Nov SW za blaženje rapidgate-a

Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1286
Kraj: 1108
Avto: Kona
1337
1190

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Jan 2019, 12:07

Točno tako!
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
314
442

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 04 Jan 2019, 12:25

Tole je pa precej bolje. Z zmernim številom DC polnjenj pomojem nebi smelo imeti večjega učinka na zdravje baterije. Za tiste, ki pa rabijo veliko DC polnjenj je pa sedaj že dovolj informacij na trgu plus druge opcije tako, da bodo pač kupili drug EV.

Je že kdo od kupcev dobil klic Nissana naj pride po update?
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Jan 2019, 12:40

Močno dvomim, da bo Nissan sam klical, ker večina lastnikov najbrž sploh ne ve za problem in ni nobene potrebe, da bi imel Nissan stroške z njimi (najprej s servisom in kasneje morda še z garancijo za baterijo, ki bi se še bolj pregrevala). Pa tudi sicer je Nissan ves čas trdil, da je BMS sistem pač namenoma tako zasnovan, zakaj bi ga torej popravljali, če deluje kot so ga zasnovali... Tako da se boste lastniki najbrž morali kar sami potruditi, da vam ga nadradijo, kar zna bit spet vse prej kot enostavno...
DCT
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 362
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
217
91

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a rgornik » 04 Jan 2019, 12:53

Kako se prevede Rapidgate v slovenščino?
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 04 Jan 2019, 12:56

Afera s počasnim polnjenjem na hitri polnilnici?
rgornik, giotto, FV-EV
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 615
Avto: C-Zero
481
200

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a mitjap » 04 Jan 2019, 13:24

Tako kot se dieselgate ne prevaja bi tudi za to rekel da se ne prevede.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1926
3704

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Jan 2019, 16:27

rgornik je napisal/-a:Kako se prevede Rapidgate v slovenščino?

#HitraVrata by Google Translate. :giggle:
Nejccc, matija, FV-EV
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Okolica Ljubljane
145
2

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Pier » 04 Jan 2019, 18:01

Tudi jaz mislim, da se teh zadev ne da prevajati. Še najbližje bi bila polnilna afera ali kaj podobnega, ampak tako kot se diselgate težko prevede, se težko prevede tudi rapidgate, pa verjetno še najbolj znani watergate in tako naprej.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1286
Kraj: 1108
Avto: Kona
1337
1190

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Jan 2019, 21:15

:giggle: Vsem so skupne gate, morda bi lahko rekli kar usrane gate :giggle:
drejc12, Nejccc, SimonZed, crunchy, MIRANRR
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2223
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1496
681

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 05 Jan 2019, 10:11

Ali je že ldo poskusil tole metodo hlajenja baterije. ? :)
DIY - Improving battery cooling - active cooling - My Nissan Leaf Forum
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 06 Jan 2019, 22:38

Tukaj je še en članek. Zanimiv je graf, ki pokaže razliko v hitrosti polnjenja pri starih in novih modelih.
https://cleantechnica.com/2019/01/05/nissan-leaf-rapidgate-mostly-solved-by-software-update/
Nejccc
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 07 Jan 2019, 17:05

SimonZed je napisal/-a:Močno dvomim, da bo Nissan sam klical, ker večina lastnikov najbrž sploh ne ve za problem in ni nobene potrebe, da bi imel Nissan stroške z njimi (najprej s servisom in kasneje morda še z garancijo za baterijo, ki bi se še bolj pregrevala). Pa tudi sicer je Nissan ves čas trdil, da je BMS sistem pač namenoma tako zasnovan, zakaj bi ga torej popravljali, če deluje kot so ga zasnovali... Tako da se boste lastniki najbrž morali kar sami potruditi, da vam ga nadradijo, kar zna bit spet vse prej kot enostavno...

Slabo kaže za obstoječe lastnike, odvisni so od milosti Nissana:
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 07 Jan 2019, 19:08

Še malce daljša verzija:


Par koristnih podatkov. Vidi pa se, da mu fizika malce šepa. ;)
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 08 Jan 2019, 21:40

No, sedaj so se razvile debate, da novejši Leafi že imajo "popravljen" SW in da je verzijo SW možno preveriti prek LeafSpy-a. Spodaj je ena od novejših informacij glede verzij:
...you can check the battery and BMS version in LeafSpy on the "Service screen", getting the ECU versions. In the HV BATTERY line you can see the serial number of your battery, and at the beginning of the row there is a 5SHXY which means 5SH = 40kWh battery pack, X = 2 or 3, where 2 means without battery heater, 3 means with battery heater, Y = A or B or C is the battery controller version (BMS version), where C seems to be the newest, found in October, November cars, but my end of August car has also already the C version BMS. A seemed to be the first release when prod started, followed by B at start of 2018, and some time later (end of Spring, start of Summer) the new C version appeared. This is why only owners were complained about rapidgate who received their Leaf at the start of the year, and since you can read two posts: older Leaf owners complain about rapidgate, newer Leaf owners state, that they are not affected (can be seen also on twitter, many newer Leaf owner state, they do not have problems with rapidgate).


Torej v LeafSpy-u je potrebno vklopiti servisni ekran in preveriti ECU verzijo (tipka). Med vsemi podatki se nahaja tudi vrstica, ki vsebuje oznako "HV BATTERY". Pred to oznako je pomembna šifra. Prve tri črke so 5SH, kar naj bi pomenilo 40 kWh verzijo, nato je številka 2, kar v našem primeru pomeni verzijo brez grelnika baterije (hmmm, do sedaj sem mislil, da je grelnik notri; verzija z grelnikom naj bi imela številko 3), nato pa še ključna črka, ki je lahko A, B ali C. C naj bi označeval najnovejši SW nekje od poletja naprej, ki naj bi omogočal hitrejše polnjenje, če jim je za verjeti.
Jaz še vedno nisem prepričan in morda zadeva deluje samo za Skandinavske države, kjer imajo vključen grelnik za baterije. Moj LeafSpy kaže oznako 5SH2C, kar naj bi nakazovalo, da bi morda bilo omogočeno hitrejše polnjenje. Hmmm... Enkrat bi to moral preizkusiti. Težava je samo v tem, da bi moral večkrat hitro polniti (plus hitra vožnja), ker ni poletje in moram najprej segreti baterijo. Morda pa lahko hitro polnim pri NOX-u, ko že imajo tako dobro kavo. ;)
matija, venuciae30
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5422
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3940
4266

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2019, 07:51

Kaj pa menjava SW na starih LEAFih? Je o tem že kaj znanega?
Admin @ EVSVET.eu
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
314
442

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 10 Jan 2019, 21:51

pirpy je napisal/-a:Vidim da tule komentirate samo "čula rekla" oziroma ne leafovci :)
Kako pa se lastniki leafa spopadate s problemom ?


Evo takole ;)
Nissan Leaf 2018 - Can you make your own Thermal Management System with 2 USB fans -amp- a USB battery- - YouTube
SimonZed
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2223
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1496
681

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 10 Jan 2019, 21:56

ali je kdo meril temperaturo zgornjega pokrova baterije , ko se temperatura celic dvigne na 50 stopinj?
giotto
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 23 Jan 2019, 21:48

Očitno se je Nissan "vdal" in bo možno zamenjati staro programsko opremo za novejšo in se s tem nekoliko izogniti Rapidgate-u:

https://www.electrive.com/2019/01/22/nissan-updates-leaf-software-after-rapidgate/?fbclid=IwAR0DS-P2aOq_81QcUyTMNNfLwAIaZ1HMcYSRI9-rV-GJx74Bk0YBQnUlzYY

Seveda, na račun morda nekoliko večje degradacije, če pogosteje uporabljate zaporedna hitra polnjenja. V vsakem primeru dobra novica za tiste, ki samo občasno odrinejo na daljše ture. :tup:
Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 23 Jan 2019, 22:06

crunchy je napisal/-a:Velja za vsa tista EV, ki so bila proizvedena do 8. maja lani (nato je že vgrajena novejša programska oprema).

Med komentarji se najdejo primerki, izdelani po 8. maju, ki nimajo nove programske opreme.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 23 Jan 2019, 22:21

Jaz še sam ne vem kdaj je bil izdelan moj. Ali se to lahko ugotovi?
Kateri komentarji? Pod omenjenim člankom je trenutno samo en komentar, ki ne omenja nobenih datumov.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na