Ioniq by Dejan (@DGJ)

EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
414
469

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a EVH » 19 Jun 2020, 15:07

Kakšna je povprečna poraba za cca zadnjih 7 dni?
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
414
469

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a EVH » 19 Jun 2020, 15:08

EVH je napisal/-a:Kakšna je povprečna poraba za cca zadnjih 7 dni?

Napiši še koliko km v teh 7 dneh.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 21 Jun 2020, 22:27

Pripenjam podatke za zadnjih nekaj dni:
20200621_220824.jpg

20200621_220855.jpg

20200621_220935.jpg

20200621_221015.jpg
prijazen, nakaza, CRF, timo, robertto, Matej
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
12
0

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 22 Jun 2020, 07:33

Haha neverjetno :D Jaz z FL modelom naredim komaj 300km, pa je sedaj res nizka poraba...vsakodnevno okoli 12kwh/100km...

Kako ti uspe na relaciji 300 km imeti tako porabo, to je sigurno brez AC in pa z zelo nežno nogo :D
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
414
469

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a EVH » 22 Jun 2020, 07:51

Sem primerjal tvojo in svojo porabo za iste dni, podobno km, moja poraba je za 12% višja, klima vedno vklopljena, meni kaže GOM max 265km (brez klime), se pravi, da bi teoretično pri tvoji porabi meni kazalo GOM 296km.
Včeraj npr mi je kazalo včeraj GOM 260, štirje odrasli v avtu, Turjak, Grosuplje, Dobruška vas, Šentjernej in nazaj, avtocesta 110km/h, skupaj 167km, poraba 12,8, tudi dež, domov prišli s 17% baterije. (167x128/0,83= kapaciteta baterije 25,75kWh)
Sem predvideval, da bo domet manjši (mogoče malo manj manjši), sicer bi bilo razočaranje veeeeliko.

Ps: Če želiš imeti prikaz porabe skupno/dan, greš v meni na volanu, User settings, Other Features, Fuel Auto reset, Off
Je pa res, da se vseeno resetira, če avto stoji ene 4 ali več ur.
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 22 Jun 2020, 08:14

Andrej_K je napisal/-a:Haha neverjetno :D Jaz z FL modelom naredim komaj 300km, pa je sedaj res nizka poraba...vsakodnevno okoli 12kwh/100km...

Kako ti uspe na relaciji 300 km imeti tako porabo, to je sigurno brez AC in pa z zelo nežno nogo :D

Moj stil vožnje je praktično vedno isti. Po AC 100 km/h, izjemoma in po klancu navzdol (jadranje) tudi več, ostale ceste po omejitvah, spremljanje prometa in brez nepotrebnih pospeševanj in zaviranj (regeneracije). Kar se da veliko jadranja (regen=0).

Sem opazil pri testiranju FL IONIQ-a, da jadranja praktično ni več, ker je vedno vsaj minimalno regeneracije, razen če prestaviš v N. Isto so mi rekli lastniki KON.
Andrej_K
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Hrastnik
Avto: Ioniq FL 2020
12
0

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Andrej_K » 22 Jun 2020, 08:19

Ja kolikor sem opazil vedno regenerira, se tudi sam vozim z ugasnjeno regeneracijo, oz na 0. Sva delala primerjavo z kolegom ki ima pa stari model Ioniqa in mislim da ima star model vsaj 2kwh nižjo porabo od FL. Pri neki približno isti vožnji...

Npr. Koper - LJ pri 130km/h ima on 13.5kwh/100 jaz pa niti pod 15kwh/100 ni variante :/
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 22 Jun 2020, 08:31

Sem šel nalašč pogledat v DRAJV, ki ga vsaj nekaj dni na začetku meseca tudi uporabljam in tam pravi, da imam moje poti razporejene takole:
- 5% v mestu
- 60% AC
- 35% drugo
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
414
469

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a EVH » 22 Jun 2020, 12:15

DGJ je napisal/-a:
Andrej_K je napisal/-a:Haha neverjetno :D Jaz z FL modelom naredim komaj 300km, pa je sedaj res nizka poraba...vsakodnevno okoli 12kwh/100km...

Kako ti uspe na relaciji 300 km imeti tako porabo, to je sigurno brez AC in pa z zelo nežno nogo :D

Moj stil vožnje je praktično vedno isti. Po AC 100 km/h, izjemoma in po klancu navzdol (jadranje) tudi več, ostale ceste po omejitvah, spremljanje prometa in brez nepotrebnih pospeševanj in zaviranj (regeneracije). Kar se da veliko jadranja (regen=0).

Sem opazil pri testiranju FL IONIQ-a, da jadranja praktično ni več, ker je vedno vsaj minimalno regeneracije, razen če prestaviš v N. Isto so mi rekli lastniki KON.

Kako jadraš na AC, saj menda voziš na termpomat?
Ali je nižja poraba navzdol po vrhniškem klancu če jadraš 140 kot če regeneriraš pri 110?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 22 Jun 2020, 12:27

Na AC (primorka) je v obe strani možno na nekaj mestih prav dobro jadrat, največjo hitrost - 140km/h se doseže na viaduktu Črni kal v smeri obale. Enako tudi iz Razdrtega proti Senožečam. V obratni smeri pa Vrhniški klanec. Na zadnjih dveh lokacijah je potrebno že paziti ker sta radarja. Kjer ni možno jadrat pa seveda tempomat. :)
Vedno je jadranje boljše kot regeneracija z vidika porabe, ker so pri regeneraciji dodatne izgube - sicer je to bolj teorija, ker v praksi nisem preverjal in meril.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1583
Avto: e-Golf 2020
706
53

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 22 Jun 2020, 12:33

Mah to z jadranjem je bolj mit kot karkoli. Rebernice dol tempomat na 100km/h in nazaj gor tempomat 100km/h. Resetiral na vrhu rebernic. Poraba nazaj na vrhu 14kWh/100km in to na e-Golfu. Brezveze zgubljat čas s jadranjem, vsaj meni.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 22 Jun 2020, 13:20

Če se prav spomnim so vsi "hypermiling" poizkusi s čim manj regeneracije tako da... nekaj že mora biti na tem. ;)
Seveda vsak vozi tako kot mu ustreza in prav je tako.
Matej, EV+PV entuziast
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 358
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
200
105

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a amaterB » 22 Jun 2020, 13:30

Z regeneracijo hitrost ostane enaka, polniš pa baterijo z nekim XY izkoristkom.

Z jadranjem hitrost naraste - kar bi šlo sicer v polnjenje baterije, gre delno v kinetično energijo, delno pa v povečan zračni upor. Kinetično energijo potem s 100 % izkoristkom porabiš, ko se spust konča, povečan zračni upor je pa stran vržena energija. Torej se splača jadrati samo na krajših spustih (ali na koncu daljšega spusta), da hitrost ne naraste preveč.
mitjap, DGJ, warpedone, pirpy, EVH, matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2765
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i,leaf
2094
1024

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Jun 2020, 14:20

Sen strinjam, jadranje kjer ti hitrost preveč naraste je izguba energije, saj na takšnem klancu nič ne pridobiš, proti regeneraciji ki kljub majhnim izgubam nekaj energije pridobiš.
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 797
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
454
367

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a alfy » 22 Jun 2020, 14:57

Jaz vem, da če vozim Kp - Lj - Kp porabim manj, če jadram, kot pa če vozim na tempomatu in po klacih regenerira.
nakaza, DGJ, Nemelk
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6315
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4828
5835

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Jun 2020, 19:36

Če se gre za zadnje elektrone, vedno čim manj jadranja in čim več regeneracije z nižjo hitrostjo... Na daljših klancih seveda.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Jul 2020, 14:38

Opravljen naslednji redni servis na 135K. Samo pregled, brez menjav. Strošek 39,20 EUR
Navigacija posodobljena. :tup:
20200702_083204.jpg
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 170
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
115
115

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a vitro » 02 Jul 2020, 15:23

Ampak prometne informacije pri nas še vedno ne delajo :(
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1592
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1525
1284

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Matej » 02 Jul 2020, 16:07

Šubelj?
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Jul 2020, 16:49

vitro je napisal/-a:Ampak prometne informacije pri nas še vedno ne delajo :(

Res je, preverjeno. Na AA pa delajo. ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na