Štos je v tem, da nihče, razen Hyundaia, ne ve. Mislim, da je Anglež govoril o tem v enem videu, da kako naj bi kupec uveljavljal garancijo, če nima nobene informacije (razen svojih izkušenj)... Dokler bo skozi leta doseg enak, bomo zadovoljni.CRF napisal/-a:To ne vem če se res grejo. Ker to pomeni da, slabša bi bila baterija, do večjega SOC bi se polnila in še bolj bi se uničevala...SimonZed napisal/-a:To, da mu SOH kaže 100 %, me ne preseneča, saj verjetno žre rezervo v ozadju, šele potem bo začel padati.
Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Kolikor je meni znano je to IONIQ EV z največ prevoženimi kilometri... res pa nisem strašno brskal po netu.matija napisal/-a: Kaj pa za Ioniqe pravijo na tujih forumih? Verjetno so ze kaksni s preko 250k
No, sigurno je kje kakšen z več prevoženimi, če ne drugače za potrebe testa proizvajalca, a ni nikjer nič dokumentirano in objavljeno.
Če kdo najde kakšen zapis, naj objavi tukaj.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ich sprache nicht Deutch. Kaj je tip s tem video posnetkom povedal?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
To kar je predzadnji napis v videu, ki je v univerzalnem jeziku.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ampak ali je to kaj v zvezi z naslovom te debate (kapaciteta baterije skozi čas)?DGJ napisal/-a:To kar je predzadnji napis v videu, ki je v univerzalnem jeziku.
Kolikor sem iz prispevka videl, se je baterija iz 24 oC segrela na 40 oC. Pri tem je bila največja moč polnjenja 66 kW (pri 74 % SOC-a). To se mi sicer zdi OK, še posebej, ker se med vožnjo temperatura baterije lahko zniža.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Gre za istega uporabnika (Electric Dave), ki ima prevoženih preko 110.000km
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Danes od 100% do 15%
prevoženih 196km, poraba 11,6
196x116:0,85=26,75
Degradacija 10%
avto ima prevoženih 68.500 km
prevoženih 196km, poraba 11,6
196x116:0,85=26,75
Degradacija 10%
avto ima prevoženih 68.500 km
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Se mi pa zdi, da so procenti padali vedno hitreje proti koncu, zato bi bil izračun še slabši, če bi vozil do 0%
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
V porabljeni energiji nisi uposteval toplotnih izgub, ki sigurno niso 0% oz 0Wh. Blizu 0% so le ce si vozil reciva 70km/h s tempomatom vseh 196km po ravnem cestiscu.EVH napisal/-a:Danes od 100% do 15%
prevoženih 196km, poraba 11,6
196x116:0,85=26,75
Degradacija 10%
avto ima prevoženih 68.500 km
Si vozil tako? Ce ne, potem nimas 10% degradacije.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Pri toliko km moram včasih. Ene dvakrat na teden pa že.Matej napisal/-a:Veliko DCjaš?
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Tak test bi moral narediti sprva ko si avto kupil, da vidiš koliko povprečje porabe odstopa dejansko od kapacitete baterije.
In potem vsake par 10k km. Tko da to je lahko 10%, lahko je več, ali pa tudi manj oz skoraj nič.
In potem vsake par 10k km. Tko da to je lahko 10%, lahko je več, ali pa tudi manj oz skoraj nič.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Kako potem Byornu izračun pokaže točno kapaciteto baterije? V videu 14min:matija napisal/-a:V porabljeni energiji nisi uposteval toplotnih izgub, ki sigurno niso 0% oz 0Wh. Blizu 0% so le ce si vozil reciva 70km/h s tempomatom vseh 196km po ravnem cestiscu.EVH napisal/-a:Danes od 100% do 15%
prevoženih 196km, poraba 11,6
196x116:0,85=26,75
Degradacija 10%
avto ima prevoženih 68.500 km
Si vozil tako? Ce ne, potem nimas 10% degradacije.
https://www.youtube.com/watch?v=zuPjYEh ... RbWFHR%3A6
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Spremljam skupno mesečno povprečno porabo. Je bila lani avgusta 11,4kwh/100km, letos pa celo 10,2kwh/100kmDeCoRawr napisal/-a:Tak test bi moral narediti sprva ko si avto kupil, da vidiš koliko povprečje porabe odstopa dejansko od kapacitete baterije.
In potem vsake par 10k km. Tko da to je lahko 10%, lahko je več, ali pa tudi manj oz skoraj nič.
In res pri 100% baterije kaže letos domet več, dejansko pa ni tako.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Koliko pa kaže SOH?EVH napisal/-a:Spremljam skupno mesečno povprečno porabo. Je bila lani avgusta 11,4kwh/100km, letos pa celo 10,2kwh/100km
In res pri 100% baterije kaže letos domet več, dejansko pa ni tako.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Nimam OBDcrunchy napisal/-a:Koliko pa kaže SOH?EVH napisal/-a:Spremljam skupno mesečno povprečno porabo. Je bila lani avgusta 11,4kwh/100km, letos pa celo 10,2kwh/100km
In res pri 100% baterije kaže letos domet več, dejansko pa ni tako.
Re: Kapaciteta baterije IONIQ skozi čas
Ker Bjørn meri na nacin ki sem ga zgoraj opisalEVH napisal/-a:Kako potem Byornu izračun pokaže točno kapaciteto baterije? V videu 14min:matija napisal/-a:V porabljeni energiji nisi uposteval toplotnih izgub, ki sigurno niso 0% oz 0Wh. Blizu 0% so le ce si vozil reciva 70km/h s tempomatom vseh 196km po ravnem cestiscu.EVH napisal/-a:Danes od 100% do 15%
prevoženih 196km, poraba 11,6
196x116:0,85=26,75
Degradacija 10%
avto ima prevoženih 68.500 km
Si vozil tako? Ce ne, potem nimas 10% degradacije.
https://www.youtube.com/watch?v=zuPjYEh ... RbWFHR%3A6
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek