Nissan LEAF 2018

Odgovori
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1408
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
770
876

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Za ceno se vedno da dogovorit. Se pa tudi danes (vsaj še trenutno) da poceni vozit...
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1750
Kraj: Metlika
Avto: C3
633
1

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Hanzi napisal/-a: 25 Mar 2023, 04:57 In ja, bi kupil nekaj rabljenega. Po ceniku ki je veljal nekoc zacrabljene. Sem si raje "privoscil" prvic in najbrz zadnjic nov avto. Ker ta logika cen rabljenih ne bo trajala večno. Ker avti nimajo bistveno daljše življenjske dobe kot pred desetletjem.
Cena polnjenja je pa ponekod ze 2x visja od cene goriva, na vseh javnih placljivih polnilnicah pa približno enakovredna gorivu. Brezplacnih prakticno ni vec
Pogledaš, kaj ti je všeč, pokličeš, greš pogledat, če ti je blizu in predlagaš svojo ceno. Ponavljaš, dokler ne dosežeš svojega oziroma ustrezen kompromis.
BogyX
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1543
450
1115

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Nimam namena hodit gledat avto za katerega sem pripravljen dat 2/3 željene cene prodajalca.
Pa tudi ce bi bil cez cesto.
Ce pa ga je lastnik pripravljen prodat za 2/3 cene, naj pa da tako ceno v oglas. Bo dosegel vecji krog kupcev.
Ce pa je prodajalec pripravljen cakat na kupca za postavljeno ceno pa me naceloma ne moti. Lahko pa najbrz napisem svoje mnenje?
Nekaterim celo uspe dobiti kupca. Po X mesecih prodaje.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

aob01 napisal/-a: 16 Mar 2023, 17:24 Če imaš v e-Pedal načinu, raje uporablja zavore.
Ne, če imaš vklopljen tempomat. Jaz imam e-pedal vedno vklopljen, tempomat pa : 90% časa, še posebej na poti navzdol. Če je tempomat vključen, ne neha polniti baterije ob večjih ovinkih. Po moje je to hrošč v SW.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1750
Kraj: Metlika
Avto: C3
633
1

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Možno, vsekakor je zadeva hecna, kakorkoli obračaš.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

No, po več kot 160000 km, ko je baterija izven garancije, je čas, da se ozrem nazaj in narišem krivuljo degradacije baterije. Vozilo je sedaj staro skoraj 5 let in trenuten SOH je dobrih 85 % (poskočil je nazaj iz dobrih 84% na 85%).

Sliki SOH-a glede na prevoženo razdaljo in čas sta spodaj.

Slika
Slika
mlakar, DGJ, kt57
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1750
Kraj: Metlika
Avto: C3
633
1

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Kul, pri meni je pri 100kkm malo bolje, uradno 91%, LeafSpy pa 89%.
crunchy
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1543
450
1115

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

V prvem letu izgubis 8%?
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1750
Kraj: Metlika
Avto: C3
633
1

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Ja, načeloma je degradacija v prvih letih večja, potem manjša.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

aob01 napisal/-a: 29 Jul 2023, 12:54 Kul, pri meni je pri 100kkm malo bolje, uradno 91%, LeafSpy pa 89%.
Ja, opazil sem, da ima večina lastnikov boljši SOH. Moje vozilo je imelo že ob prevzemu okrog 98.5 % SOH. Z baterijo ravnam "kot v rokavicah". Nikoli ni doživela res visokih temperatur, dnevne vožnje pa so med 40 % in 70 % SOC.
No, kakorkoli, z Leafom sem izjemno zadovoljen in edina večja zadeva, ki me moti je CHAdeMO vmesnik.
Še nekaj sem pozabil povedati. Gre za Leaf 2.0, torej 40 kWh baterija, letnik 2018.
prijazen
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Admin/moderator, šele sedaj sem opazil, da sem prispevek objavil v napačnem delu foruma. Ali se lahko diskusija od prispevka
viewtopic.php?p=145924#p145924
prestavi v "Nissan Leaf 2018 - SOH"?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Evo, danes pa sem dosegel svojevrsten rekord. Od doma do službe (33 km) pri približno 450 m nadmorske višinske razlike (pot navzdol) je porabil 3,3 kWh/100 km. Kaj takega še nisem videl. Običajne vrednosti poleti so okrog 6 kWh/100 km. Pol poti je AC, vendar sem peljal za tovornjakom s hitrostjo med 85 km/h in 95 km/h na 1 stopnji razdalje (približno 1,4 sekunde razdalje, torej sam vlek ni bil zelo velik).
Screenshot_LeafSpy_33.png
Seveda, zgornji rezultat tudi pomeni, da moramo biti previdni pri izmerjenih rezultatih. Očitno je sistem vmes nekoliko posodabljal izračun SOC-a ali kaj podobnega.
DGJ, pirpy
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek