Nov SW za blaženje rapidgate-a

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5422
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3940
4266

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Dec 2018, 08:55

Mislim da se redki sploh srečajo, še bolj redki pa aktivno spopadajo.
Stromcek, venuciae30, DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 331
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 30 Dec 2018, 09:43

CRF je napisal/-a:Mislim da se redki sploh srečajo, še bolj redki pa aktivno spopadajo.


Tako je :), se strinjam s to izjavo in mi je všeč, da jo je napisal Ne-leafovec :clap:

Meni se še ni zgodilo polnjenje pod 30 kW. Bom odslej bolj striktno opazoval.
Res pa na DC polnim redko, večinoma na slovenskih avtocestnih polnilnicah, pač toliko, da zaključim potovanje.
Ampak, tam pa priklopiš, greš na wc, pa na kavo, vmes pogledaš maile ali EVSVET forum ;) ... In se že pelješ 8-)
In zdaj dramatizirati, da sem namesto 9 minut moral polniti naprimer 14, se mi zdi res brezveze.
V osnovi mi avto za moje potrebe zelo ustreza in ne zdi se mi smiselno, da bi dal 5.000 € več za hlajeno baterijo ali 10.000 € več za 100 km več dometa, ker tega ne potrebujem oziroma vložek ne odtehta tistih nekaj dodatnih minut.
Res pa smo različni in različne so tudi naše potrebe. Zato pa je fajn, da je na trgu vedno več izbire. :clap:
kt57, timo, pirpy, venuciae30, Nejccc, DGJ, FV-EV, Stanko, matija, prijazen, evid, Denis_
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 30 Dec 2018, 11:27

nakaza je napisal/-a:Vzamemo za 40.000 eur.. :) pol pa gledaš kako voziš da lahko polniš.. čisto mimo.

Mene je na koncu, po subvenciji, stal 26.000 EUR. Pa ne samo mene, vse lastnike 2.zero verzije. Prav to je bil en od "trigerjev", da sem se odločil zanj - bil je en od najcenejših EV na trgu.
Trenutna cena me verjetno ne bi prepričala. Ko sem ga naročal ni bilo ne duha in ne sluha o rapidgate-u. Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo. Bojim pa se, da to velja samo za novejše modele 2018, ki imajo malenkostne spremembe na karoseriji (morda boljše pasivno odvajanje toplote?). Kot ponavadi, upam, da se motim.
SimonZed, venuciae30, Stromcek
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
399
148

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a DCT » 30 Dec 2018, 12:15

crunchy je napisal/-a:
nakaza je napisal/-a: Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo.


Pa ne da resno verjameš da bo nov SW brez posledic za vzdržljivost baterije? Razmišljaj logično:osnovni SW je bil ravno s tem namenom tako narejen,da zaščiti baterijo pred preveliko degradacijo...pri ENAKI bateriji z ENAKIM hlajenjem lahko novi SW naredi samo škodo bateriji...Nissan s tem sam sebi dela medvedjo uslugo...
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 30 Dec 2018, 12:32

DCT je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:
nakaza je napisal/-a: Če s SW omogočijo hitrejše polnjenje bodo s tem precej olajšali zadevo vsem, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje brez hujših posledic za baterijo.


Pa ne da resno verjameš da bo nov SW brez posledic za vzdržljivost baterije? Razmišljaj logično:osnovni SW je bil ravno s tem namenom tako narejen,da zaščiti baterijo pred preveliko degradacijo...pri ENAKI bateriji z ENAKIM hlajenjem lahko novi SW naredi samo škodo bateriji...Nissan s tem sam sebi dela medvedjo uslugo...


Napisano je naslednje:
brez hujših posledic za baterijo

Nisem napisal brez posledic. In še enkrat poudarjam: to velja za vse, ki bolj redko potujemo na daljše razdalje.
Parkrat letno, če bom polnil pri nekoliko višjih temperaturah baterije ne pričakujem večjih opaznih sprememb. Nov SW še vedno omejuje moč polnjenja, vendar nekoliko manj kot prej.
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
132
908

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a Robie » 30 Dec 2018, 13:06

Nabiramo km in se ne ubadami s takimi vprašanji :)
Stromcek, crunchy, venuciae30, Nejccc, CRF, DGJ, timo
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
314
442

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 30 Dec 2018, 14:34

pirpy je napisal/-a:Vidim da tule komentirate samo "čula rekla" oziroma ne leafovci :)
Kako pa se lastniki leafa spopadate s problemom ?


Brez skrbi, nismo za šankom. Iz rapidgata sem malo da ne doktoriral ker sem imel zaaranega. Mojo prejšnjo trditev je potrdil bjorn s konkretnim testom.
SimonZed
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2223
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1496
681

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Dec 2018, 14:50

če res potrebuješ hitre polnilnice večkrat na dan potem si se prav odločil, da ga nisi kupil, za vse druge pa...
meni bi čisto ok služil, nikoli nebi imel problemov z #rapidgate
Stromcek, DGJ, kt57
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Jan 2019, 18:26

SimonZed je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Zame EV, ki se pozimi po 300 km vožnje pri 90 km/h na drugi hitri polnilnici polni z 28 kW (namesto 48 kW!), ni vreden nobenega denarja, pa če je še tako "ugodna" cena).

Pa zgleda nisem edini. :(

Bjorn na Norveškem pri -7 do -1°C pravkar preizkuša Leafa 2 z novo verzijo BMS, ki pri visoki temperaturi baterije (45°C na tretjem hitrem polnjenju) dopušča višjo moč polnjenja in sicer 32 kW (stari BMS pa bi moč omejil na cca 22 kW, če se ne motim). Ni še jasno, ali bo novi BMS moč namestiti tudi že narejenim Leafom ali je le za nove. Vse pa kaže, da gre zgolj za programski popravek.

Nissan Leaf 40 kWh rapidgate fixed- - YouTube
crunchy, FV-EV
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Jan 2019, 18:35

Pri 50 % SOC (v LeafSpy) je temperatura baterije 47°C in moč polnjenja 28 kW. (Vse to na tretjem hitrem polnjenju dneva.)
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Jan 2019, 18:56

Pri 75 % SOC (v LeafSpy) je temperatura baterije 50°C. :whew:
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1286
Kraj: 1108
Avto: Kona
1337
1190

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 03 Jan 2019, 18:58

Je to za 40kWh? Kaj bo pa pri 64kWh bateriji :cry:
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Jan 2019, 19:49

Ja, to so podatki za Leaf 2 z 39 kWh baterijo in novo nastavitvijo BMS.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Jan 2019, 21:02

Pri 45 stopinjah baterije se mi zdi 30 kW moči polnjenja več kot dovolj. Ne bi imel nič proti, če bi mi zamenjali SW. Za moje zelo redke potrebe po tovrstnih vožnjah (parkrat letno) bi bila ta "rešitev" več kot ustrezna in s tem ne bi preveč škodil bateriji na daljši rok.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1813
Avto: Kona EV
1365
1955

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 03 Jan 2019, 21:11

Bo treba povprašati na servis, če je možno, ker kar vsem po vrsti ga sami od sebe verjetno ne bodo zamenjali, saj je stari BMS z namenom tako restriktiven, kot je. Razen, če so po enoletnem "beta testiranju" leaf 2.Zero lastnikov ugotovili, da bo baterija kljub "mučenju" z višjo temperaturo zdržala v garancijskem roku.
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Jan 2019, 21:52

crunchy je napisal/-a:Pri 45 stopinjah baterije se mi zdi 30 kW moči polnjenja več kot dovolj.

Tudi 40 kW pri 41 oC se mi zdi dosti bolj uporabno kot dosedaj. :tup:
Upam samo, da bo na servisu možno zamenjati programsko opremo.
giotto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Jan 2019, 22:16

Ko so pri Nissanu prodali battery division je novi lastnik ubral bolj varno pot ter BMS narefil bolj konzervativen. Saj bi ravno oni financirali sicer garancijske menjave baterij ?

Ocitno je bil pritisk prevelik, so popustili in omilili restrikcije BMS. Ne vemo pa v cigavo financno odgovornost. To zna it zelo v smer gen1 Leafov, kjer smo videli enormne degradacije v toplejsih klimah oz pri voznikih ki so bolj aktivno uporabljali DC zaporedoma.

Saj je jasno, ali bo sel SoH, ali pa cas voznika.
Denis_, crunchy, DCT, SimonZed
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1480
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1429

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 03 Jan 2019, 23:05

Tudi sam mislim tako. Pritisk javnosti je bil očitno prevelik in so omilili BMS.
Ostajata še naslednji prostorski in časovni vprašanji:
1. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za vozila iz Skandinavije in drugih bolj hladnih dežel?
2. Ali bo nova programska oprema na voljo samo za nova vozila (od novembra naprej) ali pa bo možno opremo tudi nadgraditi na starejših vozilih?
Kot sem že omenil, bi za moj stil vožnje nadgradnja prišla prav, ker z njo ne bi preveč uničil akumulatorja.

Dobro bi bilo vedeti ali je kdo na forumu, ki je prejel vozilo od decembra naprej, da bi preizkusil, če ima spremenjen BMS.
SimonZed, giotto
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5422
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3940
4266

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Jan 2019, 10:41

crunchy, giotto
Admin @ EVSVET.eu
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
399
148

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a DCT » 04 Jan 2019, 11:46

Tale zadeva z novim SW glede rapidgate pri Leafovi bateriji me spominja na primer iz strojništva,ko nekdo želi v krajšem času izdelati na stružnici nek izdelek,s tem da zanemari osnovne parametre (globina rezanja in podajanje,vrtilna hitrost...),ki so določeni za čimdaljšo obstojnost noža za struženje...seveda lahko kakšnega od teh paramatrov malo "sfriziraš" in v istem času narediš več izdelkov,ampak dejansko potem ne moreš pričakovat,da bo trajanje orodja tako dolgo kot s predpisanimi varnostnimi parametri...
FV-EV, SimonZed, Robie, Damijan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na