Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Hm... kje si izvedel, da je danes prvi dan za rezervacije?
Garancija na akumulator samo 5 let / 160.000km?
Pri severnih sosedih - Avstrija:
✔ Die Garantie auf die NISSAN LEAF Lithium-Ionen-Batterie schützt Sie für einen Zeitraum von 8 Jahren bis 160.000 km.
Očitno bo še nekaj časa ICE Nissan pri hiši... in nekako se mi zdi, da naš drugi EV ne bo Nissan.
Garancija na akumulator samo 5 let / 160.000km?
Pri severnih sosedih - Avstrija:
✔ Die Garantie auf die NISSAN LEAF Lithium-Ionen-Batterie schützt Sie für einen Zeitraum von 8 Jahren bis 160.000 km.
Očitno bo še nekaj časa ICE Nissan pri hiši... in nekako se mi zdi, da naš drugi EV ne bo Nissan.
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2018
Se pravi september, oktober...??
Isto kot, ce si narocil novembra lansko leto
Isto kot, ce si narocil novembra lansko leto
Re: Nissan LEAF 2018
Oz. še prej...giotto napisal/-a:Se pravi september, oktober...??
Isto kot, ce si narocil novembra lansko leto
Ni mi jasno... pa garancija na baterijo 5 let?!
Re: Nissan LEAF 2018
Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.
Re: Nissan LEAF 2018
Damijan napisal/-a:Hm... kje si izvedel, da je danes prvi dan za rezervacije?
Garancija na akumulator samo 5 let / 160.000km?
Mogoče pa je garancija 5 let na 12V akumulator.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
To ne vem, če bo držalo, ker sem pred meseci dal "prijavo", na njihovi uradni strani, da želim ponudbo za nissana in še pri enem MB prodajalcu. Nihče mi ni nič ponudil. Tako da neke masovne ponudbe ni bilo, prav tako ne reklame. Torej ne vem kakšen sistem prodaje je to.Stanko napisal/-a:Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.
Sem vedno bolj prepričan, da je res to, da tovarne ne zmorejo zadovoljit že tega povpraševanja. Ko bodo zmogle, bodo šle tudi številke pri subvencijah navzdol.
Takrat bodo padle cene tudi tem avtomobilom.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Imaš čisto prav, morda se nisem pravilno izrazil. Naj poudarim, šlo je za povpraševanje v smislu vpisa v interni zvezek pri prodajalcu. In nato upanje in čakanje, da boš med prvimi, ko pride prva dobava avtomobilov in te obvestijo preden pride zadeva med širši krog zainteresiranih kupcev.MIRANRR napisal/-a:To ne vem, če bo držalo, ker sem pred meseci dal "prijavo", na njihovi uradni strani, da želim ponudbo za nissana in še pri enem MB prodajalcu. Nihče mi ni nič ponudil. Tako da neke masovne ponudbe ni bilo, prav tako ne reklame. Torej ne vem kakšen sistem prodaje je to.Stanko napisal/-a:Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.
Sem vedno bolj prepričan, da je res to, da tovarne ne zmorejo zadovoljit že tega povpraševanja. Ko bodo zmogle, bodo šle tudi številke pri subvencijah navzdol.
Takrat bodo padle cene tudi tem avtomobilom.
Re: Nissan LEAF 2018
Torej danes sem avto prvič videl v živo v Grosupljem - če je moja rekla, da je avto lep, pol je že nekaj na tem (bil je ''zelen'';)
Me pa ena druga stvar zanima - vedno se dal primerjave z hyundai-em - pa sta avta sploh v istem razredu - po mojem nista tako po prostornosti, kot tudi po moči
poleg tega se omenja, da ima nissan višjo porabo, ki izniči prednost večje baterije - v isti sapi, pa se pričakuje kono - se zavedate, da je kona s svojo obliko verjetno izgubila vso prednost Ioniq-a
Torej po mojem je Iqonic namenjen EV navdušencem, Leaf pa noramlnim uporabnikom
Sam bi imel že zaaran avto, če bi imel termal management -tako pa se bojim, da bi ob normalni uporabi (na AC vozimi praktično vedno preko max brzine leafa - oz med 150-160) metalo v ti želvo
60kw je deinitivno tisto, kar bom od avta pričakoval, vendar skoraj 40.000 eur po odbiti subvenciji za 2. avto definitivno nimam
LP
Me pa ena druga stvar zanima - vedno se dal primerjave z hyundai-em - pa sta avta sploh v istem razredu - po mojem nista tako po prostornosti, kot tudi po moči
poleg tega se omenja, da ima nissan višjo porabo, ki izniči prednost večje baterije - v isti sapi, pa se pričakuje kono - se zavedate, da je kona s svojo obliko verjetno izgubila vso prednost Ioniq-a
Torej po mojem je Iqonic namenjen EV navdušencem, Leaf pa noramlnim uporabnikom
Sam bi imel že zaaran avto, če bi imel termal management -tako pa se bojim, da bi ob normalni uporabi (na AC vozimi praktično vedno preko max brzine leafa - oz med 150-160) metalo v ti želvo
60kw je deinitivno tisto, kar bom od avta pričakoval, vendar skoraj 40.000 eur po odbiti subvenciji za 2. avto definitivno nimam
LP
Re: Nissan LEAF 2018
@Kljukec83 zakaj meniš, da je ioniq namenjen EV navdušencem, saj je čisto "normalen" avto, Leaf pa normalnim uporabnikom? Jaz ga imam kot edini avto in čist špila, pa kakor vem tudi nisem edini, a ne @DGJ?
Re: Nissan LEAF 2018
Celo več nas je!!!magic napisal/-a:@Kljukec83 zakaj meniš, da je ioniq namenjen EV navdušencem, saj je čisto "normalen" avto, Leaf pa normalnim uporabnikom? Jaz ga imam kot edini avto in čist špila, pa kakor vem tudi nisem edini, a ne @DGJ?
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Nissan LEAF 2018
Res je @magic. Sicer ima sin še ICE, ki je bil za nas mišljen "za vsak slučaj" in tega slučaja do sedaj še ni bilo.
@Kljukec83, tako LEAF kot IONIQ in ostali EV so namenjeni avtomobilskim navdušencem, ki jim/nam strošek vožnje, ekologija, mirna vožnja in učinkovitost izrabe energije (ne nujno v tem vrstnem redu) nekaj pomeni.
Jaz EV vsekakor priporočam vsakemu, je pa treba vedeti tudi to, da EV ni (še) primeren za vsakega. Upam, da nisem preveč zakompliciral.
@Kljukec83, tako LEAF kot IONIQ in ostali EV so namenjeni avtomobilskim navdušencem, ki jim/nam strošek vožnje, ekologija, mirna vožnja in učinkovitost izrabe energije (ne nujno v tem vrstnem redu) nekaj pomeni.
Jaz EV vsekakor priporočam vsakemu, je pa treba vedeti tudi to, da EV ni (še) primeren za vsakega. Upam, da nisem preveč zakompliciral.
Re: Nissan LEAF 2018
@kljukec, čimprej kupi EV, da se boš začel voziti po omejitvah v cestnem prometu. Kolikor spremljam dogajanja okoli sebe opažam, da EV v veliki večini postane 1. vozilo v družini. In prihaja čas (za nekatere je že), ko bo pri taki družini, kjer imajo (morajo imeti) dva avta, od tega pa je en EV, kaj kmalu zamenjali še drugi avto za električnega, ali pa vsaj plugin. Tega si pred recimo dvemi leti niti predstavljati nisem mogel...
Re: Nissan LEAF 2018
Ta dva odstavka se malo tepeta. Ali Leaf zdaj je za normalnega uporabnika ali ne?Kljukec83 napisal/-a:
Torej po mojem je Iqonic namenjen EV navdušencem, Leaf pa noramlnim uporabnikom
Sam bi imel že zaaran avto, če bi imel termal management -tako pa se bojim, da bi ob normalni uporabi (na AC vozimi praktično vedno preko max brzine leafa - oz med 150-160) metalo v ti želvo
Leaf ne gre 160, niti 150...
Re: Nissan LEAF 2018
sem ga peljal 160 pa ne po hribu navzdol
če ga lahko moja žena vozi vsak dan pol je za vsakega uporabnika
če ga lahko moja žena vozi vsak dan pol je za vsakega uporabnika
Re: Nissan LEAF 2018
Kot je meni znano Leafu števec precej laže. Ali je šlo 160 po gpsu?standi79 napisal/-a:sem ga peljal 160 pa ne po hribu navzdol
če ga lahko moja žena vozi vsak dan pol je za vsakega uporabnika
Sicer niti ni toliko relevantno saj so te hitrosti itak nelegalne (vsaj v Sloveniji).
Re: Nissan LEAF 2018
Zakaj se povdarja pri EV, da je dobro voziti varčno/ekološko? To velja za vsa vozila. Ali samo zaradi dosega? Ker tudi ICE pri višjih hitrostih porabi več - ne vidim razlike, razen da pri ICE z enim rezervarjem narediš namesto 600km potem 900+km, če vožiš varčno. V odstotkih je pa primerljivo in odvisno od Cd avta.
Re: Nissan LEAF 2018
Kot jaz vidim zadevo predvsem zaradi dosega. Razlike so lahko gromozanske. Test Lendava-Koper je pokazal, da je s polno baterijo z Leafom v "hipermiling mode" možno prevoziti ~300km. Če bi vozil 130kph bi naredil natanko pol manj. To je pa že kar razlika.kavka napisal/-a:Zakaj se povdarja pri EV, da je dobro voziti varčno/ekološko? To velja za vsa vozila. Ali samo zaradi dosega? Ker tudi ICE pri višjih hitrostih porabi več - ne vidim razlike, razen da pri ICE z enim rezervarjem narediš namesto 600km potem 900+km, če vožiš varčno. V odstotkih je pa primerljivo in odvisno od Cd avta.
Pri Leafu je potem potrebno upoštevati še, da visoka hitrost zelo zgreje baterijo.
Se pravi, varčno prideš dlje, hitreje in ceneje. Pa tudi bolj je varno Seveda, če si varčen v mejah normale
Re: Nissan LEAF 2018
Stvar je tudi v samem izkoristku. ICE motor ima nekje 20% izkoristek, 80% izgube. In na teh 20% potem vpliva se hitrost, gume, aerodinamika....
EV motor ima pa izkoristek nekje 95%, izgube minimalne. In visja hitrost, aerodinamika, gume, teza in ostali faktorji se veliko bolj poznajo.
(stevilke niso popolnoma natancne, ampak za predstavo bo "good enough" )
EV motor ima pa izkoristek nekje 95%, izgube minimalne. In visja hitrost, aerodinamika, gume, teza in ostali faktorji se veliko bolj poznajo.
(stevilke niso popolnoma natancne, ampak za predstavo bo "good enough" )
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek