Ioniq - Tomaž

EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 23 Jul 2019, 07:45

Pozdravljeni,
forum spremljam že več kot leto, zdaj pa se še sam pridružujem kot član.
Avto imam 15 mesecev in 60.000 km. Pred nakupom sem bil precej skeptičen kako bom pri toliko prevoženih km letno zdržal stres, ki ga bo povzročal prikazan domet. Imam še dizla, ki s polnim tankom naredi 1200 km in je 200 km že rezerva, zdaj pa je ioniq vsako jutro že ob odhodu na rezervi.
E avte sem spremljal že leta pred tem, bil sem celo na tečaju za predelavo pri Pečjaku.
Spoznal sem dva lastnika, enega s Soulom 27kw in drugega z i3. Oba zadovoljna.
Lani je malo pred odločitvijo prišel na trg PHEV. Prepričan sem bil, da bo to pravi avto zame. Vzel sem ga za test, napolnil bencin do vrha in naredil 200 km. Prvih 50 je šlo res na elektriko, najprej pa kot hibrid. Potem sem spet natočil bencin do vrha. Poraba na računalniku je kazala 3,7L v resnici pa je bila 4,3L. 3,7L mi je bilo še sprejemljivo, 4,3L pa ima porabo najbrž tudi hibrid. Avto je bil na zalogi, kar mi je dalo malo misliti. V tistem času so vsi čakali na EV vsaj 6 mesecev, zame nesprejemljivo, saj bo čez 6 mesecev na trgu že kaj boljšega. Ko pa so mi obljubili dobavo v enem mesecu nisem več pomišljal in se odločil. Prej kot je avto prišel, sem imel urejene dokumente.
Doma sem v tem času pripravil polnilnico, ki sem jo naredil iz prenosne polnilne postaje z izbiro med 10,16,20,32A za 300eur. Polnim na 20A.
Avto je presegel vsa pričakovanja.
Moje vožnje so zelo nepredvidljive, vsak dan med tednom obvezno vsaj 120 km, včasih pa tudi do 400. Vse po Sloveniji. Težavo predstavlja nekoliko le še Koroška. Sicer sva bila pa tudi že na Mljetu. Počasi, s spanjem v Makarski.
Moja hitrost vožnje po števcu ne presega 110km/h, včasih tudi samo 95km/h. Po Sloveniji izguba časa na dolžini 100km poti zame ni prehuda.
Sicer spremljam redno mesečno porabo, ki je bila npr. v juniju 10,8kw/100km.
Še nekaj malenkostih težav: ko vrtim volan, je glasen motor volana, pozimi bolj. Čriček v vzvratnim ogledalu. In zvok kot bi bil slab ležaj, ali pa trenje v reduktorju. Minimalno, mogoče kasneje, na daljši vožnji. Na servisu vedo, vendar ne sitnarim, saj je v garanciji.
Tako na kratko in lep pozdrav.
nakaza, Dzun Tao, DGJ, evid, bnovak88, timo, crunchy, Robie, Nejccc, Vodokotlic, pirpy, FV-EV, magic, CRF, Avrelij, jay, skicEV, robertto, edi-b, dro18, Matej
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1210
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1076
699

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a Matej » 23 Jul 2019, 08:48

Dobrodošel na forumu in srečno vožnjo še naprej.
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1531
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1925
3702

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a DGJ » 23 Jul 2019, 09:47

@EVH čestitke za nakup. Srečno in varno vožnjo želim ter še veliko brezskrbnih kilometrov. :tup:
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 04 Okt 2019, 15:50

Včasih moram kabel izklopiti med AC polnjenjem tako, da odklenem avto. Ali je to v redu? Ali avto prekine polnjenje predno izvlečem kabel? Upam, da se polnjenje na ta način ne prekine "na silo".
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5416
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4259

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Okt 2019, 16:03

Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
Admin @ EVSVET.eu
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 04 Okt 2019, 16:18

CRF je napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.


Ja, mislil sem to prvo. Torej je ok, ker se kabel takrat odklene.
Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2223
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1496
681

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a pirpy » 04 Okt 2019, 17:13

EVH je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.



Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.

enemu c-zeru je ravno takrat crknu polnilec in sedaj se to ne sme delati.:)
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5416
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4259

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Okt 2019, 17:55

V nobenem primeru ni zaželjeno izklapljat velike porabnike z izvlekom kabla. Je pa res da to ne predstavlja neke hude nevarnosti za avto.
Pač izklopiš najprej na strani avta, pa potem šuko.... ali varovalko...

PS. Preden sem imel polnilnico sem celo imel stikalno uro ki je vsako noč izklopila med polnjenjem, pa je Zoe še vedno živa...
Admin @ EVSVET.eu
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 26 Okt 2019, 09:45

Potovanje v Omiš
Turjak-Kočevje-Vinica-Brinje 152km, 2h08min povpr.hitrost 76km/h, po AC 110km/h,  povpr.poraba 13,9kWh/100km, temperatura 5st.C
SOC od 100 do 20%

Napolnil od 20 do 81%, 30min
Brinje - Zadar 153km, 1h45min, povpr.hitrost 93km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km temperatura 16st.C (do predora sv. Rok 16kWh/100km, 2st.C) soc 10%
edi-b, matija, Vodokotlic, Matej, DGJ, vitro
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 688
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
407
369

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 26 Okt 2019, 12:44

Me zanima koliko bo nazaj poraba :)
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 26 Okt 2019, 13:50

Zadar, napolnil od 10 do 90%, 33 min
Zadar - Omiš 170km, 2h6min povpr. hitrost 86km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km, temp 22 st. C. Soc 23%

Skupaj
475 km, povpr.poraba 13,0kWh/100km, čas potovanja 7h
edi-b, DGJ, vitro, evid
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 26 Okt 2019, 13:50

Vodokotlic je napisal/-a:Me zanima koliko bo nazaj poraba :)


Napišem v sredo.
Vodokotlic
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 27 Okt 2019, 18:59

Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
Priponke
IMG_20191027_185937.jpg
vitro, edi-b, CRF, DGJ, Vodokotlic, evid, Matej
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1281
Kraj: 1108
Avto: Kona
1330
1186

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 27 Okt 2019, 19:07

EVH je napisal/-a:Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.


V Mostarju bo najbljižja, ampak počasna :smirk:
edi-b
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
69

Re: Ioniq - Tomaž

OdgovorNapisal/-a EVH » 30 Okt 2019, 17:33

Pot domov, včeraj do Vodic pri Šibeniku po magistrali, nisem spremljal porabe. Danes po magistrali do Zadra, tam sem dopolnil na 94%.
Zdelo se mi je, da bi bilo od Zadra 110km/h po AC preveč, da bi prišla do Brinja, zato sem vozil 96km/h.
Zadar - Brinje 151km, povpr. hitrost 86km/h, po AC 96km/h, povpr.poraba 13,4kWh/100km, temp. Zadar 12 st.C ,od predora sv. Rok 7st.C, Soc 20%.
Napolnil na 90%
Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 151km soc 19% temp 6st.C
Skupaj
Zadar - Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 302km, povpr.hitrost 77 km/h, povpr.poraba 13,2kWh/100km, čas vožnje 4h11min, plus polnjenje.
Očitno je k visoki porabi največ prispevala nizka temperatura. Nekaj tudi nadmorska višina. Vendar mi ni čisto jasno kako. Za gretje kabine ne prav veliko, Baterija pa je bila menda tudi na "sobni" temperaturi. Že iz Vodic do zadra je bila po magistrali poraba 12,5kWh, pri temp 12st.C in hitrosti okoli 80km /h
Sem naročil Obd link LX, ker me zanima kakšne so temp v bateriji.
Na Brinju je pred mano polnila Tesla 3 LR dual motor zadarske reg. Je rekel tip, da ima še Leafa, zdaj ko ima Teslo vidi, da je leaf samo za po mestu in ko imaš Teslo, nikoli več kaj drugega. Sem ga vprašal zakaj ni šel na supercharger, ki je malo nazaj, je rekel, da ni hotel dol z AC, pa ker je elen zastonj.
edi-b, CRF, DGJ, evid, Matej

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na