Degradacija baterije

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5395
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3906
4224

Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Sep 2019, 11:09

Ker vemo da imajo vsi Hyundai neuničljive baterije (OBD vedno javlja 100% SOH), je tole zanimiv test/meritev, da vidimo približno kje smo v realnosti.

Tale Ioniq je (približno) na 92% SOH po 92.000 kilometrih.

DGJ, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 732
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
622
414

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a warpedone » 05 Sep 2019, 11:13

Auč.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1522
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1915
3686

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a DGJ » 05 Sep 2019, 11:26

Jaz lahko dodam, da pri mojem, ki ima 102k km dosegam še enake razdalje ali celo večje kot prvi dan ko sem ga prejel.
GOM se mi trenutno prikazuje največji v celotnem lastništvu.

Kot sem že omenjal, če je degradacija, jo v dejanski uporabi vozila ni opaziti.
nakaza
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1246
Kraj: 1108
Avto: Kona
1287
1159

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 05 Sep 2019, 11:45

Pri vsakem avtu je degradacija baterij, vprašanje je le koliko pri katerem. Mislim, da če ne bo kaj hudo narobe, pri Koni64 ne bomo mogli tega testirat prej kot pri 100.000 ali 200.000km, ker bi morala biti ta degradacija zanemarljiva 8-)

Lahko pa ugibamo, da bo pri 100.000km 3% in pri 500.000km 15-20%?
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 732
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
622
414

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a warpedone » 05 Sep 2019, 11:57

Tipično stvar ni linearna ampak neka 'poljubna' krivulja.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1191
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1074
684

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a Matej » 05 Sep 2019, 11:58

DGJ je napisal/-a:Jaz lahko dodam, da pri mojem, ki ima 102k km dosegam še enake razdalje ali celo večje kot prvi dan ko sem ga prejel.
GOM se mi trenutno prikazuje največji v celotnem lastništvu.

Kot sem že omenjal, če je degradacija, jo v dejanski uporabi vozila ni opaziti.


Tudi sam ne opazim neke razlike. Letos sem celo dosegel, večkrat, višji GOM kot v prvem letu...
DGJ, SimonZed
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1246
Kraj: 1108
Avto: Kona
1287
1159

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 05 Sep 2019, 12:05

warpedone je napisal/-a:Tipično stvar ni linearna ampak neka 'poljubna' krivulja.


Drži, zato bi bilo fajn vedeti neko povprečno krivuljo in če opaziš bistveno odstopanje začneš težiti z garancijo, servisi, zamenjavo,...skratka adrenalin se poveča :giggle:
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 116
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
153
65

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a EVH » 05 Sep 2019, 12:24

Današnja pot v Koper:
Do cca Kozine po 102km: 102×112÷0.4=28,56
Do Kopra in še malo okrog 179km: 179×97÷0.64=27,13
Tako, da ni prav jasno.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3078
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3235
4381

Re: Degradacija baterije

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Sep 2019, 07:50

Vsaka baterija v prvem letu izgubi nekje 5% SoH. Padec je najprej vecji, nato skoraj linearno pocasi pada. Ce se v avtu to ne vidi, je le proizvajalec naredil vecji buffer.
darjan, DGJ, Vremenko

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na