Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ali lahko tisti, ki imate IONIQ-a že “zelo dolgo” napišete, kdaj ste ga kupili, koliko km ima in kako je s kapaciteto baterije?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Skoraj enako sem hotel sam vprašat. Oziroma mene zanima če ima sploh že kdo SOH pod 100%. Pri koliko km začne padat?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Meni SOH glede na Torque ni še nič padel. Tudi dejansko ne opažam kakšne hude degradacije.
Imam pa slabih 43.000 km.
Če se vozim sam imam v sport načinu, če je še kdo v avtu pa normal. Po AC vozim med 130 in 135 km/h, dejansko ga ne šparam. Doma polnim do 100 %, saj velikokrat ne vem, koliko ga bom drug dan rabil. Se pa zgodi da je tudi dan ali 2 priklopljen, ker ga ne rabim. Zelo različno.
Imam pa slabih 43.000 km.
Če se vozim sam imam v sport načinu, če je še kdo v avtu pa normal. Po AC vozim med 130 in 135 km/h, dejansko ga ne šparam. Doma polnim do 100 %, saj velikokrat ne vem, koliko ga bom drug dan rabil. Se pa zgodi da je tudi dan ali 2 priklopljen, ker ga ne rabim. Zelo različno.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Avto kupljen 18.7.2018.
Do danes prevoženih 76.000 km
SOH na Torque kaže 100%.
Do zdaj nisem opazil zmanjšanja kapacitete. Niti nisem nikjer na spletu zaznal kakšnega zapisa uporabnikov, ki bi kazalo na to.
Mogoče je dobro merilo tudi poizvedeti od kakšnega uporabnika KIA SOUL EV. Mislim, da imajo nekateri že preko 100.000km.
Do danes prevoženih 76.000 km
SOH na Torque kaže 100%.
Do zdaj nisem opazil zmanjšanja kapacitete. Niti nisem nikjer na spletu zaznal kakšnega zapisa uporabnikov, ki bi kazalo na to.
Mogoče je dobro merilo tudi poizvedeti od kakšnega uporabnika KIA SOUL EV. Mislim, da imajo nekateri že preko 100.000km.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Samo Soul nima Li-Po akumulatorjev, kot jih ima Ioniq? Ali imam napačno informacijo?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Jaz nimam nič uradno zmerjenega. Razen po občutku je nekje doseg kot lansko leto.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Uau, Hyundaii so neuničljivi. Do konca bo 100%
Soul ima druge baterije ja, ne vem pa kaj/če je razlika.
Soul ima druge baterije ja, ne vem pa kaj/če je razlika.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Aha ok, sem narobe sklepal, da so iste/podobne, ker sta sestrski podjetji.
Vsekakor bom(o) tukaj zagotovo zapisali, ko bomo dejansko opazili degradacijo. To ste me strokovnjaki tukaj že podučili, da degradacija vsekakor je, samo do sedaj kot kaže še ni opazna.
Vsekakor bom(o) tukaj zagotovo zapisali, ko bomo dejansko opazili degradacijo. To ste me strokovnjaki tukaj že podučili, da degradacija vsekakor je, samo do sedaj kot kaže še ni opazna.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Jaz sem računal da Hyundai štarta s kapaciteto večjo od nazivne in dokler ne pade pod nazivno pač izpisuje 100%, ampak da je po 75.000km še vedno nad nazivno.... Hmmmm. Sedaj pa ne vem več kaj naj si mislim o tem podatku...
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ali je možno, da kapaciteta baterije vedno kaže 100%, le da domet ni več isti? Jaz mislim, da bo 100% kazalo tudi takrat, ko bo baterija imela kapaciteto samo 80%. Zakaj? Zato ker ko bomo polnili, bomo pač napolnili 100% obstoječe kapacitete.
Če ponazorim razmišljanje s plastičnim 50 litrskim sodom, ki se s časom krči. Čez 5 let ga lahko napolnite 100%, a vanj boste spravili le 45 litrov.
Predvidevam, da lahko kapaciteto baterije izmerijo le na servisu.
Če ponazorim razmišljanje s plastičnim 50 litrskim sodom, ki se s časom krči. Čez 5 let ga lahko napolnite 100%, a vanj boste spravili le 45 litrov.
Predvidevam, da lahko kapaciteto baterije izmerijo le na servisu.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
SOC (state of charge) in SOH (state of health) nista isto.
Mislim, da je tu govora o SOH.
Mislim, da je tu govora o SOH.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Tukaj gre sa meritev SOH-a (state-of-health) in ne SOC-a (state-of-charge). Predvidevam, da je SOH pravilno izračunan (100%) glede na to koliko energije baterija ponudi uporabniku. No, prej ali slej, ko ne bo več notranjih rezerv, bo morala začeti padati. Pri Nissanu so ubrali drugačno taktiko in ne manjšajo notranje rezerve, temveč prikazujejo dejanski padec kapacitete. Kaj je bolje, ne vem. Lažje pa bi mi bilo pri srcu, da bi Leaf raje manjšal notranje rezerve in nekaj časa pisal 100%.energija napisal/-a:Ali je možno, da kapaciteta baterije vedno kaže 100%, le da domet ni več isti? Jaz mislim, da bo 100% kazalo tudi takrat, ko bo baterija imela kapaciteto samo 80%. Zakaj? Zato ker ko bomo polnili, bomo pač napolnili 100% obstoječe kapacitete.
Če ponazorim razmišljanje s plastičnim 50 litrskim sodom, ki se s časom krči. Čez 5 let ga lahko napolnite 100%, a vanj boste spravili le 45 litrov.
Dejanski SOH bi lahko izmerili zgolj tako, da bi EV napolnili do 100% in ga potem nadzorovano praznili praktično do 0% (seveda enak test tudi pri novem EV).
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ena zanimiva se mi je utrnila
Kaj če so malce spremenili politiko o SOH in le ta vedno kaže 100 % le, da s časom avto malce več kuri
To bi lahko bil razlog, da ima CRF na svoji zoe s staro baterijo povprečno porabo v teh mrzlih dneh 23 kWh/100 jaz z novo pa 16.5kW/h/100km . ?
Kaj če so malce spremenili politiko o SOH in le ta vedno kaže 100 % le, da s časom avto malce več kuri
To bi lahko bil razlog, da ima CRF na svoji zoe s staro baterijo povprečno porabo v teh mrzlih dneh 23 kWh/100 jaz z novo pa 16.5kW/h/100km . ?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Seveda je možnosti prikaza, izračuna itd lahko več.
Meni osebno je najbolj pomembno koliko lahko prevozim z določenim % baterije. Zdaj pozimi lahko s 100% prevozim med 200 in 215 km kar je enako kot lani, ko je bil v takem času avto star 6 mesecev in prevoženih cca 25.000 km.
Me pa resnično zanima kako se bo baterija izkazala v kasnejšem obdobju.
Glede na vse raziskave, poročila izkušnje drugih sem pričakoval cca 3% degradacije na leto. In če se bo izkazalo da jo je manj, bom povsem zadovoljen in pomirjen.
Meni osebno je najbolj pomembno koliko lahko prevozim z določenim % baterije. Zdaj pozimi lahko s 100% prevozim med 200 in 215 km kar je enako kot lani, ko je bil v takem času avto star 6 mesecev in prevoženih cca 25.000 km.
Me pa resnično zanima kako se bo baterija izkazala v kasnejšem obdobju.
Glede na vse raziskave, poročila izkušnje drugih sem pričakoval cca 3% degradacije na leto. In če se bo izkazalo da jo je manj, bom povsem zadovoljen in pomirjen.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
@pirpy, ampak Zoe "lepo" kaže SOH ki z leti pada... Mislim da je moja poraba kar realna. Gretje do konca in kratke relacije. Tudi AC vmes.
@DGJ, saj to. Povsod sem bral da je par % degradacije že smo zaradi staranja.
@DGJ, saj to. Povsod sem bral da je par % degradacije že smo zaradi staranja.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Nekaj vzpodbudnega iz tujega foruma
No, I have not heard of any Ioniq Electrics in Korea with an SOH less than 100%.
Here on Jeju Island there are 5,690 Ioniq Electrics. Some of them surely must have some degradation by now but there's nothing in the news or on the forums.
It took 4 years before we began to get posts about degradation on the Kia Soul EV batteries.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ioniq ima baterijo litij-ionski polimer
KIA Soul pa isto. Podatki so poiskani na uradnih straneh prodajalcev in Wikipedia.
KIA Soul pa isto. Podatki so poiskani na uradnih straneh prodajalcev in Wikipedia.
- Priponke
-
- EA3091D7-03D3-4F1A-978F-608F4EAC3BF7.jpeg (89.71 KiB) Pogledano 6281 krat
-
- A468AA94-F6CF-414C-9DD4-6F11D5CA164E.jpeg (94.94 KiB) Pogledano 6281 krat
-
- E13621BD-73E4-41DB-8F5D-FEAD278FAF55.jpeg (134.53 KiB) Pogledano 6281 krat
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Se SOH za KIA Soul. Po 14 mesecih in prevozenih 45000km je baterija se vedno 100%. Izmerjeno je bilo na servisu pred 4 dnevi. Upam, da ne bo kazalo 100% do konca garancije (7 let) potem pa kar naenkrat padec pod 70% zmogljivosti.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek