Torej upanje je
Moj ima trenutno 106.000 km in 4.5 let.
Včeraj sem ga napolnil na 100% in pri ugasnjeni klimi je pokazal 150km .
Naredil sem 129km in ima še 28% baterije
Moj pri 110.000 najmanj 180 km dosega. Ampak je že večja baterija. Doseg je še čisto super za svoj namen. Se pa veselim da bi se dalo čez nekaj let baterijo zamenjat, ker avto je zakon.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Da malo pojamram. Včeraj je Soul spet pustil mojo na cesti. Ponovno sumim 12 V akumulator (če je res, bo že 3. v 4 letih). Je pa ena razlika od prejšnjič. Sedaj je crknil kar med vožnjo. Ji je še uspelo zapustiti AC na izvoz, potem ko je ustavila pa ni več speljal.
Na KMAGU bom en teden čakal, da ga sploh v roke vzamejo (še to baje, če bo luknja).
Sem jih pa zraven opozoril, da avto ob določenih pogojih slabo zavira. Mi je uspelo zadnjič ujeti idealni primer: 20 km nisem zaviral z diski, nato sem po strmem klancu navzdol čisto počasi pritisnil na zavoro. Ko so se ploščice približale disku je avto vklopil ABS in izklopil rekuperacijo. Posledično je avto kar "poletel" naprej, saj diski še niso dobro prijeli. Če bi šlo zares bi itak bolje pritisnil zavoro in bi se ustavilo.
Ker zadevo že poznamo smo se navadili, da ko štartaš enkrat malo pobremzaš, da diske očistiš, nato pa ni več težave. Aja pa do tega pride, le če čisto počasi pritisneš zavoro. Če imaš hitro zaviranje, da ploščice hitro zagrabijo disk, ni težave. Zato načeloma ni problem, da bi se v nujnih pogojih zaletel, ampak vseeno ni luštno.
Vseeno mislim, da je to programska težava avta, ali pa je kaj narobe, zato jim težim, da odpravijo.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Če "poleti" pol metra naprej je eno, če pa 15 metrov, pa druga kategorija.
Tudi Priusi so imeli svoje cake pri preklopu iz regenerativnega zaviranja na povsem mehansko. Samo je to bilo pri nizkih hitrostih in čudnih podlagah ceste.
Tudi moj Soul izklopi regeneracijo pri zaviranju, ampak samo takrat, ko pride do zdrsa koles oziroma, ko kolo obstane/zablokira. Za to je lahko kriv pesek na cesti, kaksna manjsa luknja v asfaltu, … Ce se kolesa pri zaviranju se vrtijo, regeneracijo ne izklopi. Drugace pa je bil v kratkem en vpoklic za airbage. Preverijo in nalozijo eno posodobitev, ce je posodobitev ze tovarnisko urejena, jih pa menjajo. Men so naredili posodobitev in baje naredili tudi check.
Pri Leafu regeneracijo izklopi pri višjih hitrostih v ovinku - recimo zapelješ v ovinek z 90, bo zaviral z zavoro, pod 80 z regeneracijo. Aja, pa ovinek prenese še kaj več.
Avto je bil 10 dni na servisu in niso odkrili nič, le ena klema za 12v akumulator je bila malo razrahljana.
So naredili testne vožnje, preverili posodobitve...
Glede zaviranja se jim ne zdi nič problematičnega.
Me je pa tako zmotil sistem dela in odnos, da sem bil totalno razkurjen. Dobiš klic servisa in ker se nisem dovolj hitro javil, sem nato 30x klical nazaj...te vežejo v Maribor, obljubijo povratni klic...na koncu sem se kar tja nalimal in zahteval avto nazaj. In najbolj groteskno se mi zdi, da je njihov prvi odziv na opisane težave: "smo preverili in ni nobenih posodobitev". Tukaj veš, da nimaš nobenega tehničnega suporta več.
Ali kdo vozi kam drugam kot na KMAG?
Aja avto sedaj dela BP...in še vedno sem ful navdušen nad njim. Nad servisom pa ne.
timo
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022