Nissan Leaf 2018 poraba

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.

Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.

Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.

Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
MIRANRR, SimonZed, CRF
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Še nekaj bi dodal. Predvidevam, da je Nissan Connect bolj merodajen. Vsaj prikaže tudi porabo v kWh in kilometrih in izračun povprečne porabe ustreza napisanemu. Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7863

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a matija »

crunchy napisal/-a:Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.

Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.

Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.

Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
Identicne ugotovitve je imel Bjorn pred nekaj meseci, ko je na kanarcih testiral Leaf2 v tekmi ekonomicne voznje. Pri zelo dolgem spustu mu BC tega ni uposteval. Verjetno bo nekoc software update.
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Grosuplje
Avto: Nissan Leaf 2018, Tesla Y LR
312
1505

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a kt57 »

crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.
crunchy
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Podatki iz Nissan EV. Tukaj se mi zdi, da se lepo vidi vpliv zime, zimskih gum, verjetno se nisem tako poslabšal kot vozni.
DEZ/2018 GOLD 25762 0.18 kWh/km
NOV/2018 GOLD 15849 0.16 kWh/km
OKT/2018 PLATINUM 12120 0.15 kWh/km
SEP/2018 PLATINUM 8173 0.14 kWh/km
AUG/2018 PLATINUM 10516 0.14 kWh/km
JUL/2018 GOLD 12412 0.14 kWh/km
JUN/2018 PLATINUM 10426 0.14 kWh/km
MAI/2018 PLATINUM 8161 0.14 kWh/km
APR/2018 PLATINUM 4982 0.14 kWh/km
SimonZed, matija, crunchy
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a En ev »

kot sem že v eni drugi temi dejal zasloni pri leafu sploh niso mirodajni(poraba, hitrost, baterija) do 20% zavajajo
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Grosuplje
Avto: Nissan Leaf 2018, Tesla Y LR
312
1505

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a kt57 »

En ev napisal/-a:kot sem že v eni drugi temi dejal zasloni pri leafu sploh niso mirodajni(poraba, hitrost, baterija) do 20% zavajajo
Hitrost je tako kot pri vseh avtomobilih - prikazuje približno 5% manj.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a Goran »

Manj zihr ne
nakaza
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

kt57 napisal/-a:
crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.
Pri meni ni tako, ko se mi vklopi Android Auto.
Uporabniški avatar
kt57
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 184
Kraj: Grosuplje
Avto: Nissan Leaf 2018, Tesla Y LR
312
1505

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a kt57 »

crunchy napisal/-a:
kt57 napisal/-a:
crunchy napisal/-a:Škoda je samo, da občasno ne uspem pravočasno pritisniti na potrditveni gumb za Nissan Connect na prikazovalniku v avtu po štartu vozila in tako izgubim kakšno od voženj.
To mi ni jasno. Pri meni je sporočilo na ekranu, dokler nekaj ne pritisnem. Tudi če vmes dam v R in se vključi kamera. Vedno izberem OK pa kljub temu v Nisssan Connect nimam shranjenih vseh voženj.
Pri meni ni tako, ko se mi vklopi Android Auto.
Aha, Android Auto! Jaz telefon vedno priklopim po končani štartni proceduri.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
115
157

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a elbic »

crunchy napisal/-a:Danes sem testiral prikaz povprečne porabe v Leafu, ker sem žele videti ali je izračun povprečne porabe pravilen, vendar samo ne prikaže vrednosti pod 0 (regeneracija) ali pa je celoten izračun napačen. Začetno stanje baterije je bilo pod 70%.

Sredi hriba navzdol (konstantno zaviranje - Krvavec) sem resetiral prikaz povprečne porabe. Prikaz trenutne moči je bil stalno v modrem polju (regeneracija) in po parih 100 m mi je napisal prvo povprečno vrednost: 0.1 kWh/100 km. Že ta vrednost je napačna, ker sem zagotovo samo zaviral. Na dnu hriba, po približno 300-400 m pa mi napiše 1 kWh/100 km, kar pa mi je dalo misliti. Po polovici prevoženega hriba bi namreč moral peljati vsaj do Zgornjega Brnika, da bi pokuril vso energijo, ki je bila generirana z zaviranjem.

Torej je nek programer v Nissanu napačno razumel kako naj sprogramira izračun povprečne porabe in je vso trenutno negativno moč kar porezal na 0 in zadevo filtriral (za izračun povprečne porabe), kar pa je vsekakor narobe. Moral bi namreč upoštevati tudi negativne vhodne vrednosti.

Če povzamem: Nissanov prikaz povprečne porabe je napačen in prikazuje previsoko povprečno porabo. Pravo povprečno porabo je očitno možno dobiti zgolj z LeafSpy-em.
Podatek o porabi na 100 km je osnova za primerjavo različnih vozil, različnih slogov vožnje ali različnih poti glede na energijsko zahtevnost. Podatek -20 kWh/100 km, pa bi imel smisel le, če bi avto uporabljali kot generator. Ampak takrat bi negatibni predznak izpustili. Če meriš porabo, pomeni, da meriš energijo, ki pride iz baterije. Koliko jo pride vanjo za relativno porabo ( kWh/100km ) ni pomembno, ker so vožnje z regeneracijo izjema. V svojem avtu lahko na porabo vplivamo le z načinom vožnje in na to nas opozarja ta podatek na ekranu. Če bi nstrument v avtu, ki kaže povprečno porabo, upošteval regeneracijo, bi v bistvu meril spremembo energije v bateriji na 100 km. Prikazano porabo na vožnji s Krvavca je treba razumeti tako: če bi z enako hitrostjo vozil 100 km, bi porabil 1 kWh. In če je bila hitrost 20 km/h, je bila priključna moč porabnikov v avtu 200 W (prezračevanje, luči, radio...). Račun se izide. Nekaj drugega pa je absolutna poraba v kWh na določeni poti.
elbic
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

elbic napisal/-a:Podatek -20 kWh/100 km, pa bi imel smisel le, če bi avto uporabljali kot generator.
Menim, da ni bilo pravilno razumljeno. Če želiš na neki dolgi poti izračunati povprečno porabo, potem moraš vzeti v upoštev tudi energijo ki je prihajala v akumulator in ne samo tiste ki je šla ven. Pravilen izračun bi bil upoštevanje vsega, vendar je lahko PRIKAZ omejen samo na pozitivna števila (npr. od 0.1 kWh/100 km naprej). Neupoštevanje prilivov energije na neki daljši poti je po moje popolnoma nesmiselno, ker ne da pravilen rezultat.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Ja, tale SOC števec (% baterije) na Leafovem prikazovalniku je res popolnoma nezanesljiv. Danes na poti v službo (okrog 36 km) sem zabeležil eno najmanjših porab doslej, čeprav je bila zunanja temperatura okrog minus 4. Brez LeafSpya seveda ne bo šlo. Seveda pa je glavna težava v tem katero od meril porabe naj uporabim, ker se med seboj razlikujejo tudi do 20%. Mislim, da bom na tem problemu kmalu doktoriral.
Kona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: 2311
Avto: KOna EV
49
2

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a Kona »

Pri Koni po vsaki vožnji ko avto ugasneš izpiše kakšno razdaljo si naredi in kakšno povprečno porabo si imel. Sicer pa je poraba zmeraj relativen pojem in ni za primerjati avto na avto, saj ne obstajata 2 šoferja ki bi imela identičen način vožnje ali pa da bi imela identične vremenske ali topografske razmere....
Sicer pa računalniki zmeraj računajo tako kot so jih sprogramirali in "ne lažejo"
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Saj tudi Leaf beleži posamezne vožnje (ki so na voljo tudi prek aplikacije), vendar podatkom nekako ne verjamem, ker sem odkril da prikaz povprečne porabe na prikazovalniku Leafa sploh ne upošteva generirane energije pri zaviranju (in tako je številka previsoka). Sicer pa v bodoče nameravam narediti nekaj meritev in ugotoviti ali in za koliko se razlikujejo posamezni podatki (tako na prikazovalniku Leafa, na Nissan Connectu in na LeafSpyu).
Kona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: 2311
Avto: KOna EV
49
2

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a Kona »

Jaz moji Koni zaupam in sicer tudi povprečje pada med vožnjo ko je vključena regeneracija. Tudi ko ga grem polniti malo preverim koliko km-jev sem naredil oz kakšna je bila povprečna poraba in nato na polnilnici preverim koliko štroma sem natankal,.. Jer kar tu/tu,...
SimonZed
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Kot sem že omenil na različnih koncih na tem forumu, se mi izračun porabe Nissana zdi sumljiv. V zadnjih dneh sem bolj intenzivno priključeval LeafSpy in meril porabo ter jo primerjal s tisto, ki jo poda vozilo prek Nissanove aplikacije.

V ponedeljek sem meril porabo iz Ljubljane nazaj domov v hribe. Temperature na poti so bile med 0 in -3 oC.

Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
8.19 kWh, 39 km, izračunana poraba: 21 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
7.05 kWh, 40 km, izračun = 17.6 kWh/100 km

Danes sem meril porabo od doma do Ljubljane. Temperature na poti so bile med 0 in -2 oC.

Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
3.65 kWh, 36 km, izračunana poraba: 10 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
2.71 kWh, 36 km, izračun = 7.5 kWh/100 km (iz LeafSpy-a se vidi, da je bil skupni regen 1.3 kWh).

Včeraj sem šel tudi v NM in meril porabo.

LJ - NM (temp med -1 do 3 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.44 kWh, 73 km, izračunana poraba: 14 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.38 kWh, 73 km, izračun = 14.22 kWh/100 km

NM - LJ (temp med -0.5 do 2 oC)
Leaf EV aplikacija (MyLeaf aplikacija):
10.54 kWh, 69 km, izračunana poraba: 15 kWh/100km
LeafSpy Log datoteka iz GID:
10.85 kWh, 69 km, izračun = 15.72 kWh/100 km

Opažam, da so precejšnja odstopanja pri vožnji od doma v LJ in nazaj. Že prej sem opažal, da mi Nissanova aplikacija računa preveliko porabo za pot od doma do LJ. Recimo za današnjo vožnjo v LJ, kjer je LeafSpy izračunal skupno 1.3 kWh regena, MyLeaf aplikacija (podlaga so podatki iz Nissan EV aplikacije) kaže Regenerative = 47.8 Wh.

Pri Nissanovih podatkih se dogajajo še druge anomalije. Npr. pri eni ponedeljkovi vožnji, kjer je bila prevožena razdalja 0 km (mislim, da sem samo na kratko vžgal avto, da sem pogledal stanje napolnjenosti baterije), mi je napisal 8.19 kWh porabe (kopiral je prejšnjo porabo). Spodaj je sicer napisal, da je porabil 0 kg CO2, vendar je pri povprečni ponedeljkovi porabi dejansko upošteval teh dodatnih 8.18 kWh.

Na kratko: izmerjenim porabam v Nissanovi aplikaciji oziroma prikazani na zaslonu EV ni za verjeti. Bolj zanesljiv je LeafSpy. Težava je samo v tem, da se še moram odločiti kateri vrednosti v LeafSpy-u je bolj za zaupati (tisti s kWh ali z Wh).
kt57, matija, CRF
Uporabniški avatar
En ev
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
156
31

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a En ev »

leaf spy je po moje v obeh primerih zanesljiv
mislim da razlika ni vedno ista zaradi tega ker je važno pri kolikšnem SOC delaš meritve. Najbolj realni SOC na zaslonu so 50-70% pred in po teh procentih se prikaz prilagaja rezervi baterije, spodnji in zgornji.
crunchy, Stromcek
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Kona napisal/-a:Jaz moji Koni zaupam in sicer tudi povprečje pada med vožnjo ko je vključena regeneracija. Tudi ko ga grem polniti malo preverim koliko km-jev sem naredil oz kakšna je bila povprečna poraba in nato na polnilnici preverim koliko štroma sem natankal,.. Jer kar tu/tu,...
Odlično. Vendar, da ne bo zmede: tudi Leafova povprečna poraba se zmanjšuje, saj upošteva da vozilo troši moč 0 kW (namesto negativne, seveda). Z večanjem razdalje pri moči 0 se seveda zmanjšuje tudi povprečna poraba. Seveda pa je rezultat napačen.

Da malce ilustriram, se pri Leafu zgodi naslednje:

A) Pred hribom navzdol imaš po 10 km vožnje 2 kWh porabe (20 kWh/100 km), po 10 km hribu navzdol (samo zaviranje!) pa pridobiš 1 kWh. Skupno si porabil 1 kWh na 20 km razdalje, kar znese 5 kWh/100 km. Leaf bo prikazal (ker vso "negativno porabo" upošteva kot 0) približno 2 kWh/20 km = 10 kWh/100 km.

B) Pred dolgim hribom navzdol imaš po npr. 10 km vožnje 1 kWh porabe, kar da 10 kWh/100 km. Nato pride 10 km hriba navzdol, kjer z rekuperacijo pridobiš 1 kWh energije. Leaf bo ves čas rekuperacije računal, da je skupna poraba 0 namesto negativne in bo na dnu hriba javil, da je povprečna poraba 1 kWh/20 km = 5 kWh/100 km namesto pravilnih 0 kWh/100 km.

Upam, da sem bil sedaj jasen.
matija, Stromcek, kt57
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2199
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1646
2163

Re: Nissan Leaf 2018 poraba

Odgovor Napisal/-a crunchy »

11tomi12 napisal/-a:Včeraj sem za pot v službo in nazaj porabil 10% v eno smer, kar je čisto normalno. Prišel sem iz 70% na 50% baterije. Temepratura zunaj je bila okrog +-1C. Danes sem pa v eno smer porabil 17%, kar se mi zdi ogromno, glede na to, da je zunanja temperatura bila tudi okrog ničle, vozil sem pa celo bolj varčno kot včeraj.
Ali je takšna poraba normalna? Vem, da bi se naj baterija hitreje praznika ko je manj polna, ampak to se mi zdi butasto. Imaste drugi uporabniki Leafa enake izkušnje?
Odgovor sem prestavil v pravi del foruma - torej poraba Leafa.
Nihanja med dnevi so lahko precejšnja, čeprav so temperature praktično enake, ni vetra in je stil vožnje enak, razmere na cesti pa približno enake. Zakaj do tega prihaja mi ni čisto jasno in bom poskusil dognati kaj je v ozadju. Uporabljam tudi LeafSpy, ki mu sicer bolj zaupam. Ko bom imel dovolj podatkov, bom kaj objavil.
CRF, SimonZed, matija, Robie, kt57
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”