
Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Jaz na Konci enkrat na 7-8 jurjev km malo "na roke" spucam žlajfe tako, da na kaki prazni lokalni cesti, kjer je klanec navzdol, dam avto v N in par kilometrov tako zaviram mehansko namesto s filanjem baterije.
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 64
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
-
353
Re: Nissan LEAF 2018
A ima kdo kak tutorial kako obd povezati z iphonom? nekako mi delal na leafu z androidom z aplom pa noče in 

Re: Nissan LEAF 2018
Po mojem če aplikacija ne prepozna dongla, potem ne dela.
Tako da je digitalno, ali dela ali pa ne dela. Recimo Car Scanner aplikacija mi lepo prepozna moj skoraj 10 let stari Carista dongl, ki je ELM327 kompatibilen.
Tako da je digitalno, ali dela ali pa ne dela. Recimo Car Scanner aplikacija mi lepo prepozna moj skoraj 10 let stari Carista dongl, ki je ELM327 kompatibilen.
Re: Nissan LEAF 2018
Potrebuješ ODB2 BLE Bluetooth 4.0 (https://www.amazon.com/Veepeak-OBDCheck ... B073XKQQQW). Meni na iPhonu deluje z LeafSpy BP.streightedge napisal/-a: ↑11 Nov 2022, 17:45 A ima kdo kak tutorial kako obd povezati z iphonom? nekako mi delal na leafu z androidom z aplom pa noče in![]()
Re: Nissan LEAF 2018
A lahko primerjamo leafa 40kw in ioniqa?
Ioniq manjsa poraba, nrkoliko vecji doseg.
Zanima me predvsem rekuperacija, ker bo vecina hribovskih vozenj.
Kako se to vozi po ovinkih(serpentinah) hitroist med 40 in 80 recimo?
Kateri od obeh ima boljši lane asist in radar?
Ldne asist pri H vem da skace od crte do crte.
Pri voznji po hribovski poti ne pride v postev, drugje pa.
H sem ze peljal, Nissana se ne. Oba pa bi rad vsaj enkrat zapeljal po poti v sluzbo.
Ioniq manjsa poraba, nrkoliko vecji doseg.
Zanima me predvsem rekuperacija, ker bo vecina hribovskih vozenj.
Kako se to vozi po ovinkih(serpentinah) hitroist med 40 in 80 recimo?
Kateri od obeh ima boljši lane asist in radar?
Ldne asist pri H vem da skace od crte do crte.
Pri voznji po hribovski poti ne pride v postev, drugje pa.
H sem ze peljal, Nissana se ne. Oba pa bi rad vsaj enkrat zapeljal po poti v sluzbo.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 439
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
143178
Re: Nissan LEAF 2018
Leaf vs. Ioniq 2018? Leaf ima precej večji doseg. Pa večji prtljažnik.
Če novejši letnik, potem morda to, da ima Ioniq daljšo tovarniško garancijo (5 let).
p.s. Imam Hyundai Kono in Leafa, Ioniqa sicer ne.
Če novejši letnik, potem morda to, da ima Ioniq daljšo tovarniško garancijo (5 let).
p.s. Imam Hyundai Kono in Leafa, Ioniqa sicer ne.
Re: Nissan LEAF 2018
Glede dosega ima ioniq z 38kwh baterijo večji doseg kot leaf z 40kwh. Razlike mislim pa da ne bo veliko mogoče 30km.
Rekuperacija pri leafu je dovolj močna, ne vem sicer o koliko % naklona govorimo, pri 10% boš peljal 30-40km/h. Načeloma pa je tako da če imaš polno baterijo rekuperacije ne bo, ta začne dobro delovati pri recimo 90%.
Kar se tiče ovinkov se leaf dobro pelje, pospeševanje je zadostno.
Lane assista je po avtocesti ok, pri regionalni cesti mu je treba pa pomagati če je bolj oster ovinek.
Pri leafu je slabost samo počasno polnjenje baterije in pregrevanje baterije če polniš na DC.
Rekuperacija pri leafu je dovolj močna, ne vem sicer o koliko % naklona govorimo, pri 10% boš peljal 30-40km/h. Načeloma pa je tako da če imaš polno baterijo rekuperacije ne bo, ta začne dobro delovati pri recimo 90%.
Kar se tiče ovinkov se leaf dobro pelje, pospeševanje je zadostno.
Lane assista je po avtocesti ok, pri regionalni cesti mu je treba pa pomagati če je bolj oster ovinek.
Pri leafu je slabost samo počasno polnjenje baterije in pregrevanje baterije če polniš na DC.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3445
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30061486
Re: Nissan LEAF 2018
Po serpentinah bi dal prednost leaf-u ker ima boljše razmerje teže(ioniq ima baterijo zadaj).
Re: Nissan LEAF 2018
Saj tudi 38kwh ioniq nima baš neko hitro DC polnjenje, to ima le 28kwh ioniq.
Je pa pomoje več kot 30km razlike v dosegu, vseeno ima ioniq občutno nižjo porabo, kot leaf...
Re: Nissan LEAF 2018
Mogoče na AC, na regionalni cesti ne bo večje razlike.
Re: Nissan LEAF 2018
https://tbtp-ev.github.io/nissan-leaf-2018.html
https://tbtp-ev.github.io/hyundai-ioniq.html
Tu sicer piše za winter 90kmh 15% razlike...
No ja...recimo ene 40-50km razlike, nič tako bistvenega da bi se na podlagi teda odločil človek katerega kupiti...rajši na podlagi česa drugega, kot dometa.
https://tbtp-ev.github.io/hyundai-ioniq.html
Tu sicer piše za winter 90kmh 15% razlike...
No ja...recimo ene 40-50km razlike, nič tako bistvenega da bi se na podlagi teda odločil človek katerega kupiti...rajši na podlagi česa drugega, kot dometa.
Re: Nissan LEAF 2018
Koliikor vem so starejši letniki leafa imeli problem z pregrevanjem baterije ob večjih obremenitvah in je avtomatsko se zmanjšala moč. Pač, niso imeli zadovoljivo urejenega hlajenja. Novejši imajo verjetno to bolje.
Ioniq je problem teža baterije v riti avta za po ovinkih navzdol, kjer sprednja kolesa mimogrede zadršejo ob močnejši regeneraciji. Sicer avtomatika to popravlja, ni pa to dober občutek.
Tudi gepek ima ioniq minimalističen, ima leaf več prostora.
Glede dometa pa...verjetno je res bolje se odločat po drugih kriterijih.
Ioniq je problem teža baterije v riti avta za po ovinkih navzdol, kjer sprednja kolesa mimogrede zadršejo ob močnejši regeneraciji. Sicer avtomatika to popravlja, ni pa to dober občutek.
Tudi gepek ima ioniq minimalističen, ima leaf več prostora.
Glede dometa pa...verjetno je res bolje se odločat po drugih kriterijih.
Re: Nissan LEAF 2018
Pa ne samo dol (ioniq), tudi v kak klanec težje prideš, ker sploh nima obteženega sprednjega dela. Ampak...to je potem specifika uporabnika. Če že govorimo o tem, potem verjetno za kupca bolj primeren kak 4x4 EV.
Re: Nissan LEAF 2018
Za navkreber do sedaj nisem imel težav, tud v snegu ne. Treba je izklopit esp, pa kar gre.
Za povprečnega uporabnika, kot sem sam, pa

Re: Nissan LEAF 2018
Hvala za tole o razmerju teze. Znai plus nagniti na leafa.
Podoben feling aem dobil pri voznji mithunlbishija (ta malega, trojcek s citroenom, peugotom). Prehitro v ovinek navzdol, je silil takoj iz ovinka ven, pri poznem zaviranju).
Voznja po snegu pa najbrz brez rekuperacije, sicer bo hitro rit naprej v ovinku.
Temperature baterije naibrz ni mozno na kaksen nacin spremljat?
Nekih pogostih dolgih vozenj ni v planu, me pa kdaj stopalo zasrbi da nekaj ovinkov hitreje odpeljem.
Pa vseeno upam da 5km voznja v klanec ne pregreje baterije (ce startas pod klancem).
Zivim v dolini in rekuperacija polnega ne bo pogosto problem . Bo treba najprej 5km klanca (300m visincev) premagat
Podoben feling aem dobil pri voznji mithunlbishija (ta malega, trojcek s citroenom, peugotom). Prehitro v ovinek navzdol, je silil takoj iz ovinka ven, pri poznem zaviranju).
Voznja po snegu pa najbrz brez rekuperacije, sicer bo hitro rit naprej v ovinku.
Temperature baterije naibrz ni mozno na kaksen nacin spremljat?
Nekih pogostih dolgih vozenj ni v planu, me pa kdaj stopalo zasrbi da nekaj ovinkov hitreje odpeljem.
Pa vseeno upam da 5km voznja v klanec ne pregreje baterije (ce startas pod klancem).
Zivim v dolini in rekuperacija polnega ne bo pogosto problem . Bo treba najprej 5km klanca (300m visincev) premagat
Re: Nissan LEAF 2018
Pred časom je en uporabnik pisal nekje tukaj, da je z leafom iz Kopra vozil v po AC proti Lj. V avtu je bilo 4 ali 5 oseb, poleti, malo hitreje je vozil in mu je že pred Kozino avto začel zmanjševati moč. Mislim, da je potem v Kozini filal, kjer je pa tud moral počakat, da se je baterija ohladila. Vsaj tako približno sem si zapomnil njegov prispevek. Moral bi malo pobrskat med objavami, pa so sedaj prazniki, lenoba je na vrhuncu.... 
Re: Nissan LEAF 2018
Mene bi prepričalo tole:
"Baterija sa najvecom degradacijom na svijetu, nedostakak bilo kakvog ACTIVE THERMAL
CONTROL pretvara bateriju u nepopravljiv proizvod sa istekom roka trajanja"
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =255535235
"Baterija sa najvecom degradacijom na svijetu, nedostakak bilo kakvog ACTIVE THERMAL
CONTROL pretvara bateriju u nepopravljiv proizvod sa istekom roka trajanja"
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =255535235
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 439
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
143178
Re: Nissan LEAF 2018
Sem tudi jaz zasledil. Ne vem kaj je delal tip. Imeli smo Leafa 2018, sedaj Leaf 2020 - nisem še imel ta problem.Janez napisal/-a: ↑29 Dec 2022, 17:53 Pred časom je en uporabnik pisal nekje tukaj, da je z leafom iz Kopra vozil v po AC proti Lj. V avtu je bilo 4 ali 5 oseb, poleti, malo hitreje je vozil in mu je že pred Kozino avto začel zmanjševati moč. Mislim, da je potem v Kozini filal, kjer je pa tud moral počakat, da se je baterija ohladila. Vsaj tako približno sem si zapomnil njegov prispevek. Moral bi malo pobrskat med objavami, pa so sedaj prazniki, lenoba je na vrhuncu....![]()
Drugače pa je zame ključnega pomena pri EVju domet. Sicer bi priporočal še eGolfa.
Re: Nissan LEAF 2018
EVH
Vidim da tudi ni mozno popravljat baterije.
62kwh pa stane toliko kot nov avto (35k!?)
Vidim da tudi ni mozno popravljat baterije.
62kwh pa stane toliko kot nov avto (35k!?)
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek