Tihi Ioniq (by Nejc)

Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Da še sam odprem temo, imam namreč par vprašanj / izkušenj, ki sem jih nabral tekom voženj z mojim avtočkom.

Bom kar ustrelil prvo vprašanje

DC polnjenje (torej CCS). Ali ima še kdo probleme na Efacec polnilnicah? Predvsem Efacec, z ABB načeloma nimam problemov.
Večkrat sem naletel na težavo, da mi je polnilnica vrgla ven takoj po začetku polnjenja (par sekund).
Vedno sem dobil "napako polnilnice". Po ponovnem poskusu (govorim predvsem za Petrol Efacec polnilnice) aktivacije s kartico, kabel v avto, zadeva špila. Na vsake toliko pa mi avto po končanem polnjenju ne odklene CCS kabla.
Takrat moram avto dejansko izklopiti, ga zakleniti in odkleniti, da sprosti kabel. AC nimam problemov, CCS pa kar pogosto (zadnje dni od 4 polnjenj, 3 s problemi).
Napako polnilnice sem "fasal" tudi že na Mercator Šiška polnilnici.

Zadeva je kar smotana, na Petrolu moraš dobiti točno določeno osebo, da sploh izveš, kakšna je bila napaka. Tudi če to informacijo imaš, na Hyundai servisu nimajo ideje, kaj bi bilo krivo. Krivijo polnilnico
Primer: večkrat je baje polnilnica javila nek problem z ozemljitvijo. Tega nikjer ne vidiš, dokler ne gre admin iz Petrola gledat v ozadje, kaj je bilo. Saj je dečko res prijazen in ustrežljiv ampak se mi zdi kar neumno, da bi za vsakič moril za to. Poskusiš še enkrat, dela. Če ne, gremo še enkrat probat.

So pa to zadeve, ki naj bi jih mi, ki smo med "prvimi", popravili in spravili na neko mejo, da bo zadeva funkcionalna tudi za rajo.
Samo s takim odnosom (tu malce grdo gledam Hyundai servis), ne vem, kako bo šlo

No, da se še malce dotaknem DC polnjenja. Polnilnice Zavoda Zadihaj oz. Implere pa mi tako sesujejo avto, da se še po 5 izklopih in vklopih ne postavi nazaj. Polnil sem 2x v Žalcu in 1x nekje drugje (se ne spomnim točno), vsakič mi je avto pred in po polnjenju jokal "Fast charger error".
Teo mi je sicer zagotavljal, da ima nekoga z Ioniqom in da on nima problemov. Je res možno, da samo meni avto tako zelo sračka? Kako to dokazati Hyundai-u?

Po poti do Hamburga nisem imel takšnih problemov, kot jih imam po naši mali Sloveniji (pa je bilo okoli 3100 km takrat vse skupaj).
SimonZed, dymo, FV-EV, CRF, DGJ, robertto, prijazen
methos
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Avto: Tesla 3 RWD 2023
190
16

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a methos »

Logično sklepano, po tem kar si napisal, da če bi bilo kaj narobe s tvojim avtom , potem tudi bi imel težave na poti do Hamburga... ti je Hyundai servis nalozil zadnji firmware ?
Nejccc
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Jap, naj bi bil zadnji firmware. Tudi vpoklic za menjavo "charge porta" sem že dal čez (polnilni priključek?).
Bravo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Lj
Avto: Hyundai Ioniq
16
3

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Bravo »

Ta teden, v torek sem polnil Ioniqa na CCS mercator šiška in mi je polnilnica ene 4x javila napako polnilnice preden je začela uspešno polniti. Ko sem prvič priklopil kabel je javila tudi napako vozila.
Po večkratne poskusu je potem noramlno delovalo.

Zgleda da je stvar v polnilnici.

Pa še ena zanimivost, ko sem polnil na MOL-ovi hitri polnilnici, mi je zaposleni na pumpi rekel da naj kar sam prekinem ko bo dovolj, saj se baje da. Pri nekje 90% sem lehko prekinil le tako da sem pritisnil rdeč gumb (emergency stop). Po tem mi je Ioniq prav tako cel dan izpisoval charger error in quick charger error.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1890
Avto: V vsakem primeru EV
1779
1661

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Matej »

No, tudi sam sem na polnilnici v Šiški pred Merkatorjem dvakrat priklopit da se je polnil. Je pa ta obisk bil edini do sedaj.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz lahko samo rečem, da se mi je v času lastništva pojavila napaka "charger error" ali "fast charger error" ne vem točno kako je izpisano, samo 2x ali mogoče 3x... zame ni omembe vredno. To pripisujem "hrošču" ali pa je v celotnem sistemu bilo pač nekaj kar ni bilo 100% in mi je ok, da javi napako kot da bi bilo res kaj narobe z avtom, polnilnico...

Vedno pa je bila napaka na DC, še nikoli na AC. Edino 1x sem prišel do avta (polnil se je na AC), ko bi moral biti že skoraj poln, pa je bil na "samo" 75% in se ni več polnil. Nisem ugotavljal kaj je bilo. Če bi se mi še kdaj ali večkrat to zgodilo, bi bil bolj pozoren.

Upam, da imaš bolj ko ne "Murphya" in dejansko ni nič narobe z avtom. A kakšen log ipd ne vidijo na servisu ali pa mogoče upravljalec polnilnic?
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 126
Kraj: vitanje
Avto: EV
140
937

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a evid »

Nejc omenijal si DC pomnilnico Zavoda zadihaj v Žalcu. Sam sem polnil na omenjeni polnilnici ene 4x brez vsakršnih problemov. Sicer imam z delovanjem/nedelovanjem polnilnic omenjenega zavoda slabe izkušnje. Sam "error" na svojem Ionicu pa sem fasal enkrat samkrat na J ljubljanski obvoznici na Barju.
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1666

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a timo »

Tudi meni parkrat error in sicer Petrol šiška, in Mercator šiška- samo DC!!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

En kratek update
Imel sem izreden servis in sicer menjava reduktorja. Ob pospeških in pojemkih z regeneracijo se je slišal nek "tk-tk-tk". Ko sem jadral, tega zvoka ni bilo.
V glavnem, če se prav spomnim je šel nek ležaj v reduktorju. Tega so sedaj zamenjali in se lahko spet veselo vozim dalje
(ne, ni bil motor, kot prvotno mišljeno).
Na števcu imam okoli 72000 km, garancije pa še dobri 2 leti

Hvala fantom na Avto Bincku za korektno izveden servis, mogoče je trajalo malce dlje kot prvotno pričakovano ampak ni bilo panike. Sem za ta čas dobil nadomestni vozili, edino kar sem res pogrešal je bilo ozvočenje iz mojega avta
Matej, EV+PV entuziast, robertto, CRF, E_skiro, Sebastijan, SimonZed, pirpank, matija, timo, DGJ, Nemelk, prijazen, Argo
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Ni še konec dogodivščin

Že slaba 2 meseca me avto heca in občasno za trenutek izklopi tisto zeleno LED, ki prikazuje, da je avto pripravljen za vožnjo (zelen avto z obojestransko puščico). Pa ok, pač utripa, kaj naj.

Zadnje čase pa se to dogaja vedno bolj pogosto, da avto na kakšnem klancu enostavno ne pospeši, ko pritisnem po gasu. Bom kar malo po domače pisal, upam, da boste vsi razumeli
Opazil sem, da če ravno v trenutku, ko indikator utripne pohodim gas, elektronika da na motor samo cca. 6 kW. Če pohodim do konca, čez tipko, pa tja nekje do 11 kW. Ko pedal spustim in ponovno pohodim, pa zakoplje kot normalno.

Pa dobro, tudi to človek še nekako preživi ampak, da pa avto sam pospešuje...
Ta vikend sem se malce vozil naokoli, ena od poti me je vodila od Gornjega Doliča na Roglo. Pač sem bil en od tistih 250 avtomobilistov, ki so želeli v sončku narediti en špancir (namig: gor sem samo obrnil, preveč gužve ).
Ubral sem jo po makadamski "bližnjici", da bom še malce potestiral pa mogoče zbral še kakšno informacijo, ki bi lahko fantom na servisu koristila.
Med enem od teh epizod utripanja sem pedal pohodil čisto do konca, nato pa ga izpustil. Avto pa začne na polno pospeševat. Pohodim zavoro, se avto umiri. Takoj, ko pa zavoro izpustim, avto ponovno začne na polno pospeševati (se je vklopil ESP ali kako se že temu sistemu reče). V paniki sem sicer ponovno pohodil gas in ga spustil, avto pa se je umiril.
Ko bi le lahko zadevo nekako posnel.

Kaj sem do sedaj ugotovil:
  • ni kriv pedal za plin, ker lučka utripa tudi na tempomatu
  • najbolj izrazito utripanje je, ko avto regenerira med cca. 10 in 13 kW
  • če regeneracijo izključim, LED ne bo nikoli utripnila
  • med vožnjo avto ne izgublja moči (če je pedal pohojen)
  • nima veze način vožnje eco / normal / sport
  • hitrost niti ni pomembna, bolj je pomembna moč regeneracije
  • na ravnem te napake skoraj ni opaziti, med vožnjo po klancih pa je kar pogosta (utripanje)
  • avto mi je pospeševal samo enkrat do sedaj (upam, da zadnjič)
Na Hyundai sem že napisal 2 e-maila, vendar še čakam odgovor (enega v četrtek, drugega včeraj zvečer).
Napisal sem, da je avto za moje pojme nevaren in se ga ne upam nikomur posoditi - kar je po mojem čisto res.

Prilagam še link do videa, kjer se vidi, da LED utripa (sicer na tempomatu):
tole je bilo snemano na stari cesti iz Logatca proti Vrhniki, to je bila čisto običajna vožnja s tempomatom

tole pa je bilo snemano na Koroškem
Na tem posnetku se je avto vmes že zresetiral, ko sem pohodil do konca. Je pa lepo vidno, da je bil prej za enako hitrost pedal pritisnjen na cca. 80%, proti koncu videa pa cca. 10% za cca. 35 km/h. Tempomata tu nisem uporabljal, prav tako ne omejilnika.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo? Se je komu že kaj podobnega kdaj zgodilo?
CRF
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Koliko je stara 12V baterija?

Sicer pa če avto sam začne pospeševati bi jaz avtovleko poklical in takoj na servis tak avto je nevaren, da bi se z nim po cesti vozil
Nejccc, Argo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

12 V aku je še original. Sem tudi ta pomislek napisal v e-mailu.

Sem gruntal glede avtovleke ja
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1890
Avto: V vsakem primeru EV
1779
1661

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Matej »

Za foro zamenjaj 12V aku...
Nejccc
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Glede na moje zadnje izkušnje... bi jaz isto svetoval. Škodovati ne more.

Poskusi še pogledati med vožnjo, ko zjutraj startaš koliko ti kaže porabe elektronike (zadnji, 3. stolpec). Bi moralo biti max 250W, mogoče 300W s prižganimi lučmi in STOP lučjo. Če je zjutraj ob startu več, potem imaš slab 12V aku in bo potrebna menjava. ni pa nujno, da to tudi vpliva na težave, ki se pri tebi pojavljajo.
Nejccc
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3555
604

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Men bolj zgleda kot kakšen senzor oziroma slab stik do njega in zato za trenutek mogoče nekaj milisekund avto ni ready. In zato tudi kdaj prekine povezavo med tem. Recimo avto si zapomnil da je pedalo za gas blo pritisnjeno in ko pride spet nazaj se ta komanda ponovi. Seveda so to samo domneve, zamenjaj akumulator za ziher samo za provo če je to problem. Naj sam povem da je ponavadi te zadeve težko odkrit ke je to intermediate napaka.

Enkrat sem mel podobno zadevo na ICE avtu iz leta 1995, cela štala se dokopat do podatkov računalnika in po dolgem testiranju sem pogruntal da je senzor temperature za računalnik (avto je mel 2 senzorja tisti za cager v kabini je kazal ok) ne deluje med 66°C in 78°C kaže da je -37 zato se je avtu takrat zmešalo in je hotel dajat dodatno gorivo in posledično zviševal obrate, skratka podobna zadeva oz podobno nevarno.
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a robertto »

@Nejccc
Napaka se ti je pojavila po menjavi reduktorja?
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Ne, je bila že prej.

Akumulator bi jaz že zdavnaj menjal, pa so mi ga na Hyundai-ju vsakič izmerili pa je pokazal, da je dober.
Mi je pa zanimivo, kako zelo skače napetost na akumulatorju:
12vAku.png
12vAku.png (32.4 KiB) Pogledano 4754 krat
To so podatki zadnjih 4 dni. Maksimalno je cca. 14,8 V, minimalno pa 11,95 V (pod to napetostjo pa se AutoPi izklopi in nimam meritev, če je kdaj padlo pod to mejo).

Se mi zdi, da vseeno kar divje niha napetost.
venuciae30
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 454
Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
448
656

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a venuciae30 »

Glede na 'špice' so verjetno neki večji porabniki vezani na 12V akumulator
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ne zanašaj se na meritve, ki jih opravijo mojstri. Sem opravil z mojim starim tri neodvisne meritve in vsi so rekli, da je b.p. Seveda sem prišel do njih po nekaj km vožnje in se je medtem napolnil... zjutraj pa 2x popolnoma prazen.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3555
604

Re: Tihi Ioniq (by Nejc)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Mene pa ne motijo špice, moti me počasno polnjenje oziroma zadnje dva valova. Ko se prižge DC-DC pretvornik mora skočit napetost nad 13.5V takoj ne pa da se matra napolnit. Pa tudi praznenje, 11.95V ni ok, baterija katera je polna mora imet po izklopu tudi en dan po tem 12.6 napetost. Ne vem pa koliko ti AutoPi nuca štroma ampak zdej pa res probaj z drugim akumulatorjem.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”