Ioniq by Dejan (@DGJ)

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 24 Mar 2019, 22:16

Lepe kilometre delate. Super.
Kar velika obraba gum je... mogoče so modeli pnevmatik taki, da je večja obraba? Avto ne more biti prav težek oziroma vsaj ne težji od IONIQ-a.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 393
Kraj: Kranj
Avto: E-up
186
13

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Upup » 24 Mar 2019, 22:59

Nekje 1300kg ima.Tako dimenzijo ima da je malo izbire. Zdaj je conti le izdelal gumo za EV. Upam da se izkaže
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 31 Maj 2019, 16:00

Opravljen servis na 90k km. Strošek z menjavo zračnega filtra 68,72 EUR.
Avto še vedno povsem b.p.
nakaza, energija, Nejccc, Matej, matija, Vodokotlic, Robie, edi-b
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 27 Jun 2019, 08:10

Po skoraj 93k km baterija še vedno v stanju, da omogoča "tovarniških" 280km dosega :)
20190620_204817.jpg
Nejccc, talker2, dunda, Robinhood, evid, nakaza, Vremenko, timo, CRF, energija, robertto, Desty, edi-b, skicEV
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 27 Jun 2019, 09:33

:clap: :party:
DGJ
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1483
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1407
1080

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Matej » 27 Jun 2019, 15:20

Top :tup:
DGJ
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a energija » 28 Jun 2019, 11:33

HA, ha ha. Meni več kot 177 dosega pri 100% napolnjeni bateriji še ni pokazal, pa ima avto samo 19.000 km. Sem pa vesel, da je očitno baterija kvalitetna v IONIQ-u.
DGJ
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
33
35

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a dunda » 28 Jun 2019, 16:16

DGJ - pred nekaj minutami sem te videl v Kamniku (mislim, da ti je sledil še en eHyundai) - in očitno imaš spet reklamni avto :-)
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 28 Jun 2019, 17:20

Iztok bo vse držalo... edino če je bilo na obvoznici, mi je sledila KIA SOUL. :)
Uporabniški avatar
Kuki
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 99
Kraj: Zagorje
Avto: Renault Twizy
117
65

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a Kuki » 28 Jun 2019, 18:21

robertto je napisal/-a:DGJ
Če si v Ljubljani se ni težko organizirati glede brezplačnega polnjenja. Rad bi te videl kako bi se organiziral v Zgornje Savinjski dolini, ki so v celi dolini samo 3 polnilnice in to sta 2 v Logarski dolini in 1 v Nazarju.


Pa še tisti dve v Logarski sta verjetno zato, ker ju je naredila tamkajšnja občina samo zaradi tega, ker država 100% financira polnilne postaje ki jih izvede občina na območjih, ki spadajo pod Natura2000. Mimogrede, a ni v Logarsko prepovedano voziti z avti čez dan?
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1112
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E. 50 LIFE
1094
929

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a robertto » 28 Jun 2019, 22:02

@Kuki
Po Logarski dolini se je dovoljeno voziti z avtomobili. ICE placa ob vstopu v dolino nekaj (5, 6 ali 7) € vstopnine na avtomobil, za EV pa je vstop prost.
Nejccc
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a energija » 29 Jun 2019, 21:06

Dejan lahko fotografiraš svoje podatke kot jaz? Predvidevam da bo tvoja povprečna hitrost precej nižja od moje.
Priponke
2450622A-828E-4982-8E0D-801387A8B301.jpeg
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 30 Jun 2019, 12:44

Gorazd je res nižja, za zadnjih cca 5k km znaša 52km/h. Pošljem še sliko v kratkem.
Sem pa imel nekje tako poprečno hitrost na vseh avtih zadnjih 10 let. Moj stil vožnje se s prehodom na EV ni spremenil.
SimonZed
dunda
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 55
Kraj: Kamnik
Avto: VW Passat
33
35

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a dunda » 30 Jun 2019, 14:11

To je zelo zelo odvisno od relacij in časov, ko se vozimo na njih. Potem pa seveda naš način vožnje. Jaz (sicer pa pravem VW dizlu) imam pogoste povprečne hitrosti tudi pod 40 km/h, pa spet drugič okrog 50-55. So pa izjeme seveda - na gor in dol.
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a energija » 30 Jun 2019, 21:32

Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.
matija, DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2126
Avto: EV Kona 64
2159
1728

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 30 Jun 2019, 22:43

energija je napisal/-a:Dejan hvala. Vsekakor lahko ugotovimo, da ima na porabo elektrike način vožnje precej večji vpliv pri elektro vozilih, kot pri ICE. Mojo Mazdo 5 lahko peljem med 6 l/100 km in 7,5 l/100 km. Torej je ta razpon precej manjši, kot pri EV. Dejan naredi z isto baterijo 280 km, medtem ko jaz le 170 km, samo zaradi različnega načina vožnje.


Morda bi tole preverili, ker nisem prepričan, da ima pri ICE manjši vpliv način vožnje, pač pa je verjetno pri EV merjenje bolj natančno, kot to lahko narediš pri ICE.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2605
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1783
890

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Jun 2019, 22:53

ICE ima najboljši izkoristek pri večji obremenitvi, 100 kW ICE ima pri naprimer 12 kW obremenitvi komaj 15 % izkoristek(90 km/h), če pa se pelješ 150 in ga obremeniš z 30 kW pa ima 25 % izkoristek goriva, zato je razlika toliko manjša.
CRF, SimonZed, DGJ, amaterB, matija, prijazen
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2364
4593

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a DGJ » 01 Jul 2019, 10:32

Mislim da nekaj doda še prestavo razmerje oziroma menjalnik. Pri EV ga ni, kar pomeni da se elektromotor vrti precej hitreje pri višjih hitrostih.
Kaj menite tisti ki ste bolj domači v tehniki? Je kaj tudi na tem?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2605
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1783
890

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 01 Jul 2019, 10:38

mislim da pri menjalniku ni neke bistvene razlike med ice in ev, oba imata najprej neko prestavno razmerje (zoe 1:9) potem pa diferencial, le da pri ice lahko menjaš set zobnikov pri ev pa ne, je pa v obeh primerih enako število zobnikov aktivnih.
DGJ
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 281
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
237
168

Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)

OdgovorNapisal/-a energija » 01 Jul 2019, 12:13

Velika razlika med Mazdo 5 in Ioniq je ta, da Mazda ima večjo porabo, ko jo vozim po mestu, ko se spustim na AC, pa se poraba zmanjša. Pri Ioniqu pa je seveda obratno in je poraba precej odvisna od hitrosti in seveda načina pospeševanja.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na