Ioniq by Dejan (@DGJ)

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 18 Jul 2019, 14:51

Naš IONIQ je danes upihnil 2. svečko na torti. Ne bom zapisal nič novega, če rečem, da je še vedno brezhiben, deluje vse b.p. in tako kot je predvideno. Bravo Hyundai. :clap:
Prevoženih je kakšen kilometer manj od 97k km torej smo v 2. letu naredili manj kilometrov (cca 47k) od lani (cca 50k) in smo mu malo prizanašali. :giggle:
Stroški v drugem letu (zavarovanje, servisi, vinjeta, premontaže gum, polnjenje,...) so znašali 956,18 EUR

Kot zanimivost, letos sem prvič opravil podaljšanje registracije kar od doma. Zav. agent je itak prišel domov, potem sem se usedel za comp. in preko e-uprave podaljšal veljavnost prometnega dovoljenja - strošek 4,97 EUR. Čez 2 dni dobil na dom novo prometno in to je to. Praktično in ceneje kot lani ko sem šel do lokalnega ponudnika za podaljšanje registracije. :)
SimonZed, magic, matija, Matej, talker2, timo, Stromcek, Avrelij, Vremenko, dunda, Nejccc, kt57, evid, edi-b, prijazen
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4043
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4819
6254

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Jul 2019, 15:32

Hvala za ta info, nisem vedel da se da online.
DGJ
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Okt 2019, 09:44

Opravljen redni servis/pregled na 105k km. Avto še vedno b.p. deluje kot prvi dan.
Strošek servisa 56,16 EUR:
- delo EV = 34,16 EUR
- test zavor = 12 EUR
- kontrolni pregled karoserije = 10 EUR
CRF, Matej, dunda, matija
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a energija » 01 Okt 2019, 10:53

Očitno imajo različni serviserji različen način obračunavanja ali pa različne cene. Pri AUTOBINCK je test zavor stal le 7,60 €, medtem ko so mi za delo vzeli 61 €. Pregled avta (verjetno tudi karoserije) pa 0 €.
matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Okt 2019, 11:17

Se mi zdi, da servisi delujejo malo "po svoje". Ne bi bilo napak malo preveriti različne servise in pridobiti ponudbe za redni servis. :giggle:
Matej
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 10:15

Opravljen naslednji redni servis/pregled na 120k km. Avto deluje povsem brezhibno. Zdaj se že ponavljam. :giggle:
Strošek servisa pod 40 EUR. Opravljen samo pregled brez menjav.
Sem pa rekel, če lahko uredijo "škripanje" gume na voznikovih vratih. Opazno predvsem v mokrem.
So uredili. :tup:

Opozorili so me, da bo naslednjič potrebno dobro pregledati zavore in tekočino, jih razdreti in očistiti... kot so nedavno opravili na Matejevem IONIQ-i, ki sta kupljena istočasno.
CRF, Matej
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 170
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
115
115

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a vitro » 06 Feb 2020, 10:22

Pa veš, kaj so naredili glede škripanja gume? Ker meni pri novem tudi ta drgne ob pleh, sliši pa se kot slabo namazani ležaji :)
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 10:26

Na nalogu ne piše nič. Je pa serviser, ko sem mu pokazal kako in kdaj "škriplje" rekel, da bo namazal.
Poročam kako se bo obneslo.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 880
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
1044
2070

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 06 Feb 2020, 11:09

Meni so tudi že večkrat namazali, pa spet škriplje :)
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 11:29

Ok, torej sledi ponovitev. :)
Zanimivo je to, da (vsaj pri meni) škripa samo na voznikovi strani, na sovoznikovi še nikoli. :o
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 444
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
414
469

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a EVH » 06 Feb 2020, 11:54

DGJ je napisal/-a:Opravljen naslednji redni servis/pregled na 120k km. Avto deluje povsem brezhibno. Zdaj se že ponavljam. :giggle:
Strošek servisa pod 40 EUR. Opravljen samo pregled brez menjav.
Sem pa rekel, če lahko uredijo "škripanje" gume na voznikovih vratih. Opazno predvsem v mokrem.
So uredili. :tup:

Opozorili so me, da bo naslednjič potrebno dobro pregledati zavore in tekočino, jih razdreti in očistiti... kot so nedavno opravili na Matejevem IONIQ-i, ki sta kupljena istočasno.

Ali zavornega olja še niso menjali do sedaj nikoli?
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 12:03

Na vsakih 30k km naj bi preverili zavorno olje. Zdaj ali ga menjajo ali samo pomerijo pa ne vem.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1592
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1525
1284

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Matej » 06 Feb 2020, 12:05

Nejccc je napisal/-a:Meni so tudi že večkrat namazali, pa spet škriplje :)


Pri meni podobno.

Ja, čiščenje zavor je bilo pri mojem na 90kkm.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1592
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1525
1284

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Matej » 06 Feb 2020, 12:07

DGJ je napisal/-a:Na vsakih 30k km naj bi preverili zavorno olje. Zdaj ali ga menjajo ali samo pomerijo pa ne vem.


Naj bi. Samo se mi zdi, da sem jim zadnjič lepo mirno razložil da morajo obvezno vedno najprej premeriti kvaliteto potem pa vidimo kako in kaj.
Aja, strošek 40 evrov. To je smešno poceni :tup:
DGJ
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 22 Apr 2020, 22:35

Ko smo tukaj omenjali "škripanje" gume pri voznikovih vratih imam nadaljevanje...
Odkar so na servisu uredili oziroma namazali gumo, le-ta res ni več škripala, je pa začelo škripati na vodilu vrat a veste zvok kot ko odpreš vrata zelo starega avta (Hyundai pač) ;)
Vzel sem silikonsko olje in pošprical vsa vodila. Od takrat brez zvoka. Za zdaj deluje.
EVH, Matej, matija, CRF
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Jun 2020, 12:32

Da ne bom stalno samo hvalil IONIQ-a imam eno manj pozitivno izkušnjo.

Ko sem v ponedeljek zjutraj prišel do avta v garaži je bil popolnoma "mrtev". Torej ni reagiral popolnoma nič... sem iz čistega upanja, da je težava v bateriji ključa šel po rezervnega a glej ga zlomka, popolnoma isto. Torej vzrok ni ključ ampak avto.

Seveda časovna stiska in vzamem dobrega starega C-Zero, ki je imel ravno še nekaj "juicea" v sebi, da sem prišel do LJ - po Murphyju se je to zgodilo na najslabši možen trenutek, ko sem moral očeta peljati na operacijo. Ok, C-Zero ni zatajil in po previdni vožnji do LJ ga še ravno pravočasno oddam, hitro na DC in nazaj v Kamnik ugotavljat zakaj je IONIQ postal upornik. :)

Ker sem po logiki sumil (in upal) na prazen "zagonski akumulator" vmes pokličem prijatelja, da mi posodi powerbank z jump starterjem in ker ga je zanimalo kako je hudiča mogoče, da električni avto s polno baterijo ne more vžgati "zaradi premalo elektrike" :giggle: je rekel, da ga kar osebno dostavi in da skupaj pogledava.
Po fizičnem odpiranju s ključem in vstopu v avto se nekako prebijeva do sprednjega dela v (pre)majhni garaži in v trenutku priklopa klem se avto zbudi. Začne tuliti alarm - piskanje hupe kot alarmi pred 30 leti :bang: in avto lahko odpeljem vzvratno iz garaže.
Seveda avtomatično ugasnem in ugotovim, da seveda akumulator še ni dovolj poln in ga ponovno "zbudiva". Po dobri jutranji kavi se odpravim v pisarno in vmes obiščem še električarja, da mi pomeri akumulator. To je bilo po cca 15 minutah vožnje in test je pokazal povsem dober akumulator. :o
Res nisem električar ampak vedno manj mi je bilo jasno. Torej nekaj je spraznilo akumulator in zdaj deluje b.p.
Vseeno sem hotel še drugo mnenje in pokličem svoj Hyundai servis ter se popoldne naročim na "test" in pregled, da me ne bi naslednje jutro IONIQ ponovno presenetil.
Opravili so dva testa, tudi porabnike in rekli da je vse b.p. in da ne morejo nič drugega povedati kot, da naj spremljam in se ponovno oglasim, če kaj ne bo ok.

Skratka od takrat avto oziroma akumulator deluje povsem ok. Res sem iz previdnosti izklopil nekaj udobja (poklop vzvratnih ogledal, prižig luči ob odklepu, pomik sedeža nazaj za lažji vstop ipd) ampak bom zdaj to vklopil nazaj, da vidim kaj se bo zgodilo.
Nekako mislim, da bo potrebno zamenjati akumulator, kar se mi zdi prekmalu po slabih 3 letih (zanimivo, garancija nanj je samo 2 leti, kako prikladno za proizvajalca) a ga bom do menjave še malo "namučil". :giggle:
SimonZed, matija
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1592
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1525
1284

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Matej » 03 Jun 2020, 13:41

No, je kar nekaj Ioniqov katerim so menjali akumulator in to pred 100kkm. Tako da ni dvakrat za rečt, da ga boš dejansko moral zamenjati, če ne prej pa ob prvem mrazu.
Tudi v mojem je še prvi. Pričakujem pa da ga bom moral tudi sam zamenjati v roku leta...
DGJ
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1582
Avto: e-Golf 2020
706
53

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 03 Jun 2020, 14:08

Pomoje je nekaj spraznilo akumulator tako kot v koni pač sw problem. Ni to problem da bi bil slab akumulator. Je pa to slabo za akumulator saj vse kar je pod 11,5V mu ni kul, več časa kot je tko, slabše je.
warpedone, DGJ, matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2093
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2661
5074

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 03 Jun 2020, 17:24

Edino kar je bilo netipično je to, da smo se cel vikend vozili samo na kratke razdalje, do 5km in kar velikokrat bili okoli avta, ko zazna da si blizu in se potem igra z ogledali in lučmi, odpiranje vrat, prtljažnika, notranje luči itd... lahko da ga je to zmatralo.
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 249
176
24

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Maybe » 03 Jun 2020, 18:20

In kaj za boga ste izgubili ob avtu, da ste skoz okoli njega hodili? :) Z akuji je pa vedno hudič. Ista znamka in model, en drži 6 let drugi tri, vmes pa kakšnega še kap rukne. Enkrat mi je crknil dobri dve leti star in diagnoza je bila: kap. Samo še korono fašejo pa smo v riti :)
DGJ, EV+PV entuziast, Sebastijan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na