Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Jst bi ga menjal na 200-300k za ziher, glede na to kake km se dela z el avti in glede na to da je diferencial in reduktor bolj obremenjen saj poganja el avto in regerira, torej deluje tudi med ustavljanjem. Bojo pa takrat avti izven garancije tako da po želji
Re: Ioniq - Tomaž
Danes polnil na Molu od 10 do 92%. Če že plačam, naj bo poln.
Polnjenje do 80% 48kw, potem počasi na dol do 22kw
Skupaj 35min. IONIQ 28 JE ZAKON!
Polnjenje do 80% 48kw, potem počasi na dol do 22kw
Skupaj 35min. IONIQ 28 JE ZAKON!
Re: Ioniq - Tomaž
In koliko si plačal?EVH napisal/-a:Danes polnil na Molu od 10 do 92%. Če že plačam, naj bo poln.
Re: Ioniq - Tomaž
7,90 € oziroma 3,95 € ob unovčitvi 50 točk z MOL FOR ME karticoStromcek napisal/-a:In koliko si plačal?EVH napisal/-a:Danes polnil na Molu od 10 do 92%. Če že plačam, naj bo poln.
Vsako začeto polnjenje se šteje za eno polnjenje, ne glede na količino porabljene električne energije ali trajanje polnjenja.
Polnjenje lahko plačate z gotovino ali kartico.
https://molplugee.si/si
Re: Ioniq - Tomaž
Za 50l goriva dobiš 50 točk. Se splača imet še kakšen ICE doma. (al pa ga ima kakšen žlahtnik)Stromcek napisal/-a:In koliko si plačal?EVH napisal/-a:Danes polnil na Molu od 10 do 92%. Če že plačam, naj bo poln.
Re: Ioniq - Tomaž
Testiranje degradacije baterije 96000km:
Zunanja temp 11stC, temp baterije 17stC
Vožnja s postanki, različne ceste, AC max 96km/h
217km, 114Wh, porabil 97% = 25,50/28= 0,91
Je 9%degradacije?
Praznenje baterije:
po ravnem delu AC, z zadnjimi 14% naredil 24km
po polnjenju na 80%,na poti domov, +200mnv, s prvimi 15% naredil 43km.
Zunanja temp 11stC, temp baterije 17stC
Vožnja s postanki, različne ceste, AC max 96km/h
217km, 114Wh, porabil 97% = 25,50/28= 0,91
Je 9%degradacije?
Praznenje baterije:
po ravnem delu AC, z zadnjimi 14% naredil 24km
po polnjenju na 80%,na poti domov, +200mnv, s prvimi 15% naredil 43km.
Re: Ioniq - Tomaž
Sam boš vedel kolk je degradacije če si naredil kaki test na začetku, uglavnem za 100k super rezultati, na začetku je nekaj degradacije pol pa gre to počasi.
Re: Ioniq - Tomaž
Na začetku nisem testiral na ta način, definitivno, pa zadnji procenti niso padali tako hitro.
Re: Ioniq - Tomaž
Danes sem zaključil test porabe pri različnih gumah, zimskih Continental, ki sem jih dal dol, starimi letnimi Michelin EnergySaver in novimi letnimi Bridgeston Turanza.
Vožnja med Šmartnim in Vodicami, kolikor se je dalo brez tovornjakov.
Če so pri zimskih in starih letnih rezultati kar primerljivi, pa pri Bridgeston nikakor nesem mogel uskladiti tri podobne vožnje.
Vseeno pa se mi zdi poraba z Bridgeston večja.
Vožnja med Šmartnim in Vodicami, kolikor se je dalo brez tovornjakov.
Če so pri zimskih in starih letnih rezultati kar primerljivi, pa pri Bridgeston nikakor nesem mogel uskladiti tri podobne vožnje.
Vseeno pa se mi zdi poraba z Bridgeston večja.
Re: Ioniq - Tomaž
Še to, gretje/klima je bilo vedno izklopljenoEVH napisal/-a:Danes sem zaključil test porabe pri različnih gumah, zimskih Continental, ki sem jih dal dol, starimi letnimi Michelin EnergySaver in novimi letnimi Bridgeston Turanza.
Vožnja med Šmartnim in Vodicami, kolikor se je dalo brez tovornjakov.
Če so pri zimskih in starih letnih rezultati kar primerljivi, pa pri Bridgeston nikakor nesem mogel uskladiti tri podobne vožnje.
Vseeno pa se mi zdi poraba z Bridgeston večja.
Re: Ioniq - Tomaž
Danes sem naredil test porabe v hrib in nazaj. AC OFF, baterija 17,8 st.C
Gor:
Dolžina poti 2,7km (5min)
Povprečna hitrost 33km/h
Poraba 1300Wh
Dol:
Dolžina poti 2,7km (5min)
Povprečna hitrost 33km/h
Regenerirano 744Wh
Poraba skupaj gor in dol za 5,4km je 556Wh
Potem pa sem naredil še 5,5km po ravnini s povprečno hitrostjo 33km/h. (11min) Pozabil pa sem izključiti AC.
Poraba 540Wh
33km/h je bilo obakrat, brez da bi se posebej trudil, vožnja pa enako udobna gor in dol.
Gor:
Dolžina poti 2,7km (5min)
Povprečna hitrost 33km/h
Poraba 1300Wh
Dol:
Dolžina poti 2,7km (5min)
Povprečna hitrost 33km/h
Regenerirano 744Wh
Poraba skupaj gor in dol za 5,4km je 556Wh
Potem pa sem naredil še 5,5km po ravnini s povprečno hitrostjo 33km/h. (11min) Pozabil pa sem izključiti AC.
Poraba 540Wh
33km/h je bilo obakrat, brez da bi se posebej trudil, vožnja pa enako udobna gor in dol.
Re: Ioniq - Tomaž
Predvidevam, da so Michelin prišle z novim avtom. Koliko si imel obrabljene ob menjavi in po cca koliko prevoženih km?
Re: Ioniq - Tomaž
@EVH
Zanimiv test in neverjetnen rezultat!
Morebitne napake bi lahko bile:
-da računalnik v EV ni povsem točen (npr. da prikazuje podatke o regeneraciji večje, kot so realno)
-da ravnina ni bila povsem ravna, ampak (vsaj malenkost) navzgor. Npr. iz LJ do KR zahod nikjer nimaš občutka, da bi se kaj dvigovalo, pa je kar nekaj višinske razlike...
Ampak še vedno impresivna regeneracija!
Zanimiv test in neverjetnen rezultat!
Morebitne napake bi lahko bile:
-da računalnik v EV ni povsem točen (npr. da prikazuje podatke o regeneraciji večje, kot so realno)
-da ravnina ni bila povsem ravna, ampak (vsaj malenkost) navzgor. Npr. iz LJ do KR zahod nikjer nimaš občutka, da bi se kaj dvigovalo, pa je kar nekaj višinske razlike...
Ampak še vedno impresivna regeneracija!
Re: Ioniq - Tomaž
Ja, gume so bile na novem gor, naredil sem 65000km, spredaj so imele še 2mm, zadnje pa vsaj 3mm.DGJ napisal/-a:Predvidevam, da so Michelin prišle z novim avtom. Koliko si imel obrabljene ob menjavi in po cca koliko prevoženih km?
Re: Ioniq - Tomaž
Ravnina je bila po Šiški.prijazen napisal/-a:@EVH
Zanimiv test in neverjetnen rezultat!
Morebitne napake bi lahko bile:
-da računalnik v EV ni povsem točen (npr. da prikazuje podatke o regeneraciji večje, kot so realno)
-da ravnina ni bila povsem ravna, ampak (vsaj malenkost) navzgor. Npr. iz LJ do KR zahod nikjer nimaš občutka, da bi se kaj dvigovalo, pa je kar nekaj višinske razlike...
Ampak še vedno impresivna regeneracija!
Re: Ioniq - Tomaž
Minilo je dve leti od nakupa Ioniqa, hkrati pa prevoženih točno 100.000km.
Stroški servisov so znesli skupaj 402eur, v tej ceni so tudi brisalci. V tej ceni pa ni platišč in pnevmatik, temnenja stekel in nalepke na sprednji maski. Strošek porabljene energije ocenjujem na 1400eur. Sicer je bila skupna povprečna poraba v dveh letih 12,1kWh/100km
Strošek na prejšnjem avtu s 300.000km bi bil za servise vsaj cca 2000eur, za gorivo pa 10.000eur.
Stroški servisov so znesli skupaj 402eur, v tej ceni so tudi brisalci. V tej ceni pa ni platišč in pnevmatik, temnenja stekel in nalepke na sprednji maski. Strošek porabljene energije ocenjujem na 1400eur. Sicer je bila skupna povprečna poraba v dveh letih 12,1kWh/100km
Strošek na prejšnjem avtu s 300.000km bi bil za servise vsaj cca 2000eur, za gorivo pa 10.000eur.
- Priponke
-
- Zajeta slika.JPG (46.99 KiB) Pogledano 3951 krat
Re: Ioniq - Tomaž
Sam sem ob nakupu naračunal, da z EV prišparaš nekje okoli 10centov na km pri seštevku vseh stroškov proti ICE (vse razen nakupne cene). Računica je pa nato pri vsakomur drugačna, ker je odvisna koliko se voziš in kako drag avto kupiš oziroma si privoščiš (velja tako za EV kot ICE).
Pri meni bo tako razlika med konoEV in enako opremljeno konoICE pokrita v treh letih, pri tebi, ker imaš cenejši Ionici še prej, kar tale tvoj izračun potrjuje tudi v praksi.
Pri meni bo tako razlika med konoEV in enako opremljeno konoICE pokrita v treh letih, pri tebi, ker imaš cenejši Ionici še prej, kar tale tvoj izračun potrjuje tudi v praksi.
Re: Ioniq - Tomaž
Sicer nima veze z Ioniqom,ampak pri nas bo razlika pol manjša. Bencinski citigo je pil dobrih 5 litrov (=cca 7c/km po predkoronskih cenah), e-up pa zaenkrat 15 kWh (=cca 1,6c/km pri nočnem polnjenju upoštevajoč polnilne izgube). Ostalo je tam-tam: servisi za škodo so bili poceni, tako da tudi če bodo zdaj še cenejši + nič takse za uporabo cest, to ravno (upam) pokrije dražje zavarovanje.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek