Nov SW za blaženje rapidgate-a

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 23 Jan 2019, 22:24

crunchy
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 23 Jan 2019, 22:46

crunchy je napisal/-a:Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).


Tukaj pa politike Nissana res ne razumem.
Očitno so #rapidgate rešili že v začetku maja... :clap: In nič o tem niso povedali. :o
Nič o tem pa niso vedeli niti prodajalci, niti serviserji. :(

In čez celo lansko leto je bila glavna tema pri Leafu #rapidgate :strange:

Zakaj ni Nissan z ustreznim komuniciranjem tako z javnostjo kot z lastniki tega preprečili?

Ali res verjamejo, da je vsaka reklama, četudi slaba, še vedno reklama? :think:
giotto, SimonZed
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 786
Kraj: MB
Avto: NISSAN
491
309

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a BogyX » 24 Jan 2019, 07:29

Zato ker se bo verjetno sedaj izkazalo da je degredacija baterij prevelika in baterije v nekaterih primerih ne bodo zdržale do konca garancijske dobe.
Nejccc, SimonZed, giotto
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
399
148

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a DCT » 24 Jan 2019, 11:17

Stromcek je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).


Tukaj pa politike Nissana res ne razumem.
Očitno so #rapidgate rešili že v začetku maja... :clap: In nič o tem niso povedali. :o
Nič o tem pa niso vedeli niti prodajalci, niti serviserji. :(

In čez celo lansko leto je bila glavna tema pri Leafu #rapidgate :strange:

Zakaj ni Nissan z ustreznim komuniciranjem tako z javnostjo kot z lastniki tega preprečili?

Ali res verjamejo, da je vsaka reklama, četudi slaba, še vedno reklama? :think:


Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...
SimonZed, giotto
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 24 Jan 2019, 11:55

DCT je napisal/-a:Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...


No, bodimo realni... Kot smo tudi že na tem forumu ugotavljali, #rapidgate večine uporabnikov sploh ne prizadene...
Kot zadovoljen lastnik lahko to samo potrdim. :tup:

Res pa pri Leafu ostaja še vedno vprašanje degradacije baterije, ampak garancija 8let/160.000 km ostaja. :think:

V vsem ostalem skupaj pa je Nissan Leaf en zelo dober električen avto, seveda s svojimi plusi in minusi v primerjavi s trenutno dosegljivo konkurenco; ampak tudi to smo na tem forumu že večkrat prežvečili ;)
BogyX, kt57, Stanko, crunchy, DGJ, Robie
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 24 Jan 2019, 12:34

DCT je napisal/-a:Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...


Katerih dejstvih? Mislim da je sedaj edino relevantno dejstvo to, da Leaf ne uporablja nobenega aktivnega hlajenja in ga tudi ne bo v novem modelu. Torej pri Leafu lahko pričakujemo, da se bo baterija med polnjenjem ali hitrejši vožnji lahko precej segrela. To se dogaja tudi v nekaterih drugih EV (tudi pri Tesli, kolikor mi je znano - če me spomin ne vara se hlajenje vklopi šele nekje pri 50 oC?). Težava je v tem, da se pri Leafu visoke temperature ne moreš znebiti v nekem kratkem času. Koliko to zniža življenjsko dobo je seveda odvisno od pogostosti in trajanja teh dogodkov.

Pri veliko EVjih je dejansko stanje baterije zakrito s tem, da proizvajalec počasi manjša rezervo na zgornji in spodnji strani, uporabniku pa prikazuje, da je baterija na 100% kapacitete. Tako uporabnik dobi lažni občutek, da se baterija ne stara in da je v izvrstni formi. Če nekdo misli, da je dejanska kapaciteta njegove baterije še vedno 100% po npr. 10000 ali več kilometrih zato, ker tako kaže sistem in zato, ker ima vozilo tekočinsko hlajenje, potem je v veliki zmoti. Vsaka baterija se stara s časom in prevoženimi kilometri. V nasprotnem primeru pod seboj prevažate tehnološki čudež. Nissana niti slučajno ne nameravam braniti, vendar vsaj, po moje, pošteno prikaže degradacijo baterije. Dopuščam tudi možnost, da Nissan ne vgrajuje najbolj kakovostnih baterij, tako da je morda dejanska degradacija nekoliko višja kot pri nekaterih drugih EV-jih.

Sedaj bi rad odgovoril na postavljeno vprašanje. Leaf je bil v času, ko sem ga naročal en od najcenejših EV (na cesto z odšteto subvencijo okrog 26000 EUR), imel je ProPilota, cel kup asistenčnih sistemov, e-pedal, možnost da svojo hišo napajaš iz vozila (zanimivo, to se mi je takrat zdela ena od najbolj zanimivih lastnosti), precej velik prtljažnik, itd. V času naročanja je bil Ioniq za 2000 EUR dražji, hkrati pa, vsaj na papirju, je nudil manj, vključno z manjšo močjo in dosegom. Sedaj so se morda razmere tudi cenovno spremenile in bi se morda drugače odločil. Danes verjetno sploh ne bi kupil EV.

Kar pa me čudi je naslednje. Kako je možno, da cene EVjev naraščajo namesto da bi padale? Še pred letom ali dvema s(m)o trdili, da bodo cene EV vozil v naslednjih nekaj letih drastično padle. In kaj se je zgodilo? Nova Kona je skoraj 10000 EUR dražja od Leafa pred enim letom, pa skoraj nič komentarjev glede izjemno visokih cen. Za razliko v ceni se da že postaviti sončno elektrarno 10-11 kWp. Če me kdo sprašuje ali se splača kupiti EV mu zadnjih par mesecev pošteno povem, da je sicer sama vožnja čisti užitek, vendar pa je s finančne strani bolje še malce počakati.

No, pa sem se "izpihal". Upam, da se nisem komu zameril, ker to ni bil moj namen.
kt57, Stanko, BogyX, talker2, krpan, SimonZed, pirpy, Robie, ixi, giotto, Stromcek, CRF, Vremenko, FV-EV, prijazen, Robinhood, evid
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1926
3704

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a DGJ » 24 Jan 2019, 13:15

crunchy je napisal/-a:... Danes verjetno sploh ne bi kupil EV...


Ta izjava me je presenetila. Jaz niti v "najhujših" sanjah ne razmišljam, da bi šel nazaj na ICE.

EV priporočam vsakemu... je pa res, da ni (še) za vsakega. :)
Robie, timo, Stromcek
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 24 Jan 2019, 14:18

DGJ je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:... Danes verjetno sploh ne bi kupil EV...

Ta izjava me je presenetila. Jaz niti v "najhujših" sanjah ne razmišljam, da bi šel nazaj na ICE.

Narobe razumljeno. Danes, če bi kupoval prvi EV (in ne lani), ne bi kupil EV, ampak bi raje počakal.

Tudi sedaj, za drugo vozilo, še ne bi kupil EV, ampak bi počakal, da cene pridejo na sprejemljivo raven. Raje bi še par let gonil stari ICE, kot da bi moral plačati več kot, na primer, 33000 EUR (po subvenciji) za EV. Tako pač menim, ker imam občutek, da trenutne cene EV sploh niso realne. Upam, da se ne motim in da se bodo cene znižale.
Cena zgoraj je le simbolična. Hotel sem samo reči da so neke cene za "običajna" EV vozila pretirane. Samo ne me držati za besedo. ;)
Robie, SimonZed, ixi, evid
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
314
442

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 24 Jan 2019, 15:54

Stromcek je napisal/-a:No, bodimo realni... Kot smo tudi že na tem forumu ugotavljali, #rapidgate večine uporabnikov sploh ne prizadene...


Slovenija je zelo majhna država...
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 147
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
116
67

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 24 Jan 2019, 16:36

Jih je pa 100 v slo
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
314
442

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 24 Jan 2019, 17:22

venuciae30 je napisal/-a:Jih je pa 100 v slo


To je 4% od vseh vozil, ki jih je lani prodal Nissan. Če je to dobro ali slabo naj pa preceni vsak posameznik.

Ampak nisem imel tega v mislih. Ker je Slovenija po površini majhna rapidgate ne pride toliko do izraza. Nimam podatkov pa vseeno mislim da smo precej na dnu evropskega povprečja po prevoženem kilometru na dan.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5422
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3940
4266

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Jan 2019, 07:24

crunchy je napisal/-a:(tudi pri Tesli, kolikor mi je znano - če me spomin ne vara se hlajenje vklopi šele nekje pri 50 oC?).

Res je, Tesla GREJE baterije na 50 stopinj, če vklopiš nek "full power mode".
matija
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5422
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3940
4266

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Jan 2019, 11:33

DCT je napisal/-a:Mene v bistvu že fascinira,da po vseh teh dejstvih ljudje še vedno kupujejo Nissana...


:) Nissan Leaf is Europes bestselling EV in 2018 - Next Green Car
Robie, DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 786
Kraj: MB
Avto: NISSAN
491
309

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a BogyX » 25 Jan 2019, 12:26

Moram se pohvalit da po 8 mesecih in 13000km do sedaj še nisem imel problema na polnilnici kjer sem polnil. Verjetno samo izredna sreča, ampak kar se tega tiče je Nissan delal tako kot more.
Da ga malo pohvalim če že drugače samo napake vidimo.
Stromcek, kt57, DGJ, venuciae30, Robie
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 25 Jan 2019, 12:55

BogyX je napisal/-a:Moram se pohvalit da po 8 mesecih in 13000km do sedaj še nisem imel problema na polnilnici kjer sem polnil. Verjetno samo izredna sreča, ampak kar se tega tiče je Nissan delal tako kot more.
Da ga malo pohvalim če že drugače samo napake vidimo.


Podpišem!
Le da je pri meni 8 mesecev in 35.00 kilometrov 8-)
DGJ, venuciae30, Robie, BogyX
prijazen
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 83
Kraj: Gorenjska
Avto: HoverBoard ;-)
52
196

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a prijazen » 25 Jan 2019, 15:33

crunchy je napisal/-a: Sedaj so se morda razmere tudi cenovno spremenile in bi se morda drugače odločil. Danes verjetno sploh ne bi kupil EV.

Tudi sam ves čas nekako "vrtim" te zadeve in vsakič ugotavljam, da je nov EV (vsaj za nas) zelo precenjen.
Ekonomsko upraviči samo, če se z njim dnevno prevozi relativno veliko kilometrov in vmes po možnosti še polni (npr. služba).
Stromcek bo - kot kaže - investicijo veliko bolje izkoristil kot npr. BogiX.

Na srečo (če se temu lahko tako reče) je naš družinski optimum 6 sedežev (ali več). Takih EV pa zaenkrat takorekoč ni!
Za ceno Tesle (ki je eden redkih) si pa z veseljem privoščimo kar precej "hudih" (po)potovanj... - vsakodnevno prevozno sredstvo v našem življenju nima večjega pomena...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Jan 2019, 16:18

Včera je bil res izjemen dan. Potoval sem od Krvavških hribov do Poreča in nazaj. Izjemen pa ni bil zaradi same poti, temveč zaradi vseh podatkov, ki sem jih snel s pomočjo LeafSpy-a. Eden od rezultatov je bil tudi ta, da kaže, da imam nov SW, ki manj "zavira" polnjenje baterije, ko je toplejša. Preden nalimam dejanske moči polnjenja naj tukaj omenim, da sem pri 6% polni bateriji na prikazovalniku EV (16% v LeafSpy-u) pri 36 oC bateriji (najvišja od treh izmerjenih temperatur), polnil z močjo okrog 37 kW, ki se je potem višala proti 40 kW, ko se je SOC višal (izklopil sem pri 34% SOC-a na LeafSpy-u oziroma nekje pri 25% na prikazovalniku vozila). Zunanja temperatura je bila -4 oC, ampak to po moje ni relevantno.
EV sem prejel v drugi polovici septembra, torej je bil po vsej verjetnosti narejen nekje avgusta.
CRF, BogyX
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 137
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
128
21

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a En ev » 29 Jan 2019, 19:59

Očitno je popravek narejen samo za vozila zunaj USA, tam ostane kot je bilo

Nissan LEAF Rapidgate Software Fix For Europe Only
crunchy
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 772
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je doživel prvo svečko
762
609

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 29 Jan 2019, 22:33

Sam ga tudi pohvalim, čeprav sem velikokrat doživel ko se polnjenje zniža na 20 kW, pa je baterija še hladna, daleč pod polovico, kjer kaže temperaturo. Poraba ne gre po 17,5 kWh/100 km. Čeprav izredno malo vožnje po AC. To verjetno prispeva zima, zimske gume, ves čas luči in klima itn.
Ja imam zelo dobre stvari, ima pa tudi probleme. Naredil že servis na 30k. Bi vseeno premišljal, če bi se moral odločiti, ali mi umaknejo te omejitve pri polnjenju ali ne.
Ostanem še naprej na tem avtu, zato po svoje kar malo pazim na baterijo. Redko na hitro pritisnem po "gasu", običajno polnim med 20 in 80, ter večinoma doma.
giotto
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 30 Jan 2019, 16:35

Miran, koliko imaš SOH, po LeafSpyu?

Meni pri 35.000 km kaze 94,98 %, pa me zanima, kako je kaj pri ostalih... Javite, da malo primerjamo...

Če kdo nima vmesnika in programa, lahko tudi jaz kdaj "pomerim", če se kaj vidimo.
Sem iz LJ, pa mi napisite na ZS, da ne dajem tukaj naslova in telefona (saj veste, oboževalke, pa to... ;))

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na