Nov SW za blaženje rapidgate-a

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a crunchy » 23 Dec 2018, 23:06

Še en prispevek glede Rapidgate-a:


Če je verjeti prispevku, potem so novejši Leafi nekoliko manj občutljivi na Rapidgate, vsaj na Švedskem (seveda segrevanje baterije ni nič manjše, oziroma je še večje pri večjih močeh polnjenja). Zanima me ali se je kaj spremenilo pri tistih lastnikih, ki so dali čez prvi servis (posodobljena programska oprema?)? Predvidevam, da ne, vendar bi bilo koristno preveriti.

Sem pa končno dobil odgovor zakaj včasih moram čakati celo večnost, da se mi spet samodejno vklopijo dolge luči - samodejni vklop se bojda lahko zgodi samo če ne zavijaš. Saj ni res, pa je. :)
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 612
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1794
722

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 24 Dec 2018, 00:51

Meni na servisu niso nič programja posodobili. Sem vprašal, če je kaka posodobitev na voljo, pa so rekli, da ni. Če bi bilo, jim program menda sam javi.

Je pa rapidgate zame bolj obrobna tema... Redko polnim na DC, večinoma na slovenskih avtocestah le toliko, da se prebijem do doma ali službe, pa še nikoli mi ni polnil z manj kot 30 kW.

Me bolj motijo zaparkirane AC polnilnice in pa polnilnice, ki ne delajo, pa so zasedle najboljše lokacije po slovenskih krajih (beri tiste driskasto rjave, s cenenimi kitajskimi plastičnimi vtiči). Npr. v krajih, kot so Šoštanj, Žalec, Hajdina,... Za to šlamastiko bi moral nekdo odgovarjati :angry:
Čisto brezvezne so mi tudi Schrackove polnilnice v Slovenj Gradcu. Polnijo z max 3,7 KW oz 16 A. To je za celonočno polnjenje domačinov, ne pa za nekoga, ki je v tranzitu in bi z obiskom pri prijateljih ali v lokalni gostilni lahko resno dopolnil baterijo.
Mogoče sem zgrešil temo, ampak nocoj se mi ravno da tipkat ;)
MIRANRR, pirpy, magic
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 674
514
733

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 26 Dec 2018, 10:28

Stromcek je napisal/-a:Meni na servisu niso nič programja posodobili. Sem vprašal, če je kaka posodobitev na voljo, pa so rekli, da ni. Če bi bilo, jim program menda sam javi.

Je pa rapidgate zame bolj obrobna tema... Redko polnim na DC, večinoma na slovenskih avtocestah le toliko, da se prebijem do doma ali službe, pa še nikoli mi ni polnil z manj kot 30 kW.

Me bolj motijo zaparkirane AC polnilnice in pa polnilnice, ki ne delajo, pa so zasedle najboljše lokacije po slovenskih krajih (beri tiste driskasto rjave, s cenenimi kitajskimi plastičnimi vtiči). Npr. v krajih, kot so Šoštanj, Žalec, Hajdina,... Za to šlamastiko bi moral nekdo odgovarjati :angry:
Čisto brezvezne so mi tudi Schrackove polnilnice v Slovenj Gradcu. Polnijo z max 3,7 KW oz 16 A. To je za celonočno polnjenje domačinov, ne pa za nekoga, ki je v tranzitu in bi z obiskom pri prijateljih ali v lokalni gostilni lahko resno dopolnil baterijo.
Mogoče sem zgrešil temo, ampak nocoj se mi ravno da tipkat ;)


Mene ravno to pri Leafu najbolj moti. Preveč si odvisen od AC in te potem zaparkirana mesta in počasne polnilnice toliko bolj motijo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5373

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Dec 2018, 07:29

Tega pa ne razumem. Zakaj bi bil LEAF bolj odvisen od AC polnilnic kot ostali?
Robie
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3718
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5644

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 27 Dec 2018, 08:40

CRF je napisal/-a:Tega pa ne razumem. Zakaj bi bil LEAF bolj odvisen od AC polnilnic kot ostali?


Morda zato, ker ne zeli placevati 0.2€/min (ali pa 2x vec v AT) poleti ko mu polni z 18kW. Ter gre raje na AC, kjer vecinoma placuje po kWh. Ce ni to, potem tudi meni ni jasno :-)
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 674
514
733

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 27 Dec 2018, 10:48

matija je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Tega pa ne razumem. Zakaj bi bil LEAF bolj odvisen od AC polnilnic kot ostali?


Morda zato, ker ne zeli placevati 0.2€/min (ali pa 2x vec v AT) poleti ko mu polni z 18kW. Ter gre raje na AC, kjer vecinoma placuje po kWh. Ce ni to, potem tudi meni ni jasno :-)


Točno to. Neke prave koristi pri pregretem Leafu hitre polnilnice nimajo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5373

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Dec 2018, 14:11

No ja, 6kW proti 20kW... Nekaj razlike pa je :)
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Dec 2018, 22:34

CRF je napisal/-a:No ja, 6kW proti 20kW... Nekaj razlike pa je :)

Če hitra polnilnica polni z močjo 20 kW, 14 kW ali manj, se že postavlja vprašanje ali boš čakal na DC polnilnici 1.5 ure ali več ter še bolj segrel baterijo ali pa se boš za nekaj ur odpravil v bližnje mesto. Če izbereš slednje, si lahko ogledaš kakšne znamenitosti, imaš večjo izbiro za kosilo ali večerjo in manj plačaš (ali celo nič) za polnjenje.
giotto
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5373

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Dec 2018, 07:26

A gre res tako nizko? 14kW? To pa res še nisem videl. Ponavadi je bilo v rapidgate videih tam do 20.
Admin @ EVSVET.eu
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 674
514
733

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 28 Dec 2018, 09:03

CRF je napisal/-a:A gre res tako nizko? 14kW? To pa res še nisem videl. Ponavadi je bilo v rapidgate videih tam do 20.


Je šlo tudi pod 20.

In ne samo polnjenje. Opaziti je bilo tudi zmanjšanje moči. Pri daljši 130kph vožnji so na merilniku električne moči kocke posivele nekje na zadnji tretjini.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3718
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5644

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Dec 2018, 09:14

CRF je napisal/-a:A gre res tako nizko? 14kW? To pa res še nisem videl. Ponavadi je bilo v rapidgate videih tam do 20.


Videl sem 18 v videu, bral da gre tudi do 14 ja. S tem da poleti v vrocini 35°C+ niti se ni bilo veliko Leafov letos. Pa imeli so jih vecinoma anglezi, kjer je bolj dez & veter oz. na splosno milejse podnebje kot v juzni evropi.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 928
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je doživel prvo svečko
895
719

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 28 Dec 2018, 10:30

Na 14 kw sem prišel po vročini in tudi pri -3. To ima nekako v genih. 45 kW gre samo v idealnih razmerah. Sem se že sprijaznil, da moram malo upoštevati to posebnost.
CRF, giotto, Robie, mitjap, matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6165
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5373

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a CRF » 28 Dec 2018, 10:40

Uf, 14kW je pa hudo na daljši poti.
crunchy, Upup
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1742
869

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 29 Dec 2018, 14:10

Pač ena lastnost leaf-a ki jo moraš upoštevati na daljši poti, če se pelješ proti polnilnici , zmanjšaj hitrost, da dovoliš bateriji, da se ohladi.
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 592
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
521
657

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a nakaza » 29 Dec 2018, 14:28

Glede na čas, napredek, razvoj, znanje... se zdi "smešno" da moraš pazit na vožnjo in "hladiti" baterijo, da jo lahko potem filaš kot bi bilo treba... :roll: :roll: :think: :strange:

pirpy je napisal/-a:Pač ena lastnost leaf-a ki jo moraš upoštevati na daljši poti, če se pelješ proti polnilnici , zmanjšaj hitrost, da dovoliš bateriji, da se ohladi.
Nejccc, Stromar, FV-EV
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1742
869

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 29 Dec 2018, 14:38

glede na čas in napredek ...
ev jaši vzamemo kar nam je ponujeno, zelo smešno je tudi da lahko v garaži predelaš novega clia v ev skoraj ceneje kot pa te stane zoe :)
timo
nakaza
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 592
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
521
657

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a nakaza » 29 Dec 2018, 14:50

Vzamemo za 40.000 eur.. :) pol pa gledaš kako voziš da lahko polniš.. čisto mimo.

pirpy je napisal/-a:glede na čas in napredek ...
ev jaši vzamemo kar nam je ponujeno, zelo smešno je tudi da lahko v garaži predelaš novega clia v ev skoraj ceneje kot pa te stane zoe :)
Nejccc, giotto
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2196
Avto: Kona EV 64 kWh
1671
2551

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 29 Dec 2018, 16:22

Bjorn na koncu namigne, da bo testiral vozilo z "rešitvijo" za rapidgate, ki ga je doživel tudi pri zimskem testu dosega pri 90 km/h:

Nissan Leaf 40 kWh winter range test - YouTube
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 674
514
733

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a giotto » 29 Dec 2018, 23:37

pirpy je napisal/-a:Pač ena lastnost leaf-a ki jo moraš upoštevati na daljši poti, če se pelješ proti polnilnici , zmanjšaj hitrost, da dovoliš bateriji, da se ohladi.


Tudi to je bilo že preizkušeno. Ko je enkrat segreta se za boga ne ohladi. Tovrstno pasivno hlajenje ni omembe vredno oz. praktično ni učinka.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1742
869

Re: Nov SW za blaženje rapidgate-a

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Dec 2018, 08:42

Vidim da tule komentirate samo "čula rekla" oziroma ne leafovci :)
Kako pa se lastniki leafa spopadate s problemom ?
Stromcek

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na