
nakup Ioniq
Re: nakup Ioniq
To itak. Sem se pa spomnil, da takrat, ko sem imel Ioniqa na testu mi ni polnil več kot 35kW, pa še hitrost je hitro padala.
Re: nakup Ioniq
Hja, vidim da ima vsak EV neke "fore", ki jih je treba vzet v zakup. A Kona se pa hitreje polni kot Ioniq ali Leaf? Kona 64 kw je pa bistveno dražji avto... Leafov je sicer kar nekaj na avto.net in tudi za dosti dostopno ceno. Ima pa slabost in to je baterija...Računam tudi na dejstvo, da bi verjetno EV skoraj nadomestil prvi avto za po SLoveniji, kar pa pomeni da mora biti za 5 oseb (3 otroci).
Zadnjič spremenil ev_fan48, dne 22 Mar 2023, 14:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: nakup Ioniq
Kona se polni hitreje kot ioniq 38, enako kot ioniq 28kwh. Leaf ne vem no, jaz bi šel vstran od tega avta, razen če TOČNO veš v kaj se spuščaš, oz je veliko bolj pametnih alternativ.
Re: nakup Ioniq
Kona se polni odcisno od tipa polnilca.
Imajo enofazne in trifazne. Na to moras biti pozoren pri nakupu.
Imajo enofazne in trifazne. Na to moras biti pozoren pri nakupu.
Re: nakup Ioniq
sm že pozabu
V bistvu sploh ni neke pametne izbire, gledam tako da bi dolgoročno še kaj prišparal na gorivu, ne da bom samo oreng plačal avto, malo manj plačeval za elektriko, pa bom potem na "nuli"...
Mogoče je pa smiselno, da kar ostanem na dizlu, ki pije 5 litrov... Ker karkoli vzamem pod 30 jurjev so neke omejitve in sklepanje kompromisov... Tesla je pa vsaj 40 jurjev nova, oziroma rabljena dobrih 30 jurjev, pa me že v osnovi skoraj tolk km, kot jih imam sedaj jaz (cca 100kkm). Če na leto delam okrog 28000 km, kih bo čez 3 leta že 200 000 km, avto pa ne bo vreden nič.

V bistvu sploh ni neke pametne izbire, gledam tako da bi dolgoročno še kaj prišparal na gorivu, ne da bom samo oreng plačal avto, malo manj plačeval za elektriko, pa bom potem na "nuli"...
Mogoče je pa smiselno, da kar ostanem na dizlu, ki pije 5 litrov... Ker karkoli vzamem pod 30 jurjev so neke omejitve in sklepanje kompromisov... Tesla je pa vsaj 40 jurjev nova, oziroma rabljena dobrih 30 jurjev, pa me že v osnovi skoraj tolk km, kot jih imam sedaj jaz (cca 100kkm). Če na leto delam okrog 28000 km, kih bo čez 3 leta že 200 000 km, avto pa ne bo vreden nič.
Re: nakup Ioniq
Da, smiselno je da ostaneš na tem kar že maš in presežne novce še naprej daješ na kup.Mogoče je pa smiselno, da kar ostanem na dizlu, ki pije 5 litrov..
Ko bo kup dost visok, da ne bo težav sfinancirat to kar bi rad mel, pa greš v nakup tega kar bi rad imel.
Edino res zelo slabo kar lahk nardiš sedaj, je da nabaviš nov ICE.
Če že ni druge, nabaviš rabljenega in razliko daš na kup.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: nakup Ioniq
Kot sem reku, mal se stegneš pa maš avto:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... dai%20Kona
Ta ma celo ventilirane zice(verjetno iz tujine?) pelje se skoraj sam, kupiš in voziš, opreme ni da ni. Še mal spusti majstr pa je.
Al pa T, ta ga pridno niža, a ima že TČ ta ali še ne?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0Model%203
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... dai%20Kona
Ta ma celo ventilirane zice(verjetno iz tujine?) pelje se skoraj sam, kupiš in voziš, opreme ni da ni. Še mal spusti majstr pa je.
Al pa T, ta ga pridno niža, a ima že TČ ta ali še ne?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 0Model%203
Re: nakup Ioniq
tole Kono sem že gledal na avto.net, sam je že 4 leta stara, odpade... Moj avto je trenutno vreden 15 jurjev in je 2018 letnik, nima smisla da dodam za eno leto mlajšega še 13 jurjev. Kakšen je pa kaj P2008 ali e-c4, ali e-Mokka?
Re: nakup Ioniq
Sam sem zamenjal EV 2 leta star za 3 leta starega ko sem kupoval. Pa ta Kona ma ziher novejšo baterijo kot karkoli rabljenega tudi če piše 2020 letnik ali manj ampak štekam, leta so problem. Kolk je pa avto vreden boš pa videl ko ga boš prodajal 

Re: nakup Ioniq
Pri rabljenih električarjih je pač izziv, ki ga jaz opažam, da je le omejen krog ljudi zainteresiran za nakup. Tričetrt interesa pri prodaji moje Kone je bilo s strani ljudi, ki so že elektrificirani.
Tudi kupec moje Kone je že bil elektrificiran, sicer z vozilom s precej manj dometa.
Skratka, slovenci se še vedno orenk delimo na električarje in fosilčke. Če pa kdo od čistih fosilčkov gleda za rabljeno robo, pa dosti gleda za bargain price. Ajde, če bo poceni, bom pa probal električarja ...
Prepričani, pa smo prepričani, da je električar prava špura.
Tudi kupec moje Kone je že bil elektrificiran, sicer z vozilom s precej manj dometa.
Skratka, slovenci se še vedno orenk delimo na električarje in fosilčke. Če pa kdo od čistih fosilčkov gleda za rabljeno robo, pa dosti gleda za bargain price. Ajde, če bo poceni, bom pa probal električarja ...
Prepričani, pa smo prepričani, da je električar prava špura.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 442
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
144178
Re: nakup Ioniq
V zadnjem mesecu se je pojavilo cel kup eGolfov in Leafov okrog 20k, pa nobeden skoraj ne prodaOgo napisal/-a: ↑22 Mar 2023, 21:03 Pri rabljenih električarjih je pač izziv, ki ga jaz opažam, da je le omejen krog ljudi zainteresiran za nakup. Tričetrt interesa pri prodaji moje Kone je bilo s strani ljudi, ki so že elektrificirani.
Tudi kupec moje Kone je že bil elektrificiran, sicer z vozilom s precej manj dometa.
Skratka, slovenci se še vedno orenk delimo na električarje in fosilčke. Če pa kdo od čistih fosilčkov gleda za rabljeno robo, pa dosti gleda za bargain price. Ajde, če bo poceni, bom pa probal električarja ...
Prepričani, pa smo prepričani, da je električar prava špura.

Re: nakup Ioniq
OK, nekateri imajo tudi prevelika pričakovanja glede cen. Moj sodelavec je eGolfa z odšteto subvencijo dobil za manj kot 20 jurjev NOVEGA.
Folk je bil pa navajen nabijat cene.
Leaf ima pa probleme z degradacijo baterije, sploh pri starejših letnikih. To se pa v tujini prodaja za male pare. 10 let star Leaf za 2500 EUR.
Folk je bil pa navajen nabijat cene.
Leaf ima pa probleme z degradacijo baterije, sploh pri starejših letnikih. To se pa v tujini prodaja za male pare. 10 let star Leaf za 2500 EUR.
Re: nakup Ioniq
Tudi T je cel kup in ne gre. Treba se je zavedat, da kupcev za EV ni veliko. Veliko se razpravlja na forumu, folk pa zaenkrat kupuje po večini ICE.
Re: nakup Ioniq
Dokler bodo take cene na javni polnilni infrastrukturi kot ga je zastavila elektro Gorenjska - pri nas v Radovljici je 80 centov/kWh + štartnina 50 centov + 3 cen/min po 180 minutah.
Z enofazno KONO npr. na omenjeni polnilnici v najboljšem primeru napolnim 21 kWh, kar bi zneslo 17,30 EUR, kar bi pri KONI zadoščalo za slabih 150 km, se pravi za 100 km pot cca 12,00 EUR.
Pri taki ceni je pot z večino ICE ugodnejša, predvsem pa vsaj manj stresna.
Sam seveda še vedno najdem pluse pri EV, a prepričati lastnika ICE, da pri takih cenah kupi EV, je pa težje.
Najprej sem bil prepričan, da je s cenikom v aplikaciji Gremo na elektriko nekaj narobe, a ko sem na FB videl objavljen račun polnilnice pri občini Radovljica (Knjižnici), sem videl, da ni heca in ni čudno, da polnilnica sameva.
Z enofazno KONO npr. na omenjeni polnilnici v najboljšem primeru napolnim 21 kWh, kar bi zneslo 17,30 EUR, kar bi pri KONI zadoščalo za slabih 150 km, se pravi za 100 km pot cca 12,00 EUR.
Pri taki ceni je pot z večino ICE ugodnejša, predvsem pa vsaj manj stresna.
Sam seveda še vedno najdem pluse pri EV, a prepričati lastnika ICE, da pri takih cenah kupi EV, je pa težje.
Najprej sem bil prepričan, da je s cenikom v aplikaciji Gremo na elektriko nekaj narobe, a ko sem na FB videl objavljen račun polnilnice pri občini Radovljica (Knjižnici), sem videl, da ni heca in ni čudno, da polnilnica sameva.
Re: nakup Ioniq
Mobile.de pravi od 6.600 dalje.Ogo napisal/-a: ↑22 Mar 2023, 23:20 OK, nekateri imajo tudi prevelika pričakovanja glede cen. Moj sodelavec je eGolfa z odšteto subvencijo dobil za manj kot 20 jurjev NOVEGA.
Folk je bil pa navajen nabijat cene.
Leaf ima pa probleme z degradacijo baterije, sploh pri starejših letnikih. To se pa v tujini prodaja za male pare. 10 let star Leaf za 2500 EUR.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 442
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
144178
Re: nakup Ioniq
Eh, pač so morali takrat dati popust, sicer bi plačali kazen zaradi premalega števila električnih tisto leto. eGolf je vreden tistega denarja, seveda moraš vedeti, zakaj ga boš uporabljal. Za v Grćijo odpade. Isto Leaf. Mogoče bi upal s Kono. Letos. Lansko leto še ne.Ogo napisal/-a: ↑22 Mar 2023, 23:20 OK, nekateri imajo tudi prevelika pričakovanja glede cen. Moj sodelavec je eGolfa z odšteto subvencijo dobil za manj kot 20 jurjev NOVEGA.
Folk je bil pa navajen nabijat cene.
Leaf ima pa probleme z degradacijo baterije, sploh pri starejših letnikih. To se pa v tujini prodaja za male pare. 10 let star Leaf za 2500 EUR.
BTW, za 2500 ne najdeš vozen el. avto. Mogoče brez baterije

Re: nakup Ioniq
V Britaniji se prodajajo 10 let stari Leafi za male pare. Je pa caka - 55% degradacije.
Od tu tudi ultra nizka cena za par jurjev.
Je pa lahko tudi tak avto OK, za nekoga, ki avto uporablja za kratke fure.
Od tu tudi ultra nizka cena za par jurjev.
Je pa lahko tudi tak avto OK, za nekoga, ki avto uporablja za kratke fure.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 20 Odgovori
- 1026 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 0 Odgovori
- 1686 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blue30
-
- 50 Odgovori
- 18397 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan
-
- 102 Odgovori
- 12841 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a warpedone
-
- 63 Odgovori
- 1910 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan