Kia Soul EV - predstavitev

Odgovori
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Kia_Soul_EV.jpg
Kia_Soul_EV.jpg (37.21 KiB) Pogledano 30638 krat
[/center]
Kot so zapisali pri Kia Motors Slovenija
Novi Soul EV nudi atraktivno obliko, najsodobnejšo tehnologijo in je edino električno vozilo z revolucionarno 7-letno garancijo. To bo avto za tiste, ki poslušajo glavo in srce, saj Soul EV uteleša našo zavezo, da evropskim kupcem nudimo stilsko, okolju prijazno vozilo z najdaljšo evropsko garancijo in odlično vrednostjo za njihov denar.
Motor
Največja izhodna moč (kW) 81,4
Največji navor (Nm) 285
Največja hitrost vozila (km/h) 145
Pospešek od 0 do 100 km/h (s) 12

Baterija
Tehnologija: Lithium-ion polymer
Zmogljivost (kWh) 27
Moč (kW) 90
Doseg z enim polnjenjem (km) 200
Chademo polnilec: 100kW (25 minut)
AC polnilec: 6.6kW (5.5 ur)

Zunanje mere (mm)
Dolžina 4.140
Širina 1.800
Višina 1.593
Medosna razdalja 2.570
Previs (spredaj / zadaj) 840 / 730
Medkolesna razdalja (spredaj / zadaj) 1.576 / 1.588

Notranje mere (mm)
Notranja dolžina 1.869
Notranja širina 1.410
Notranja višina 1.193
Prostornina prtljažnika (l) 250

CENA
Model EV Energy :34.900€
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Kia Soul EV - cenejši model

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Podobno kot je Volksvagen to pomlad predstavil cenejšega e-Golfa, je sedaj tudi Kia pripravila cenejšo "e" varianto Kie Soul. Vendar le za Kalifornijo. Le upamo lahko da se razširi tudi po svetu.

Novi Soul EV-e bo tam stal slabih 29.000€ in se bo razlikoval le po manjšem naboru funkcij in dodatkov v vozilu.
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Kia Soul EV z brezžičnim polnjenjem

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Kia v sodelovanju z Hyundaiem, America Tehnical Centrom in Mojo Mobility razvija sistem brezžičnega polnjenja moči 10kW. Projekt podpira Ameriški odbor za energetsko učinkovitst in obnovljive vire pri ministrstvvu za energijo.

Za evaluacijo bodo opremili 5 Soul EVjev in jih testirali v Michiganu in Kaliforniji. V prvi fazi so razvili sistem za brezžično polnjenje, ki ima izkoristek večji od 85 odstotkov in moč nad 10kW. Novi sistem dopušča odstopanje v poziciji oddajnika in sprejemnika, kar je velika prednost. Uporabnik ima tako veliko večji manevrski prostor pri parkiranju.

V drugi fazi so skupaj razvili kompaktni sistem prav za Kio Soul EV s katerim so dosegli rekordno 92 odstotno učinkovitost. V tretji fazi pa bodo sistem še preizkusili v praksi, na petih avtomobilih. Spremljali bodo uporabnost, varnost, učinkovitost in vzdržljivost.

Očitno bo prihodnost res brezžična. Saj priklapljanje težkih in togih kablov res ni za vsakogar. Po vrhu pa ima marsikateri avto že sedaj izkoristek polnjenja manjši od 92%. Včasih še veliko manjši.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Še en dober in uporaben test Davida.
http://eliczero.blogspot.com/2015/08/vi ... ul-ev.html
Dzun Tao
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Zelo zanimiv prispevek. Ali je teh 200 km potemtakem realnih in ne po NEDC kot 210 km pri renaultovi ZOE? Vsekakor zelo zanimiv avto, se mi pa vseeno poraja vprašanje, ali je glede na ceno (35.000€) res toliko boljši od ZOE (20.000+cca7.000 baterija)?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

200km je po NEDC, tako kot pri Zoe. David je prevozil s polno baterijo 100km.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

CrazyFish napisal/-a:200km je po NEDC, tako kot pri Zoe. David je prevozil s polno baterijo 100km.

Res je, s polno baterijo je prevozil 100 km, ampak od Kopra do Ljubljane je precej hriba in vozil je večinoma z maksimalno dovoljeno hitrostjo, ki je večinoma 130 km/h, zato se mi ta rezultat sploh ne zdi tako slab. Pa tri osebe v avtu, povprečna hitrost pa 119km/h!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Seveda, s takšno vožnjo je imel porabo 24 kWh/100km. Če vzameš "normalno" vožnjo je poraba okrog 16 kWh/100km, za varčno pa recimo 12 kWh/100km. In potem lahko kar točno izračunaš realni domet, glede na velikost baterije.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Pri električnih avtomobilih trenutno najbolj šteje doseg. Lastnosti vozil so torej primerljive. Potemtakem je ZOE najboljši možen nakup v tem trenutku. Ne razumem pa zakaj so Norvežani nori na golfe (in TESLE). A to sam zaradi kupne moči?
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Ne bi ti rad pokvaril tvojega navdušenja nad ZOE. Če je doseg na prvem mestu nista primerljiva. Kapaciteta baterije za 5 kWh večja pri Soulu in posledično tudi doseg. Vedeti moraš, da se baterijo nikoli ne napolni oz izprazni do konca, da ne pride do deformacij celic. Ta neizkoriščena razlika je cca 10-20 %. ZOE ima cca 19 kWh, Soul pa 24 kWh uporabne energije. Še en ekstremen primer, pri Amperi je uporabnih samo 10 od 16 kWh, kar je super za življensko dobo in slabo za doseg. Omeniti je potrebno tudi garancijo, ki je pri KIA 7 let oz 160 kkm.
Verjetno si mislil, da je ZOE najboljša odločitev med ceno in dometom?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dzun Tao napisal/-a:Pri električnih avtomobilih trenutno najbolj šteje doseg. Lastnosti vozil so torej primerljive. Potemtakem je ZOE najboljši možen nakup v tem trenutku. Ne razumem pa zakaj so Norvežani nori na golfe (in TESLE). A to sam zaradi kupne moči?
Nebi rekel da je generalno Zoe najboljši nakup, bi pa rekel da je soliden nakup za vse ki kupujejo in potrebujejo avto ranga clio.

Norvežani pa Tesle kupujejo zaenkrat še zaradi prestiža, golfe pa verjetno zaradi znamke... Če bi bila Zoe od WV bi bla tut v SLO bolj popularna
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

elektromobilni napisal/-a:Ne bi ti rad pokvaril tvojega navdušenja nad ZOE. Če je doseg na prvem mestu nista primerljiva. Kapaciteta baterije za 5 kWh večja pri Soulu in posledično tudi doseg. Vedeti moraš, da se baterijo nikoli ne napolni oz izprazni do konca, da ne pride do deformacij celic. Ta neizkoriščena razlika je cca 10-20 %. ZOE ima cca 19 kWh, Soul pa 24 kWh uporabne energije.
To pa mislim da ne drži. Zoe, izkoristi celotnih 22kW oglaševane energije, ker ima celotno baterijo nekaj kWh večjo. Tistih 5kWh Soula, pa se porabi za večjo težo avtomobila in slabši količnik upora, tako da sta na koncu tam tam tudi kar se realnega dometa tiče. Cena je pa druga zgodba...
Dzun Tao
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

CrazyFish napisal/-a:
elektromobilni napisal/-a:Ne bi ti rad pokvaril tvojega navdušenja nad ZOE. Če je doseg na prvem mestu nista primerljiva. Kapaciteta baterije za 5 kWh večja pri Soulu in posledično tudi doseg. Vedeti moraš, da se baterijo nikoli ne napolni oz izprazni do konca, da ne pride do deformacij celic. Ta neizkoriščena razlika je cca 10-20 %. ZOE ima cca 19 kWh, Soul pa 24 kWh uporabne energije.
To pa mislim da ne drži. Zoe, izkoristi celotnih 22kW oglaševane energije, ker ima celotno baterijo nekaj kWh večjo. Tistih 5kWh Soula, pa se porabi za večjo težo avtomobila in slabši količnik upora, tako da sta na koncu tam tam tudi kar se realnega dometa tiče. Cena je pa druga zgodba...
Močno dvomim, da bi imel celotnih 22 kWh na razpolago, bo treba vzeti avto za en dan in preverit. Če ta podatek drži, potem so edini ki oglašujejo realno kapaciteto. Pri mojem je od napisanih 24 kWh ur uporabnih 19,7 kWh.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nekateri so šli do konca. (alloam na youtube https://youtu.be/pYihAWMyEO0?t=1825), je imel izmerjeno porabo ko je avto obstal 23kWh.... Dvomim da bi šli namenoma "pokvarit" merilnike moči, zato da bi uporabnik mislil da porablja več energije kot jo v resnici.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Ne vem kako je pri ZOE, pri meni meri ločeno energijo iz baterije in regeneracijo, skupna številka pa je tudi že prišla čez 24 kWh. Ali ima ZOE podatek za skupno energijo? Drugače pa super, da vsaj nekdo prodaja tisto kar je v resnici.
Zadnjič spremenil elektromobilni, dne 30 Avg 2015, 07:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Imaš prav. Tisti podatek je skupna iz baterije in regeneracije... Nisem našel podatka koliko je na tisti vožnji imel regenerirane. Kakšno kWh gotovo.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

elektromobilni napisal/-a:..........Verjetno si mislil, da je ZOE najboljša odločitev med ceno in dometom?
Pravzaprav ja. Za podoben domet je ZOE pač cenejša. Nisem rekel, da je KIA Soul slab avto, ampak predrag. Je večji, težji, verjetno prostornejši. In zato verjetno rabi večje baterije. Obojni pač navajajo doseg 200 (210) km, verjetno po NEDC obojni. Morda bi edino res en test obeh vozil pri istih pogojih pokazal, če je kateri od proizvajalcev imel figo v žepu.

Mnogim, ki kupujemo elektriko, je bolj pomembna čim nižja cena ob čim večjem dosegu (meni je tudi pasivna varnost pomembna). Da si nekako opravičimo nakup zaenkrat še vedno zelo dragih električnih avtomobilov.
CRF, elektromobilni
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Dokaj celovita video predstavitev, oziroma recenzija od Redline reviews

[youtube]https://youtu.be/6EtYbBpj2j8[/youtube]
Dzun Tao
Uporabniški avatar
zelenec
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 25
Kraj: Stična
Avto: e-Kona, Citigo iV
79
3

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a zelenec »

elektromobilni napisal/-a:ZOE ima cca 19 kWh, Soul pa 24 kWh uporabne energije.
Samo majhen popravek. Kia Soul EV ima 31kWh bruto in 27 kWh uporabne kapacitete. Za Zoe pa ne vem.
2012... C.Zero, Ion, I-Miev
2017... Ampera
2018... e-Kona
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Kia Soul EV - predstavitev

Odgovor Napisal/-a CRF »

Pozdravljen na forumu zelenec.

Zoe ima 22kWh neto, za bruto pa še nisem zasledil podatka. Je pa sigurno nekaj kWh več.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Soul EV”