je samo katapultiralo ven. Razočaranje. Ampak vsakemu svoje.
Vseeno pa vsem novim lastnikom želim srečno vožnjo in pohvale, da ste se odločili za nov način vožnje.
Vseeno pa vsem novim lastnikom želim srečno vožnjo in pohvale, da ste se odločili za nov način vožnje.
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi sam sem prišel do enakih zaključkov. Glede na to, da imam daljše noge, sem bil na avtomobilom izredno razočaran. Kako je mogoče, da avto v 21. stoletju nima nastavljivega volana po globini?!? Izredno malo prostora med sredinsko konzolo in volanom, tako da v bistvu tam z roko ne moreš držati volana. Lahko se samo podpišem, kar si napisal. Takoj po preizkusu sem ta avto črtal iz seznama. Bistveno bolje se sedi v Kii Soul, ki je čisto druga pesem in se res komot sedi.DCT napisal/-a:Jaz sem bil nad Leafom zelo razočaran,predvsem mi ni jasno,ali se je v ta avto sploh vsedel nekdo z daljšimi nogami,preden so ga dali v prodajo,ali so ga testirali samo 160 cm visoki japonski inženirji,ker ergonomija v Leafu je preprosto porazna!CRF napisal/-a:10% ? Nekaj malega sem pričakoval, ampak 10% je pa veliko. Pri kakšni hitrosti je 10%
Ja, LEAF je bil letošnji HIT, kateri EV bo naslednje leto?
Volan je izredno slabo nastavljiv (brez nastavitve globine,samo malenkost po višini,s tem da je že zgornja lega prenizka),sedež se ne pomakne dovolj navzdol in kar je najhuje - desna noga tako tišči med volan in spodnji del sredinske konzole,tako da avto komaj voziš oz.je vožnja takega avta celo nevarna,ker dejansko ne moreš normalno obračat volana!
Še Kio Pride (ja,to je tista škatlica izpred 20 let,kopirana po Mazdi) sem veliko lažje vozil kot Leafa,brez pretiravanja!
Zame osebno,zaradi naštetih dejstev žal neuporaben avto! Btw:tudi sovoznik sedi precej neudobno (pre)visoko.
Smešno je samo,da ima recimo dve številki manjši BMW i3 toliko boljšo ergonomijo sedenja in tako veliko prostora za voznika,da mi res ni jasno,kaj so pri Nissanu razmišljali,ko so oblikovali voznikov prostor!
V letu 2019 pa bosta brez dvoma 2 EV hita: Kona in Niro!
Niro me je malo prestrašil, ko je Bjorn imel video o Niru, da ni za ravno za visoke ljudi, tako da bi ga jaz vseeno raje prej probal, predno bi razmišljal o njem.
Re: Nissan LEAF 2018
Leafa 2018 sem peljal samo na kratko, pa v tistem kratkem času vožnje nisem opazil da bi me kaj motilo glede prostora za noge. Pa sem 190cm.
Res pa da me tudi čisto nič ne moti da Zoe sploh nima nastavitev sedeža. In volan mislim da ima samo malo gor-dol.
Res pa da me tudi čisto nič ne moti da Zoe sploh nima nastavitev sedeža. In volan mislim da ima samo malo gor-dol.
Re: Nissan LEAF 2018
Pač ljudje smo razvajeni in pričakujemo za naš denar največ. Res je da je tehmologija oz. baterije za drage in s tem naredijo avte bistveno dražje kot bi sicer bili. V tem primeru pač razliko lovijo na drugih področjih kot so razne nastavitve ( volan, sedež) in podobno. Drugače bi bil avto kot je Leaf s svojo kvaliteto in tem kar ponuja že za 14.999EUR seveda v osnovni bencinski izvedbi.
In dokler se sama proizvodnja oz. materiali ne bodo pocenili je to to kar lahko pričakujemo za ta denar;(
In dokler se sama proizvodnja oz. materiali ne bodo pocenili je to to kar lahko pričakujemo za ta denar;(
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek