Nov SW za blaženje rapidgate-a

Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Žal tega nimam, tako da ne vem, kaj imam. Sem bil na servisu pri 30 so povedali, da je tako kot običajno?!.
Me zadnje časa jezi porabe pod 18 ne pridem, danes celo 19, nič avto ceste, mirna vožnja na podeželju hitrost pod 70.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

MIRANRR napisal/-a:Žal tega nimam, tako da ne vem, kaj imam. Sem bil na servisu pri 30 so povedali, da je tako kot običajno?!.
Me zadnje časa jezi porabe pod 18 ne pridem, danes celo 19, nič avto ceste, mirna vožnja na podeželju hitrost pod 70.
Na servisu so tudi meni rekli, da je vse OK... ampak oni imajo skalo sestavljeno iz 12 črtic, ne iz 100 odstotkov z dvema decimalkama
Predvidevam, da bo prva črtica izginila nekje pri 90-92% SOH.

Sicer pa... Zakaj se sekiraš glede višje zimske porabe?
Ali prideš vsak dan domov? Si zaradi tega kje obstal?

Zdaj je obdobje nizkih temperatur in gostega zraka in tako je vse skupaj pač manj učinkovito. Dvomim, da je z avtom kaj narobe.
Jaz imam sicer precej avtoceste, na porabo pravzaprav sploh ne gledam kaj preveč, ker vedno pridem na cilj, a sem zdaj preveril na računalniku od avta. Povprečje zadnjih 1000 km je 18,4 kWh/100km.

In če gledaš še stroške... Na 100 km torej porabiš 2-3 kWh več kot poleti... Ne vem, kako tarifo imaš, ampak predvidevam, da to pri tebi ne znese več kot kakih 10-15 centov na 100 kilometrov, če polniš doma. Glede stroška se torej ne sekiraš, ker kolikor vem nisi ne Gorenjec ne Zgornjesavinjčan

No, greva naprej... ta strošek pa je točno toliko, kot stane 1 deciliter bencina. In najmanj en deciliter bencina ICE pokuri v 10 minutah prostega teka na mestu.
Zdaj pa samo poglej, koliko junakov vsako jutro praska šipe ob prižganem avtu, da se ta ogreje, tebi pa se Leaf ogreje s toplotno črpalko na elektriko iz vtičnice. Torej ti tudi glede ekologije ni treba imeti slabe vesti.

Zakaj bi se torej človek sekiral, če lahko tako zelo uživa v vožnji enega najboljših električnih avtomobilov?
matija, kt57, CRF, Robie
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Saj se ne sekiram, glede porabe, opažam samo, da precej izstopam. Predsednik DEMSa je šel na sever v pravem snegu in zimi in po AC in je imel porabo 15 kWh.
Pravkar računal, da porabim če doma polnim cca 12,6 € na 100 km, če moj izračun drži imam elektriko pri GEN i in je cena brez prispevkov in dajatev ,0475, torej manj kot 0,7 € ali 12,6 € na 100 km. To gre. Takšna cena je, če mi moja elektrarna ne pokrije in moram plačati GENi.
Ja glede ekologije se mi zdi, da sem nekaj naredil, če bo elektrarna dolgo zdržala, da se povrne enrgija ki je bila vložena za proizvodnjo, ter energija za avto.
Še vedno pa menim, da je kljub vsemu varčevanje najboljša rešitev, torej manj porabiti pa naj bo to bencin ali elektrika ali ponoči se,, ha ha.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

MIRANRR napisal/-a: Pravkar računal, da porabim če doma polnim cca 12,6 € na 100 km, če moj izračun drži imam elektriko pri GEN i in je cena brez prispevkov in dajatev ,0475, torej manj kot 0,7 € ali 12,6 € na 100 km. To gre. Takšna cena je, če mi moja elektrarna ne pokrije in moram plačati GENi.
Miran?!?
Zdaj pa hitro svinčnik ošili in še enkrat izračunaj, prosim!

12,6€ na 100 km je enako 10+ litrom dizla na 100 km pri današnjih cenah!
Toliko pa še moj službeni ICE z 200 konji pri tempu 180 na Autobahnu komaj prebavi

Torej, ko boš izračunal, da se voziš za 1,26€ na 100 km ali za 1 liter dizla na 100 km, te bo tudi vsa slaba volja minila
timo, CRF, Robie
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Se opravičujem, res je ena decimalka zašla preveč v desno. Saj nisem slabe volje zaradi tega, sicer tako nisem nikoli slabe volje. Ves čas menim, da sem šel v pametno investicijo.
Prav tako ne smem pozabiti, da sem prišel v Nemčijo že nekajkrat in sem vse skupaj zapravil manj kot 40 €. Prav tako se zavedam, da sem velikokrat v LJ točil kWh zastonj in še kje.
Torej uživam in priporočam EV vsem, ki le lahko vstopijo v ta svet.
Robie
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

MIRANRR napisal/-a:Sam ga tudi pohvalim, čeprav sem velikokrat doživel ko se polnjenje zniža na 20 kW, pa je baterija še hladna, daleč pod polovico, kjer kaže temperaturo. Poraba ne gre po 17,5 kWh/100 km. Čeprav izredno malo vožnje po AC. To verjetno prispeva zima, zimske gume, ves čas luči in klima itn.
Ja imam zelo dobre stvari, ima pa tudi probleme. Naredil že servis na 30k. Bi vseeno premišljal, če bi se moral odločiti, ali mi umaknejo te omejitve pri polnjenju ali ne.
Ostanem še naprej na tem avtu, zato po svoje kar malo pazim na baterijo. Redko na hitro pritisnem po "gasu", običajno polnim med 20 in 80, ter večinoma doma.
Glede na zelo dolge poti, ki jih opraviš nekajkrat letno, bi priporočal, da naložiš nov SW. Menim, da zaradi nekaj daljših potovanj letno ne bi smelo priti do večjih degradacij baterije tudi pri milejših omejitvah, lahko pa precej skrajša čas potovanja.
Stromcek, Robie
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Aja, še nekaj. Najhitreje lahko preverite, če imate novo programsko opremo (ki hitreje polni pri višjih temperaturah) prek VIN številke. Če imate VIN nad tole številko, potem vozilo že ima nov SW:
SJNFAAZE1U0017269
kt57
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Grosuplje
Avto: Nissan Leaf 2018, Tesla Y LR
312
1506

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a kt57 »

Nimam - kar dobrih 6500 jih je še vmes.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 450
Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
445
633

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a venuciae30 »

Moja je dobrih 12k višja

Tudi v zamudi dobave je nekaj dobrega
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Stromcek napisal/-a:Na servisu so tudi meni rekli, da je vse OK... ampak oni imajo skalo sestavljeno iz 12 črtic, ne iz 100 odstotkov z dvema decimalkama Predvidevam, da bo prva črtica izginila nekje pri 90-92% SOH.
Če me spomin ne vara, pri Leafu 12 črtica izgine nekje pri 85% SOH-a ali celo pri nižjem SOH-u.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

MIRANRR napisal/-a:Sam ga tudi pohvalim, čeprav sem velikokrat doživel ko se polnjenje zniža na 20 kW, pa je baterija še hladna, daleč pod polovico, kjer kaže temperaturo. Poraba ne gre po 17,5 kWh/100 km. Čeprav izredno malo vožnje po AC. To verjetno prispeva zima, zimske gume, ves čas luči in klima itn.
Ja imam zelo dobre stvari, ima pa tudi probleme. Naredil že servis na 30k. Bi vseeno premišljal, če bi se moral odločiti, ali mi umaknejo te omejitve pri polnjenju ali ne.
Ostanem še naprej na tem avtu, zato po svoje kar malo pazim na baterijo. Redko na hitro pritisnem po "gasu", običajno polnim med 20 in 80, ter večinoma doma.
Ja, poraba je res zanimiva. Prav za hec sem izračunal včerajšnjo porabo od doma (cca. 650 m nad morjem) do Ljubljane, popoldanska/večernja vožnja po Ljubljani in potem spet nazaj domov v hrib. Temperature so bile med -2 oC in 6 oC. Rezultati so spodaj:
Log_U0029736_190205_1c032_Fig102.png
Log_U0029736_190205_1c032_Fig102.png (18.12 KiB) Pogledano 4223 krat
Poraba je torej bila 14,3 kWh/100 km. Vožnja je drugače bila zelo lepa brez večjih pospeševanj. Poraba se precej poveča, če imaš krajše vožnje z ohlajenim vozilom, precej počasno vožnjo v mestu (predvsem, ko je mraz ali zelo vroče in je vklopljena klima) ali pa zelo veliko rekuperacije (predvidevam, da je izkoristek približno 60%). Pri rekuperaciji pa še vedno nisem pogruntal kje je hec. Pridobljena energija na dnu mojega hriba se namreč lahko precej razlikuje iz dneva v dan. Če kaj pogruntam, objavim.
SimonZed
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Zanimivo, moja zelo izstopa.
Kaj pri tej vožnji je bila klima, zimske gume? To je pri meni sedaj fiksno od lani do letos verjetno aprila. Sem se danes posebej trudil, počasna vožnja pod 60 km/h, brez pospeškov, sem prišel komaj na 15,7.
Izgleda, da mi rezervovar nekje spušča, ali mi sosed krade elektriko. kaj pa radio, tudi ta je ves čas vklučen, ne mobi pa ni na to baterijo, ga posebej polnim doma.
DGJ
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

Odgovor Napisal/-a crunchy »

MIRANRR napisal/-a:Kaj pri tej vožnji je bila klima, zimske gume? To je pri meni sedaj fiksno od lani do letos verjetno aprila. Sem se danes posebej trudil, počasna vožnja pod 60 km/h, brez pospeškov, sem prišel komaj na 15,7.
Klima je vedno na 20 oC, gume so sicer res bile zimske (Goodyear), ampak so 16". 17" namreč stanejo več kot 16" skupaj s platišči.
MIRANRR napisal/-a:Izgleda, da mi rezervovar nekje spušča, ali mi sosed krade elektriko. kaj pa radio, tudi ta je ves čas vklučen, ne mobi pa ni na to baterijo, ga posebej polnim doma.

Sosed krade elektriko? Predvidevam, da ne računaš porabe od vtičnice do kilometrov ampak porabljene kWh iz akumulatorja na neki določeni poti? Če bi jaz računal od vtičnice, bi bila poraba nekoliko višja.
Radio je vključen, skupaj z Android Autom in telefonom na USB (saj glede porabe radia in telefona verjetno nisi resen, kaj ne? ). Moram pa nekaj priznati. Par krajših vmesnih voženj nisem niti beležil z LeafSpy-em, ker se mi za tistih par minut ni dalo vtikati OBD vmesnika. Nissan Connect je za celotno pot (vključno s tistimi vožnjami) izračunal okrog 15,4 kWh/100 km.
Spodaj je par podatkov, ki so bili posneti z LeafSpy-em.
Prikaz nekaterih podatkov iz LeafSpy-a
Prikaz nekaterih podatkov iz LeafSpy-a
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”