Hyundai Ioniq - predstavitev

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Take vrednosti pa jaz niti v sanjah ne dosežem. To se da doseči v pokrajini, kjer je ravnina in da si premikajoča se ovira.
Če se motim, me pa prosim podučite.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a robertto »

Saj se v prispevku na linku vidi, da se je konstantno vozil 40 km/h.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a robert »

Kolikor sem razbral je bilo vozilo del kolesarskega dogodka in je vozil z/pred/zanjimi ... torej ni bil ovira, več kot 40 kmh pa tudi ni šlo.
Dobra fora za pokazat kako gre avto.
V realnem svetu je pa res ovira.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a robertto »

Na taksen nacin tudi moj Twizy naredi vec kot 100km
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Realna "poraba" na mojem IONIQU ta vikend:
- Kamnik - Dajla, AC 130 kjer je dovoljeno, sicer manj, magistralke po omejitvah = 12,9kWh/100km, poprečna hitrost cca 80km/h (potreboval sem 1 uro in 55 min za 165km)
- Dajla - Kamnik, sem pričakoval višjo porabo (zaradi dviga) a je bila zaradi večje gneče še malo nižja = 12,8kWh/100km sem pa porabil precej več časa 2 uri in 50 min. torej nižja poraba zaradi precej manjše poprečne hitrosti.

Na poti na morje in potem nazaj sem startal s polno baterijo in mi je ostalo še 40km.
Žal pa nimam foto dokumentacije.
timo, talker2, instrukcije, Matej, robert, Desty, CRF, Bsheep
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Ioniq 2018 bo imel 200mile+ dometa.

http://www.myelectriccarforums.com/hyun ... e-in-2018/

počakam na tega
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

mitjap napisal/-a:Ioniq 2018 bo imel 200mile+ dometa.

http://www.myelectriccarforums.com/hyun ... e-in-2018/

počakam na tega
Hmm, tale novica je iz 2016
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a mitjap »

2018 bo pa hmal ce bo res 200mile+ bo top
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Že s tem modelom lahko v 24-urah prevozimo zavidljivo razdaljo - rekord je 2105,6km
https://www.goingelectric.de/forum/hyun ... 27214.html

Odličen dosežek.
mkonci, matija
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a FSP »

Zanimiv clanek http://pushevs.com/2017/10/20/hyundai-i ... -underway/ predvsem tisti del o ceni baterije..
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a matija »

Kak pa je vir za ta podatek o ceni baterije? Ker to pomeni nekje 145$/kWh kar je izredno dobro.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

robertto napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW
Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dzun Tao napisal/-a:
robertto napisal/-a:Kia Soul pa bo vlekla vseh 100kW
Kaj pomenijo ta hitra polnjenja za baterije? Do katere hitrosti polnjenja ni bistvenih vplivov na baterije?
Odvisno od velikosti baterije.... Do 2C je načeloma vse OK. Seveda pod pogojem da je baterija na primerni temperaturi.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@CRF kaj pomeni 2C?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dvakratni nazivni tok baterije za katerega je narejena. Po moči nekako kapaciteta brez "h" 22kWh = 1C = 22kW

Naj me pa kdo popravi če sem slučajno kaj zamešal... 100Ah baterija ima 1C tok enak 100A. Te naše baterija se pa bolj merijo v kWh, amapk mislim da se princip prenese.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Načeloma BMS skrbi za življensko dobo baterije (hitrost polnjenja in temperatura) - vsaj pri Ioniqu je tako in se ne rabite prevreč obremenjevat s tem ker jo hladi, ko je to potrebno, da je stanje kar se da optimalno... Bo pa seveda čas pokazal.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a CRF »

DGJ napisal/-a:Če sem prav razumel baterija, ki ima kapaciteto 25kWh načeloma ni problema, če se polni s 50kW in tako dalje glede na kapaciteto.
Tako nekako, ampak kot sem napisal zgoraj! Temperatura igra glavno vlogo.... pri 20 stopinjah lahko 50kW, pri 40, pa nikakor!

In kot je Robinhood napisal, načeloma za vse to skrbi BMS....Razen če želi kdo še extra pazit na baterijo. Potem lahko pazi da ne polni ko je vroča, ko je mrzla, ko je polna....
DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a DGJ »

To funkcijo bi pa jaz imel v IONIQ-u - https://youtu.be/te6VqldjTT8?t=1185 (CREEP)

To mi je ena od pomanjkljivosti, ki jo ima BMW i3 odlično rešeno - avto se pač ustavlja in se sam ustavi ter stoji. IONIQ se vede kot klasični avtomatik in leze stalno naprej. Moraš pritisniti zavoro da se popolnoma ustaviš, sicer ima AUTO HOLD a še vedno ga je potrebno z zavoro povsem ustaviti.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hyundai Ioniq

Odgovor Napisal/-a Matej »

Se strinjam. Lahko bi imel še več...npr. avtomatski preklop iz zasenčenih luči v dolge in obratno.
DGJ
Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”