Doseg pri zimskih temperaturah

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1341
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1644
3089

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a DGJ » 27 Dec 2018, 13:35

Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3355
3531

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Dec 2018, 14:05

@Matej, Kakšen pa SOC ko si štartal?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 936
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
810
465

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Dec 2018, 14:15

Pojma nimam. Niti nimam možnosti tega vpogleda.
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
368

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a magic » 27 Dec 2018, 14:20

DGJ je napisal/-a:Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.


Hvala za pomoč, zgleda, da bom moral mal na servis vprašati. Danes enako, ko sem se peljal, cesta malo navzdol, suha, sonce, pred križiščem sem moral zmanjšati hitrost, regen dela 1-2 s in začne zavirati z diski :envy:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3355
3531

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a CRF » 27 Dec 2018, 18:03

Matej je napisal/-a:Pojma nimam. Niti nimam možnosti tega vpogleda.

Kako ne? Koliko je bila polna baterija? 100% ?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 936
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
810
465

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Dec 2018, 20:11

:geek: Saj sem napisal zgoraj 100%.
CRF
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2029
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a pirpy » 28 Dec 2018, 21:31

li-ion baterije nimajo rade hitrega polnenja, če so pod ničlo, če ti avto dovoli polni regen pri temperaturi baterije pod ničlo predlagam, da sam poskrbiš, da ne regeneriraš na polno dokler je baterija ledena.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 282
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
433
590

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 28 Dec 2018, 22:24

@pirpy... kako bi pa zgledalo to v praksi.... sam poskrbiš da ne regeneriraš na polno?
Če se rabiš zjutraj spustit po klancu dol in če avto pusti regenerirat naj se BMS s tem zaj... nogo na bremzo bo treba stisnit al pa v grabn :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2029
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a pirpy » 29 Dec 2018, 14:07

Tudi jaz se najprej spustim po klancu navzdol in po minuti že regeneriram 40 kW .
Če bi tisti trenutek priklopil avto na polnilnico, bi bms dovoljeval komaj 5 kW , regeneracija pri Zoe pa gleda samo, da napetost na bateriji ne preseže 395 V .
Jaz preklopim v N in pustim da gre tiste pol kWh v toploto, če seveda ne grem na kakšno dolgo pot in jih nujno rabim .
Lep čas že razmišljam kako bi vgradil en mali kaloriferček v prostor kjer je klima za baterijo, da bi si lahko ogrel baterijo že doma.:)
Uporabniški avatar
keeva
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 71
Kraj: Trbovlje - Ljubljana
Avto: BMW i3
184
63

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a keeva » 05 Jan 2019, 14:10

Bimmer je napisal/-a:
Keeva: Eno vprašanja. Koliko časa vnaprej je potrebno aktivirati preconditioning, da ogreje tudi baterijo? Na tujih forumih berem, da vsaj 3h vnaprej, vendar v tem primeru v teh 3h do odhoda na števcu, kjer je polnilec nisem opazil porabe. Gretje se vklopi od 30min do odhoda naprej, odvisno od temperature v kabini (avto v garaži).

V navodilih piše da se mora preconditioning vklopiti vsaj 30 minut vnaprej (ne 3h). Ne vem pa ali to tudi velja za gretje baterije.


Preconditioning za baterijo je naštiman čas odhoda+klimatizacija kabine, od tega 3h prej začne gret baterijo (in se mi zdi da je pogoj da je priklopljen na štrom, drugače ne greje baterije ampak samo 30min prej klimo zalaufa (klima na mestu) - se pozna na dometu ko je baterija ogreta)
Bimmer
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
557
26

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a BoBa » 16 Jan 2019, 01:03

IMG_20190116_010014.jpg

Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
CRF, pirpy, SimonZed, FV-EV, evid, DGJ
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1479
Avto: Kona EV
1103
1539

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Jan 2019, 06:43

BoBa je napisal/-a:
IMG_20190116_010014.jpg

Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!

Ali se lahko tole premakne v Konin forum?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1479
Avto: Kona EV
1103
1539

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Jan 2019, 07:14

BoBa je napisal/-a:
IMG_20190116_010014.jpg

Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!

Ko bodo 100 kW polnilnice pogostejše, bo vsako polnjenje do 80 % približno 20 minut krajše. Če boš na poti 3x polnil, boš prihranil 1 uro v primerjavi s 50 kW polnilnicami, kar ni malo. Obetajo se boljši časi. :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2029
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Jan 2019, 07:17

Kakšna je potem najbolj optimalna hitrost, če upoštevaš 45 kW polnilnice, da najhitreje prideš na cilj, če moraš večkrat polniti.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2029
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Jan 2019, 07:53

primer, podatki izmišljeni
pot 1000 km ,poraba/100km, čas vožnje, skupna poraba, čas polnjenja, skupaj vožnja+polnjenje
100 km/h ,...15kwh/100 ,.....10 h,........150 kwh,.........3.3h,............13.3h
150 km/h,....30kwh/100,......6,6 h,......300 kwh,..........6.6h,...........13.2h
razlika 5 minut v prid 150 km/h
od obeh časov lahko odštejemo eno polno polnjenje, ki ga opravimo pred potjo.
FV-EV, Matej, talker2, Nejccc
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1369
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
210

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

OdgovorNapisal/-a darjan » 16 Jan 2019, 07:57

Poleg bi še bilo fino dodat strošek :) ker če gledamo je zaradi dodatnih polnjenj druga pot malenkost hitrejša, a verjetno veliko dražja.
Je pa res, da se bi jaz lažje vozil 150km 1h, polnil 10min, vozil 1h, polnil...kot pa 3k konstantno 100kmh

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na